Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
(31-07-2019, 10:56 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Οκ γίνεται αυτό αλλά το point είναι να έχει συχνή και αξιόπιστη λειτουργία. Με τη σημερινή δρομολόγηση του 813 θα γίνει πιο αραιή. Άρα θα πρέπει να καταργήσεις το 815 και να ρίξεις τα οχήματα στο 813. Το οποίο όμως και αυτό είναι διακεντρικό, με ό,τι συνεπάγεται. Άρα πιθανώς ούτε το Γουδή δεν θα βοηθηθεί.

Με τη δική σου πρόταση θεωρείς ότι θα υπάρχει "συχνή και αξιόπιστη λειτουργία";

Δεν ξέρω αν έχεις επαφή με τις συγκοινωνίες της περιοχής, άλλά το πρόβλημα με τη συγκοινωνία του Γουδή δεν είναι η διαδρομή που ακολουθούν τα λεωφορεία, αλλά το πως εκτελούνται τα δρομολόγια. Όταν έρχονται παρεούλα το 622 με το 815 και το επόμενο δρομολόγιο για Γουδή είναι μισή ώρα μετά, αυτό δεν είναι συγκοινωνία πυκνοκατοικημένης περιοχής με νοσοκομεία και πανεπιστημιακές σχολές, αλλά περιοχής του υπολοίπου Αττικής.

Αν πάρεις τα οχήματα του 815 και τα στείλεις από Αλεξάνδρας, βάσει των όσων προτείνεις:
1) Φτιάχνεις ένα 230 σε μικρότερη έκδοση, χωρίς να βοηθάς πρακτικά το ίδιο το 230 το οποίο κατεβαίνει γεμάτο από Ζωγράφου και απλά στου Γουδή αφήνει λίγους για να πάρει άλλους τόσους.
2) Φτιάχνεις μία γραμμή η οποία θα έχει τα προβλήματα που έχει το 230, αφού το χειμώνα μπορεί το απόγευμα το λεωφορείο να χρειαστει και 20 λεπτά από το Παίδων μέχρι να μπει Αλεξάνδρας και χωρίς να έχει κανένα "πανηγύρι" στο κέντρο της Αθήνας.
3) Χρειάζεσαι έξτρα οχήματα, αφού αυτά τα 40 δρομολόγια (στα χαρτιά πάντα) στη σύνδεση του Γουδή με το κέντρο της Αθήνας μέσω Ιλισίων θα πρέπει να καλυφθούν. Γιατί το 622 με το 815 δεν είναι απλά δύο γραμμές που τυχαίνει να έχουν κοινή αφετηρία. Έχουν καθορισμένη εναλλάξ δρομολόγηση (στα χαρτία, γιατί στην πράξη απλά δεν υπάρχει) ώστε ακόμα και με το Θερινό 2 η περιοχή του Γουδή να έχει ανά 15' συγκοινωνία για κέντρο Αθήνας τις ώρες αιχμής.
4) Υποστηρίζεις ότι θα επηρεάσει και το 622 και τις γραμμές του Ζωγράφου, στέλνοντάς τα στον Ευαγγελισμό προφανώς για εξοικονόμηση οχημάτων. Φαίνεται όμως ότι αγνοείς ότι η υπάρχουσα δρομολόγηση στο χειμερινό πρόγραμμα και οι ανάγκες της περιοχής (πυκνοκατοικημένη και με δύο πανεπιστημιουπόλεις εντός των ορίων της) δεν αφήνει τα περιθώρια να φύγει όυτε μισό όχημα για αλλού.
5) Μιλάς για πρόσβαση του Γουδή στο κέντρο ακόμα και όταν το Σύνταγμα είναι κλειστό. Αλήθεια έχεις χρησιμοποιήσει συγκοινωνία από Αλεξάνδρας προς κέντρο Αθήνας σε τέτοια περίπτωση; Για να κλείσει το Σύνταγμα σημαίνει ότι θα έχει κλείσει και η περιοχή γύρω από Πανεπιστήμιο- Ακαδημία, είτε νωρίτερα είτε ταυτόχρονα. Τα λεωφορείο φτάνει μέχρι τη Σόλωνος και στρίβει για να ανέβει τη Χαριλάου Τρικούπη και να γυρίσει. Θεωρείς ότι θα κάθεται να ψάχνει ο άλλος από που θα περάσει το λεωφορείο; Απλά θα φύγει και θα πάει Ευαγγελισμό και θα στριμώχνεται στη γραμμή του Γουδή (622 ή όπως αλλιώς θέλεις να το πεις) ή θα ρισκάρει να ανέβει μέχρι Αμπελόκηπους και να κάνει τον σταυρό του για το πότε θα περάσει κάτι προς Γουδή.
Απάντηση
(01-08-2019, 01:47 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Με τη δική σου πρόταση θεωρείς ότι θα υπάρχει "συχνή και αξιόπιστη λειτουργία";

