Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 1 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2018
#1
Δημιουργείται το νέο τόπικ για το 2018. Το τόπικ του 2017 κλειδώνεται και μπαίνει στο αρχείο.
Ε Ι Δ Ι Κ Ο
Δ Ρ Ο Μ Ο Λ Ο Γ Ι Ο
#2
26 λεπτά (εικοσιέξι, καλά διαβάζετε!!) θέλει σε μέρα αργίας ένα λεωφορείο της γραμμής Α2 για να κάνει την παράκαμψη για να βγει από την Αμφιθέας προς την Ποσειδώνος, αφού πραγματοποιούνται έργα στο ύψος του Αλίμου και έχει διακοπεί η κυκλοφορία. Στην κανονική διαδρομή χρειαζόταν μόλις 4-5 λεπτά από τη διασταύρωση της Αγίας Βαρβάρας έως τα φανάρια της Λ. Καλαμακίου.

Και τα καλύτερα φυσικά από τη Δευτέρα, αφού οι φωστήρες της ΕΛ.ΑΣ. δεν εξέδωσαν καμία οδηγία προς τους οδηγούς για να αποφύγουν μετακινήσεις προς τα Νότια μέσω της Λ. Αμφιθέας και τους οδηγούν στην κορεσμένη Λ. Καλαμακίου, ενώ και η πληροφόρηση μέσω του Τύπου είναι ελλιπέστατη!
#3
(06-01-2018, 05:16 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 26 λεπτά (εικοσιέξι, καλά διαβάζετε!!) θέλει σε μέρα αργίας ένα λεωφορείο της γραμμής Α2 για να κάνει την παράκαμψη για να βγει από την Αμφιθέας προς την Ποσειδώνος, αφού πραγματοποιούνται έργα στο ύψος του Αλίμου και έχει διακοπεί η κυκλοφορία. Στην κανονική διαδρομή χρειαζόταν μόλις 4-5 λεπτά από τη διασταύρωση της Αγίας Βαρβάρας έως τα φανάρια της Λ. Καλαμακίου.

Και τα καλύτερα φυσικά από τη Δευτέρα, αφού οι φωστήρες της ΕΛ.ΑΣ. δεν εξέδωσαν καμία οδηγία προς τους οδηγούς για να αποφύγουν μετακινήσεις προς τα Νότια μέσω της Λ. Αμφιθέας και τους οδηγούν στην κορεσμένη Λ. Καλαμακίου, ενώ και η πληροφόρηση μέσω του Τύπου είναι ελλιπέστατη!

Εκτός από τους μεγάλους φωστήρες της ΕΛ.ΑΣ, η Ο.ΣΥ θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί την συνήθη ευρωπαϊκή τακτική να στέλνουν τα λεωφορεία σε τροχιοδρομικούς διαδρόμους και να στείλει το Α2 μέσω Αχιλλέως. Φανάρι στην Ποσειδώνος για αριστερά υπάρχει έτσι κι αλλιώς για το τραμ, οπότε θα λυνόταν όλο το θέμα χωρίς 20' καθυστερήσεις.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#4
(08-01-2018, 12:28 PM)nikos1991 Έγραψε: Εκτός από τους μεγάλους φωστήρες της ΕΛ.ΑΣ, η Ο.ΣΥ θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί την συνήθη ευρωπαϊκή τακτική να στέλνουν τα λεωφορεία σε τροχιοδρομικούς διαδρόμους και να στείλει το Α2 μέσω Αχιλλέως. Φανάρι στην Ποσειδώνος για αριστερά υπάρχει έτσι κι αλλιώς για το τραμ, οπότε θα λυνόταν όλο το θέμα χωρίς 20' καθυστερήσεις.

Δε νομίζω να χωράει να περάσει από εκεί λεωφορείο και δη 18μετρο! Εδώ κόψανε το 217 που είναι και 12μετρο, θα χωρέσει η νταλίκα;;;
#5
(08-01-2018, 01:57 PM)pvuccino Έγραψε: Δε νομίζω να χωράει να περάσει από εκεί λεωφορείο και δη 18μετρο! Εδώ κόψανε το 217 που είναι και 12μετρο, θα χωρέσει η νταλίκα;;;

Υποθέτω ότι ο Νίκος εννοεί το λεωφορείο να πάει πάνω στις γραμμές του τραμ.
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
#6
(08-01-2018, 02:45 PM)O530lover Έγραψε: Υποθέτω ότι ο Νίκος εννοεί το λεωφορείο να πάει πάνω στις γραμμές του τραμ.

