Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
(22-05-2016, 03:57 PM)N1Ellinikou Έγραψε: TheTransporter, καλωσήλθες στην κοινότητά μας. Ας σχολιάσω τα παρακάτω:


Διαφωνώ ως προς τη κατάργηση του Α1, καθώς πρέπει να εξυπηρετούνται όλες οι στάσεις στην παραλιακή από κάποιο λεωφορείο.
Συμφωνώ στο να υπάρχει μια εξπρές γραμμή από τον Πειραιά μέχρι τη Βάρκιζα, με την προϋπόθεση όμως ότι θα λειτουργεί κατά τους θερινούς μήνες, όπου και η κίνηση προς τις παραλίες είναι αυξημένη.

Την Α1 την καταργώ λόγω οτι είναι παράλληλη με το τραμ 3 (ΣΕΦ - Βούλα).

Η Γ1 είναι και χειμερινή.

Η Ε1, μπορεί να τερματίζει στην Βούλα στο χειμωνιάτικο πρόγραμμα.


(22-05-2016, 03:57 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα. Σήμερα στο Β2, πολλοί κατεβαίνουν στο Καλαμάκι αναγκαστικά και περιμένουν Α1 ή Α2 για να συνεχίσουν. Κατά τη γνώμη μου, εάν φτάσει το Β2 Γλυφάδα, πρώτον, διευκολύνεται η σύνδεση Γλυφάδας-παραλίας-Αθήνας και δεύτερον, θα μπορούν να γίνονται ανταποκρίσεις στα τοπικά Γλυφάδας.

Ευχαριστώ, τότε το 1998, την Β2 την τερμάτιζαν στην Γλυφάδα αλλά μετά από 1-2 χρόνια την έκαναν τερματίζει εκεί που είναι σήμερα και γίνεται μια γραμμή να τερματίζει εκεί που είναι στο Προσφυγικό κέντρο;
Απάντηση
(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: Κορμοί στα Νοτία προάστια (Α1, Β1, Α2, Β2, Α3)

Γραμμή Α1: Πειραιάς - Βούλα:
1) Κατάργηση γραμμής.
2) Επαναλειτουργία γραμμών Ε1: Πειραιάς - Βάρκιζα (EXPREES) και Γ1: Πειραιάς - Βάρκιζα.
3) Η γραμμή Ε1 επεκτείνεται από την Βούλα μέχρι την Βάρκιζα (Ίδιο τέρμα με την 171 και Γ1).
4) Η γραμμή Ε1 έχει συχνότητα 8' (Δευ. - Παρ.) 12' (Σαβ.) και 15' (Κυρ. και Αργίες)
5) Η γραμμή Γ1 έχει συχνότητα 8' (Δευ. - Παρ.) 15' (Σαβ.) και 20' (Κυρ. και Αργίες)
6) Η γραμμές Ε1 και Γ1 έχουν τον ίδιο στόλο με την Α1 (Που καταργήθηκε).

Γραμμή Β1: Πειραιάς - Άνω Γλυφάδα:
1) Η Β1 κόβεται σε 2 τμήματα:
Tμήμα 1) Η Γραμμή Γ1 (Τμήμα διαδρομής Πειραιάς - Εδεμ)
Τμήμα 2) Η Γραμμή 101: Άλιμος - Τερψιθέα
2) Η 101 πηγαίνει μέσω της σημερινής Β1.

Γραμμή Α2: Ακαδημία - Βούλα (Μέσω Λ. Αμφιθέας):
1) Επαναλειτουργία γραμμής Ε2: Ακαδημία - Βούλα (Μέσω Παραλιακής) (EXPREES)

Γραμμή Β2: Ακαδημία - Αγ. Κοσμάς (Μέσω Παραλιακής):
1) Επέκταση Β2 προς Γλυφάδα μέσω Λ. Ποσειδώνος και Διαδόχου Πάυλου
2) Μετονομασία γραμμής Β2 σε: Β2: Ακαδημία - Γλυφάδα (Μέσω Παραλιακής)

