(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: Γραμμή Α1: Πειραιάς - Βούλα:
1) Κατάργηση γραμμής.
2) Επαναλειτουργία γραμμών Ε1: Πειραιάς - Βάρκιζα (EXPREES) και Γ1: Πειραιάς - Βάρκιζα.
3) Η γραμμή Ε1 επεκτείνεται από την Βούλα μέχρι την Βάρκιζα (Ίδιο τέρμα με την 171 και Γ1).
4) Η γραμμή Ε1 έχει συχνότητα 8' (Δευ. - Παρ.) 12' (Σαβ.) και 15' (Κυρ. και Αργίες)
5) Η γραμμή Γ1 έχει συχνότητα 8' (Δευ. - Παρ.) 15' (Σαβ.) και 20' (Κυρ. και Αργίες)
6) Η γραμμές Ε1 και Γ1 έχουν τον ίδιο στόλο με την Α1 (Που καταργήθηκε).
8' συχνότητα για γραμμή που θα καταλήγει στη Βάρκιζα, είναι από τα καλύτερα ανέκδοτα που έχω ακούσει!
Το ότι οι γραμμές που καταλήγουν στη Βάρκιζα μπορεί να χρειάζονται το καλοκαίρι πυκνά δρομολόγια, για να εξυπηρετούν τους λουόμενους, είναι μία αλήθεια. Αλλά να πάει ο κορμός μέχρι τη Βάρκιζα και με κάτι συχνότητες που ακόμα και βασικές γραμμές της Αθήνας, με μεγάλο αριθμό επιβατών, δεν πιάνουν ποτέ;
Η γραμμή
Α1 αν χρειάζεται κάποια αλλαγή αυτή τη στιγμή είναι το να μεταφερθούν οι βάρδιες του Ρέντη στη Ράλλη, ώστε να έχει πλήρη δρομολόγηση με 18μ.
(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: Γραμμή Β1: Πειραιάς - Άνω Γλυφάδα:
1) Συγχώνευση με την 101.
2) Μετονομασία γραμμής σε: Β1: Πειραιάς - Γλυφάδα - Ελληνικό
3) Η Β1 τώρα πάει μέσω Λ. Ποσειδώνος, Γρ. Λαμπράκη, Λ. Βουλιαγμένης, Ανδρέα Παπανδρέου, Θράκης.
Με το που λειτουργήσει το Τραμ στον Πειραιά, και το
Β1 πρέπει να κοπεί σε τοπικό. Το μόνο που θα δικαιολογούσα είναι το να υπάρχει κάποια αντίστοιχη γραμμή τύπου Ε90 που να εξυπηρετεί το ΠΑΠΕΙ, με 1-2 δρομολόγια/ημέρα. Οτιδήποτε άλλο, ειδικά για την εποχή μας, είναι περιττό.
(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: Γραμμή Α2: Ακαδημία - Βούλα (Μέσω Λ. Αμφιθέας):
1) Επέκταση Α2 προς Χέρωμα μέσω: Λ. Βάρης και Ανδρέα Παπανδρέου.
2) Μετονομασία γραμμής σε: Α2: Ακαδημία - Βάρη (Μέσω Λ. Αμφιθέας)
3) Επαναλειτουργία γραμμής Ε2: Ακαδημία - Βούλα (Μέσω Παραλιακής) (EXPREES)
Δεν ξέρω αν πιο αστείο πρέπει να φανεί το να φτάσει το
Α2 στο Χέρωμα ή το ότι θα περισσέψουν και οχήματα για να γίνει και το Ε2. Εκτός αν θα μοιράσουμε την υπάρχουσα δρομολόγηση, οπότε θα οδηγηθούμε σε συχνότητες 20-25' στην καλύτερη των περιπτώσεων.
Γενικά, οι περιοχές των ΝΠ έχουν αυτή τη στιγμή περισσότερη ανάγκη για τακτική σύνδεση με το Μετρό του Ελληνικού, παρά για τα λεωφορεία των κορμών που θα τους κάνουν ταξίδι στην Αθήνα με πάνω από 1 ώρα διαδρομή για να φτάσουν στο Κέντρο και χωρίς να είναι σίγουρο αν θέλουν να φτάσουν στο Κέντρο της Αθήνας ή απλά να μπουν σε Μετρό.
(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: Γραμμή Β2: Ακαδημία - Αγ. Κοσμάς (Μέσω Παραλιακής):
1) Επέκταση Β2 προς Γλυφάδα μέσω Λ. Ποσειδώνος και Διαδόχου Πάυλου
2) Μετονομασία γραμμής Β2 σε: Β2: Ακαδημία - Γλυφάδα (Μέσω Παραλιακής)
Δε νομίζω ότι θα ωφελήσει σε κάτι. Πρόσθετο χρόνο θα χρειαστεί, τον οποίο τον χάνει από τη συχνότητα, γιατί δεν είμαστε σε περίοδο που η επέκταση της διαδρομής μιας γραμμής σημαίνει και βελτίωση της εξυπηρέτησης.
(22-05-2016, 09:34 AM)TheTransporter Έγραψε: Γραμμές 040 και 049:
1) Μετονομασία γραμμής 040 σε: Α4: Ακαδημία - Πειραιάς (Μέσω Παραλιακής)
2) Επέκταση Α4 προς Σίνα (Ίδια Αφετηρία με γραμμές Α2, Β2 και Α3)
3) Η γραμμή Α4 πάει μέσω Λ. Συγγρού (Όλο το μήκος) και Λ. Ποσειδώνος και μετά όπως έχει.
4) Μετονομασία γραμμής 049 σε: Β4: Ομόνοια - Πειραιάς (Μέσω Πειραιώς)
Έχει τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση το
040 εντός Καλλιθέας, που είναι έγκλημα το να φύγει από τη Θησέως και να πάει από Συγγρού. Καλύτερα θα ήταν, μόλις ξαναμοιραστεί η "πίτα" μετά από τρολεοποίηση του
049, με ό,τι περισσέψει να δοκιμαστεί η δρομολόγηση κάποιας νέας γραμμής από Συγγρού για Πειραιά.