Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
15-10-2018, 11:57 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-10-2018, 12:00 AM από mercedes1988. Edited 1 time in total.)
Για το Α7 προτείνω:
1: Με κατεύθυνση προς το Κέντρο να στρίβει αριστερά στην Ιπποκράτους, δεξιά στην Πανεπιστημίου, δεξιά στην πλατεία Ομονοίας, δεξιά στην 3ης Σεπτεμβρίου και να κάνει τέρμα μαζί με το τρόλεϊ το 6.
2: Με κατεύθυνση προς την Κηφισιά, να στρίβει δεξιά στη Χαλκοκονδύλη και στη συνέχεια ως έχει.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(15-10-2018, 11:57 PM)mercedes1988 Έγραψε: Για το Α7 προτείνω:
1: Με κατεύθυνση προς το Κέντρο να στρίβει αριστερά στην Ιπποκράτους, δεξιά στην Πανεπιστημίου, δεξιά στην πλατεία Ομονοίας, δεξιά στην 3ης Σεπτεμβρίου και να κάνει τέρμα μαζί με το τρόλεϊ το 6.
2: Με κατεύθυνση προς την Κηφισιά, να στρίβει δεξιά στη Χαλκοκονδύλη και στη συνέχεια ως έχει.
Είναι τόσο άνετα βρε αδερφέ στην Πλατεία Λαυρίου, οπότε παρέα με τα τρόλεϊ του 6, τα διερχόμενα που κάνουν στάση, τα οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. που σταθμεύουν στο σημείο, ας στείλουμε και μερικά λεωφορεία ακόμα! Για να μη σχολιάσω το ότι καθώς η γραμμή έχει διαλείμματα στη Στουρνάρη (στην Κηφισιά ο χώρος είναι ανεπαρκής) δεν είναι λίγες οι φορές που είναι σταθμευμένα και τρία ακόμα λεωφορεία στην αφετηρία, δυσκολεύοντας και τα οχήματα των Β12 και Γ12 να στρίψουν από την Πατησίων δεξιά στη Στουρνάρη. Τελικά, ναι! Ας το μεταφέρουμε στην Ομόνοια το πρόβλημα. Χίλιοι καλοί χωράνε στο Κέντρο.
Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
16-10-2018, 04:52 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-10-2018, 05:12 AM από mercedes1988. Edited 5 times in total.)
(16-10-2018, 12:41 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Είναι τόσο άνετα βρε αδερφέ στην Πλατεία Λαυρίου, οπότε παρέα με τα τρόλεϊ του 6, τα διερχόμενα που κάνουν στάση, τα οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. που σταθμεύουν στο σημείο, ας στείλουμε και μερικά λεωφορεία ακόμα! Για να μη σχολιάσω το ότι καθώς η γραμμή έχει διαλείμματα στη Στουρνάρη (στην Κηφισιά ο χώρος είναι ανεπαρκής) δεν είναι λίγες οι φορές που είναι σταθμευμένα και τρία ακόμα λεωφορεία στην αφετηρία, δυσκολεύοντας και τα οχήματα των Β12 και Γ12 να στρίψουν από την Πατησίων δεξιά στη Στουρνάρη. Τελικά, ναι! Ας το μεταφέρουμε στην Ομόνοια το πρόβλημα. Χίλιοι καλοί χωράνε στο Κέντρο.
Τελικά δεν υπάρχει κάποια λύση, οπότε η αφετηρία του Α7 ας μείνει εκεί που είναι.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(16-10-2018, 04:52 AM)mercedes1988 Έγραψε: Τελικά δεν υπάρχει κάποια λύση, οπότε η αφετηρία του Α7 ας μείνει εκεί που είναι.
Τα Α7 είναι από τις ιδιόρυθμες γραμμές κορμούς, που στο κέντρο της Αθήνας έχει τη νοοτροπία πολλών παλιών ακτινικών γραμμών (βλ. 601, 603, Ε7 κ.α) που από αλλού εισέρχονται και από αλλού εξέρχονται από το κέντρο. Κατά τη γνώμη μου δεν προσφέρει κάτι αυτή τη στιγμή να κατεβαίνει την Αλεξάνδρας (αφήνοντας κενό στην Ιπποκράτους) και να ανεβαίνει τη Χαρ. Τρικούπη. Οι προτεινόμενες λύσεις από μένα είναι οι εξής 2:
1) κάθοδος από Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Ομόνοια - 3ης Σεπτεμβρίου, αφετηρία Μάρνη (στις σημερινές αφετηρίες Α8/Β12). Επιστροφή προς Κηφισιά από Μάρνη - Πατησίων - Χαλκοκονδύλη - Ακαδημίας - Χαρ. Τρικούπη
Τα Α8 και Β12 πάνε για αφετηρία στη Στουρνάρη στη σημερινή αφετηρία του Α7.
