Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(14-07-2015, 02:12 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Υπάρχει αρκετός χώρος στην Πλ. Κουμουνδούρου. Ευκαιρία να αξιοποιηθεί.
Η Κουμουνδούρου όμως συγκοινωνιακά είναι στη μέση του πουθενά. Δεν έχει καμία πρόσβαση σε ΜΣΤ και για να πας οπουδήποτε στο Κέντρο χρειάζεσαι μετεπιβίβαση. Ενώ στην Ομόνοια έχεις σύνδεση σε Μετρό, την 1 και την 2, αλλά και πληθώρα λεωφορείων/τρόλεϊ.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
14-07-2015, 03:43 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-07-2015, 03:46 AM από N1Ellinikou.)
(14-07-2015, 02:27 AM)mercedes elbo Έγραψε: Η Κουμουνδούρου όμως συγκοινωνιακά είναι στη μέση του πουθενά. Δεν έχει καμία πρόσβαση σε ΜΣΤ και για να πας οπουδήποτε στο Κέντρο χρειάζεσαι μετεπιβίβαση. Ενώ στην Ομόνοια έχεις σύνδεση σε Μετρό, την 1 και την 2, αλλά και πληθώρα λεωφορείων/τρόλεϊ.
Δε διαφωνώ. Ωστόσο, θεωρείς λογικό να έχουμε απ' τη μια πλευρά γραμμές κορμούς να τερματίζουν "στο πουθενά" (βλέπε ΑΓ16) ή σε σημεία όπου πρέπει να πάρεις "και κάτι άλλο" για να φτάσεις στο -με την στενή έννοια- Κέντρο (πχ βλέπε ΑΒ15) και απ' την άλλη πλευρά να έχεις ακτινικές γραμμές, απομεινάρια μιας άλλης εποχής, που περνούν κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα, να σε αφήνουν στην καρδιά της Ομόνοιας, καταλαμβάνοντας μάλιστα χώρο όπου θα μπορούσε να σταθμεύει κάποια γραμμή-κορμός;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(14-07-2015, 03:43 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Δε διαφωνώ. Ωστόσο, θεωρείς λογικό να έχουμε απ' τη μια πλευρά γραμμές κορμούς να τερματίζουν "στο πουθενά" (βλέπε ΑΓ16) ή σε σημεία όπου πρέπει να πάρεις "και κάτι άλλο" για να φτάσεις στο -με την στενή έννοια- Κέντρο (πχ βλέπε ΑΒ15) και απ' την άλλη πλευρά να έχεις ακτινικές γραμμές, απομεινάρια μιας άλλης εποχής, που περνούν κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα, να σε αφήνουν στην καρδιά της Ομόνοιας, καταλαμβάνοντας μάλιστα χώρο όπου θα μπορούσε να σταθμεύει κάποια γραμμή-κορμός;
Σαφώς και όχι. Ωστόσο, τα Α/Γ16 αν υλοποιηθούν οι σχεδιασμοί του ΟΑΣΑ το πρώτο θα τοπικοποιηθεί στο Αιγάλεω και το δεύτερο θα καταργθεί εντελώς με προέκταση του 866 στο Αιγάλεω. Tα Α/Β15 μπορεί να μην φτάνουν στην "καρδιά" του Κέντρου αλλά σου δίνουν δυνατότητα μετεπιβίβασης σε Μεταξουργείο και Στ. Λαρίσης. Θα μπορούσαν και να εκτραπούν προς Ομόνοια αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει από άποψη περιοχής ειδικά τις βραδυνές ώρες.
Για το 838/914 ούτε εμένα μου αρέσει να έχουν Αφετηρία στην Ομόνοια, και μάλιστα στην Κοτζιά, αλλά δεν βρίσκω κάποιο άλλο τρόπο να συνδεθούν με ΜΣΤ.
Δημοσιεύσεις: 1.246
Θέματα: 5
Εγγραφή: 01-01-2015
15-07-2015, 02:00 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-07-2015, 02:10 AM από MrVanHool.)
Αν είναι δυνατόν να μιλάμε, ακόμη και σήμερα, για ακτινικές γραμμές με δρομολόγια άνω της ώρας!! Αν είναι δυνατόν!
Οι προτάσεις είναι γνωστές για τις Κοκκινιές..
838 Στ.Ελαιώνα - Άγ.Ι.Ρέντης - Παλ.Κοκκινιά (κυκλική) (μόλις γίνει η διάνοιξη της Αγίας Άννης καρφί / προσωρινά, τις ώρες που λειτουργούν οι αποθήκες, από Λεωφ.Κηφισού)
914 Στ.Συγγρού-Φιξ - Άγ.Ι.Ρέντης (από Καλλιρρόης εννοείται / εναλλακτικά, με Αφετηρία τον Στ.Αγ.Ιωάννη για να πιάσει τον κάτω δακτύλιο από την Ηλία Ηλίου)
Κοντές γραμμές, που με ανθρώπινα δρομολόγια έως 15λεπτα, μπορούν να αποδώσουν τρομερά, εκμηδενίζοντας αποστάσεις, δεδομένου του πόσο κοντά είναι με Σταθμό Μετρό.
(14-07-2015, 12:23 PM)mercedes elbo Έγραψε: Σαφώς και όχι. Ωστόσο, τα Α/Γ16 αν υλοποιηθούν οι σχεδιασμοί του ΟΑΣΑ το πρώτο θα τοπικοποιηθεί στο Αιγάλεω και το δεύτερο θα καταργθεί εντελώς με προέκταση του 866 στο Αιγάλεω. Tα Α/Β15 μπορεί να μην φτάνουν στην "καρδιά" του Κέντρου αλλά σου δίνουν δυνατότητα μετεπιβίβασης σε Μεταξουργείο και Στ. Λαρίσης. Θα μπορούσαν και να εκτραπούν προς Ομόνοια αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει από άποψη περιοχής ειδικά τις βραδυνές ώρες.
Για το 838/914 ούτε εμένα μου αρέσει να έχουν Αφετηρία στην Ομόνοια, και μάλιστα στην Κοτζιά, αλλά δεν βρίσκω κάποιο άλλο τρόπο να συνδεθούν με ΜΣΤ. Αγαπημένε elbo, είμαι σε κρίσιμη περίοδο! Μην μου θυμίζεις και τις εξυπνάδες του ΟΑΣΑ! Αυτό που θέλουν να κάνουν, θα είναι και η ταφόπλακα για τον Κορμό Ελευσίνας και συνολικά την εξυπηρέτηση του Θριάσιου Πεδίου.