Δεν ξέρω αν έχεις επαφή με τις συγκοινωνίες της περιοχής, άλλά το πρόβλημα με τη συγκοινωνία του Γουδή δεν είναι η διαδρομή που ακολουθούν τα λεωφορεία, αλλά το πως εκτελούνται τα δρομολόγια. Όταν έρχονται παρεούλα το 622 με το 815 και το επόμενο δρομολόγιο για Γουδή είναι μισή ώρα μετά, αυτό δεν είναι συγκοινωνία πυκνοκατοικημένης περιοχής με νοσοκομεία και πανεπιστημιακές σχολές, αλλά περιοχής του υπολοίπου Αττικής.

Αν πάρεις τα οχήματα του 815 και τα στείλεις από Αλεξάνδρας, βάσει των όσων προτείνεις:
1) Φτιάχνεις ένα 230 σε μικρότερη έκδοση, χωρίς να βοηθάς πρακτικά το ίδιο το 230 το οποίο κατεβαίνει γεμάτο από Ζωγράφου και απλά στου Γουδή αφήνει λίγους για να πάρει άλλους τόσους.
2) Φτιάχνεις μία γραμμή η οποία θα έχει τα προβλήματα που έχει το 230, αφού το χειμώνα μπορεί το απόγευμα το λεωφορείο να χρειαστει και 20 λεπτά από το Παίδων μέχρι να μπει Αλεξάνδρας και χωρίς να έχει κανένα "πανηγύρι" στο κέντρο της Αθήνας.
3) Χρειάζεσαι έξτρα οχήματα, αφού αυτά τα 40 δρομολόγια (στα χαρτιά πάντα) στη σύνδεση του Γουδή με το κέντρο της Αθήνας μέσω Ιλισίων θα πρέπει να καλυφθούν. Γιατί το 622 με το 815 δεν είναι απλά δύο γραμμές που τυχαίνει να έχουν κοινή αφετηρία. Έχουν καθορισμένη εναλλάξ δρομολόγηση (στα χαρτία, γιατί στην πράξη απλά δεν υπάρχει) ώστε ακόμα και με το Θερινό 2 η περιοχή του Γουδή να έχει ανά 15' συγκοινωνία για κέντρο Αθήνας τις ώρες αιχμής.
4) Υποστηρίζεις ότι θα επηρεάσει και το 622 και τις γραμμές του Ζωγράφου, στέλνοντάς τα στον Ευαγγελισμό προφανώς για εξοικονόμηση οχημάτων. Φαίνεται όμως ότι αγνοείς ότι η υπάρχουσα δρομολόγηση στο χειμερινό πρόγραμμα και οι ανάγκες της περιοχής (πυκνοκατοικημένη και με δύο πανεπιστημιουπόλεις εντός των ορίων της) δεν αφήνει τα περιθώρια να φύγει όυτε μισό όχημα για αλλού.
5) Μιλάς για πρόσβαση του Γουδή στο κέντρο ακόμα και όταν το Σύνταγμα είναι κλειστό. Αλήθεια έχεις χρησιμοποιήσει συγκοινωνία από Αλεξάνδρας προς κέντρο Αθήνας σε τέτοια περίπτωση; Για να κλείσει το Σύνταγμα σημαίνει ότι θα έχει κλείσει και η περιοχή γύρω από Πανεπιστήμιο- Ακαδημία, είτε νωρίτερα είτε ταυτόχρονα. Τα λεωφορείο φτάνει μέχρι τη Σόλωνος και στρίβει για να ανέβει τη Χαριλάου Τρικούπη και να γυρίσει. Θεωρείς ότι θα κάθεται να ψάχνει ο άλλος από που θα περάσει το λεωφορείο; Απλά θα φύγει και θα πάει Ευαγγελισμό και θα στριμώχνεται στη γραμμή του Γουδή (622 ή όπως αλλιώς θέλεις να το πεις) ή θα ρισκάρει να ανέβει μέχρι Αμπελόκηπους και να κάνει τον σταυρό του για το πότε θα περάσει κάτι προς Γουδή.

