Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Αποδεικνύοντάς μας καθημερινά ότι, πέραν του Μετρό, όλοι οι υπόλοιποι βασικοί συγκοινωνιακοί φορείς της Πρωτεύουσας (ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ακόμα και ο τομέας του Τραμ της ΣΤΑΣΥ) δεν παρουσιάζουν ευελιξία ως προς την προσαρμογή της δρομολόγησης στην επιβατική κίνηση που παρουσιάζεται κάθε φορά, η τηλεματική δίνει σε όλους το δικαίωμα να χαζεύουν απλά από την οθόνη του υπολογιστή τους τα 3 οχήματα που έχουν δρομολογηθεί από την ΟΣΥ, βάσει του προγράμματος που έχει εκδόσει το Hastus του ΟΑΣΑ, να χρειάζονται μόλις 10' (έναντι 25' που προβλέπονται) για να πραγματοποιήσουν τη διαδρομή Σταθμός Δάφνη - Σταθμός Αγίου Δημητρίου - Σταθμός Δάφνη της γραμμής Χ1, με πολλά δρομολόγια να μην κάνουν καν στάση για αποεπιβίβαση στον ανοιχτό σταθμό του Αγίου Δημητρίου, άρα και να γράφουν μηδενική κίνηση, και τα 2 από τα 3 οχήματα να μένουν αραγμένα στις αφετηρίες της Δάφνης, όσο το άλλο κάνει δρομολόγιο στο οποίο έχουν δώσει χρόνο διαδρομής 25'!!!

Να σημειωθεί πάντως πως οι αποφάσεις που αφορούν δρομολόγηση προσωρινών λεωφορειακών γραμμών σε περιπτώσεις διακοπής λειτουργίας σταθμών Μετρό λόγω έργων, περιλαμβάνουν και μνεία για συνεχή παρακολούθηση από την ΟΣΥ της επιβατικής κίνησης της γραμμής, ώστε να ενισχύεται, στην περίπτωση που παρουσιάζεται αυξημένη επιβατική κίνηση, ή να αυξάνονται οι χρονοαποστάσεις (άρα και να αφαιρούνται οχήματα) όταν η επιβατική κίνηση είναι μειωμένη. Μάλλον όμως το κλείσιμο των σταθμαρχείων και το Σαββατοκύριακο δε βοηθάει στο να υπάρχει αρμόδιος υπάλληλος για να δώσει την οδηγία να μετακινηθεί έστω το τρίτο όχημα της γραμμής σε κάποια από τις τακτικές που παρουσιάζουν υποδρομολόγηση και να διαφοροποιηθεί λίγο το πρόγραμμα δρομολογίων της Χ1, δρομολογώντας 2 οχήματα ανά 8'.
(29-01-2017, 10:25 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Μάλλον όμως το κλείσιμο των σταθμαρχείων και το Σαββατοκύριακο δε βοηθάει στο να υπάρχει αρμόδιος υπάλληλος για να δώσει την οδηγία να μετακινηθεί έστω το τρίτο όχημα της γραμμής σε κάποια από τις τακτικές που παρουσιάζουν υποδρομολόγηση και να διαφοροποιηθεί λίγο το πρόγραμμα δρομολογίων της Χ1, δρομολογώντας 2 οχήματα ανά 8'.

Δεν χρειάζεται κανένα σταθμαρχείο. Από την οθόνη του υπολογιστή μπορεί να δεί το κέντρο ελέγχου ότι τα οχήματα κάνουν μόνο 10' για μια βόλτα και όχι 25' που προϋπολογίστηκε. Ένα τηλέφωνο στους οδηγούς (έχετε κόσμο ρε παιδιά ή κουβαλάτε αέρα;Wink θα το έλυνε μέσα σε 15' το θέμα.
Επίσης, ήδη από το Σάββατο δεν είχε κίνηση η γραμμή, θα είχε την Κυριακή;

