Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
#21
(29-11-2009, 11:34 AM)Citaro Έγραψε: Nα κάνω αντιπρόταση : Να τελειώσουμε πρώτα τους κορμούς και μετά να πιάσουμε τις περιοχές ανά τομέα; (πχ. πρώτα τα 0χχ, μετά τα 1χχ κλπ) Smile

Α, να μην ξεχάσουμε και τα τρόλλευ , που κι αυτά θέλουν ψιλομερεμέτια! Cool

Νομίζω συμφωνώ περισσότερο με αυτό. Είναι ίσως η αριθμητική ταξινόμηση που μου δίνει πιο προσιτή εικόνα από ότι αν πιάσουμε κάθε δήμο ξεχωριστά.
Απάντηση
#22
Συνεχιζουμε εδω για τους κορμους και θα δημιουργηθουν διαφορετικα θεματα για τις υπολοιπες γραμμες, ανα γεωγραφικο τομεα της Αθηνας
Απάντηση
#23
Προτεινω να καταργηθει η γραμμη Χ42 αφου την ιδια διαδρομη την κανει ο προαστιακος απευθειας.Θα μπορουσε να υπαρχει μια τοπικη απο τον προαστιακο προς τα ανω λιοσια
Θα προτεινα να επανελθει η Ε7 μιας και ειναι κλειστος ο σταθμος του αμαρουσιου και ετσι καποιος δεν μπορει να κανει μετεπιβιβαση στη νερατζιωτισσα στο Χ14 που σημειωτεον μεχρι τις 17.00 πηγαινει νερατζιωτισσα.
Απάντηση
#24
(07-12-2009, 02:22 AM)kounoupis Έγραψε: Θα προτεινα να επανελθει η Ε7 μιας και ειναι κλειστος ο σταθμος του αμαρουσιου και ετσι καποιος δεν μπορει να κανει μετεπιβιβαση στη νερατζιωτισσα στο Χ14 που σημειωτεον μεχρι τις 17.00 πηγαινει νερατζιωτισσα.

Αν και το θέμα της Ε7 ταιριάζει καλλίτερα στο θέμα των Γραμμών-Κορμών (θα πρότεινα κιόλας στους διαχειριστές του forum να φτιάξουν αντίστοιχο θέμα και για τις γραμμές Express), πιστεύω ότι η Ε7 θα έπρεπε να είναι εντελώς ανεξάρτητη από το θέμα της ανακατασκευής της γραμμής των Η.Σ.Α.Π. για 2 λόγους: (1ον) δεν εξυπηρετεί κανέναν σταθμό Η.Σ.Α.Π. μιας και η Λεωφ. Κηφισίας απέχει αρκετά από την σιδηροδρομική γραμμή, και (2ον) ούτως ή άλλως γραμμές περιορισμένων στάσεων κατά μήκος οδικών αξόνων που δεν διέρχεται παράλληλα κάποιο μέσο σταθερής τροχιάς, είναι χρήσιμες εφόσον λειτουργούν σωστά. Και για την Ε7, που την χρησιμοποιούσα αρκετά συχνά όπως και τις Ε14/Χ14, η βελτίωση έχει να κάνει αφενός με την πύκνωση δρομολογίων καθότι κάθε 30 λεπτά περίπου είναι μικρή συχνότητα και όταν δεν υπάρχει συγκεκριμένη ώρα διέλευσης, ο κόσμος θα προτιμήσει το απλό Α7/Β7 από το να περιμένει το Ε7 που δεν ξέρει πότε θα περάσει. Επίσης, αναγκαία είναι και η ρύθμιση των σηματοδοτών στον ανισόπεδο κόμβο του Φάρου Ψυχικού, όπου προκαλείται μεγάλη καθυστέρηση, το ίδιο και στην διασταύρωση της Λεωφ. Κηφισίας με την οδό Πεντέλης στο Μαρούσι. Όσον αφορά τους διαδοχικούς κόμβους Αγίου Θωμά και Ο.Τ.Ε. ("δαχτυλίδι"), αν διερχόταν από κάτω με στάση στους χώρους στάθμευσης μπροστά από τις εισόδους του σταθμού του Προαστιακού, ειδικά στην άνοδο, θα εξοικονομούσε έως και 10 λεπτά διαδρομής.
Απάντηση
#25
Μετά από όλα αυτά, και σκεφτόμενος τον αρχικό σχεδιασμό των γραμμών-κορμών, η πρότασή μου είναι για μία γενική αναδιάταξη των κορμών που υπάρχουν σήμερα, με την ύπαρξη μίας ή το πολύ δύο παραλλαγών, συν μίας υποστηρικτικής γραμμής περιορισμένων στάσεων ανά περίπτωση. Οι γραμμές περιορισμένων στάσεων έχουν τον ίδιο αριθμό με τον κορμό, με το γράμμα Ε μπροστά, λειτουργούν όμως σε πιο διευρυμένο ωράριο και επίσης τα Σάββατα μέχρι τις 6:00 το απόγευμα περίπου. Οι νέοι κορμοί έχουν μόνο αριθμό (μονοψήφιο ή διψήφιο) εάν υπάρχει μία μόνο εκδοχή τους, ενώ αν υπάρχουν δύο ακολουθεί το γράμμα Α/Β.

