Δημοσιεύσεις: 321
Θέματα: 0
Εγγραφή: 01-06-2016
14-06-2017, 05:36 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-06-2017, 05:39 AM από NEOPLAN N4007.)
(13-06-2017, 11:55 PM)MrVanHool Έγραψε: Μα μιλάμε για το πραγματικό πρόγραμμα δρομολόγησης και όχι για το "καθημερινό" εφαρμοστεο! Πάνω σε αυτό υπολογίζουμε πόσες βαρδιες λείπουν, όχι σε αυτά που βλέπουμε συχνά!!
Το 421 τις καθημερινές λοιπόν έχει 11 οχήματα κανονικά (3 ΑΜ ΑΝΘ - 8 ΑΜ ΡΑΛ), όπου καθημερινά κόβει η Ανθούσα μια βαρδια, και η Ράλλη 2!
Προχτές λοιπόν, η γραμμή είχε συνολικά 6 οχήματα! Στην δε μεσημεριανή αιχμή, ξεκινάγε η γκαζιέρα 942 από την Αγία Παρασκευή και εκείνη την ώρα το προπορευομενο Ν2 726 εφτανε στους Αγίους!
Έλειπαν 2 βαρδιες της Ανθούσας και 3 της Π.Ράλλη, γι'αυτο και τα τεράστια κενά. Με μια βαρδια συν απουσα, που λες εσύ, τα 25λεπτά δεν γίνονται 50λεπτά..
Δεν διαφωνώ ότι το 421 στο πραγματικό πρόγραμμα έχει 11 οχήματά. Από τον Σεπτέμβριο όμως βάζουν πάντα 8. Όπως ακριβώς είπες η Ράλλη κόβει συστηματικά 2 βάρδιες και η Ανθούσα 1.
Την Δευτέρα έλλειπε η δεύτερη βάρδια από το Κ1 της Ανθούσας και η Ράλλη ειδικά το απόγευμα που το χρησιμοποίησα δεν πρέπει να είχε καμία κομμένη βάρδια.
Πάντως, στο 421 η κατάσταση είναι τραγική παρόλο που δεν έχει αναφερθεί εδώ.
Παράδειγμα: Πριν 1 εβδομάδα περίμενα στην Αγία Παρασκευή από τις 15:40 που έφυγε το προηγούμενο έως τις 16:45 που ήρθε το Κ2 της Ανθούσας. Το agora χώρεσε τα μισά άτομα από αυτά που περίμεναν στο ΤΕ και ξεκίνησε.
Θέλω να σου πω ότι κάθε μέρα στο 421 υπάρχουν 50λεπτα και παραπάνω. Για αυτό μου έκανε εντύπωση το ότι ανέφερες μια μέρα ότι λείπουν πολλά οχήματα, ενώ λείπει ΣΧΕΔΌΝ ο ιδιος αριθμός οχημάτων κάθε μέρα.
Ελπίζω, το καλοκαίρι να πάει στα Λιόσια (πέρυσι πήγε όλες τις ημέρες Λιόσια - Ανθούσα) γιατί νομίζω ότι για κάποιο λόγο η Ράλλη και η Ανθούσα είναι τα χειρότερα αμαξοστασια από επανδρώσεις βαρδιων.
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
Μόλις προχθές (βέβαια κάλλιο αργά παρά ποτέ) επιδιορθώθηκε το βασικό πρόβλημα της εφαρμογής της τηλεματικής στα Windows phones. Έτσι, πλέον τα δεδομένα ανανεώνονται σε πραγματικό χρόνο και η εφαρμογή δεν είναι πια διακοσμητική...!
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Ξεπέρασε κάθε προηγούμενο σήμερα η ανεπάρκεια οχημάτων στην ΟΣΥ σήμερα..
-> Στο ΑΜ ΒΟΤ, σήμερα μικρά σε Τ.ΘΡΙ, 813, 811 (όλο), 837, 036.
-> Στο ΑΜ ΠΕΙ τουλάχιστον 40 οδηγοί μέσα για να βρουν αμάξι..
-> Στο ΑΜ ΡΑΛ από τις 0900 έως τις 1530, 25 άτομα περίμεναν για αμάξι.. Έτσι, το 051 με 2 Ν2 (ημέρα Παρασκευή κιόλας) και στο 421 μόνο 5 λεωφορεία (και ένα του ΑΜ ΑΝΘ).
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(16-06-2017, 06:31 PM)MrVanHool Έγραψε: Ξεπέρασε κάθε προηγούμενο σήμερα η ανεπάρκεια οχημάτων στην ΟΣΥ σήμερα..