Πρωτίστως μιλάς πολύ "δυνητικά", τι προβλέπεται  και θα έπρεπε να γίνεται. Αυτό είναι ανατροφοδοτικό επιχειρήματα, "αν λειτουργούσαν τα πράγματα ως πρέπει, αν η εναλλάξ δρομολόγηση ήταν 15', τότε η πρότασή σου είναι άστοχη". Χαίρω πολύ. Ακριβώς επειδή υπάρχει ένα πρόβλημα, προτείνονται λύσεις. Δεν κυκλοφορώ κάθε μέρα στο Γουδή, αλλά είναι ηλίου φαεινότερο το πρόβλημα. Και επαναλαμβάνω, δεν είπα ότι είμαι 100% σίγουρος για την πρότασή μου, απλά μου φαίνεται ότι έχει κάποια θετικά που ίσως καλύπτουν και τα αρνητικά.

Επίσης, παίρνεις πράγματα που αναφέρω ως αρνητικά (πχ μείωση των λεωφορείων προς Ευαγγελισμό) και τα χρησιμοποιείς κατά, χωρίς όμως να κάνεις κουβέντα στο ότι δεν ανέφερα να αλλάξει απλά το 815, αλλά παράλληλα θα πρέπει να έρθουν ευρύτερες τροποποιήσεις (τοπικοποίηση 622 & 235). Κι αν το πρόβλημα είναι - που είναι, δεν το αμφισβητώ - η αδυναμία συντονισμού 815 & 622, ποια είναι η λύση; Ποια είναι η πρόταση; Υπάρχει; Γιατί όσο πήζει η Αλεξάνδρας και η Μεσογείων απόγευμα, τόσο πηγμένη είναι και η Βασ.Σοφίας και η Αγίας Γλυκερίας και η Πατησίων και η Πειραιώς. Εκατό ώρες να ξεμπερδέψεις με τη Παπαδιαμαντοπούλου. Εκεί δηλαδή δεν υπάρχει πρόβλημα; Λύσε πχ το θέμα με τις λεωφορειολωρίδες και όλα φτιάχνονται, αλλά κάτι τέτοιο θα αφορά όλες τις οδούς που διαθέτουν, αυτά δεν είναι a la carte.

Επίσης δεν νομίζω ότι ούτε είναι αμελητέα τα - πιθανά - οφέλη που ανέφερα, δηλαδή η εξυπηρέτηση μέσω μιας άλλης διαδρομής (μέσω Στ.Αμπελοκήπων) με το 230 προς τα Νοσοκομεία & τις Σχολές, ούτε η ενίσχυση της Αλεξάνδρας, ούτε το "τέλος" της συζήτησης περί εισόδου του Α7 από Ιπποκράτους. Παρεπιπτόντως, μια χαρά θα βοηθηθεί και το 230, που λες ότι σκάει γεμάτο από Ζωγράφου, αφού δεν θα σηκώνει μόνο όλο το βάρος προς Αλεξάνδρας, το ότι έρχεται ήδη γεμάτο από Ζωγράφου είναι απλά μια διαπίστωση, όχι επιχείρημα - πόσο μάλλον για αυτό που θες να υποστηρίξεις. Λες επίσης για την τοπικοποίηση των 235 & 622. Μα έχει προταθεί δεκάδες φορές, ακόμη και με το πώς είναι τώρα η κατάσταση. Δεν υποστήριξα να φύγουν οχήματα των δύο γραμμών για να πάνε στην προτεινόμενη 213, αλλά για να αυξηθεί η συχνότητα με την τρέχουσα δρομολόγηση, δεδομένου ότι με την πρότασή μου θα λείψουν οι διελεύσεις το 815 προς Ευαγγελισμό, κάτι που ίσως και σήμερα θα έπρεπε να γίνει ακόμη και με διατήρηση των σημερινών γραμμών.