Κάνω την αρχή λοιπόν με τα νότια προάστια:

Α1/Β1/Γ1/Ε1:
Δημιουργούνται στην θέση τους οι εξείς γραμμές:
1: Πειραιάς - Βούλα (κορμός)
Ε1: Πειραιάς - Βούλα (περιορισμένων στάσεων)
151: Δυτικός Αεροσταθμός Ελληνικού - Άνω Γλυφάδα

Παραμένει μόνο η γραμμή-κορμός προς Βούλα, η οποία λειτουργεί με μεγαλύτερες συχνότητες. Το Β1 κόβεται στο τμήμα μέχρι την Παραλιακή Λεωφόρο και μετατρέπεται σε τοπική γραμμή που τροφοδοτεί τις 1, Ε1, το τραμ και τον κορμό της Λεωφ. Βουλιαγμένης με την νέα επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό. Η 1 έχει συχνότητα ανά 10 λεπτά στην αιχμή, λόγω της παράλληλης κυκλοφορίας με το τραμ.

Α2/Β2/Ε22:
Δημιουργούνται στην θέση τους οι εξείς γραμμές:
2: Στ. Συγγρού-Φιξ - Βούλα (κορμός)
Ε2: Στ. Συγγρού-Φιξ - Σαρωνίδα (περιορισμένων στάσεων)

Υπάρχει μόνο μία γραμμή-κορμός, η οποία με δεδομένη την ύπαρξη του τραμ και της γραμμής 2 του Μετρό τελειώνει στον υποαπασχολούμενο (χρησιμοποιείται σήμερα μόνο από την 910) σταθμό λεωφορείων στο Φιξ, αποφεύγοντας το κέντρο και τις καθυστερήσεις που η διέλευση από αυτό προκαλεί. Στο άλλο άκρο επεκτείνεται προς Βουλιαγμένη, με τέρμα στην ακτή Ε.Ο.Τ. ή στην Λίμνη. Διέρχεται
Η Β2 καταργείται εντελώς καθώς απλά παραλληλίζει σχεδόν εξ' ολοκλήρου άλλες γραμμές, με τις στάσεις της στο τμήμα που διαφοροποιείται από την νυν Α2 και μελλοντική 2, να καλύπτει το Ε2 (τμήμα της Συγγρού νότια της Λεωφ. Αμφιθέας, και τμήμα της Παραλιακής από Δέλτα Φαλήρου μέχρι Λεωφ. Αμφιθέας)
Η Ε2 αντικαθιστά την Ε22. Διέρχεται μέσω Δέλτα Φαλήρου και Παραλιακής, και έχει και αυτή αφετηρία τον σταθμό Συγγρού-Φιξ. Οι ενδιάμεσες στάσεις είναι πολύ περιορισμένες μέχρι και την Βουλιαγμένη, από εκεί και κάτω κανονικά.
Καθεμία από τις γραμμές έχει συχνότητα ανά 15 λεπτά, δίδοντας λεωφορείο ανά 7-8 λεπτά τις ώρες αιχμής.

Α3/Β3
Με την λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό μέχρι τον ανατολικό αεροσταθμό του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού, το Μετρό θα απορροφήσει μεγάλο μέρος της κίνησης των δύο γραμμών. Άρα προτείνω την μετατροπή και των δύο κορμών σε δύο τοπικές, Σταθμός Ελληνικού - Γλυφάδα (Ευρυάλη) και Σταθμός Ελληνικού - Γλυφάδα (Καραχάλιου), και την ύπαρξη ενός μόνο κορμού κατά μήκος της Λεωφ. Βουλιαγμένης που θα φτάνει στην Γλυφάδα μέσω της οδού Καράγιωργα:
3: Ακαδημία - Γλυφάδα (κορμός)
Δεν χρειάζεται γραμμή περιορισμένων στάσεων (Ε) καθώς υπάρχει η γραμμή 2 του Μετρό.