Γραμμή Α3: Ακαδημία - Γλυφάδα (Μέσω Λ. Βουλιαγμένης):
Καμία Αλλαγή

Γραμμές 040 και 049:
1) Μετονομασία γραμμής 040 σε: Α4: Ακαδημία - Πειραιάς (Μέσω Θησέως)
2) Επέκταση Α4 προς Σίνα (Ίδια Αφετηρία με γραμμές Α2, Β2 και Α3)
3) Μετονομασία γραμμής 049 σε: Β4: Ομόνοια - Πειραιάς (Μέσω Πειραιώς)
4) Νέα λεωφορειακή γραμμή 131: Στ. Συγγρού-Φιξ - Πειραιάς (Μέσω Παραλιακής)

Αυτά ήταν οι προτιμήσεις μου για τον Νότιο Τομέα. Αργότερα θα κάνω και για άλλους τομείς.
Θα απαντήσω στις διορθωμένες προτάσεις..

Για το Α1
-> Πόσα οχήματα θα χρειάζονται οι Γ1 - Ε1 με 8λεπτα η καθεμία? Τουλάχιστον 30! Θέλεις να μου πεις που θα τα βρούμε? Γιατί τα 10 αμάξια του Α1 δεν φτάνουν ούτε για την μια!
-> Τι επιβατική κίνηση έχει τους χειμερινούς μήνες το κομμάτι Γλυφάδα-Βάρκιζα (πλην των υπάρχοντων 117 και 122) ?
-> Η γραμμή σου Ε1, αν λειτουργεί και Σ/Κ πρέπει να ονομάζεται Χ1.
-> Υποτίθεται πως το Express είναι το Τραμ. (Καλώς ή) Κακώς υπάρχει το Τραμ για την υποτιθέμενη express διαδρομή, οπότε το μόνο που θα καταφέρεις είναι να ταλαιπωρήσεις το επιβατικό κοινό μοιράζοντας το στο Τραμ (με τις συχνότητες που έχει) και και και...
Ατοπο!

Για το Β1
-> Αρα λες να αφήσει το κομμάτι των Σουρμένων το 101 και να πιάνει την Κύπρου έως τον Στ.Αλιμο. Δεκτό, εν μέρει..
Από Τερψιθέα υπάρχει το 124 για Ελληνικό, το 165 για Αλιμο και το 164 για Ηλιούπολη. Χρειάζεται και άλλη γραμμή?
-> Το κομμάτι που πρέπει να ενισχυθεί είναι της Θεομήτορος - Κυθηρίων - Αρχ.Θεάτρου που καλύπτεται εν μέρει από το σημερινό 101 και μόνο.

Για το Α2
-> Οπότε αφού δεν θα πάνε στο Χέρωμα οι νταλίκες της Α2, την Ε2 ομοίως με τι οχήματα θα την δρομολογήσεις? Β/Ε12? Και γιατί όχι Βάρκιζα και αυτή και έως την Βούλα? Σε τι διαφέρει από την Ε1?

Για το Β2
-> Το Β2 είναι μια δύσκολη περίπτωση. Σίγουρα όμως η επιλογή της Γλυφάδας δεν είναι η καλύτερη λύση. Μερικές προτινώμενες αλλαγές είναι:
1) Κατάργηση (επικάλυψη από Α2 - 550 - Τραμ) , 2) Μεταφορά της Αφετηρίας στο Α/Σ Ελληνικού (όπως και ισχύει ήδη για αρκετά δρομολόγια) και αναστροφή στον Στ.Συγγρού-Φιξ και 3) Κάλυψη όλης της αρτηρίας της Λεωφ.Αλίμου με Αφετηρία είτε πλησίον του Στ.Αργυρούπολη, είτε ξανά το Α/Σ Ελληνικού με διέλευση από τον Στ.Αργυρούπολη προς Αφετηρία και από ΑΜ ΕΛΛ όπως το 155 με διέλευση πλησίον του Στ.Αλιμου για Συγγρού-Φιξ (με κατάργηση του 142 και του 155)

-> Για το Α3 συμφωνούμε.