Τα Α/Β15 δεν αποτελούν γραμμές-κορμούς, οπότε δεν χρειάζεται να κατεβαίνουν Αθήνα. Μόλις γίνει η γραμμή που θα είναι κορμός της Καβάλας (μόνη της), μπορούμε να το ξαναδούμε..
Επίσης, το ΑΒ10 δεν αναφέρθηκε, που κάθε άλλο παρά αποτέλεσμα δεν έφερε η μεταφορά της Αφετηρίας από την Πλ.Βάθη. Όταν μείνει το Α10 και το Β12 μόνα στην Λιοσίων, και αυτό πρέπει να επιστρέψει στην Αθήνα, όχι απαραίτητα ξανά στην Αχαρνών..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(15-07-2015, 02:00 AM)MrVanHool Έγραψε: Αν είναι δυνατόν να μιλάμε, ακόμη και σήμερα, για ακτινικές γραμμές με δρομολόγια άνω της ώρας!! Αν είναι δυνατόν!
Οι προτάσεις είναι γνωστές για τις Κοκκινιές..
838 Στ.Ελαιώνα - Άγ.Ι.Ρέντης - Παλ.Κοκκινιά (κυκλική) (μόλις γίνει η διάνοιξη της Αγίας Άννης καρφί / προσωρινά, τις ώρες που λειτουργούν οι αποθήκες, από Λεωφ.Κηφισού)
914 Στ.Συγγρού-Φιξ - Άγ.Ι.Ρέντης (από Καλλιρρόης εννοείται / εναλλακτικά, με Αφετηρία τον Στ.Αγ.Ιωάννη για να πιάσει τον κάτω δακτύλιο από την Ηλία Ηλίου)
Κοντές γραμμές, που με ανθρώπινα δρομολόγια έως 15λεπτα, μπορούν να αποδώσουν τρομερά, εκμηδενίζοντας αποστάσεις, δεδομένου του πόσο κοντά είναι με Σταθμό Μετρό.
Το χρόνο που θα χρειαστείς για να πας Ελαιώνα το σημερινό 838 έχει φτάσει τουλάχιστον Κεραμεικό άρα χρονικά αυτή η πρόταση είναι ασύμφορη καθώς και ο επιβάτης θα κάνει περισσότερο χρόνο προς Κέντρο αλλά και δεν υπάρχουν σημαντικά οφέλη στο χρόνο διαδρομής ώστε να πυκνώσουν τα δρομολόγια. Επίσης, υπάρχει χώρος για Αφετηρία στον Ελαιώνα;
Για το 914 καλύτερα να καταργηθεί εντελώς και τα δρομολόγια του να ενσωματωθούν στο 838. Βέβαια, δεν ξέρω το κομμάτι της Λαχαναγοράς αν χρειάζεται κάτι άλλο για να καλυφθεί ή μπορεί να μείνει και χωρίς κάποια συγκοινωνία. Όσο για Φίξ ή ακόμα χειρότερα Αγ. Ιωάννη κάνεις τον επιβάτη κύκλους και θα απαξιωθεί ακόμα περισσότερο η γραμμή αφού αναγκαστικά θα χρειαστεί αύξηση χρόνου διαδρομής και κατ' επέκταση αραίωση δρομολογίων.
(15-07-2015, 02:00 AM)MrVanHool Έγραψε: Αγαπημένε elbo, είμαι σε κρίσιμη περίοδο! Μην μου θυμίζεις και τις εξυπνάδες του ΟΑΣΑ! Αυτό που θέλουν να κάνουν, θα είναι και η ταφόπλακα για τον Κορμό Ελευσίνας και συνολικά την εξυπηρέτηση του Θριάσιου Πεδίου.
Τα Α/Β15 δεν αποτελούν γραμμές-κορμούς, οπότε δεν χρειάζεται να κατεβαίνουν Αθήνα. Μόλις γίνει η γραμμή που θα είναι κορμός της Καβάλας (μόνη της), μπορούμε να το ξαναδούμε..
Ο Κορμός Ελευσίνας σήμερα τι προσφέρει; Mια γραμμή προς Αθήνα και μια προς Αγ. Μαρίνα οι οποίες στην επιστροφή προς Ελευσίνα είναι τελείως ασυντόνιστες. Παρομοίως και στην περίπτωση του κορμού Ασπροπύργου όπου τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα καθώς ο επιβάτης στο γυρισμό δεν γνωρίζει που τον συμφέρει να πάει να περιμένει το λεωφορείο (Αγία Μαρίνα ή Κουμουνδούρου). Την πρόταση να πάνε όλα τα δρομολόγια Κουμουνδούρου τη θεωρώ λανθασμένη καθώς η πλειοψηφία των επιβατών κατεβαίνει στο Μετρό (και ορθώς αφού είναι σαφώς ταχύτερο να κάνεις την μετεπιβίβαση στην Αγ. Μαρίνα από το να πας Κουμουνδούρου και να ανέβεις Κέντρο με κάποιο από τα διερχόμενα λεωφορεία/τρόλεϊ) και η Κουμουνδούρου δεν εντάσσεται στη στενή έννοια του Κέντρου. Προσωπικά, αυτή τη στιγμή το καλύτερο θεωρώ είναι μια γραμμή από Ελευσίνα και μια γράμμη από Ασπρόπυργο μέχρι Αγ. Μαρίνα αλλά με Αφετηρία στη σημερινή ΑΦ830/892 ώστε ο επιβάτης να γνωρίζει επακριβώς τι ώρα θα διέλθει το τοπικό από το σταθμό και να υπάρχει ομαλή ροη δρομολογίων.