Α4/Β4
Με την λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό μέχρι τον ανατολικό αεροσταθμό του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού, το Μετρό θα απορροφήσει μεγάλο μέρος της κίνησης των δύο γραμμών. Επίσης, το Α4 έχει ένα σημαντικό μέρος κοινό με το Β1, που ως τοπικό 151 θα μπορεί να έχει αυξημένη συχνότητα, αλλά και με το 154 που ξεκίνησε ως Γ4 και μετά έγινε τροφοδοτικό.
Η σκέψη μου είναι να καταργηθεί το Α4, ενώ το Β4 να έχει παρόμοια προσαρμογή όπως το Γ4, και να μετατραπεί σε τοπική γραμμή με αφετηρία τον σταθμό Αγίου Δημητρίου, ή ως κυκλική μέχρι τον σταθμό Ηλιούπολης.
153: Σταθμός Αγίου Δημητρίου - Άνω Ελληνικό
Ενναλακτικά, με δεδομένο ότι το Β4 έχει κοινό τμήμα με το 101 (είναι ίδια ανατολικά της Λεωφ. Βουλιαγμένης), μπορεί το 101 να κοπεί μέχρι το Δυτικό Αεροδρόμιο κατά τα πρότυπα του Β1, και να έχει πυκνότερα δρομολόγια, οπότε το Β4 καταργείται και αυτό τελείως σαν αυτόνομη γραμμή. Έτσι υπάρχει μία γραμμή αντί δύο, αλλά με όμοια συχνότητα δρομολογίων.

Στα ανατολικά και βορειοανατολικά προάστια τώρα.

Α5/Β5/Γ5:
Η Γ5 είναι μια γραμμή που εδώ και καιρό έχουμε επισημάνει ότι οδηγεί σε σπατάλη λεωφορείων, μια γραμμή με δρομολόγια αρκετά αραιά που σε μεγάλο μέρος ακολουθεί την γραμμή 3 του Μετρό. Αντίθετα, η Β5 είναι μια γραμμή χρήσιμη σε γενικές γραμμές, αλλά την "σκοτώνει" η διέλευση από τον Τσακό, καθώς η δρομολόγηση αρθρωτού λεωφορείου σε συνοικιακούς δρόμους δεν είναι και ό,τι το καλλίτερο από πλευράς ευκολίας διέλευσης.
Καθώς το Α5 αλλά και το Β5 σε μεγάλο βαθμό ακολουθούν το Μετρό (μέχρι το Νομισματοκοπείο), η χρησιμότητά τους είναι περισσότερο αναφορικά με τις περιοχές πέραν του Νομισματοκοπείου ή για στάσεις που βρίσκονται ενδιάμεσα στους σταθμούς του Μετρό.
Συνεπώς, προτείνω το Γ5, που ούτως ή άλλως έχει ως τοπικό του το 416, να καταργηθεί και να πυκνώσει αντίστοιχα το 416, ενώ ο κορμός της λεωφ. Μεσογείων να έχει 2 παραλλαγές δηλαδή:
5Α: Ακαδημία - Αμαξοστάσιο Ανθούσας (κορμός 1η παραλλαγή)
5Β: Σταθμός Λαρίσσης - Σταυρός Αγίας Παρασκευής (κορμός 2η παραλλαγή)

Το 5Β διατρέχει όλη την διαδρομή του μέσω Λεωφ. Μεσογείων, ενώ ο Τσακός εξυπηρετείται από νέα τοπική γραμμή Σταθμός Νομισματοκοπείου - Τσακός - Σταθμός Αγίας Παρασκευής.

18 (Α6)/19 (Β6)/Ε6
Η ηλεκτροκίνηση των Α6 και Β6 σημαίνει ότι η διατήρηση και των δύο γραμμών, ενταγμένων όμως σε κοινό σύστημα αρίθμησης με τα λεωφορεία, είναι αναγκαία προκειμένου να μην πάει χαμένο όλο το έργο της ηλεκτροκίνησης. Εκτός από τα Α6/Β6, ηλεκτροδοτήθηκε και το 450 που διέρχεται, όπως και το πρώην Α6 και νυν 18, μέσω της οδού Εθνικής Αντιστάσεως. Το Ε6 όμως φαίνεται να έχει μειωμένη χρησιμότητα σε σχέση με τα άλλα express της Λεωφ. Κηφισίας, και γι' αυτό κάνει εντύπωση η διατήρηση αυτού την ώρα που τα πολύ πιο χρήσιμα Ε7 και Χ14 καταργήθηκαν. Οπότε εισηγούμαι την διατήρηση των δύο γραμμών τρόλλεϊ αλλά πλέον να φτάνουν και οι δύο μέχρι τον Σταθμό Χαλανδρίου, αλλά παράλληλα κατάργηση του Ε6:
6Α: Μουσείο - Νέο Ψυχικό - Σταθμός Χαλανδρίου (κορμός 1η παραλλαγή)
6Β: Μουσείου - Σίδερα Χαλανδρίου - Σταθμός Χαλανδρίου (κορμός 2η παραλλαγή)