Ναι αμέ! Στον χλοοτάπητα της Αχιλλέως - αρκεί να στοχεύσει ο οδηγός της νταλίκας να πατάνε οι ρόδες ακριβώς στο τσιμεντένιο περιτύπωμα της σιδηροτροχιάς Big GrinBig Grin
#7
(08-01-2018, 01:57 PM)pvuccino Έγραψε: Δε νομίζω να χωράει να περάσει από εκεί λεωφορείο και δη 18μετρο! Εδώ κόψανε το 217 που είναι και 12μετρο, θα χωρέσει η νταλίκα;;;

(08-01-2018, 02:45 PM)O530lover Έγραψε: Υποθέτω ότι ο Νίκος εννοεί το λεωφορείο να πάει πάνω στις γραμμές του τραμ.

Ο χλοοτάπητας δεν παρεξηγηθεί για 4 μέρες που θα περνάει το Α2, αλλά εκτός αυτού είχα προτείνει να περνάει από τον κανονικό δρόμο. Το λεωφορείο περνάει άνετα από θέμα πλάτους, γιατί έχει κολωνάκια από τη μία πλευρά για να μην σταθμεύουν και από την άλλη είναι το κράσπεδο του τραμ, δημιουργώντας έναν καθαρό από σταθμευμένα χώρο. Επιπλέον στη μόνη στροφή που έχει η διαδρομή (περιπορεία της Παναγίτσας) ο τροχιόδρομος μπλέκεται με την υπόλοιπο δρόμο, οπότε διευκολύνει και το άνοιγμα του 18μετρου. Τώρα ο λόγος που κόπηκε το 217 ίσως έχει να κάνει με 2 παράγοντες: 1) ότι έχει γίνει πλέον οδός ήπιας κυκλοφορίας (αν και περνάνε φορτηγά) ή 2) με την κατάργηση του αριστερού φαναριού από την Ποσειδώνος δεν θα μπορούσε να ακολουθεί το 217 την ίδια διαδρομή και στις 2 κατευθύνσεις.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
#8
Η 405 εγινε κυκλικη με οτι αυτο συνεπαγεται. Δυσκολια υπολογισμου δρομολογιου απο επιβατες στην καθοδο προς χαλανδρι αφου δε θα υπαρχουν στανταρ αναχωρησεις απο μελισσια. Επιπλεον νομιζω πως αραιωσαν και τα δρομολογια. Επειδη τη χρησιμοποιω τη γραμμη πολλες φορες χανοταν δρομολογιο. Γνωριζει κανεις γτ εγιναν αυτες οι αλλαγές σε μια γραμμη που παντα εχει αρκετο κοσμο?
#9
(11-01-2018, 03:35 AM)nikos2 Έγραψε: Γνωριζει κανεις γτ εγιναν αυτες οι αλλαγές σε μια γραμμη που παντα εχει αρκετο κοσμο?

Δεν έχει σημασία η επιβατική κίνηση της γραμμής όταν υπάρχει πρόβλημα στο σημείο που χωροθετείται η αφετηρία ή το τέρμα. Το ίδιο συνέβη και με το 051 που κάνει πλέον στάση στα ΚΤΕΛ Κηφισού, με τα 206, 237, 131 στη Δάφνη, με το 201 στην Αργυρούπολη (γκρίνιαζαν οι κάτοικοι για το τέρμα των λεωφορείων) και με το 021 στου Γκύζη.