Δημοσιεύσεις: 1.246
Θέματα: 5
Εγγραφή: 01-01-2015
(15-07-2015, 02:39 AM)mercedes elbo Έγραψε: Το χρόνο που θα χρειαστείς για να πας Ελαιώνα το σημερινό 838 έχει φτάσει τουλάχιστον Κεραμεικό άρα χρονικά αυτή η πρόταση είναι ασύμφορη καθώς και ο επιβάτης θα κάνει περισσότερο χρόνο προς Κέντρο αλλά και δεν υπάρχουν σημαντικά οφέλη στο χρόνο διαδρομής ώστε να πυκνώσουν τα δρομολόγια. Επίσης, υπάρχει χώρος για Αφετηρία στον Ελαιώνα;
Για το 914 καλύτερα να καταργηθεί εντελώς και τα δρομολόγια του να ενσωματωθούν στο 838. Βέβαια, δεν ξέρω το κομμάτι της Λαχαναγοράς αν χρειάζεται κάτι άλλο για να καλυφθεί ή μπορεί να μείνει και χωρίς κάποια συγκοινωνία. Όσο για Φίξ ή ακόμα χειρότερα Αγ. Ιωάννη κάνεις τον επιβάτη κύκλους και θα απαξιωθεί ακόμα περισσότερο η γραμμή αφού αναγκαστικά θα χρειαστεί αύξηση χρόνου διαδρομής και κατ' επέκταση αραίωση δρομολογίων. Δεν συγκρίνονται το 1,5 χιλιόμετρο της Αγίας Άννης (είτε της Λεωφ.Κηφισού) που είναι αέρα (non-stop), με τα περισσότερα από 2,5 από Π.Ράλλη έως την Γέφυρα Πουλόπουλου (ο σταθμός του Κεραμεικού απέχει 5 λεπτά περπατήματος από την στάση επί της οδού Πειραιώς, πράγμα που κανείς επιβάτης ούτε καν του Αγ.Ι.Ρέντη δεν θα κάνει). Ο χρόνος διαδρομής μπορεί να συρρικνωθεί σε λιγότερο από το μισό, στην ώρα αιχμής 25' ανά κατεύθυνση είναι αρκετά (ο κύκλος του 838/914 τώρα είναι 100'), τα δε δρομολόγια ΠΡΕΠΕΙ να είναι ανά 15' ,και το κυριότερο κίνητρο είναι η απομάκρυνση της προβληματικής και άχρηστης Αφετηρίας της οδού Αθηνάς, είτε της παράνομης του ΤΕ049. Όσο για την Αφετηρία, μέχρι και στην Μαρκόνι, ακριβώς μπροστά στις κυλιόμενες του Μετρό, μπορεί να έχει Αφετηρία, πέραν όλων των ερημιών έως την Θεσσαλίας.. Αν κατεβαίνω στον Ελαιώνα και σε 10' είμαι Άγ.Ι.Ρέντη, γιατί να προτιμάω Κεραμεικό και να κάνω 25' τουλάχιστον, με οχήματα παραπάνω και δρομολόγια ένα σήμερα και ένα σε 3 μέρες?! Δεν τίθεται καν θέμα συζήτησης, ειδικά για τις Κοκκινιές που είναι τόσο απαξιωμένες...
Όσο αφορά το 914, εγώ όσες φορές το έχω πάρει, έχει εξυπηρετήσει κόσμο, έστω και σε αυτό το μικρό Π. Μπορεί να περιοριστεί σε ορισμένα δρομολόγια. Το θέμα όμως είναι η σύνδεση της νότιας καμπύλης του Δακτυλίου που είναι άφαντη. Ενώ από πάνω έχουμε ένα σωρό γραμμές (036,140, άξονας Λ.Αλεξάνδρας), το κομμάτι από το Παγκράτι έως την Πειραιώς τουλάχιστον είναι τελείως ακάλυπτο, με αποτέλεσμα όλες οι μετακίνησεις από και προς προορισμών αυτής της καμπύλης, να γίνονται υποχρεωτικά μέσω Κέντρου! ( Παγκράτι-Ν.Κόσμος / Ν.Κόσμος-Πειραιώς και λοιπές διασυνδέσεις). Φυσικά και δεν είναι ούτε η ώρα, ούτε το topic, ούτε η θέση μου, ούτε καν η σημασία να κάνω μια τέτοια γενικότερη συγκοινωνιακή ανάλυση.
Επιγραμματικά για να απαντήσω, από το Φιξ η Καλλιρρόης δεν αποτελεί κύκλο για τον Άγ.Ι.Ρέντη και την Πειραιώς! Ο σκοπός του ΔΕΝ είναι ο Ρέντης άλλωστε, όταν θα έχεις το 838 που θα πετάει, μπορεί να τραβηχτεί και αλλού (γι'αυτό και δεν το ανεβάζω Κοκκινιά), αλλά να ξαναυπάρχει ένα αξιόπιστο δίκτυο διαδημοτικών γραμμών, επί προκειμένου, η σύνδεση είτε της Καλλιρρόης (είτε του Ν.Κόσμου με την άλλη πρόταση) με την Πειραιώς τουλάχιστον.
(15-07-2015, 02:39 AM)mercedes elbo Έγραψε: Ο Κορμός Ελευσίνας σήμερα τι προσφέρει; Mια γραμμή προς Αθήνα και μια προς Αγ. Μαρίνα οι οποίες στην επιστροφή προς Ελευσίνα είναι τελείως ασυντόνιστες. Παρομοίως και στην περίπτωση του κορμού Ασπροπύργου όπου τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα καθώς ο επιβάτης στο γυρισμό δεν γνωρίζει που τον συμφέρει να πάει να περιμένει το λεωφορείο (Αγία Μαρίνα ή Κουμουνδούρου). Την πρόταση να πάνε όλα τα δρομολόγια Κουμουνδούρου τη θεωρώ λανθασμένη καθώς η πλειοψηφία των επιβατών κατεβαίνει στο Μετρό (και ορθώς αφού είναι σαφώς ταχύτερο να κάνεις την μετεπιβίβαση στην Αγ. Μαρίνα από το να πας Κουμουνδούρου και να ανέβεις Κέντρο με κάποιο από τα διερχόμενα λεωφορεία/τρόλεϊ) και η Κουμουνδούρου δεν εντάσσεται στη στενή έννοια του Κέντρου. Προσωπικά, αυτή τη στιγμή το καλύτερο θεωρώ είναι μια γραμμή από Ελευσίνα και μια γράμμη από Ασπρόπυργο μέχρι Αγ. Μαρίνα αλλά με Αφετηρία στη σημερινή ΑΦ830/892 ώστε ο επιβάτης να γνωρίζει επακριβώς τι ώρα θα διέλθει το τοπικό από το σταθμό και να υπάρχει ομαλή ροη δρομολογίων. Ποτέ μου δεν συντάχτηκα υπέρ της σημερινής κατάστασης συνολικά στην εξυπηρέτηση του Θριάσιου Πεδίου.