Α8/Β8/Γ8
Το Α8 ακολουθεί σε μεγάλο βαθμό την γραμμή του Η.Σ.Α.Π., την οποία συναντά σε Βικτώρια, Άνω Πατήσια, Περισσό, Πευκάκια και Μαρούσι ενώ περνά πολύ κοντά της και σε Νέα Ιωνία και Ηράκλειο. Έτσι, όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στον Η.Σ.Α.Π. αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα. Πολλοί χρήστες του Α8 την χρησιμοποιούν για τοπικές διαδρομές, ειδικά στις περιοχές βόρεια της Νέας Ιωνίας. Δεν έχει καλή τήρηση των δρομολογίων, λόγω του ότι διέρχεται από πολλούς δύσκολους δρόμους. Μαζί με την Α8 υπάρχει και το Γ8, μια παράδοξη γραμμή που έχει ελάχιστα δρομολόγια τις καθημερινές και ένα μόνο το πρωϊ του Σαββάτου, η διαδρομή του Γ8 σε σχέση με το Α8 διαφέρει μόνο ότι στο ύψος του Ηρακλείου μπαίνει στην οδό Πλαπούτα και τελειώνει λίγο πιο κάτω. Στο συγκρότημα του κορμού 8 υπάρχει και η Β8, κοινή με τις άλλες μέχρι λίγο πριν τα Άνω Πατήσια, που κατόπιν εξυπηρετεί την Νέα Φιλαδέλφεια και την Μεταμόρφωση, διαφοροποιούμενη όμως από τον κορμό 9 σε σχέση με την διαδρομή της από το Άλσος Νέας Φιλαδέλφειας και πάνω. Όμως, η Β8 "τρώει" πολύτιμο τροχαίο υλικό από την Α8, ενώ η Γ8 είναι απλά μια γραμμή χωρίς ουσιαστικό λόγο ύπαρξης. Συγγενική προς την Α8 είναι και η 605 Πολυτεχνείο - Περισσός, παρότι δεν είναι γραμμή-κορμός, ενώ η 608 (Ακαδημία - Γαλάτσι) συνενώθηκε με την 222 για να γίνει διαμπερής, αλλά μετατράπηκε σε μία μακροσκελέστατη γραμμή με πολλές καθυστερήσεις στα δρομολόγια. Η Λεωφόρος Κύμης παραμένει χωρίς καλή εξυπηρέτηση από λεωφορεία. Οπότε, εδώ προτείνω πιο δραστικές λύσεις. Ως μοναδικός κορμός παραμένει η σημερινή Α8. Το Γ8 καταργείται τελείως, ενώ το Β8 γίνεται τοπική γραμμή μέχρι τα Άνω Πατήσια. Τα λεωφορεία που απελευθερώνονται από τα Β8 και Γ8, αλλά και από την 605 που και αυτή κόβεται μέχρι Άνω Πατήσια, δίδονται στο Α8 για να έχει πυκνότερα δρομολόγια. Το 608 καταργείται, ο κλάδος προς Ζωγράφου γίνεται τοπική γραμμή που τροφοδοτεί το Μετρό στον σταθμό Ευαγγελισμού (περισσότερα γι' αυτό θα αναφέρω κάποια στιγμή στον τομέα 2), ενώ το υπόλοιπο 608 γίνεται κι αυτό κορμός και επεκτείνεται προς το Ο.Α.Κ.Α. Εκεί, σημειωτέον, πιστεύω ότι πρέπει να αναπτυχθεί ένας ολοκληρωμένος σταθμός λεωφορείων που να εξυπηρετεί μεγάλο μέρος των βορείων προαστίων. Έτσι έχουμε:
8Α: Πολυτεχνείο - Νέα Ιωνία - Μαρούσι (Ο.Α.Κ.Α.) (κορμός 1η παραλλαγή)
8Β: Πολυτεχνείο - Γαλάτσι - Ο.Α.Κ.Α. (κορμός 2η παραλλαγή)
605: Σταθμός Άνω Πατησίων - Περισσός (τοπικό)
618: Σταθμός Άνω Πατησίων - Νέα Φιλαδέλφεια - Μεταμόρφωση (τοπικό - αντικαταστάτης του σημερινού Β8)