Τα άλλα αμαξοστάσια με πετρελαιοκίνητα (Ελληνικό, Άγ. Δημήτριος) δεν έχουν διαθέσιμα οχήματα τουλάχιστον να καλύπτεται το κενό; Εκτός αν συμφέρει την εταιρεία να έχει 65 άτομα κυριολεκτικά να κάθονται από το να τους πάρει και να τους στείλει να βγάλουν ότι λεωφορείο έχει ξεμείνει για να καλυφθούν τα δρομολόγια.
Δημοσιεύσεις: 3.186
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Η μία βάρδια από τις δύο είναι στάνταρ midi στο 821 και μάλιστα είναι συγκεκριμένη! Δηλαδή αυτή που σχολάει στις 20:00.
Τουλάχιστον ο Βοτανικός ελπίζω να έχει διαθέσιμα μιντι γιατί από 12μετρα φαίνεται έχει μείνει!
Δεν νομίζω ότι το Ελληνικό και το Μπραχάμι μπορούν να βοηθήσουν ειδικά άμα μιλάμε για τόσες πολλές ελλείψεις σε Πειραιά και Ράλλη!
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(16-06-2017, 07:04 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τα άλλα αμαξοστάσια με πετρελαιοκίνητα (Ελληνικό, Άγ. Δημήτριος) δεν έχουν διαθέσιμα οχήματα τουλάχιστον να καλύπτεται το κενό; Εκτός αν συμφέρει την εταιρεία να έχει 65 άτομα κυριολεκτικά να κάθονται από το να τους πάρει και να τους στείλει να βγάλουν ότι λεωφορείο έχει ξεμείνει για να καλυφθούν τα δρομολόγια. Παντου υπαρχει προβλημα! Ανεπανδρωτες παντου...χθες και σημερα το πρωι ελειπε ακομα και απο τη Σαρωνιδα αμάξι! Εκτος απο τα κλασσικα που κοβονται (Α3,237,235,220-1,608 κλπ). Ακόμα και το Μπραχάμι που υποτιθεται ηταν κομπλε εχει θεματακια...το 206 λειτουργει με -1 αμαξι τις τελευταιες μερες.
Και επειδη ρωτησες για οχήματα το Ελληνικο Ν1 δεν εχει (ήδη βγαζει το μισο Α3 και με νταλικες καθημερινα). Σιγουρα περισευουν νταλικες , ποσες ομως μπορει να δωσει εν οψει θερινου;
Εγω ο Πειραιας απορρω που τα οχηματα όπως ελεγαν ήταν "άπειρα". Πως ξαφνικα δεν υπαρχουν διαθεσιμα;
Δημοσιεύσεις: 3.186
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Όποιος έλεγε ότι ήταν άπειρα προφανώς δεν ήξερε ή τότε δεν ήταν τόσες πολλές οι βλάβες όσες τώρα! Αυτό που θα ήθελα να δω είναι πόσα Citelis και Renault δουλεύουν στα Λιόσια!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(16-06-2017, 07:56 PM)georgio Έγραψε: Παντου υπαρχει προβλημα! Ανεπανδρωτες παντου...χθες και σημερα το πρωι ελειπε ακομα και απο τη Σαρωνιδα αμάξι! Εκτος απο τα κλασσικα που κοβονται (Α3,237,235,220-1,608 κλπ). Ακόμα και το Μπραχάμι που υποτιθεται ηταν κομπλε εχει θεματακια...το 206 λειτουργει με -1 αμαξι τις τελευταιες μερες.
Και επειδη ρωτησες για οχήματα το Ελληνικο Ν1 δεν εχει (ήδη βγαζει το μισο Α3 και με νταλικες καθημερινα). Σιγουρα περισευουν νταλικες , ποσες ομως μπορει να δωσει εν οψει θερινου;
Εγω ο Πειραιας απορρω που τα οχηματα όπως ελεγαν ήταν "άπειρα". Πως ξαφνικα δεν υπαρχουν διαθεσιμα; Άλλο η ανεπάνδρωτη βάρδια γιατί δεν είχαν οδηγό να την καλύψει και άλλο το να πηγαίνει ο άλλος στο αμαξοστάσιο και να τον καθιστά μη παραγωγικό η εταιρεία επειδή δεν έχει διαθέσιμο λεωφορείο να βγάλει.
Δημοσιεύσεις: 1.243
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
17-06-2017, 01:02 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-06-2017, 01:02 AM από MrVanHool.)