Ουσιαστικά παρέχεται καλύτερη συγκοινωνία από Αμπελόκηπους - Αλεξάνδρας προς κέντρο και αποσυμφωρίζονται τα τοπικά Ιπποκράτους και το 230 που δεν μπορούν να πάρουν μεγαλύτερο λεωφορείο. Η κάθοδος της Αλεξάνδρας μέχρι σε Β5, 14, 18, 19.
2) κάθοδος από Αλεξάνδρας - Πατησίων - Βασ. Ηρακλείου (αφετηρία μαζί με τρόλεϊ 18/19) Ανοδος από Βασ. Ηρακλείου - Μπουμπουλίνας - Αλεξάνδρας.
Αυτό το σενάριο έχει καλή εφαρμοφή μεσοπρόθεσμα με την προοπτική κατασκευής εναερίου από τα Σίδερα Χαλανδρίου μέχρι την Κηφισιά και μετατροπής του Α7 σε τρόλεϊ. Πρακτικά με την αγορά 50 νέων αρθρωτών τρόλεϊ μετατρέπεται το Α7 και 550 σε τρόλεϊ, αποκτάει όλο το 3 και το 6 αρθρωτά και βελτιώνεται η κανονικότητα των αναχωρήσεων στην Κηφισιάς καθώς 550 και 10 θα έχουν κοινό τέρμα, ίδιο τύπο οχήματος και εναλλάξ αναχωρήσεις.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.215
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(16-10-2018, 10:37 AM)nikos1991 Έγραψε: Αυτό το σενάριο έχει καλή εφαρμοφή μεσοπρόθεσμα με την προοπτική κατασκευής εναερίου από τα Σίδερα Χαλανδρίου μέχρι την Κηφισιά και μετατροπής του Α7 σε τρόλεϊ. Πρακτικά με την αγορά 50 νέων αρθρωτών τρόλεϊ μετατρέπεται το Α7 και 550 σε τρόλεϊ, αποκτάει όλο το 3 και το 6 αρθρωτά και βελτιώνεται η κανονικότητα των αναχωρήσεων στην Κηφισιάς καθώς 550 και 10 θα έχουν κοινό τέρμα, ίδιο τύπο οχήματος και εναλλάξ αναχωρήσεις.
Aυτό που γράφεις είναι επίσημο και έχει συμπεριληφθεί στον σχεδιασμό του δικτύου τρόλλεϋ; Γιατί πρώτη φορά το ακούω (και δεν το βρίσκω πολύ λάθος)
Δημοσιεύσεις: 201
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(16-10-2018, 10:37 AM)nikos1991 Έγραψε: 1) κάθοδος από Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Ομόνοια - 3ης Σεπτεμβρίου, αφετηρία Μάρνη (στις σημερινές αφετηρίες Α8/Β12). Επιστροφή προς Κηφισιά από Μάρνη - Πατησίων - Χαλκοκονδύλη - Ακαδημίας - Χαρ. Τρικούπη
Τα Α8 και Β12 πάνε για αφετηρία στη Στουρνάρη στη σημερινή αφετηρία του Α7.
Ουσιαστικά παρέχεται καλύτερη συγκοινωνία από Αμπελόκηπους - Αλεξάνδρας προς κέντρο και αποσυμφωρίζονται τα τοπικά Ιπποκράτους και το 230 που δεν μπορούν να πάρουν μεγαλύτερο λεωφορείο. Η κάθοδος της Αλεξάνδρας μέχρι σε Β5, 14, 18, 19.
2) κάθοδος από Αλεξάνδρας - Πατησίων - Βασ. Ηρακλείου (αφετηρία μαζί με τρόλεϊ 18/19) Ανοδος από Βασ. Ηρακλείου - Μπουμπουλίνας - Αλεξάνδρας.
Αυτό το σενάριο έχει καλή εφαρμοφή μεσοπρόθεσμα με την προοπτική κατασκευής εναερίου από τα Σίδερα Χαλανδρίου μέχρι την Κηφισιά και μετατροπής του Α7 σε τρόλεϊ. Πρακτικά με την αγορά 50 νέων αρθρωτών τρόλεϊ μετατρέπεται το Α7 και 550 σε τρόλεϊ, αποκτάει όλο το 3 και το 6 αρθρωτά και βελτιώνεται η κανονικότητα των αναχωρήσεων στην Κηφισιάς καθώς 550 και 10 θα έχουν κοινό τέρμα, ίδιο τύπο οχήματος και εναλλάξ αναχωρήσεις.