Α9/Β9/Γ9/6 τρόλλεϊ
Πάλι τρεις γραμμές "κορμοί" με μεγάλο κοινό μέρος διαδρομής, αλλά που στην κατάληξή τους χώνονται σε συνοικιακούς δρόμους και χάνουν σε αξιοπιστία, αντίθετα με την αρχική ιδέα του συστήματος των κορμών. Μαζί τους, το τρόλλεϊ αρ. 6 φτάνει και αυτό με κοινή διαδρομή μέχρι το κέντρο της Νέας Φιλαδέλφειας. Το Γ9 είναι χρήσιμο στην κάθοδο καθώς εξυπηρετεί περιοχές προς τον Κόκκινο Μύλο και συνεχίζει για Μενίδι, αλλά στην άνοδο προσπερνά την Νέα Χαλκηδόνα που δεν καλύπτεται επαρκώς. Το Α9 μπαίνει σε μια αραιοκατοικημένη περιοχή της Μεταμόρφωσης, όπου και το τέρμα του, αφήνοντας την Λυκόβρυση και την Κάτω Κηφισιά μόνο με το αραιό (για κορμό) Β9. Εδώ η σκέψη μου είναι να υπάρχει ο κορμός σε δύο παραλλαγές, μία γραμμή θερμικού λεωφορείου προς Κάτω Κηφισιά και το τρόλλεϊ προς Κόκκινο Μύλο που εντάσσεται στο δίκτυο των κορμών. Το κομματάκι του Α9 στην Μεταμόρφωση ενσωματώνεται σε κάποια τοπική γραμμή, ενώ το Γ9 γίνεται επίσης τροφοδοτικό μέχρι Άνω Πατήσια και εξυπηρετεί την Νέα Χαλκηδόνα και στην άνοδο. Άρα:
9Α: Χαλκοκονδύλη - Κάτω Κηφισιά (κορμός 1η παραλλαγή με θερμικά λεωφορεία)
9Β Ιπποκράτους - Νέα Φιλαδέλφεια - Κόκκινος Μύλος (κορμός 2η παραλλαγή με τρόλλεϊ - πρώην αρ. 6)
619: Σταθμός Άνω Πατησίων - Κόκκινος Μύλος - Αχαρνές (τοπικό - αντικαταστάτης του σημερινού Γ9)

Επανέρχομαι αργότερα για τις περιοχές δυτικά του Κηφισού.
Απάντηση
#26
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Η Β2 καταργείται εντελώς καθώς απλά παραλληλίζει σχεδόν εξ' ολοκλήρου άλλες γραμμές.
Η Ε2 αντικαθιστά την Ε22. Διέρχεται μέσω Δέλτα Φαλήρου και Παραλιακής, και έχει και αυτή αφετηρία τον σταθμό Συγγρού-Φιξ. Οι ενδιάμεσες στάσεις είναι πολύ περιορισμένες μέχρι και την Βουλιαγμένη, από εκεί και κάτω κανονικά.
Καθεμία από τις γραμμές έχει συχνότητα ανά 15 λεπτά, δίδοντας λεωφορείο ανά 7-8 λεπτά τις ώρες αιχμής.
Για την Β2 είχα γράψει και στο παλιό φόρουμ. Προσωπικά την έχω βρει πολύ χρήσιμο για να κινηθώ από Παλιό Φάληρο προς Αθήνα. Η Α2 περνά από Αμφιθέας και υπάρχει μία περιοχή που δεν την καλύπτει.

Για την επέκταση του κορμού μέχρι Βουλιαγμένη δεν βλέπω το νόημα στους χειμερινούς μήνες. Όπωτε έχω βρεθεί καθημερινή εκτός καλοκαιριού είναι πολύ ήσυχα τα πράγματα.

(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Α3/Β3
Με την λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό μέχρι τον ανατολικό αεροσταθμό του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού, το Μετρό θα απορροφήσει μεγάλο μέρος της κίνησης των δύο γραμμών. Άρα προτείνω την μετατροπή και των δύο κορμών σε δύο τοπικές, Σταθμός Ελληνικού - Γλυφάδα (Ευρυάλη) και Σταθμός Ελληνικού - Γλυφάδα (Καραχάλιου), και την ύπαρξη ενός μόνο κορμού κατά μήκος της Λεωφ. Βουλιαγμένης:
3: Ακαδημία - Βάρη (κορμός)
Δεν χρειάζεται γραμμή περιορισμένων στάσεων (Ε) καθώς υπάρχει η γραμμή 2 του Μετρό. Η γραμμή συνεχίζει ευθεία την Λεωφ. Βουλιαγμένης και μετά αριστερά προς Βάρη μέσω της Λεωφ. Βάρης - Κορωπίου (σε αντίθεση με το 171 που διέρχεται από την Λεωφ. Καλύμνου).
Η άποψη μου είναι ότι μετά την λειτουργία του μετρό πρέπει να υπάρχει μία γραμμή Αθήνα - Γλυφάδα. Οι βόλτες των Α3 και Β3 να καλυφθούν από τοπικά με αφετηρία το τέρμα του μετρό. Την επέκταση του κορμού της Βουλιαγμένης μέχρι την Βάρη με βρίσκει αρνητικό. Ο σκοπός είναι ο κόσμος να χρησιμοποιεί τα μέσα σταθερής τροχιάς, συνεπώς το 171 μπορεί να καλύψει αυτή την ανάγκη.