Η πρόταση μου είναι ξεκάθαρη. Κατέβασμα των Τοπ.Θριασίου* στην Αγία Μαρίνα, με δημιουργία γκρουπ 2 κλάδων (Ελευσίνας-Ασπροπύργου) και εναλλάξ δρομολόγηση από Αγία Μαρίνα και εκτιμώμενη εναλλάξ δρομολόγηση από Ελευσίνα/Πλ.Ασπροπύργου, στο κλάδο της Ελευσίνας σαν 817-863/861 (12 δρομολόγια καθημερινές) και 866-881 (με δρομολόγια σίγουρα χχ25 από Ρουπάκι - αναχώρηση μετά την επιβίβαση των επιβάτων των Προαστιακού και των δυο γραμμών), με δρομολόγια ο κάθε κλάδος συνδιασμένα 10-12λεπτα καθ'όλη την διάρκεια της ημέρας (0600-2000) , με 23 λεωφορεία καθημερινές. Κάτω, στα νέα Τοπ.Θριασίου, γκρουπ 805-855-879 (Ασπρόπυργος-Γκορυτσά-Ελευσίνα) με διέλευση από κομμάτια του 862 που θα καταργηθεί, δρομολόγια με διέλευση από την ΒΙΟ.ΠΕ Μαγούλας με την κατάργηση του 864, με 8 λεωφορεία σύνολο. Σύνολο 31 με συχνότητες 10-12 στους Κορμούς, από 20 λεπτά για τα τοπικά κομμάτια Ελευσίνα-Μάνδρα, άμεση σύνδεση των ΜΣΤ, αξιόπιστα Τοπικά, ακόμη και του Ασπροπύργου, και και.. Συγκρίνεται με την σημερινή διαχείρηση των 36 οχημάτων σε Α16/876, Γ16/866 και Τ.ΘΡΙ ?!
Και φυσικά, επειδή μετά θα υπάρχουν σαν αλυσσιδωτές αντιδράσεις, τροποποιήσεις στο δίκτυο συνολικά (είτε το κενό Αθήνα-Αγ.Μαρ με το 856-813, είτε η ενοποίηση των δρομολόγιων στο 15λεπτο τρένο 878 και ότι συνεπάγεται στα Λιόσια-Μενίδια..)
Την δρομολόγηση πάντως των Τοπ.Θριασίου, την έχω έτοιμη εδώ και πάρα πολύ καιρό. Με τις βάρδιες της, τα διαλλείματα, τις κατσαρές, τις αλλαγές και στην Ελευσίνα (Δ' κύκλωμα ΑΜ ΒΟΤ), την εναλλάξ δρομολόγηση από διερχόμενο σημείο (Ελευσ/Ασπροπ) και όχι από τα Τέρματα. Και πάντα την βελτιώνω κι άλλο. Όποτε σε ενδιαφέρει...
Αλλά, τι σημασία έχει? Έτσι όπως είναι ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ, μόνο καλό δεν θα κάνουν..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(15-07-2015, 03:51 AM)MrVanHool Έγραψε: Δεν συγκρίνονται το 1,5 χιλιόμετρο της Αγίας Άννης (είτε της Λεωφ.Κηφισού) που είναι αέρα (non-stop), με τα περισσότερα από 2,5 από Π.Ράλλη έως την Γέφυρα Πουλόπουλου (ο σταθμός του Κεραμεικού απέχει 5 λεπτά περπατήματος από την στάση επί της οδού Πειραιώς, πράγμα που κανείς επιβάτης ούτε καν του Αγ.Ι.Ρέντη δεν θα κάνει). Ο χρόνος διαδρομής μπορεί να συρρικνωθεί σε λιγότερο από το μισό, στην ώρα αιχμής 25' ανά κατεύθυνση είναι αρκετά (ο κύκλος του 838/914 τώρα είναι 100'), τα δε δρομολόγια ΠΡΕΠΕΙ να είναι ανά 15' ,και το κυριότερο κίνητρο είναι η απομάκρυνση της προβληματικής και άχρηστης Αφετηρίας της οδού Αθηνάς, είτε της παράνομης του ΤΕ049. Όσο για την Αφετηρία, μέχρι και στην Μαρκόνι, ακριβώς μπροστά στις κυλιόμενες του Μετρό, μπορεί να έχει Αφετηρία, πέραν όλων των ερημιών έως την Θεσσαλίας.. Αν κατεβαίνω στον Ελαιώνα και σε 10' είμαι Άγ.Ι.Ρέντη, γιατί να προτιμάω Κεραμεικό και να κάνω 25' τουλάχιστον, με οχήματα παραπάνω και δρομολόγια ένα σήμερα και ένα σε 3 μέρες?! Δεν τίθεται καν θέμα συζήτησης, ειδικά για τις Κοκκινιές που είναι τόσο απαξιωμένες...
Όσο αφορά το 914, εγώ όσες φορές το έχω πάρει, έχει εξυπηρετήσει κόσμο, έστω και σε αυτό το μικρό Π. Μπορεί να περιοριστεί σε ορισμένα δρομολόγια. Το θέμα όμως είναι η σύνδεση της νότιας καμπύλης του Δακτυλίου που είναι άφαντη. Ενώ από πάνω έχουμε ένα σωρό γραμμές (036,140, άξονας Λ.Αλεξάνδρας), το κομμάτι από το Παγκράτι έως την Πειραιώς τουλάχιστον είναι τελείως ακάλυπτο, με αποτέλεσμα όλες οι μετακίνησεις από και προς προορισμών αυτής της καμπύλης, να γίνονται υποχρεωτικά μέσω Κέντρου! ( Παγκράτι-Ν.Κόσμος / Ν.Κόσμος-Πειραιώς και λοιπές διασυνδέσεις). Φυσικά και δεν είναι ούτε η ώρα, ούτε το topic, ούτε η θέση μου, ούτε καν η σημασία να κάνω μια τέτοια γενικότερη συγκοινωνιακή ανάλυση.