Το 1ο σενάριο έχει επαναληφθεί πολλές φορές εδώ μέσα, αλλά δεν έχει κάποιο νόημα, αφού επιμηκύνεται ο χρόνος του δρομολογίου κατά πολύ, ενώ περαιτέρω επιβαρύνεται και η περιοχή Πανεπιστημίου - Ομόνοιας.
Το 2ο σενάριο αναιρεί το πρώτο, αφού η γραμμή παραμένει στην Αλεξάνδρας, που όπως λες δεν έχει πρόβλημα, όχι μόνο στην κάθοδο, αλλά πλέον και στην άνοδο και αφήνει το κέντρο χωρίς συγκοινωνία.
Όσο για την επέκταση του εναέριου, αμφιβάλλω εάν μπορεί να βρεθεί χρηματοδότηση, αλλά ούτε και θα ήθελα να δω άλλα σύρματα. Ακόμη όμως και εάν μπορούσε να βρεθεί η χρηματοδότηση, κάτι τέτοιο θα ήταν ανεδαφικό με την εξέλιξη της τεχνολογίας. Ήδη παρουσιάζονται τρόλεϊ με μπαταρίες αντί για Η/Ζ που μπορούν να συνεχίσουν τη διαδρομή τους αυτόνομα. Φυσικά αυτά σε άλλες χώρες γιατί εδώ ακόμη περιμένουμε να δούμε τα λεωφορεία της Δούρου, ενώ από όσο ξέρω η προμήθεια νέων οχημάτων καθυστερεί.
Δημοσιεύσεις: 3.183
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Το Α7 αν και τυπικά είναι κορμός που μεταφέρει επιβάτες στο κέντρο στη πράξη ο κύριος ρόλος του είναι η σύνδεση Κηφισίας και Αλεξάνδρας. Δηλαδή η λογική του είναι πιο κοντά στο Β5. Με δεδομένο ότι Στ. Λαρίσης δεν χωράει να κάνει τέρμα και διαλείμματα παρέα στο Β5 η καλύτερη λύση είναι να μείνει εκεί που είναι. Το σημείο δεν είναι τόσο ελεεινό όσο φαντάζεστε και το κύριο ζήτημα που είχε είναι οι επιθέσεις κουκουλοφόρων που έκαιγαν οχήματα! Αυτές μειώθηκαν λόγω της παρουσίας αστυνομίας σε μόνιμη βάση εκεί!
Η οδική σύνδεση Αμπελοκήπων/Αλεξάνδρας - κέντρου γίνεται με το 230 το οποίο είναι μια χαρά σαν γραμμή. Αυτό που χρειάζεται το 230 είναι 12μετρα που υπάρχουν διαθέσιμα στο Βοτανικό και τα οποία για να δρομολογηθούν απαιτούν τροποποίηση της γραμμής στου Ζωγράφου ή ακόμα και περικοπή στη Γουδή!
Το Β12 είναι μια χαρά ως έχει! Ενίσχυση ή νταλίκες θέλει λόγω υπερβολικά πολύ κόσμου που του αναλογεί! Αυτό που μπορούσε να τροποποιηθεί λίγο είναι το Γ12 είτε με κόψιμο στο Στ. Αττικής είτε στο Στ. Λαρίσης (κυκλικό είναι έτσι κι αλλιώς) χωρίς όμως να αφαιρεθούν οχήματα με κύριο στόχο μία μικρή βελτίωση στη συχνότητα αφού τα μεσημέρια έχει σοβαρό θέμα στοιβάγματος στο Ίλιον!
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(16-10-2018, 01:03 PM)Citaro Έγραψε: Aυτό που γράφεις είναι επίσημο και έχει συμπεριληφθεί στον σχεδιασμό του δικτύου τρόλλεϋ; Γιατί πρώτη φορά το ακούω (και δεν το βρίσκω πολύ λάθος)
Κάποια στιγμή προ Ολυμπιακών είχε ακουστεί σαν ιδέα, αλλά δεν κατέληξε ποτέ σε επίσημη μελέτη κόστους οφέλους και με τα χρόνια εγκαταλήφθηκε. Αλλά γενικά έγραψα ότι είναι "δικές" μου προτάσεις.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(16-10-2018, 02:55 PM)ecoj Έγραψε: Το Β12 είναι μια χαρά ως έχει! Ενίσχυση ή νταλίκες θέλει λόγω υπερβολικά πολύ κόσμου που του αναλογεί! Αυτό που μπορούσε να τροποποιηθεί λίγο είναι το Γ12 είτε με κόψιμο στο Στ. Αττικής είτε στο Στ. Λαρίσης (κυκλικό είναι έτσι κι αλλιώς) χωρίς όμως να αφαιρεθούν οχήματα με κύριο στόχο μία μικρή βελτίωση στη συχνότητα αφού τα μεσημέρια έχει σοβαρό θέμα στοιβάγματος στο Ίλιον!