(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Α4/Β4
Με την λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό μέχρι τον ανατολικό αεροσταθμό του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού, το Μετρό θα απορροφήσει μεγάλο μέρος της κίνησης των δύο γραμμών. Επίσης, το Α4 έχει ένα σημαντικό μέρος κοινό με το Β1, που ως τοπικό 151 θα μπορεί να έχει αυξημένη συχνότητα, αλλά και με το 154 που ξεκίνησε ως Γ4 και μετά έγινε τροφοδοτικό.
Η σκέψη μου είναι να καταργηθεί το Α4, ενώ το Β4 να έχει παρόμοια προσαρμογή όπως το Γ4, και να μετατραπεί σε τοπική γραμμή με αφετηρία τον σταθμό Αγίου Δημητρίου, ή ως κυκλική μέχρι τον σταθμό Ηλιούπολης.
153: Σταθμός Αγίου Δημητρίου - Άνω Ελληνικό
Ενναλακτικά, με δεδομένο ότι το Β4 έχει κοινό τμήμα με το 101 (είναι ίδια ανατολικά της Λεωφ. Βουλιαγμένης), μπορεί το 101 να κοπεί μέχρι το Δυτικό Αεροδρόμιο κατά τα πρότυπα του Β1, και να έχει πυκνότερα δρομολόγια, οπότε το Β4 καταργείται και αυτό τελείως σαν αυτόνομη γραμμή. Έτσι υπάρχει μία γραμμή αντί δύο, αλλά με όμοια συχνότητα δρομολογίων.
Πλην του ενός κορμού της Βουλιαγμένης ή και πιθανά μία γραμμής όπως την 171 που καλύπτει όλο το μήκος της λεωφόρου πιστεύω ότι οι όλες οι άλλες οι γραμμές πρέπει να γίνουν τοπικές. Συνεπώς διαφωνώ γραμμές να πηγαίνουν παράληλα με το μετρό μέχρι τον σταθμό του Αγίου Δημητρίου. Η πρόταση μου είναι μεταφορά του 154 και των διαδόχων των Α4, Β4, 208 στο κοντινότερο σταθμό αφού στρίψουν στην Βουλιαγμένης.
Απάντηση
#27
(07-12-2009, 09:52 AM)panos81 Έγραψε: Επίσης, αναγκαία είναι και η ρύθμιση των σηματοδοτών στον ανισόπεδο κόμβο του Φάρου Ψυχικού, όπου προκαλείται μεγάλη καθυστέρηση, το ίδιο και στην διασταύρωση της Λεωφ. Κηφισίας με την οδό Πεντέλης στο Μαρούσι. Όσον αφορά τους διαδοχικούς κόμβους Αγίου Θωμά και Ο.Τ.Ε. ("δαχτυλίδι"), αν διερχόταν από κάτω με στάση στους χώρους στάθμευσης μπροστά από τις εισόδους του σταθμού του Προαστιακού, ειδικά στην άνοδο, θα εξοικονομούσε έως και 10 λεπτά διαδρομής.
Εντοπίζεις το πρόβλημα ότι στην Κηφισίας οι γραμμές express (Ε7, Ε14, Ε6) εκμεταλεύονται μόνο την γέφυρα της Κατεχάκη για να κινηθούν πιο γρήγορα. Η άποψη μου είναι ότι αυτό συμβαίνει διότι όταν δημιουργήθηκε η Ε6 και Ε7 δεν υπήρχαν οι άλλοι κόμβοι και οι στάσεις τους ποτέ δεν επανεξετάστηκαν. Για την άνοδο στον κόμβο του Ψυχικού είναι υποχρεωτικό να πάνε από επάνω, άρα συμφωνώ με την βελτίωση της ρύθμισης των σηματοδοτών. Για την κάθοδο από την στιγμή που σταματούν στην Αγία Βαρβάρα πιστεύω ότι μπορούν να συνεχίσουν από κάτω.
Απάντηση
#28
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Α9/Β9/Γ9/6 τρόλλεϊ
Πάλι τρεις γραμμές "κορμοί" με μεγάλο κοινό μέρος διαδρομής, αλλά που στην κατάληξή τους χώνονται σε συνοικιακούς δρόμους και χάνουν σε αξιοπιστία, αντίθετα με την αρχική ιδέα του συστήματος των κορμών. Μαζί τους, το τρόλλεϊ αρ. 6 φτάνει και αυτό με κοινή διαδρομή μέχρι το κέντρο της Νέας Φιλαδέλφειας. Το Γ9 είναι χρήσιμο στην κάθοδο καθώς εξυπηρετεί περιοχές προς τον Κόκκινο Μύλο και συνεχίζει για Μενίδι, αλλά στην άνοδο προσπερνά την Νέα Χαλκηδόνα που δεν καλύπτεται επαρκώς. Το Α9 μπαίνει σε μια αραιοκατοικημένη περιοχή της Μεταμόρφωσης, όπου και το τέρμα του, αφήνοντας την Λυκόβρυση και την Κάτω Κηφισιά μόνο με το αραιό (για κορμό) Β9. Εδώ η σκέψη μου είναι να υπάρχει ο κορμός σε δύο παραλλαγές, μία γραμμή θερμικού λεωφορείου προς Κάτω Κηφισιά και το τρόλλεϊ προς Κόκκινο Μύλο που εντάσσεται στο δίκτυο των κορμών. Το κομματάκι του Α9 στην Μεταμόρφωση ενσωματώνεται σε κάποια τοπική γραμμή, ενώ το Γ9 γίνεται επίσης τροφοδοτικό μέχρι Άνω Πατήσια και εξυπηρετεί την Νέα Χαλκηδόνα και στην άνοδο. Άρα:
9Α: Χαλκοκονδύλη - Κάτω Κηφισιά (κορμός 1η παραλλαγή με θερμικά λεωφορεία)
9Β Ιπποκράτους - Νέα Φιλαδέλφεια - Κόκκινος Μύλος (κορμός 2η παραλλαγή με τρόλλεϊ - πρώην αρ. 6)
619: Σταθμός Άνω Πατησίων - Κόκκινος Μύλος - Αχαρνές (τοπικό - αντικαταστάτης του σημερινού Γ9)