Όσο για το κλείσιμο του κέντρου, πολλές φορές κλείνει το Σύνταγμα μέχρι τη Σίνα (που επηρεάζει 622 & 815), δεν καταλαβαίνω πού είναι το πρόβλημα να κατεβαίνει το λεωφορείο κανονικά Παν/μίου. Μένω στην περιοχή 11 χρόνια και έχω άψογη εικόνα και καθημερινή τριβή. Έπειτα μη θεωρείς τον κόσμο χαζό. Αν κλείνει όλο το κέντρο, θα είναι προφανώς κοινός τόπος ότι θα στρίβει νωρίτερα για Χαρ.Τρικούπη, γιατί να είναι τόσο δύσκολο; Όπως συμβαίνει με όλες τις γραμμές του κέντρου που επηρεάζονται, το επιβατικό κοινό αφομοιώνει τις τροποποιήσεις που συμβαίνουν. Γιατί να μην διαλέγει αυτό, αν είναι πιο κοντά, από το να τρέχει Ευαγγελισμό; Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω. Πήγαινε μια μέρα που είναι κλειστό τμήμα ή όλο το κέντρο στη Ναυαρίνου να δεις τι γίνεται από κόσμο περιμένοντας μπας και περάσει κάτι προς Αμπελοκήπους, ότι θα περπατάνε δηλαδή προς Ομόνοια να αλλάζουν 2 γραμμές για να στριμωχτούν Ευαγγελισμό. 

Πάντως, αν αναφέρεσαι στο ότι θα τιναχτεί η δρομολόγηση με κλειστό έστω και τμήμα του κέντρου, ε σε αυτό συμφωνώ μαζί σου, αλλά δεν υπάρχει μαγική λύση. Τέλος, θεωρώ πολύ καλή πρόταση αυτή του N1Ellinikou για την επέκταση του 813, απλά σίγουρα χωρίς ενίσχυση του - το πιθανότερο - θα αδυνατίσει/αραιώσει κι άλλο, εις βάρος της υπόλοιπης διαδρομής.
Απάντηση
(01-08-2019, 11:57 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Πρωτίστως μιλάς πολύ "δυνητικά", τι προβλέπεται  και θα έπρεπε να γίνεται. Αυτό είναι ανατροφοδοτικό επιχειρήματα, "αν λειτουργούσαν τα πράγματα ως πρέπει, αν η εναλλάξ δρομολόγηση ήταν 15', τότε η πρότασή σου είναι άστοχη". Χαίρω πολύ. Ακριβώς επειδή υπάρχει ένα πρόβλημα, προτείνονται λύσεις. Δεν κυκλοφορώ κάθε μέρα στο Γουδή, αλλά είναι ηλίου φαεινότερο το πρόβλημα. Και επαναλαμβάνω, δεν είπα ότι είμαι 100% σίγουρος για την πρότασή μου, απλά μου φαίνεται ότι έχει κάποια θετικά που ίσως καλύπτουν και τα αρνητικά.

Επίσης, παίρνεις πράγματα που αναφέρω ως αρνητικά (πχ μείωση των λεωφορείων προς Ευαγγελισμό) και τα χρησιμοποιείς κατά, χωρίς όμως να κάνεις κουβέντα στο ότι δεν ανέφερα να αλλάξει απλά το 815, αλλά παράλληλα θα πρέπει να έρθουν ευρύτερες τροποποιήσεις (τοπικοποίηση 622 & 235). Κι αν το πρόβλημα είναι - που είναι, δεν το αμφισβητώ - η αδυναμία συντονισμού 815 & 622, ποια είναι η λύση; Ποια είναι η πρόταση; Υπάρχει; Γιατί όσο πήζει η Αλεξάνδρας και η Μεσογείων απόγευμα, τόσο πηγμένη είναι και η Βασ.Σοφίας και η Αγίας Γλυκερίας και η Πατησίων και η Πειραιώς. Εκατό ώρες να ξεμπερδέψεις με τη Παπαδιαμαντοπούλου. Εκεί δηλαδή δεν υπάρχει πρόβλημα; Λύσε πχ το θέμα με τις λεωφορειολωρίδες και όλα φτιάχνονται, αλλά κάτι τέτοιο θα αφορά όλες τις οδούς που διαθέτουν, αυτά δεν είναι a la carte.