Θα ήταν καλύτερο να "τραβήξουν" στον Αγ. Δημήτριο ή στον Αγ. Ιωάννη τα τοπικά της Δάφνης ώστε να μην υποχρεώνεται το επιβατικό κοινό σε δύο μετεπιβιβάσεις. Για το 206/237 αμφιβάλλω αν θα αυξανόταν ο χρόνος διαδρομής (μέσω Αγ. Ιωάννη). Το ίδιο και για το 212. Το 109 και το 112 ίσα-ίσα που θα επωφελούντο από το "κόντεμα", το δε 141 μπορούσε να πάρει ένα όχημα παραπάνω και να γυρνάει μέσω Αγ. Ιωάννη. Τα υπόλοιπα (219, 131, 229, 218) θα μπορούσαν να τροφοδοτηθούν επαρκώς από τις άλλες γραμμές.
(30-01-2017, 12:44 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Δεν χρειάζεται κανένα σταθμαρχείο. Από την οθόνη του υπολογιστή μπορεί να δεί το κέντρο ελέγχου ότι τα οχήματα κάνουν μόνο 10' για μια βόλτα και όχι 25' που προϋπολογίστηκε. Ένα τηλέφωνο στους οδηγούς (έχετε κόσμο ρε παιδιά ή κουβαλάτε αέρα;Wink θα το έλυνε μέσα σε 15' το θέμα.
Επίσης, ήδη από το Σάββατο δεν είχε κίνηση η γραμμή, θα είχε την Κυριακή;

Θα ήταν καλύτερο να "τραβήξουν" στον Αγ. Δημήτριο ή στον Αγ. Ιωάννη τα τοπικά της Δάφνης ώστε να μην υποχρεώνεται το επιβατικό κοινό σε δύο μετεπιβιβάσεις. Για το 206/237 αμφιβάλλω αν θα αυξανόταν ο χρόνος διαδρομής (μέσω Αγ. Ιωάννη). Το ίδιο και για το 212. Το 109 και το 112 ίσα-ίσα που θα επωφελούντο από το "κόντεμα", το δε 141 μπορούσε να πάρει ένα όχημα παραπάνω και να γυρνάει μέσω Αγ. Ιωάννη. Τα υπόλοιπα (219, 131, 229, 218) θα μπορούσαν να τροφοδοτηθούν επαρκώς από τις άλλες γραμμές.
g
Όταν λες Αγ. Ιωαννη για τα 206/237 που ακριβως εννοεις να αναστρεφουν; Εγω για Αγ. Δημητριο ειχα σκεφτει μεσω Βουλιαγμενης και αναστροφη στην Αγ. Κω/ννου αλλά θα έτρωγαν σιγουρα 6-7' πιστεύω.
(30-01-2017, 10:42 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Όταν λες Αγ. Ιωαννη για τα 206/237 που ακριβως εννοεις να αναστρεφουν; Εγω για Αγ. Δημητριο ειχα σκεφτει μεσω Βουλιαγμενης και αναστροφη στην Αγ. Κω/ννου αλλά θα έτρωγαν σιγουρα 6-7' πιστεύω.

Φαντάζομαι για αναστροφή στην Ηλία Ηλιού, στάση στον Αγ. Ιωάννη (υπάρχουσα για Α3), μετά direct πλ. Καλογήρων και αριστερά στην Αναγεννήσεως (για να μη χάνει χρόνο στο μπες βγες στις ρεμίζες τις Δάφνης).

Τέλος πάντων, το ΣΚ της Δάφνης πέρασε, δεν προβλέπεται να ξανακλείσει τώρα σύντομα ο σταθμός, οπότε να δούμε τι θα γίνει με τους υπόλοιπους.

Προσωπική άποψη του Μάριου, που συμφωνώ απόλυτα είναι να κλείσουν οι 4 "καινούριοι" σταθμοί της νότιας επέκτασης το ίδιο ΣΚ και να δρομολογηθεί μια express γραμμή αντικατάστασης Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό, με στάσεις μόνο στους κλειστούς σταθμούς. Μιας και θα γίνει κάτι αντίστοιχο όταν κλείσει το Ελληνικό που είναι terminal, ας αποκτήσει μια παραπάνω χρησιμότητα.
(31-01-2017, 01:28 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Φαντάζομαι για αναστροφή στην Ηλία Ηλιού, στάση στον Αγ. Ιωάννη (υπάρχουσα για Α3), μετά direct πλ. Καλογήρων και αριστερά στην Αναγεννήσεως (για να μη χάνει χρόνο στο μπες βγες στις ρεμίζες τις Δάφνης).