Για τα 040-049
-> Ας ξανασυζητήσουμε κάτι.. Κορμός, βάση της αναδιάρθρωσης του 1995 (που έκτοτε δεν άλλαξε ποτέ η βάση αριθμοδότησης) ονομάζεται μια γραμμή που προσφέρει μετεπιβίβαση σε γραμμές τοπικού δικτύου. Πχ, το Α5 στα Τοπικά Μεσογείων, στο 301 κτλ, το Α7 στα Τ-ΖΗΡ και Τ-ΚΗΦ κτλ. Το Α11 δεν είναι κορμός, ούτε το 608, ούτε τα 040-049. Είναι γραμμές με μεγάλη επιβατική κίνηση απλά.
-> Για ποιο λόγο να επιβαρύνεις με το 040 μέχρι την Ακαδημία? Για Καλλιθέα, κατεβαίνω στην Κλαυθμώνος και παίρνω τα τρόλεϋ. Μας περισσέυουν οχήματα?
-> Το νούμερο που προτείνεις για το Φιξ-Πειραιάς, χρησιμοποιείται από την γραμμή ''131 Στ.Δάφνης - Αμαξοστάσιο Αγ.Δημητρίου'' .
-> Σε τι χρησιμεύει η νέα γραμμή 131? Και μην αρχίσεις τα ''απευθείας σύνδεση..'' που έγραφαν και παλαιότερα, γιατί μπορώ να σου αναφέρω ΑΠΕΙΡΑ παραδείγματα που δεν έχουν απευθείας σύνδεση και θα μπορούσαν..

Συμφωνώ απόλυτα για την Ε2Θ! Τους θερινούς μήνες και με την οικονομική κρίση που κλείνει όλο και περισσότερους στο λεκανοπέδιο, το Α2 δεν μπορεί με τίποτα να σηκώσει τον κόσμο. Το κακό είναι όμως ότι πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και να βρούμε κάπου αυτά τα 10 λεωφορεία που θα χρειάζεται το Ε2Θ έστω! Και εδώ λείπουν βάρδιες από παντού, είναι ποτέ δυνατόν, χωρίς κάποιο αντιστάθμισμα να γίνει?
Και μετά πρέπει να δούμε και για το Ε5Θ από Νομισματοκοπείο που γίνεται πόλεμος τα καλοκαίρια και για το Γ1! Αλλά έχουμε οδηγούς για όλα αυτά?

Φιλική συμβουλή. Πριν προτείνεις κάτι, βγες, περπάτα το, αναλογίσου τις μετακινήσεις των κατοίκων που πάνε στις δουλειές τους, δες από κοντά τι τάση επιβατικής κίνησης υπάρχει στις περιοχές και σκέψου να βρεις την καλύτερη και ρεαλιστικότερη λύση, βάση υπάρχουσας κατάστασης που θα φέρει τον επιβάτη κοντά στην συγκοινωνία. Και εγώ το λάτρευα το Γ1 (το είχα λιώσει με το ΑΜ ΡΑΛ για μπάνια), αλλά δεν ήταν συγκοινωνία αυτό το πράγμα, αλλά εκδρομή αναψυχής!
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Μήπως κάποιο(ς)(οι) βλέπουν ... στα όνειρά τους το τραμ και οραματίζονται κατάργηση λεωφορειακών γραμμών (π.χ. Α1). Μήπως νομίζουν οτι ζούν σε άλλη χώρα ;;;; Ελεος ρε παιδιά, υποτίθεται οτι προτείνουμε καλύτερες συγκοινωνίες, οχι και να πηγαίνουμε με τα πόδια στην παραλία !!!!!
Απάντηση
(31-05-2016, 03:18 PM)CHRISTOS Έγραψε: Μήπως κάποιο(ς)(οι) βλέπουν ... στα όνειρά τους το τραμ και οραματίζονται κατάργηση λεωφορειακών γραμμών (π.χ. Α1). Μήπως νομίζουν οτι ζούν σε άλλη χώρα ;;;; Ελεος ρε παιδιά, υποτίθεται οτι προτείνουμε καλύτερες συγκοινωνίες, οχι και να πηγαίνουμε με τα πόδια στην παραλία !!!!!