Δεν είπε κανείς να πειραχτεί το Β12. Μόνο για ενδεχόμενη αλλαγή τέρματος από Μάρνη στη Στουρνάρη έγραψα (που πρακτικά δεν αλλάζει τίποτα στη διαδρομή του).
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(16-10-2018, 12:41 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Είναι τόσο άνετα βρε αδερφέ στην Πλατεία Λαυρίου, οπότε παρέα με τα τρόλεϊ του 6, τα διερχόμενα που κάνουν στάση, τα οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. που σταθμεύουν στο σημείο, ας στείλουμε και μερικά λεωφορεία ακόμα! Για να μη σχολιάσω το ότι καθώς η γραμμή έχει διαλείμματα στη Στουρνάρη (στην Κηφισιά ο χώρος είναι ανεπαρκής) δεν είναι λίγες οι φορές που είναι σταθμευμένα και τρία ακόμα λεωφορεία στην αφετηρία, δυσκολεύοντας και τα οχήματα των Β12 και Γ12 να στρίψουν από την Πατησίων δεξιά στη Στουρνάρη. Τελικά, ναι! Ας το μεταφέρουμε στην Ομόνοια το πρόβλημα. Χίλιοι καλοί χωράνε στο Κέντρο.
Θεωρώ ότι μια τέτοιου είδους απάντηση, γεμάτη ειρωνεία, δεν είναι και το καλύτερο θέαμα στο φόρουμ, ειδικά δε όταν προέρχεται από σένα, που είσαι ένα απο τα μέλη που εχουν συνεισφέρει αρκετά εδώ μέσα. Αναθεώρησε το ύφος σου όταν απαντάς σε άλλο μέλος, οποιοδήποτε και αν είναι αυτό. Για την ώρα περιορίζομαι σε αυτή τη σύσταση.
(16-10-2018, 02:55 PM)ecoj Έγραψε: Το Α7 αν και τυπικά είναι κορμός που μεταφέρει επιβάτες στο κέντρο στη πράξη ο κύριος ρόλος του είναι η σύνδεση Κηφισίας και Αλεξάνδρας. Δηλαδή η λογική του είναι πιο κοντά στο Β5. Με δεδομένο ότι Στ. Λαρίσης δεν χωράει να κάνει τέρμα και διαλείμματα παρέα στο Β5 η καλύτερη λύση είναι να μείνει εκεί που είναι. Το σημείο δεν είναι τόσο ελεεινό όσο φαντάζεστε και το κύριο ζήτημα που είχε είναι οι επιθέσεις κουκουλοφόρων που έκαιγαν οχήματα! Αυτές μειώθηκαν λόγω της παρουσίας αστυνομίας σε μόνιμη βάση εκεί!
[...]
Το Β12 είναι μια χαρά ως έχει! Ενίσχυση ή νταλίκες θέλει λόγω υπερβολικά πολύ κόσμου που του αναλογεί! Αυτό που μπορούσε να τροποποιηθεί λίγο είναι το Γ12 είτε με κόψιμο στο Στ. Αττικής είτε στο Στ. Λαρίσης (κυκλικό είναι έτσι κι αλλιώς) χωρίς όμως να αφαιρεθούν οχήματα με κύριο στόχο μία μικρή βελτίωση στη συχνότητα αφού τα μεσημέρια έχει σοβαρό θέμα στοιβάγματος στο Ίλιον!
Το θέμα είναι ότι η σύνδεση Κηφισίας-Αλεξάνδρας επιτυγχάνεται ήδη, μερικώς, και από άλλες γραμμές (14, 18/19). Πιστεύω πως θα μπορούσε το Α7 να κατεβαίνει κέντρο από Βασ. Σοφίας-Παν/μίου και να κάνει τέρμα στον παράδρομο Ακαδημίας, δίπλα στο Α5. Προϋπόθεση βέβαια είναι να απομακρυνθεί το υπαίθριο πάρκινγκ του Δήμου Αθηναίων. Κατά συνέπεια, μπορεί άνετα να κοπεί το Ε14 (εξοικονόμηση οχημάτων), ενώ όποιος θέλει να συνεχίσει προς Αλεξάνδρας, μετεπιβιβάζεται σε 14 ή 18/19.
Το Β12, μετά από πρόσφατη "αυτοψία", πράγματι χρειάζεται πύκνωση ή αποκλειστικά νταλίκες, μιας και η γραμμή φτάνει γεμάτη κόσμο μεχρι τα Άνω Λιόσια. Ίσως καλό είναι να μην ανέβαινε μέχρι τα γύφτικα, αλλά να έκανε τέρμα είτε στον προαστιακό, είτε στον "Κορμό".
|