Επίσης δεν νομίζω ότι ούτε είναι αμελητέα τα - πιθανά - οφέλη που ανέφερα, δηλαδή η εξυπηρέτηση μέσω μιας άλλης διαδρομής (μέσω Στ.Αμπελοκήπων) με το 230 προς τα Νοσοκομεία & τις Σχολές, ούτε η ενίσχυση της Αλεξάνδρας, ούτε το "τέλος" της συζήτησης περί εισόδου του Α7 από Ιπποκράτους. Παρεπιπτόντως, μια χαρά θα βοηθηθεί και το 230, που λες ότι σκάει γεμάτο από Ζωγράφου, αφού δεν θα σηκώνει μόνο όλο το βάρος προς Αλεξάνδρας, το ότι έρχεται ήδη γεμάτο από Ζωγράφου είναι απλά μια διαπίστωση, όχι επιχείρημα - πόσο μάλλον για αυτό που θες να υποστηρίξεις. Λες επίσης για την τοπικοποίηση των 235 & 622. Μα έχει προταθεί δεκάδες φορές, ακόμη και με το πώς είναι τώρα η κατάσταση. Δεν υποστήριξα να φύγουν οχήματα των δύο γραμμών για να πάνε στην προτεινόμενη 213, αλλά για να αυξηθεί η συχνότητα με την τρέχουσα δρομολόγηση, δεδομένου ότι με την πρότασή μου θα λείψουν οι διελεύσεις το 815 προς Ευαγγελισμό, κάτι που ίσως και σήμερα θα έπρεπε να γίνει ακόμη και με διατήρηση των σημερινών γραμμών.

Όσο για το κλείσιμο του κέντρου, πολλές φορές κλείνει το Σύνταγμα μέχρι τη Σίνα (που επηρεάζει 622 & 815), δεν καταλαβαίνω πού είναι το πρόβλημα να κατεβαίνει το λεωφορείο κανονικά Παν/μίου. Μένω στην περιοχή 11 χρόνια και έχω άψογη εικόνα και καθημερινή τριβή. Έπειτα μη θεωρείς τον κόσμο χαζό. Αν κλείνει όλο το κέντρο, θα είναι προφανώς κοινός τόπος ότι θα στρίβει νωρίτερα για Χαρ.Τρικούπη, γιατί να είναι τόσο δύσκολο; Όπως συμβαίνει με όλες τις γραμμές του κέντρου που επηρεάζονται, το επιβατικό κοινό αφομοιώνει τις τροποποιήσεις που συμβαίνουν. Γιατί να μην διαλέγει αυτό, αν είναι πιο κοντά, από το να τρέχει Ευαγγελισμό; Ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω. Πήγαινε μια μέρα που είναι κλειστό τμήμα ή όλο το κέντρο στη Ναυαρίνου να δεις τι γίνεται από κόσμο περιμένοντας μπας και περάσει κάτι προς Αμπελοκήπους, ότι θα περπατάνε δηλαδή προς Ομόνοια να αλλάζουν 2 γραμμές για να στριμωχτούν Ευαγγελισμό. 

Πάντως, αν αναφέρεσαι στο ότι θα τιναχτεί η δρομολόγηση με κλειστό έστω και τμήμα του κέντρου, ε σε αυτό συμφωνώ μαζί σου, αλλά δεν υπάρχει μαγική λύση.

Η λύση για το Γουδή είναι μία και πολύ απλή. Τοπικό Γουδή - Ακαδημία με 5 - 6 οχήματα ανά 10 - 12', και τα υπόλοιπα 5 (που έχει τυπικά το χειμερινό να πάνε σε ενίσχυση του 036 που τραβάει τα ζόρια στο κομμάτι Κυψέλη - Γαλάτσι). Το 815 βγαίνει στην Πειραιώς με 0-3 άτομα, οπότε δεν υπάρχει νόημα να περνάει κάτι από εκεί. 
Τώρα το να φτιάχνεις ένα μικρό αδερφό του 230 δεν πρόκειται να εξυπηρετήσει κάποιον. Το 230 έχει τον κόσμο του στο Γουδή, αλλά οι περισσότεροι θέλουν να πάνε άμεσα προς τον άξονα Ευαγγελισμός - Σύνταγμα - Ακαδημία που είναι το τοπικό κέντρο για την ευρύτερη περιοχή.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(02-08-2019, 12:05 AM)nikos1991 Έγραψε: Η λύση για το Γουδή είναι μία και πολύ απλή. Τοπικό Γουδή - Ακαδημία με 5 - 6 οχήματα ανά 10 - 12', και τα υπόλοιπα 5 (που έχει τυπικά το χειμερινό να πάνε σε ενίσχυση του 036 που τραβάει τα ζόρια στο κομμάτι Κυψέλη - Γαλάτσι). Το 815 βγαίνει στην Πειραιώς με 0-3 άτομα, οπότε δεν υπάρχει νόημα να περνάει κάτι από εκεί. 
Τώρα το να φτιάχνεις ένα μικρό αδερφό του 230 δεν πρόκειται να εξυπηρετήσει κάποιον. Το 230 έχει τον κόσμο του στο Γουδή, αλλά οι περισσότεροι θέλουν να πάνε άμεσα προς τον άξονα Ευαγγελισμός - Σύνταγμα - Ακαδημία που είναι το τοπικό κέντρο για την ευρύτερη περιοχή.