(16-06-2017, 07:04 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τα άλλα αμαξοστάσια με πετρελαιοκίνητα (Ελληνικό, Άγ. Δημήτριος) δεν έχουν διαθέσιμα οχήματα τουλάχιστον να καλύπτεται το κενό; Εκτός αν συμφέρει την εταιρεία να έχει 65 άτομα κυριολεκτικά να κάθονται από το να τους πάρει και να τους στείλει να βγάλουν ότι λεωφορείο έχει ξεμείνει για να καλυφθούν τα δρομολόγια. Δεν είναι τόσο απλό.. Σκέψου ότι μέχρι τις 1000-1030 περιμένεις να μπει καμία κατσαρη μέσα.. Μετά (έχοντας χάσει ήδη 3 ώρες), πρέπει να πας με την συγκοινωνία στην άλλη άκρη της Αθήνας, να βγάλεις το λεωφορείο (που την ευθύνη και την εμπειρία την έχουν άλλοι) και να πας να φορτώσεις στην άλλη άκρη πάλι. Ο βραδινος πάλι, θα πρέπει να εργαστεί υπερωριακως για να πάει το όχημα στο Α/Σ του και να βρει τρόπο από εκεί να γυρίσει στην κατοικία του (που είναι προφανώς κοντά στο αρχικό Αμαξοστάσιο), με την συγκοινωνία το βράδυ!
Σε μια σοβαρή ιδιωτική επιχείρηση βέβαια που θα σεβοταν τον εργαζόμενο και θα του πληρωνε όλα τα έξτρα όμως, σαφώς και θα πήγαιναν και στα Λιόσια να βγάλουν αμάξι για να μην κάθονται χωρίς να παράγουν έργο σε μια δύσκολη στιγμή. Δεν θα ήταν καθημερινό το φαινόμενο όμως και δεν θα το έκαναν για την ψυχή της μάνας τους..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(17-06-2017, 01:02 AM)MrVanHool Έγραψε: Δεν είναι τόσο απλό.. Σκέψου ότι μέχρι τις 1000-1030 περιμένεις να μπει καμία κατσαρη μέσα.. Μετά (έχοντας χάσει ήδη 3 ώρες), πρέπει να πας με την συγκοινωνία στην άλλη άκρη της Αθήνας, να βγάλεις το λεωφορείο (που την ευθύνη και την εμπειρία την έχουν άλλοι) και να πας να φορτώσεις στην άλλη άκρη πάλι. Ο βραδινος πάλι, θα πρέπει να εργαστεί υπερωριακως για να πάει το όχημα στο Α/Σ του και να βρει τρόπο από εκεί να γυρίσει στην κατοικία του (που είναι προφανώς κοντά στο αρχικό Αμαξοστάσιο), με την συγκοινωνία το βράδυ!
Σε μια σοβαρή ιδιωτική επιχείρηση βέβαια που θα σεβοταν τον εργαζόμενο και θα του πληρωνε όλα τα έξτρα όμως, σαφώς και θα πήγαιναν και στα Λιόσια να βγάλουν αμάξι για να μην κάθονται χωρίς να παράγουν έργο σε μια δύσκολη στιγμή. Δεν θα ήταν καθημερινό το φαινόμενο όμως και δεν θα το έκαναν για την ψυχή της μάνας τους.. Μα γιατί υπάρχουν οχήματα στα αλλααμαξοστασια; Αντε στο Μπραχαμι να περισευουν καποια Ν1 και στο Ελληνικο καμια 20αρια νταλικες.
Ολο αυτο που συμβαινει τωρα ειναι αυτα που φωναζουμε απο το 12 και μετα οτι με ολο και λιγοτερους οδηγους καθε χρονο ολο και λιγοτερα ανταλλακτικα ολο και λιγότερα οχήματα κάποια στιγμη θα κλείσει το μαγαζι. Ήδη προς τα εκει παει...
Τωρα αυτο που λετε να πανε οδηγοι στα αλλα αμαξοστασια και δεν ειναι απλο και αμαξια δεν υπαρχουν αλλα στην ουσια εχει ψιλογινει με μεταφορα γραμμων σε κοντινα αμαξοστασια. πχ το Α7 ειναι 5-4 Ελλ-Ραλλη, το 141 που ηταν χρονια ΕΛΛ πλεον εδω και 3 χρονια Μπραχαμι οπως και το 201. Στο 608 ολο και λιγοστευουν οι βαρδιες της Ραλλη κάθε χρονο. Το Β12 απο τη Ραλλη ειναι πλεον μονιμα Λιοσια. Ότι μπορούσε να γίνει έχει γίνει. Αν δεν παρουν οδηγους ανταλλακτικα και οχήματα το συγκοινωνιακο εργο μερα με τη μερα θα συρρικνωνεται!
|