Επιγραμματικά για να απαντήσω, από το Φιξ η Καλλιρρόης δεν αποτελεί κύκλο για τον Άγ.Ι.Ρέντη και την Πειραιώς! Ο σκοπός του ΔΕΝ είναι ο Ρέντης άλλωστε, όταν θα έχεις το 838 που θα πετάει, μπορεί να τραβηχτεί και αλλού (γι'αυτό και δεν το ανεβάζω Κοκκινιά), αλλά να ξαναυπάρχει ένα αξιόπιστο δίκτυο διαδημοτικών γραμμών, επί προκειμένου, η σύνδεση είτε της Καλλιρρόης (είτε του Ν.Κόσμου με την άλλη πρόταση) με την Πειραιώς τουλάχιστον.
Την σύγκριση Αγ. Άννης (ύψος Π.Ράλλη)-Ελαιώνας/Κεραμεικός την έκανα λόγω της κίνησης στην Αγ. Άννης. Όμως, αν δεν κάνει στάσεις το 838 θεωρώ ότι αντισταθμίζεται οπότε και αξίζει να πάει Ελαιώνα. Με χρόνο διαδρομής 50' και 3 οχήματα (νομίζω 4 έχουν σήμερα 838/914) έχεις συχνότητα 15-15-20.
Για το 914 το σκέφτομαι τελείως για κατάργηση καθώς η Πειραιώς απέχει λιγότερο από 500μ ακόμα και από το πιο απομακρυσμένο σημείο. Οπότε η πλειοψηφία θα περπατήσει για να πάρει 049. Αν τώρα είναι τόσο απαραίτητο να υπάρχει γραμμή στη Λαχαναγορά μπορεί να μείνει το 914 αλλά να φτάνει μέχρι Λαχαναγορά ή το πολύ Ρέντη και Αφετηρία ή στο Φίξ ή στον Αγ. Ιωάννη αλλά με 1 όχημα που περισσεύει από τα παλιά 838/914 δεν έχει μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας.
(15-07-2015, 03:51 AM)MrVanHool Έγραψε: Ποτέ μου δεν συντάχτηκα υπέρ της σημερινής κατάστασης συνολικά στην εξυπηρέτηση του Θριάσιου Πεδίου.
Η πρόταση μου είναι ξεκάθαρη. Κατέβασμα των Τοπ.Θριασίου* στην Αγία Μαρίνα, με δημιουργία γκρουπ 2 κλάδων (Ελευσίνας-Ασπροπύργου) και εναλλάξ δρομολόγηση από Αγία Μαρίνα και εκτιμώμενη εναλλάξ δρομολόγηση από Ελευσίνα/Πλ.Ασπροπύργου, στο κλάδο της Ελευσίνας σαν 817-863/861 (12 δρομολόγια καθημερινές) και 866-881 (με δρομολόγια σίγουρα χχ25 από Ρουπάκι - αναχώρηση μετά την επιβίβαση των επιβάτων των Προαστιακού και των δυο γραμμών), με δρομολόγια ο κάθε κλάδος συνδιασμένα 10-12λεπτα καθ'όλη την διάρκεια της ημέρας (0600-2000) , με 23 λεωφορεία καθημερινές. Κάτω, στα νέα Τοπ.Θριασίου, γκρουπ 805-855-879 (Ασπρόπυργος-Γκορυτσά-Ελευσίνα) με διέλευση από κομμάτια του 862 που θα καταργηθεί, δρομολόγια με διέλευση από την ΒΙΟ.ΠΕ Μαγούλας με την κατάργηση του 864, με 8 λεωφορεία σύνολο. Σύνολο 31 με συχνότητες 10-12 στους Κορμούς, από 20 λεπτά για τα τοπικά κομμάτια Ελευσίνα-Μάνδρα, άμεση σύνδεση των ΜΣΤ, αξιόπιστα Τοπικά, ακόμη και του Ασπροπύργου, και και.. Συγκρίνεται με την σημερινή διαχείρηση των 36 οχημάτων σε Α16/876, Γ16/866 και Τ.ΘΡΙ ?!
Και φυσικά, επειδή μετά θα υπάρχουν σαν αλυσσιδωτές αντιδράσεις, τροποποιήσεις στο δίκτυο συνολικά (είτε το κενό Αθήνα-Αγ.Μαρ με το 856-813, είτε η ενοποίηση των δρομολόγιων στο 15λεπτο τρένο 878 και ότι συνεπάγεται στα Λιόσια-Μενίδια..)
Την δρομολόγηση πάντως των Τοπ.Θριασίου, την έχω έτοιμη εδώ και πάρα πολύ καιρό. Με τις βάρδιες της, τα διαλλείματα, τις κατσαρές, τις αλλαγές και στην Ελευσίνα (Δ' κύκλωμα ΑΜ ΒΟΤ), την εναλλάξ δρομολόγηση από διερχόμενο σημείο (Ελευσ/Ασπροπ) και όχι από τα Τέρματα. Και πάντα την βελτιώνω κι άλλο. Όποτε σε ενδιαφέρει...
Αλλά, τι σημασία έχει? Έτσι όπως είναι ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ, μόνο καλό δεν θα κάνουν..
Η ενστασή μου στο κατέβασμα των Τ. Θριασίου στην Αγ. Μαρίνα είναι οι τοπικές μετακινήσεις. Είναι γεγονός ότι τα Τοπικά έχουν μεγαλύτερη επιβατική κίνηση από τους Κορμούς (Α16/876 και Γ16/866) και αυτό γιατί υπάρχουν τοπικές μετακινήσεις αλλά και επιβάτες που μετεπιβιβάζονται σε 845/71 ή 878/9.
Aν καταλαβαίνω καλά κατεβάζεις από Ελευσίνα στην Αγ. Μαρίνα το 817 το οποίο το συντονίζεις με τα 863/861 στην Ελευσίνα;
Για τον Ασπρόπυργο κρατάς το 866 για σύνδεση με Μετρό και το συντονίζεις με το 881 στον Ασπρόπυργο; Αν όντως εννοείς αυτό δεν έχει κανένα νόημα ο συντονισμός αυτών των δύο αφού μετά το κέντρο του Ασπροπύργου ακολουθούν τελείως διαφορετικές διαδρομές.