Ο ΟΑΣΑ επικαλείται "καλύτερη πληροφόρηση επιβατών μέσω της τηλεματικής" για τις αλλαγές αυτές, όμως είναι περιπτώσεις που υπήρχε "ανοιχτό μέτωπο" (και το 410 δεν έχει τέρμα στα Άνω Μελίσσια, αλλά απλή στάση) και απλά προτίμησαν να πάνε με τα νερά ορισμένων σε βάρος τελικά όλων των υπολοίπων. Εκτός αν πρέπει να αρχίσουμε τις καταγγελίες για τον τρόπο εκτέλεσης των κυκλικών δρομολογίων και να τρέχουν κάποιους στα πειθαρχικά.
#10
(11-01-2018, 09:22 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν έχει σημασία η επιβατική κίνηση της γραμμής όταν υπάρχει πρόβλημα στο σημείο που χωροθετείται η αφετηρία ή το τέρμα. Το ίδιο συνέβη και με το 051 που κάνει πλέον στάση στα ΚΤΕΛ Κηφισού, με τα 206, 237, 131 στη Δάφνη, με το 201 στην Αργυρούπολη (γκρίνιαζαν οι κάτοικοι για το τέρμα των λεωφορείων) και με το 021 στου Γκύζη.

Ο ΟΑΣΑ επικαλείται "καλύτερη πληροφόρηση επιβατών μέσω της τηλεματικής" για τις αλλαγές αυτές, όμως είναι περιπτώσεις που υπήρχε "ανοιχτό μέτωπο" (και το 410 δεν έχει τέρμα στα Άνω Μελίσσια, αλλά απλή στάση) και απλά προτίμησαν να πάνε με τα νερά ορισμένων σε βάρος τελικά όλων των υπολοίπων. Εκτός αν πρέπει να αρχίσουμε τις καταγγελίες για τον τρόπο εκτέλεσης των κυκλικών δρομολογίων και να τρέχουν κάποιους στα πειθαρχικά.

Προσωπικά ήμουν πολέμιος των κυκλικών γραμμών όσο δεν υπήρχε η τηλεματική. Δεν είχες ποτέ κάποιο σημείο αναφοράς, στηνόσουν στη στάση και έπαιζες στοίχημα.
Από τότε όμως που τρέχει η τηλεματική και με δεδομένο ότι δεν προσφέρει realtime data προγραμματισμένης αναχώρησης (αν και θα ήταν πανεύκολο), οι κυκλικές είναι καλύτερες. Ξεκινάει ένα όχημα από την αφετηρία και μέχρι να ξαναγυρίσει, έχεις πάνω-κάτω έναν μπούσουλα για τον χρόνο διέλευσης από όλα τα σημεία. Αντίθετα, στις γραμμές με αφετηρία/τέρμα, δεν μπορείς να βασιστείς στις προγραμματισμένες ώρες διότι παίζει να έχουν τροποποιήσει δρομολόγια.

Όσο για τον τρόπο εκτέλεσης που λέει ο mariosilioupoli, εικάζω ότι εννοεί τον τρόπο οδήγησης, όπου άλλοι πάνε γρήγορα και κολλάνε πίσω από το προπορευόμενο, ενώ άλλοι πάνε αργά και αφήνουν κενά. Εν μέρει έχει δίκιο, όμως από την παρακολούθηση και καθημερινή χρήση του 235 εγώ διαπιστώνω ότι κατά κανόνα οι αποστάσεις των οχημάτων είναι οι προβλεπόμενες. Τυχαίνει βέβαια να έχει βάρδια κάποιος από τους γνωστούς "γκαζοφονιάδες" ή "συνδικαλοπροβλεπόμενους" οπότε δημιουργείται πρόβλημα. Αυτοί όμως είναι πέντε - έξι όλοι κι όλοι.


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2019 N1Ellinikou 139 12.015 25-08-2019, 03:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: VANGSKG
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2017 marios.ilioupoli 117 43.119 05-12-2017, 10:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016 georgio 67 41.855 09-12-2016, 01:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2015 N1Ellinikou 147 103.164 21-12-2015, 12:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2014 ns_ 337 226.431 31-12-2014, 01:42 AM
Τελευταία Δημοσίευση: georgio
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2013 marios.ilioupoli 785 482.286 28-12-2013, 06:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2012 mercedes elbo 64 36.795 09-01-2013, 11:57 AM
Τελευταία Δημοσίευση: krikri13
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2011 abc 166 84.832 01-01-2012, 08:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2010 Citaro 143 83.139 25-12-2010, 01:26 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)