Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
(31-10-2019, 12:47 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Μπορεί να μην τοπικοποιήθηκε, ωστόσο μετονομάζεται! Ο λόγος για το 803, το οποίο εφεξής θα φέρει επ' αυτού την ονομασία "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΑΣΟΣ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ".
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A940346%CE%A8%CE%A7%CE%953-%CE%A144?inline=true&fbclid=IwAR1pcg5abCKygDaGcdklw5Ng1Py3kYXpFjiDw9C_yAiCyUrFDj-tn8Bn-Rc
Για το θεμα ονομοασιας, ειναι μια απολυτως σωστη αποφαση! Ακου εδω Δασος Β' (ενω καιρο τωρα δεν υπαρχει η αντιστοιχη γραμμη Δασος Α')
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
Η μόνη χρησιμότητα του 'Β ήταν να θυμίσει σε εμάς τους γραφικούς ότι υπήρχε και το 802 Πειραιάς - Δάσος Α'...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 15
Θέματα: 0
Εγγραφή: 20-08-2019
Με αφορμή τη μετονομασία του 803 θα μπορούσαν να αλλάξουν και οι ονομασίες άλλων γραμμών που δεν είναι απολύτως ακριβείς. Για παράδειγμα το 212 (Στ. Δάφνης - Υμηττός - Βύρωνας - Καρέας) θα μπορούσε να μετονομαστεί σε (Στ. Δάφνης - Καρέας - Αγ. Μαρίνα), εφόσον η γραμμή εξυπηρετεί και ενα τμήμα της περιοχής Αγ. Μαρίνας στην Ηλιούπολη και το τέρμα του βρίσκεται εκεί.
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
01-11-2019, 07:38 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-11-2019, 07:44 AM από Larioupol. Edited 2 times in total.)
(01-11-2019, 02:21 AM)hellenicbus Έγραψε: Με αφορμή τη μετονομασία του 803 θα μπορούσαν να αλλάξουν και οι ονομασίες άλλων γραμμών που δεν είναι απολύτως ακριβείς. Για παράδειγμα το 212 (Στ. Δάφνης - Υμηττός - Βύρωνας - Καρέας) θα μπορούσε να μετονομαστεί σε (Στ. Δάφνης - Καρέας - Αγ. Μαρίνα), εφόσον η γραμμή εξυπηρετεί και ενα τμήμα της περιοχής Αγ. Μαρίνας στην Ηλιούπολη και το τέρμα του βρίσκεται εκεί.
Πιστεύω πως η ονομασία του 212 είναι μια χαρά, μιας και δεν ειναι στόχος της γραμμής η εξυπηρέτηση του κλάδου της Ηλιούπολης (και σαφώς δεν θα εκανε εκεί ποτέ τέρμα, αν υπήρχε κατάλληλος χώρος για ρεμίζα στον Βύρωνα, αφού τα διαλείμματα της γραμμής ΔΕΝ γίνονται στην Δάφνη), ενώ παράλληλα είναι σημαντικότερο να αναφέρονται ο Υμηττός (μιας και κανει στάσεις στην Πλ.Υμηττού) και ο Βύρωνας (ο μεγαλύτερος επιβατικός όγκος της γραμμής)
Ούτως ή άλλως, αν θέλει κάποιος να πάει στην Αγία Μαύρα (όχι Αγία Μαρίνα), θα πάρει το 206, το οποίο θα φτάσει στον μισό χρόνο (μην πω και λιγότερο)
Για παράδειγμα, η γραμμή 208 τερμάτιζε στην Πλατεία Ανεξαρτησίας στην Αργυρούπολη (μάλιστα πολλοί πλέον αποκαλούν την ομώνυμη πλατεια "208"), αλλά η ονομασία της ήταν ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, μιας και εξυπηρετούσε κατά κύριο λόγο την Κάτω Ηλιούπολη, άσχετα αν και Αργυρουπολίτες οι οποίοι μένουν στα όρια με την Ηλιούπολη εξυπηρετούνταν κάλλιστα από τη γραμμή αυτή
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
01-11-2019, 12:35 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-11-2019, 12:36 PM από GeorgIrisbus. Edited 1 time in total.)