Για το 855 προτίνεις να φτάνει ως Ψάρι και μετα να κατεβαίνει κάπως μέχρι Λ. Νάτο και να φτάνει μέχρι Ελευσίνα; Για το 805 μετά τον Ασπρόπυργο να συνεχίζει όπως το 879 μέχρι Ελευσίνα; Προσωπικά αν εννοείς αυτό που κατάλαβα το θεωρώ σπατάλη τόσα δρομολόγια για σύνδεση Ασπροπύργου με Ελευσίνα. Επίσης, δρομολόγια που θα κάνουν παράκαμψη στην Άνω Ελευσίνα ή στο Βιομηχανική Ζώνη Μαγούλας θα καθυστευρούν σε μεγάλο βαθμό τους επιβάτες που κατευθύνονται προς Ασπρόπυργο/Άνω Λιόσια/Αχαρναί.
Αμά μπορείς και τα έχεις έτοιμα ανέβασε την προτεινόμενη δρομολόγηση γι' αυτές τις γραμμές (δηλ. βάρδιες, ενναλάξ δρομολογήσεις κλπ).
Όσο για τον ΟΑΣΑ αρχικά ανέφερε το σπάσιμο του Α16 σε 2 γραμμές μία Κέντρο-Αγ. Μαρίνα και μία Αγ. Μαρίνα-Ελευσίνα. Μετά όμως υπήρξε αίτημα από το Δήμο Χαϊδαρίου να πάει το 811 Αιγάλεω και έτσι στην πρόταση του στέλνει τις γραμμές Ελευσίνας-Ασπροπύργου στο Αιγάλεω μάλλον για να γλιτώσει την επιπλέον γραμμή Κουμουνδούρου-Αγ. Μαρίνα και η οδική σύνδεση με κέντρο να γίνεται με το 856 το οποίο από το κομμάτι της Χαραυγής αναγκαστικά θα φτάνει μέχρι Κέντρο ακόμα και αν γινόταν τοπικό ο κλάδος του Αιγάλεω.
Υ.Γ. Μια απορία για τα οχήματα. Τα Τ.Θριασίου ξέρω έχουν 16 οχήματα και 2 το 861. Τα Α16/876 και Γ16/866 έχουν 9 οχήματα το καθένα;
Δημοσιεύσεις: 1.246
Θέματα: 5
Εγγραφή: 01-01-2015
(15-07-2015, 04:48 PM)mercedes elbo Έγραψε: Την σύγκριση Αγ. Άννης (ύψος Π.Ράλλη)-Ελαιώνας/Κεραμεικός την έκανα λόγω της κίνησης στην Αγ. Άννης. Όμως, αν δεν κάνει στάσεις το 838 θεωρώ ότι αντισταθμίζεται οπότε και αξίζει να πάει Ελαιώνα. Με χρόνο διαδρομής 50' και 3 οχήματα (νομίζω 4 έχουν σήμερα 838/914) έχεις συχνότητα 15-15-20.
Για το 914 το σκέφτομαι τελείως για κατάργηση καθώς η Πειραιώς απέχει λιγότερο από 500μ ακόμα και από το πιο απομακρυσμένο σημείο. Οπότε η πλειοψηφία θα περπατήσει για να πάρει 049. Αν τώρα είναι τόσο απαραίτητο να υπάρχει γραμμή στη Λαχαναγορά μπορεί να μείνει το 914 αλλά να φτάνει μέχρι Λαχαναγορά ή το πολύ Ρέντη και Αφετηρία ή στο Φίξ ή στον Αγ. Ιωάννη αλλά με 1 όχημα που περισσεύει από τα παλιά 838/914 δεν έχει μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας. Μα έγραψα, ότι προσωρινά, μέχρι να γίνει η διάνοιξη της Αγίας Άννης όσο αφορά τις ώρες που λειτουργούν οι αποθήκες, να κατεβαίνει από Λεωφ.Κηφισού. Μετά το μεσημέρι που οι αποθήκες κλείνουν, είναι νεκροταφείο η Αγίας Άννης.. Και σαφώς συμφέρει από το να μείνουν ως έχουν, με τις απαράδεκτες συχνότητες.
Όσο αφορά για το 914, σου έγραψα και πάνω πως δεν είναι για συνδέει τον Φιξ με τον Ρέντη, όσο το Φιξ ή τον Νέο Κόσμο με την Πειραιώς και κατ'επέκταση με τον Ρέντη, σαν διατήρηση της παραδοσιακής γραμμής 914. Πες το 158 αν θες εσύ Στ.Συγγρού-Φιξ - Άγ.Ι.Ρέντης. Δεν είναι πρωτίστως για την εξυπηρέτηση του Ρέντη το νέο 914, όταν θα έχεις το 838 από τον Ελαιώνα ανά 15'.
(15-07-2015, 04:48 PM)mercedes elbo Έγραψε: Η ενστασή μου στο κατέβασμα των Τ. Θριασίου στην Αγ. Μαρίνα είναι οι τοπικές μετακινήσεις. Είναι γεγονός ότι τα Τοπικά έχουν μεγαλύτερη επιβατική κίνηση από τους Κορμούς (Α16/876 και Γ16/866) και αυτό γιατί υπάρχουν τοπικές μετακινήσεις αλλά και επιβάτες που μετεπιβιβάζονται σε 845/71 ή 878/9.
Aν καταλαβαίνω καλά κατεβάζεις από Ελευσίνα στην Αγ. Μαρίνα το 817 το οποίο το συντονίζεις με τα 863/861 στην Ελευσίνα;
Για τον Ασπρόπυργο κρατάς το 866 για σύνδεση με Μετρό και το συντονίζεις με το 881 στον Ασπρόπυργο; Αν όντως εννοείς αυτό δεν έχει κανένα νόημα ο συντονισμός αυτών των δύο αφού μετά το κέντρο του Ασπροπύργου ακολουθούν τελείως διαφορετικές διαδρομές.