Το τράμ, θέλοντας και μή, θα μπει στον Πειραιά κάποια στιγμή μέσα στα επόμενα ένα - δύο χρόνια. Τα έργα είναι σε σχετικά καλούς ρυθμούς, αν εξαιρέσεις μέσα στον Πειραιά που έχουν βρεί αρχαία (μπροστά από την Αγ. Τριάδα και την Ευαγγελίστρια).

Όταν λοιπόν έρθει, τότε ο άξονας Πειραιάς - Παραλία - Γλυφάδα - Βούλα θα εξυπηρετείται αποκλειστικά από αυτό και , προφανώς, θα καταργηθεί την άλλη μέρα το πρωί το Α1. Επίσης, όταν θα υπάρχει ΜΣΤ (έστω και το τράμ) στον άξονα Πειραιάς - Παραλιακή, δεν έχει λόγο ύπαρξης καμία γραμμή που επικαλύπτεται σε μεγάλα κομμάτια, συνεπώς "φουντάρει" και το Β1 όπως το ξέρουμε σήμερα.

Το αν η συγκοιωνία εν τέλει θα είναι καλύτερη ή χειρότερη (τείνω προς το δεύτερο) είναι κάτι που ΔΕΝ έχει σημασία πλέον. Αφού δόθηκαν €€€€€€ για να γίνει το τράμ, με το τραμ θα ζήσουμε. So easy.
Απάντηση
Αν οι Πειραιώτες τότε είμαστε τόσο ... ηλίθιοι και δεχτούμε ΚΑΙ αυτήν την υποβάθμιση, τότε πάω πάσο. Εκτος βέβαια και αν έχουν όλοι ... θαμπωθεί (για να μην πώ καμμιά άλλη βαριά λέξη) απο τον ολυμπιακό δήμαρχο, οπότε τι μας νοιάζουν τωρα οι συγκοινωνίες... Εδώ πρωταθλήματα κερδίζουμε !!!!!
Απάντηση
(01-06-2016, 04:37 PM)CHRISTOS Έγραψε: Αν οι Πειραιώτες τότε είμαστε τόσο ... ηλίθιοι και δεχτούμε ΚΑΙ αυτήν την υποβάθμιση, τότε πάω πάσο.

1. Περιθώριο να δεχτείς ή όχι το τραμ ως Πειραιώτης δεν έχεις πλέον. Το τράμ κατασκευάζεται.
2. Δούλευα 10 χρόνια στον Πειραιά και συνεχίζω να κατεβαίνω δύο φορές τη βδομάδα. Θα μπορούσα να μάθω σε τί ακριβώς συνίσταται η "υποβάθμιση" που προκαλείται από το τράμ;
Ή για να το θέσω αλλιώς : το πειραιώτικο παρκάρισμα (διπλογραμμή όπου γουστάρουμε, μέχρι να αφήσουμε μόνο μια λωρίδα ανα ρεύμα) είναι λιγότερη υποβάθμιση;
Πριν τα έργα (και τις μονοδρομήσεις το 2013) είχαμε, λέει, λεωφορειολωρίδα στη Βασ Γεωργίου, στην Ηρ. Πολυτεχνείου. Αν μια φορά την πέτυχες ελευθερη, θύμισέ μου.
Απάντηση
Καλησπέρα. Έχω και εγώ πολύ καιρό να μιλήσω. Ξαναδιάβασα όσα είχα γράψει πέρυσι και τονίζω μερικές αλλαγές.