Συμφωνώ κι εγώ στην κατάργηση του Α9 και στην πύκνωση του Β9. Έτσι όπως έχει σήμερα η κατάσταση έρχονται δυο-δυο προς Αθήνα. Συν τοις άλλοις το κομμάτι του Α9 στην βιομηχανική περιοχή της Μεταμόρφωσης δεν το έχω δει ποτέ να έχει πολύ κόσμο, συνήθως 2-3 άτομα έχει ή και κανένα.

Το Γ9 πιστεύω ότι δεν χρειάζεται ακόμα και σήμερα να περνά μέσα από την Χαλκηδόνα. Όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστοι επιβιβάζονται σε αυτό το κομμάτι και οι περισσότεροι κατεβαίνουν στην στάση πριν στρίψει στην Τρυπιά, στην επόμενη, στον Ιωνικό (και συνήθως πάνε προς την πλατεία της Φιλαδέλφειας) και στον Σκλαβενίτη της Αχαρνών. Εξάλλου από την Δεκελείας περνούν αρκετές γραμμές, ποιός θα πάρει το Γ9 στην κάθοδο το οποίο μπορεί να καθυστερήσει, να κλειστεί σε κάποιο στενό ή να έρθει γεμάτο;
Απάντηση
#29
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Α2/Β2/Ε22:
Δημιουργούνται στην θέση τους οι εξείς γραμμές:
2: Στ. Συγγρού-Φιξ - Βούλα (κορμός)
Ε2: Στ. Συγγρού-Φιξ - Σαρωνίδα (περιορισμένων στάσεων)

Υπάρχει μόνο μία γραμμή-κορμός, η οποία με δεδομένη την ύπαρξη του τραμ και της γραμμής 2 του Μετρό τελειώνει στον υποαπασχολούμενο (χρησιμοποιείται σήμερα μόνο από την 910) σταθμό λεωφορείων στο Φιξ, αποφεύγοντας το κέντρο και τις καθυστερήσεις που η διέλευση από αυτό προκαλεί. Στο άλλο άκρο επεκτείνεται προς Βουλιαγμένη, με τέρμα στην ακτή Ε.Ο.Τ. ή στην Λίμνη. Διέρχεται
Η Β2 καταργείται εντελώς καθώς απλά παραλληλίζει σχεδόν εξ' ολοκλήρου άλλες γραμμές, με τις στάσεις της στο τμήμα που διαφοροποιείται από την νυν Α2 και μελλοντική 2, να καλύπτει το Ε2 (τμήμα της Συγγρού νότια της Λεωφ. Αμφιθέας, και τμήμα της Παραλιακής από Δέλτα Φαλήρου μέχρι Λεωφ. Αμφιθέας)
Η Ε2 αντικαθιστά την Ε22. Διέρχεται μέσω Δέλτα Φαλήρου και Παραλιακής, και έχει και αυτή αφετηρία τον σταθμό Συγγρού-Φιξ. Οι ενδιάμεσες στάσεις είναι πολύ περιορισμένες μέχρι και την Βουλιαγμένη, από εκεί και κάτω κανονικά.
Καθεμία από τις γραμμές έχει συχνότητα ανά 15 λεπτά, δίδοντας λεωφορείο ανά 7-8 λεπτά τις ώρες αιχμής.