Για το 855 προτίνεις να φτάνει ως Ψάρι και μετα να κατεβαίνει κάπως μέχρι Λ. Νάτο και να φτάνει μέχρι Ελευσίνα; Για το 805 μετά τον Ασπρόπυργο να συνεχίζει όπως το 879 μέχρι Ελευσίνα; Προσωπικά αν εννοείς αυτό που κατάλαβα το θεωρώ σπατάλη τόσα δρομολόγια για σύνδεση Ασπροπύργου με Ελευσίνα. Επίσης, δρομολόγια που θα κάνουν παράκαμψη στην Άνω Ελευσίνα ή στο Βιομηχανική Ζώνη Μαγούλας θα καθυστευρούν σε μεγάλο βαθμό τους επιβάτες που κατευθύνονται προς Ασπρόπυργο/Άνω Λιόσια/Αχαρναί.
Αμά μπορείς και τα έχεις έτοιμα ανέβασε την προτεινόμενη δρομολόγηση γι' αυτές τις γραμμές (δηλ. βάρδιες, ενναλάξ δρομολογήσεις κλπ).
Όσο για τον ΟΑΣΑ αρχικά ανέφερε το σπάσιμο του Α16 σε 2 γραμμές μία Κέντρο-Αγ. Μαρίνα και μία Αγ. Μαρίνα-Ελευσίνα. Μετά όμως υπήρξε αίτημα από το Δήμο Χαϊδαρίου να πάει το 811 Αιγάλεω και έτσι στην πρόταση του στέλνει τις γραμμές Ελευσίνας-Ασπροπύργου στο Αιγάλεω μάλλον για να γλιτώσει την επιπλέον γραμμή Κουμουνδούρου-Αγ. Μαρίνα και η οδική σύνδεση με κέντρο να γίνεται με το 856 το οποίο από το κομμάτι της Χαραυγής αναγκαστικά θα φτάνει μέχρι Κέντρο ακόμα και αν γινόταν τοπικό ο κλάδος του Αιγάλεω.
Υ.Γ. Μια απορία για τα οχήματα. Τα Τ.Θριασίου ξέρω έχουν 16 οχήματα και 2 το 861. Τα Α16/876 και Γ16/866 έχουν 9 οχήματα το καθένα; Πολύ σωστά. Έχουν αυξημένη τοπική επιβατική κίνηση, γιατί πέραν της μετεπιβίβασης στην Αθήνα ή τον Πειραιά κυρίως, υπάρχει το ΚΤΕΛ Αττικής, είτε των Μεγάρων είτε των Βιλλίων που εξυπηρετούν από Μάνδρα-Μαγούλα-Ελευσίνα, καλύτερα και σαφώς πιο γρήγορα την σύνδεση με το Μετρό (Δαφνί και σε 6' με διερχόμενο είσαι Αγ.Μαρ)
Αν ήξερα σαν επιβάτης της Μάνδρας-Μαγούλας-Άνω Ελευσίνας πως ανα 20' έχω λεωφορείο για Αγία Μαρίνα, θα σου έλεγα εγώ τι θα γινόταν...
Οι γραμμές θα είναι : 817 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ελευσίνα-Μάνδρα , 863 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ελευσίνα-Θριάσιο Νοσ.-Μάνδρα, 861 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ελευσίνα-Μάνδρα-Οικ.Τιτάν και 865 Πλ.Κουμουνδούρου-Μάνδρα (μεικτό)
Η δρομολόγηση από Αφ έχει ως εξής :
xx 00 63
xx 10 17
χχ 20 63
χχ 30 63
χχ 40 17
χχ 50 63
χψ 00 17
(σαφώς η αναλογία των δρομολογίων 63 είναι παραπάνω από τα 17..)
ενώ από το Τέρμα (Μάνδρα) (εκτιμώμενη εναλλάξ δρομολόγηση από Ελευσίνα)
χχ 00 63 - χχ 40 63 Ελευσ
χχ 30 17 - χχ 50 17 Ελευσ
χχ 20 63 - χψ 00 63 Ελευσ
χχ 30 63 - χψ 10 63 Ελευσ
χψ 00 17 - χω 20 17 Ελευσ
χχ 35 61 - χχ 50 61 ΤΕ863 - χψ 30 61 Ελευσ
(το 861 υπολογίζεται σαν 63, -12 έως 15 λεπτά η αναχώρηση από Οικ.Τιτάν, παντώς συγχρονισμένο και στην κάθοδο)
Ο κλάδος του Ασπροπύργου (866 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ασπρόπυργος και 881 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ασπρόπυργος-Ρουπάκι) ως εξής από Αφ:
χχ 00 66
χχ 10 66
χχ 20 66
χχ 30 81
χχ 40 66
χχ 50 81
ενώ από Τέρμα (εκτιμώμενη συνδιασμένη δρομολόγησης από Πλ.Ασπροπύργου)
χχ 10 66 - χχ 15 Ασπροπ
χχ 20 66 - χχ 25 Ασπροπ
χχ 30 66 - χχ 35 Ασπροπ
χχ 25 81 - χχ 45 Ασπροπ
χχ 50 66 - χχ 55 Ασπροπ
Τα νέα Τοπ.Θριασίου, έγραψα πως θα είναι 805-855(ως έχουν)-879 (Ασπρόπυργος-Γκορυτσά-Ελευσίνα). Το 855 είναι άκρως επιτυχημένη γραμμή και δεν μεταβάλλεται καθόλου η δρομολόγηση της! Απλά η ''έδρα'' τους θα είναι ο Ασπρόπυργος πλέον, θα εναλλάσονται 805-879 (για να προστεθούν κάποια δρομολόγια στο 805 που έχει μείνει με ένα αμάξι τώρα) και η Ελευσίνα θα μείνει σαν Τέρμα μόνο για 845/71-878 (το 879 μπορεί να γίνει κυκλικό στην πλατειούλα στην Ηρ.Πολυτεχνείου, πριν κάνουν δεξιά στην Μουρίκη για παραλία τα Τοπικά τώρα, για εξοικονόμηση χρόνου)
Το 879 (με τα 3 δρομολόγια ανά κατεύθυνση διερχόμενα από την ΒΙΟ.ΠΕ Μαγούλας να καθυστερήσει πόσο αυτούς που πάνε στην Γκορυτσά από Αφ ή Τε?! Δεν θα πηγαίνει Μενίδι, τοπικό θα γίνει και για το Ελευσ-Ασπροπ θα υπάρχει το τρένο 15λεπτο 878, το ξαναέγραψα, δεν θα καθυστερεί κανέναν. Τοπικό!