Α1: Επέκταση ως την λίμνη Βουλιαγμένης.
Β1: Ως έχει. Ελαφρά μείωση των δρομολογίων, καθώς λίγοι χρησιμοποιούν αυτή τη γραμμή. Τα οχήματα προσφέρονται στο 142 για ενίσχυση.
Α2: Επέκταση ως την λίμνη Βουλιαγμένης. Αύξηση δρομολογίων.
Β2: Επέκταση ως τη Γλυφάδα, καθώς εκεί που κάνει τώρα τέρμα είναι προσφυγικό κέντρο. Μείωση των δρομολογίων
Α3: Μείωση των δρομολογίων. Τα οχήματα θα δοθούν στο Α2
Αυτά. Κάποια στιγμή θα συνεχίσω. Έχω πολλά να πω ακόμη.SmileSmileSmile
Απάντηση
(08-12-2016, 05:48 PM)oselotos Έγραψε: Α1: Επέκταση ως την λίμνη Βουλιαγμένης.
Α2: Επέκταση ως την λίμνη Βουλιαγμένης. Αύξηση δρομολογίων.

Ποιό το σκεπτικό για την επέκταση των Α1 και Α2 ως τη λίμνη; Η περιοχή από τα Πηγαδάκια μέχρι τη λίμνη είναι "νεκρή" θα έλεγα, ειδικά κατά τη χειμερινή περίοδο. Σήμερα τα 117/115 και 122 καλύπτουν επαρκώς τη περιοχή.

Τώρα, τα δρομολόγια του Α2 δε χρειάζονται αύξηση. Ίσα ίσα. Από Βούλα μέχρι Καλαμάκι οι νταλίκες πάνε σχεδόν άδειες!

(08-12-2016, 05:48 PM)oselotos Έγραψε: Β1: Ως έχει. Ελαφρά μείωση των δρομολογίων, καθώς λίγοι χρησιμοποιούν αυτή τη γραμμή. Τα οχήματα προσφέρονται στο 142 για ενίσχυση.

Άμα μειωθούν κι άλλο τα δρομολόγιά του, κλάφτα Χαράλαμπε! Επίσης από που έβγαλες το συμπέρασμα οτι λίγοι χρησιμοποιούν τη γραμμή; Κάθε μέρα τη χρησιμοποιώ τα πρωινά, και από την 5η Αλίμου προς Πειραιά είμαι όρθιος! Τα βράδια ναι, ψιλοάδειο πάει. Αν κάτι πρέπει να γίνει με αυτή τη γραμμή είναι να κόψει τα οχτάρια από την Τερψιθέα και να μπει στα Σούρμενα (Ριζούντος/Τριπόλεως), καθώς η Κύπρου από το βουνό μέχρι την Αργυρουπόλεως είναι "νεκρή" περιοχή.

(08-12-2016, 05:48 PM)oselotos Έγραψε: Β2: Επέκταση ως τη Γλυφάδα, καθώς εκεί που κάνει τώρα τέρμα είναι προσφυγικό κέντρο. Μείωση των δρομολογίων

Αν η μεταφορά του τέρματος στη Γλυφάδα έχει προσωρινό χαρακτήρα, δεκτό, καθώς η περιοχή του πρώην αεροδρομίου είναι μια υγειονομική βόμβα. Ειδάλλως, η Γλυφάδα μια χαρά εξυπηρετείται από Α2/Α3. Τώρα, αν αραιώσεις τα δρομολόγια, εκεί να δεις τι έχει να γίνει! Σήμερα η κατάσταση έχει ως εξής: το Β2 αρχίζει και φορτώνει από 3η Καλαμακίου και όταν φτάνει στη στάση "Γέφυρα", στο Ν1 δε χωράς να μπεις. Γενικά το Β2 είναι μια γραμμή που θέλει 18μετρα λεωφορεία και απορώ γιατί το βγάζουν με 12μετρα και στέλνουν τις νταλίκες στα... Α3 και 164!