Καλη προταση μονο που θα προτεινα το εξης:
να υπαρχει το 2Α ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ-ΒΟΥΛΑ (ΜΕΣΩ ΑΜΦΙΘΕΑΣ) και το 2Β ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ-ΣΤ.ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ (ΜΕΣΩ Λ.ΑΛΙΜΟΥ)
Καλο θα ηταν να διατηρηθει ενας κορμος στην αναπτυσσομενη Λεωφορο Αλιμου αλλα και στο κομματι της Συγγρου απο Αμφιθεας εως Δελτα Φαληρου. Με αλλα λογια ειναι σαν να διατηρουμε τα σημερινα Α/Β2 αλλα με πιο καλα ωραρια και συχνοτητες.
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Α4/Β4
Με την λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό μέχρι τον ανατολικό αεροσταθμό του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού, το Μετρό θα απορροφήσει μεγάλο μέρος της κίνησης των δύο γραμμών. Επίσης, το Α4 έχει ένα σημαντικό μέρος κοινό με το Β1, που ως τοπικό 151 θα μπορεί να έχει αυξημένη συχνότητα, αλλά και με το 154 που ξεκίνησε ως Γ4 και μετά έγινε τροφοδοτικό.
Η σκέψη μου είναι να καταργηθεί το Α4, ενώ το Β4 να έχει παρόμοια προσαρμογή όπως το Γ4, και να μετατραπεί σε τοπική γραμμή με αφετηρία τον σταθμό Αγίου Δημητρίου, ή ως κυκλική μέχρι τον σταθμό Ηλιούπολης.
153: Σταθμός Αγίου Δημητρίου - Άνω Ελληνικό
Ενναλακτικά, με δεδομένο ότι το Β4 έχει κοινό τμήμα με το 101 (είναι ίδια ανατολικά της Λεωφ. Βουλιαγμένης), μπορεί το 101 να κοπεί μέχρι το Δυτικό Αεροδρόμιο κατά τα πρότυπα του Β1, και να έχει πυκνότερα δρομολόγια, οπότε το Β4 καταργείται και αυτό τελείως σαν αυτόνομη γραμμή. Έτσι υπάρχει μία γραμμή αντί δύο, αλλά με όμοια συχνότητα δρομολογίων.

Το Β4 ειναι μια γραμμη παρωδια. Το καλυτερο θα ηταν οριστικο κοψιμο, μιας και οι κατοικοι των Σουρμενων και Αργυρουπολης (περιοχες οπου διερχεται σημερα) θα εχουν πλεον προσβαση με τα ποδια σε σταθμους μετρο. Τωρα οσον αφορα το 101 θα επρεπε να υπαρχει μια γραμμη που να συνδεει τον Πειραια με ενα μεγαλο τμημα της Λ.Βουλιαγμενης και οχι με συνοικιες. Κατι δηλαδη σαν κορμος Πειραιας-Βουλιαγμενης.
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Με την λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό μέχρι τον ανατολικό αεροσταθμό του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού, το Μετρό θα απορροφήσει μεγάλο μέρος της κίνησης των δύο γραμμών.

Σημειωση! Το μετρο θα τερματιζει στη συμβολη Λ.Βουλιαγμενης και Ιασωνιδου και οχι στον ανατολικο αεροσταθμο!
Απάντηση
#30
(07-12-2009, 05:30 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Τωρα οσον αφορα το 101 θα επρεπε να υπαρχει μια γραμμη που να συνδεει τον Πειραια με ενα μεγαλο τμημα της Λ.Βουλιαγμενης και οχι με συνοικιες. Κατι δηλαδη σαν κορμος Πειραιας-Βουλιαγμενης

Γι' αυτό προτείνω να μείνει η γραμμή Α1 (με αριθμό 1 πλέον). Το 101 δεν το έχω εξετάσει διεξοδικά εδώ, διότι δεν εντάσσεται στις γραμμές-κορμούς. Κι εγώ θα προτιμούσα να κοπεί μέχρι τον Δυτικό Αεροσταθμό του Ελληνικού, όπως το Β1, σαν τοπική γραμμή.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.959 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 408.265 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.737 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.942 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.779 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 394.070 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.950 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.992 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.493 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.670 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 7 Επισκέπτης (ες)