Τέλος πάντων, το ΣΚ της Δάφνης πέρασε, δεν προβλέπεται να ξανακλείσει τώρα σύντομα ο σταθμός, οπότε να δούμε τι θα γίνει με τους υπόλοιπους.

Προσωπική άποψη του Μάριου, που συμφωνώ απόλυτα είναι να κλείσουν οι 4 "καινούριοι" σταθμοί της νότιας επέκτασης το ίδιο ΣΚ και να δρομολογηθεί μια express γραμμή αντικατάστασης Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό, με στάσεις μόνο στους κλειστούς σταθμούς. Μιας και θα γίνει κάτι αντίστοιχο όταν κλείσει το Ελληνικό που είναι terminal, ας αποκτήσει μια παραπάνω χρησιμότητα.
Συμφωνω! ΑγΔημητριος Ελληνικο με κυκλο 40' και 5 νταλικες μαζι με το Α3 με νταλικες φυσικα(που ηταν ολο το ΣΚ με νταλικες) βγαινει άνετα πιστευω.
Εικόνα διάλυσης παρουσίαζει εδω και 2 μήνες το αμ/σιο Ελληνικού. Με βάρδιες να λειπουν απο παντου. Ενδεικτικα να αναφέρω ότι τα 164/237 εχουν καθημερινα -1 αμαξι πρωι και απογευμα ενώ κάποιες ωρες μένουν ακομα και με 3/5 αμάξια! Το ίδιο σε 220/221 που λειπει καθημερινα 1 αμάξι όπως και στο 608 που κάποια μέρα είχε φτάσει να είχε 17/21 στην αιχμή! Αν δεν κοπούν κατι 165,123 και γενικά επανασχεδιασμός των γραμμών πάει για κλείσιμο σιγα σιγα το μαγαζι
Τα δρομολόγια του 165 έγιναν 3 πρωϊνά κ 3 μεσημεριανά ή είναι λάθος της εφαρμογής;
(01-03-2017, 08:39 AM)aliance Έγραψε: [ -> ]Τα δρομολόγια του 165 έγιναν 3 πρωϊνά κ 3 μεσημεριανά ή είναι λάθος της εφαρμογής;

Και το telematics.oasa.gr δείχνει τα ίδια.
Η GN #501 που αναφέρθηκε νωρίτερα ότι είχε δρομολογηθεί στο 165, εκτελεί αυτή την ώρα δρομολόγιο στη γραμμή 164. Όπως δείχνουν τα πράγματα και με την τηλεματική να μην εντοπίζει άλλο όχημα, η ρουσφετογραμμή (165) από σήμερα 1η Μάρτη θα έχει αυτά τα 3 πρωινά και 3 μεσημεριανά δρομολόγια.
(01-03-2017, 11:53 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Η GN #501 που αναφέρθηκε νωρίτερα ότι είχε δρομολογηθεί στο 165, εκτελεί αυτή την ώρα δρομολόγιο στη γραμμή 164. Όπως δείχνουν τα πράγματα και με την τηλεματική να μην εντοπίζει άλλο όχημα, η ρουσφετογραμμή (165) από σήμερα 1η Μάρτη θα έχει αυτά τα 3 πρωινά και 3 μεσημεριανά δρομολόγια.

Πράγματι, η γραμμή 165 δεν έχει πλέον αυτοτελή δρομολόγηση, αλλά εξυπηρετείται με οχήματα του 164 για τα ελάχιστα πλέον δρομολόγια. Άντε, υπομονή μέχρι τον Ιούλιο. Θα την κόψουν με το θερινό και θα την ... ξεχάσουν με το νέο χειμερινό από Σεπτέμβρη.

Συγκεκριμένα, σήμερα το όχημα #508 που έβγαλε το δρομολόγιο 08:00 στην 165, πήρε στη συνέχεια 09:35 από Κ. Αθανάτου προς Αγ. Δημήτριο στην 164.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12