Fair enough είναι πολύ λογικά όσα λες. Εξ άλλου η αφορμή μου ήταν το 815 που πραγματικά δεν έχει ρόλο. Και βεβαίως η τοποικοποίηση μέχρι Ακαδημία με την ενίσχυση του 036 οι προφανείς ενδεδειγμένες λύσεις. Η σκέψη-πρόβλεψή μου για τη νέα γραμμή είναι πως μια ενίσχυση του άξονα Αλεξάνδρας - Γουδή θα έφερνε νέους χρήστες. Δεν είναι πάντα όλα θέμα της υπάρχουσας ζήτησης, αλλά τι θα προσφέρεις σαν συγκοινωνία, τι ροές θα δημιουργήσεις έξω από την πεπατημένη. Κάποτε το 036 θα φαίνονταν εξωγήινο. Μια άλλη διαδρομή πρόσβασης, πιο ενισχυμένη προς Γουδή πιστεύω θα αύξανε τον κόσμο. Είναι σαν τη συχνότητα - αν είναι χάλια ο κόσμος δεν θα περιμένει αν είναι καλή, θα εκτιναχθεί. Γιατί λοιπόν να κατέβουν Αμπελόκηποι και να περιμένουν το 230, ενώ στον Ευαγγελισμό θα περάσουν περισσότερα; Φορτώνοντάς τον βέβαια περισσότερο...
Έπειτα, στις μελέτες ανάπτυξης Τραμ υπήρχε ως πρόταση η γραμμή Σταθμός Λαρίσης - Αλεξάνδρας - Γουδή. Μπορεί να πεις ότι δεν θα γίνει ποτέ, εδώ δεν προχωράνε άλλες και άλλες που έχουν προτεραιότητα. Αλλά δεν είναι τυχαίο που κάποιοι συγκοινωνιολόγοι το πρότειναν. Κάποιες ροές και μάλιστα δυνητικές βλέπουν. Και είναι πρόταση που δεν ήταν στο άπω μέλλον, ήταν στις επεκτάσεις μετά από αυτές σε Πειραιά και προς Πατησίων. Μπορεί να κάνω και λάθος, απλά αυτό είναι το υπόβαθρο της σκέψης μου.
Απάντηση
(02-08-2019, 12:29 AM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Έπειτα, στις μελέτες ανάπτυξης Τραμ υπήρχε ως πρόταση η γραμμή Σταθμός Λαρίσης - Αλεξάνδρας - Γουδή. Μπορεί να πεις ότι δεν θα γίνει ποτέ, εδώ δεν προχωράνε άλλες και άλλες που έχουν προτεραιότητα. Αλλά δεν είναι τυχαίο που κάποιοι συγκοινωνιολόγοι το πρότειναν. Κάποιες ροές και μάλιστα δυνητικές βλέπουν. Και είναι πρόταση που δεν ήταν στο άπω μέλλον, ήταν στις επεκτάσεις μετά από αυτές σε Πειραιά και προς Πατησίων. Μπορεί να κάνω και λάθος, απλά αυτό είναι το υπόβαθρο της σκέψης μου.