(08-12-2016, 05:48 PM)oselotos Έγραψε: Α3: Μείωση των δρομολογίων. Τα οχήματα θα δοθούν στο Α2

Το Α3 όπως είναι σήμερα είναι οκ. Απλά η δρομολόγηση πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με 12μετρα οχήματα, καθώς τα 18μετρα είναι υπερβολή.
Απάντηση
(08-12-2016, 07:30 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Ποιό το σκεπτικό για την επέκταση των Α1 και Α2 ως τη λίμνη; Η περιοχή από τα Πηγαδάκια μέχρι τη λίμνη είναι "νεκρή" θα έλεγα, ειδικά κατά τη χειμερινή περίοδο. Σήμερα τα 117/115 και 122 καλύπτουν επαρκώς τη περιοχή.

Τώρα, τα δρομολόγια του Α2 δε χρειάζονται αύξηση. Ίσα ίσα. Από Βούλα μέχρι Καλαμάκι οι νταλίκες πάνε σχεδόν άδειες!


Άμα μειωθούν κι άλλο τα δρομολόγιά του, κλάφτα Χαράλαμπε! Επίσης από που έβγαλες το συμπέρασμα οτι λίγοι χρησιμοποιούν τη γραμμή; Κάθε μέρα τη χρησιμοποιώ τα πρωινά, και από την 5η Αλίμου προς Πειραιά είμαι όρθιος! Τα βράδια ναι, ψιλοάδειο πάει. Αν κάτι πρέπει να γίνει με αυτή τη γραμμή είναι να κόψει τα οχτάρια από την Τερψιθέα και να μπει στα Σούρμενα (Ριζούντος/Τριπόλεως), καθώς η Κύπρου από το βουνό μέχρι την Αργυρουπόλεως είναι "νεκρή" περιοχή.


Αν η μεταφορά του τέρματος στη Γλυφάδα έχει προσωρινό χαρακτήρα, δεκτό, καθώς η περιοχή του πρώην αεροδρομίου είναι μια υγειονομική βόμβα. Ειδάλλως, η Γλυφάδα μια χαρά εξυπηρετείται από Α2/Α3. Τώρα, αν αραιώσεις τα δρομολόγια, εκεί να δεις τι έχει να γίνει! Σήμερα η κατάσταση έχει ως εξής: το Β2 αρχίζει και φορτώνει από 3η Καλαμακίου και όταν φτάνει στη στάση "Γέφυρα", στο Ν1 δε χωράς να μπεις. Γενικά το Β2 είναι μια γραμμή που θέλει 18μετρα λεωφορεία και απορώ γιατί το βγάζουν με 12μετρα και στέλνουν τις νταλίκες στα... Α3 και 164!


Το Α3 όπως είναι σήμερα είναι οκ. Απλά η δρομολόγηση πρέπει να γίνεται αποκλειστικά με 12μετρα οχήματα, καθώς τα 18μετρα είναι υπερβολή.

Α1-Α2: Μάλλον έχεις δίκιο. Πάντως ξέρω από γνωστό μου πως στα τμήματα Πειραιά- καλαμάκι και Αθήνα- Καλαμάκι γίνεται χαμός

Β2: Προσωρινά εννοώ ναι.
Α3¨: Ακόμα και να βάλουν 12μετρα και να μειώσουν τα δρομολόγια, στο τμήμα Δάφνη-Ελληνικό πάλι άδειο θα είναι

Να και κάτι άλλο που σκέφτηκα.

Το Β1, μπορεί να κοπεί, όταν φτάσει το τραμ Πειραιά και να δοθούν τα οχήματα στο Β2, στο Α1 και στο 142, το οποίο τώρα περνάει κάθε μία ώρα.

Απάντηση
Το μόνο που θα λεγα είναι ότι θα συμφωνήσω να πάρει νταλίκες το B2 από τα Α3 και 164.

Αλλά εδώ οι αθεόφοβοι έχουν βάλει Irisbus στο μισό Α1, τι λέμε... Κακώς άφησε το Ελληνικό τις μισές βάρδιες.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.590 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.839 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.638 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.876 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.723 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.727 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.772 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.796 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.300 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.471 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)