Ξεκίνησε σήμερα και η νέα γραμμή 323 του Αστικού ΚΤΕΛ Αθηνών. Τα δρομολόγια από 70 έως 130!!! λεπτά κενό. Αναρωτιέμαι γιατί δώσανε τόσο κενό χρόνο για το διάλειμμα.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(01-11-2019, 12:35 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Ξεκίνησε σήμερα και η νέα γραμμή 323 του Αστικού ΚΤΕΛ Αθηνών. Τα δρομολόγια από 70 έως 130!!! λεπτά κενό. Αναρωτιέμαι γιατί δώσανε τόσο κενό χρόνο για το διάλειμμα.
Η γραμμή έχει 2 διαλείμματα των 45', ένα κενό στην αλλαγή βάρδιας ( μένει το λεωφορείο μόνο του;;; ) και ένα 25' διαλειμμά πριν το τελευταίο δρομολόγιο για να παρατείνει την ώρα αναχώρησης του τελευταίου. Το ερώτημα είναι αν έχουμε 1 8ωρη πλήρη βάρδια το πρωί (4:50 - 12:50) και μια 7 ωρη με τεράστια διαλείμματα (13:25 - 20:40) ή 2 8ωρες που δεν εξηγούνται τα διαλείμματά τους, αφού θα έβγαζαν άλλο ένα δρομολόγιο. 4:50 - 12:50 και 12:50 - 20:50 με 45' διάλλειμμα στην πρώτη για να γίνει η αλλαγή στην αφετηρία και 30' στη δεύτερη για να βγάλει ένα επιπλέον δρομολόγιο ως εξής:
12:50 - 14:15 - 15:40 - 17:35 - 19:00
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.611
Θέματα: 9
Εγγραφή: 19-01-2017
Αστικό ΚΤΕΛ Αθηνών; Πρώτη φορά το διαβάζω αυτό. Περί τίνος πρόκειται;
Δημοσιεύσεις: 224
Θέματα: 6
Εγγραφή: 07-06-2018
Προφανώς το είπε ειρωνικά. Αλλά για τη συγκεκριμένη γραμμή θα μου φαινόταν παράλογο να έχει δρομολόγια κάθε 45'. Δεν έχω μετρήσει πόσο είναι χιλιομετρικά, αλλά φαίνεται ότι διανύει μεγάλη απόσταση και θέλει τουλάχιστον μια ώρα για να ολοκληρωθεί ο κύκλος της διαδρομής. Κάθε 2 ώρες μου φαίνεται πιο λογικό.
Και το 024 παρεμπιπτόντως κάνει τρελά μεγάλο διάλειμμα, αφού η διαδρομή είναι χοντρικά 30' το πολύ. Και τη νύχτα μπορεί να την ολοκληρώσει και σε 20'...ενώ τα δρομολόγια είναι ωριαία πάνω κάτω.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Το Αστικό ΚΤΕΛ Αθηνών το είπα ειρωνικά για τα δρομολόγια που έχει γιατί μοιάζει περισσότερο με δρομολόγια ΚΤΕΛ παρά για Αστική συγκοινωνία Αθηνών.
Το θέμα είναι ότι γιατί να έχει όχι μόνο αυτή αλλά και άλλες γραμμές τόσο τεράστιο χρόνο διαδρομής όταν βγαίνει σε πολύ λιγότερο χρόνο και θα μπορούσε όπως λέει και ο nikos1991 να βγάζει στο ωράριο λειτουργίας που του δίνουν 1 ή και 2 δρομολόγια ακόμα.
Τέλος πάντων σε σύγκριση με το πως ήταν τα 322 και 323 μετά την ίδρυση του 326 τώρα μπορείς να πεις ότι παρέχει καλύτερη και πιο συχνή συγκοινωνία.
Δημοσιεύσεις: 286
Θέματα: 7
Εγγραφή: 09-08-2018
Υπάρχει ενημέρωση για τροποποίηση των λεωφορειακων γραμμών που διέρχονται απο το κέντρο -λογω εργων- τις ωρες 23:00-6:00?