Βγαίνω λίγο off topic, αλλά έχει ενδιαφέρον, οπότε το συνεχίζουμε  Tongue
Το τραμ Στ. Λαρίσης - Αλεξάνδρας - Γουδή - Πολυτεχνιούπολη - Πανεπιστημιούπολη - Στ. Καισαριανή ακούγεται λίγο παράξενο άλλα έχει πάρα πολύ νόημα. Είχε σχεδιαστεί για να ενώνει οριζόντια την Αλεξάνδρας (η οποία από μόνη της έχει αποδεδειγμένη ζήτηση) με τους σταθμούς της γραμμής 2 (Στ Λαρίσης), 1 (Στ. Βικτώρια), 4 (Στ. Αλεξάνδρας) 3 (Στ. Αμπελόκηποι), τα νοσοκομεία στο Γουδή και τροφοδότηση με ΜΣΤ των 2 University Campus της Αθήνας και κατάληξη στην Πλ. Αγ. Νικολάου στα σύνορα Αθήνας - Καισαριανής (Γραμμή 4 Στ. Καισαριανή). Είναι ένας άξονας ο οποίος δεν θα έχει επιβάτες από Στ. Λαρίσης για Καισαριανή, αλλά έχει μεγάλο όγκο τοπικών μετακινήσεων, οι οποίες δεν είναι οικονομικά αποδοτικές να γίνονται με λεωφορεία (ιδιαίτερα στη Λ. Αλεξάνδρας). Αν γινόταν θα λειτουργούσε κάτι σαν επιφανειακή συνδετήρια γραμμή μετρό, με τις γύρω κοντινές περιοχές.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(02-08-2019, 12:42 AM)nikos1991 Έγραψε: Βγαίνω λίγο off topic, αλλά έχει ενδιαφέρον, οπότε το συνεχίζουμε  Tongue
Το τραμ Στ. Λαρίσης - Αλεξάνδρας - Γουδή - Πολυτεχνιούπολη - Πανεπιστημιούπολη - Στ. Καισαριανή ακούγεται λίγο παράξενο άλλα έχει πάρα πολύ νόημα. Είχε σχεδιαστεί για να ενώνει οριζόντια την Αλεξάνδρας (η οποία από μόνη της έχει αποδεδειγμένη ζήτηση) με τους σταθμούς της γραμμής 2 (Στ Λαρίσης), 1 (Στ. Βικτώρια), 4 (Στ. Αλεξάνδρας) 3 (Στ. Αμπελόκηποι), τα νοσοκομεία στο Γουδή και τροφοδότηση με ΜΣΤ των 2 University Campus της Αθήνας και κατάληξη στην Πλ. Αγ. Νικολάου στα σύνορα Αθήνας - Καισαριανής (Γραμμή 4 Στ. Καισαριανή). Είναι ένας άξονας ο οποίος δεν θα έχει επιβάτες από Στ. Λαρίσης για Καισαριανή, αλλά έχει μεγάλο όγκο τοπικών μετακινήσεων, οι οποίες δεν είναι οικονομικά αποδοτικές να γίνονται με λεωφορεία (ιδιαίτερα στη Λ. Αλεξάνδρας). Αν γινόταν θα λειτουργούσε κάτι σαν επιφανειακή συνδετήρια γραμμή μετρό, με τις γύρω κοντινές περιοχές.

Ακριβώς όπως το είπες, έγραψες ό,τι θα έγραφα κι εγώ επ' αυτού (αλλά δεν το έκανα για να μην μεγαλώσω την προηγούμενη απάντηση). Δεν έχει αναδειχθεί η δυναμική αυτού του άξονα. Άρα πολλές φορές θα πρέπει σαν συγκοινωνία να δημιουργήσεις τη σύνδεση για να ακολουθήσει ο κόσμος, εξ ου και η πρόταση που έκανα. Ως προς τη γραμμή του τραμ πιθανότατα θα αποτελούσε την πιο πετυχημένη γραμμή από επιβατική κίνηση, με τόσες ανταποκρίσεις και συνδέσεις. Και προφανώς αν γίνει κάτι τέτοιο, αν υλοποιηθεί, πολλά από αυτά που συζητάμε να είναι περιττά.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 32 29.013 17-09-2019, 10:07 AM
Τελευταία Δημοσίευση: NightLine
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 240 170.132 06-08-2019, 06:42 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 370 324.479 21-07-2019, 06:31 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 32 29.288 24-06-2018, 01:30 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos._.photography
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 158 77.281 03-06-2018, 10:19 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 111 87.453 20-05-2017, 02:17 AM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 28 28.581 18-12-2016, 05:13 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 90 78.762 20-10-2016, 07:29 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ns_
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 38 34.622 23-06-2015, 03:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Προτάσεις αναδιάταξης λεωφορειακών γραμμών στα Αμαξοστάσια cmegas 32 28.679 21-06-2015, 02:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)