Τα είπα όλα, ανέλυσα και το σκεπτικό μου επί της δρομολόγησης, τις καρτέλες που έχω φτιάξει όμως δεν μπορώ να τις ανεβάσω εδώ, παραπάει.. Να τις δείξω μπορώ, βεβαίως...
Αυτό δεν αποτελεί λύση. Ή μένει ο Κορμός της Ελευσίνας ως έχει (Α/Γ16), ή κατεβαίνουν τα Τοπικά στην Αγία Μαρίνα. Δεν γίνεται όλο το Θριάσιο Πεδίο από το κέντρο της Αθήνας να πρέπει να κάνει τουλάχιστον 3 μετεπιβιβάσεις! Δεν γίνεται πουθενά αυτό το πράγμα και κανείς δεν θα κάτσει να το κάνει. Γι'αυτό και δεν το συζητάω για την πρόταση μου για τα Τοπ.Θριασίου.
Το 856 πρέπει ΧΤΕΣ να σπάσει, το δε κάτω κομμάτι σαν 202 Χαραυγή-Υμηττός-Στ.Αγ.Ιωάννη (κυκλ) με 3 Solaris του ΑΜ ΕΛΛ (ανά 10') , και ίσως δεν έχει και νόημα καν...
Τα Τοπ.Θριασίου έχουν 18 οχήματα (το 861 υπάγεται στην δρομολόγηση των Τ.ΘΡΙ, ανεξάρτητα με το αν ''συμπτωματικά'' δεν εναλλάσονται και σε άλλες γραμμές του γκρουπ τα 2 οχήματα του) , το Γ16/866 έχει 8 και το Α16/876/865 έχει 10.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(16-07-2015, 01:52 AM)MrVanHool Έγραψε: Πολύ σωστά. Έχουν αυξημένη τοπική επιβατική κίνηση, γιατί πέραν της μετεπιβίβασης στην Αθήνα ή τον Πειραιά κυρίως, υπάρχει το ΚΤΕΛ Αττικής, είτε των Μεγάρων είτε των Βιλλίων που εξυπηρετούν από Μάνδρα-Μαγούλα-Ελευσίνα, καλύτερα και σαφώς πιο γρήγορα την σύνδεση με το Μετρό (Δαφνί και σε 6' με διερχόμενο είσαι Αγ.Μαρ)
Αν ήξερα σαν επιβάτης της Μάνδρας-Μαγούλας-Άνω Ελευσίνας πως ανα 20' έχω λεωφορείο για Αγία Μαρίνα, θα σου έλεγα εγώ τι θα γινόταν...
Οι γραμμές θα είναι : 817 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ελευσίνα-Μάνδρα , 863 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ελευσίνα-Θριάσιο Νοσ.-Μάνδρα, 861 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ελευσίνα-Μάνδρα-Οικ.Τιτάν και 865 Πλ.Κουμουνδούρου-Μάνδρα (μεικτό)
Η δρομολόγηση από Αφ έχει ως εξής :
xx 00 63
xx 10 17
χχ 20 63
χχ 30 63
χχ 40 17
χχ 50 63
χψ 00 17
(σαφώς η αναλογία των δρομολογίων 63 είναι παραπάνω από τα 17..)
ενώ από το Τέρμα (Μάνδρα) (εκτιμώμενη εναλλάξ δρομολόγηση από Ελευσίνα)
χχ 00 63 - χχ 40 63 Ελευσ
χχ 30 17 - χχ 50 17 Ελευσ
χχ 20 63 - χψ 00 63 Ελευσ
χχ 30 63 - χψ 10 63 Ελευσ
χψ 00 17 - χω 20 17 Ελευσ
χχ 35 61 - χχ 50 61 ΤΕ863 - χψ 30 61 Ελευσ
(το 861 υπολογίζεται σαν 63, -12 έως 15 λεπτά η αναχώρηση από Οικ.Τιτάν, παντώς συγχρονισμένο και στην κάθοδο)
Ο κλάδος του Ασπροπύργου (866 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ασπρόπυργος και 881 Στ.Αγ.Μαρίνα-Ασπρόπυργος-Ρουπάκι) ως εξής από Αφ:
χχ 00 66
χχ 10 66
χχ 20 66
χχ 30 81
χχ 40 66
χχ 50 81
ενώ από Τέρμα (εκτιμώμενη συνδιασμένη δρομολόγησης από Πλ.Ασπροπύργου)
χχ 10 66 - χχ 15 Ασπροπ
χχ 20 66 - χχ 25 Ασπροπ
χχ 30 66 - χχ 35 Ασπροπ
χχ 25 81 - χχ 45 Ασπροπ
χχ 50 66 - χχ 55 Ασπροπ
Τα νέα Τοπ.Θριασίου, έγραψα πως θα είναι 805-855(ως έχουν)-879 (Ασπρόπυργος-Γκορυτσά-Ελευσίνα). Το 855 είναι άκρως επιτυχημένη γραμμή και δεν μεταβάλλεται καθόλου η δρομολόγηση της! Απλά η ''έδρα'' τους θα είναι ο Ασπρόπυργος πλέον, θα εναλλάσονται 805-879 (για να προστεθούν κάποια δρομολόγια στο 805 που έχει μείνει με ένα αμάξι τώρα) και η Ελευσίνα θα μείνει σαν Τέρμα μόνο για 845/71-878 (το 879 μπορεί να γίνει κυκλικό στην πλατειούλα στην Ηρ.Πολυτεχνείου, πριν κάνουν δεξιά στην Μουρίκη για παραλία τα Τοπικά τώρα, για εξοικονόμηση χρόνου)
Το 879 (με τα 3 δρομολόγια ανά κατεύθυνση διερχόμενα από την ΒΙΟ.ΠΕ Μαγούλας να καθυστερήσει πόσο αυτούς που πάνε στην Γκορυτσά από Αφ ή Τε?! Δεν θα πηγαίνει Μενίδι, τοπικό θα γίνει και για το Ελευσ-Ασπροπ θα υπάρχει το τρένο 15λεπτο 878, το ξαναέγραψα, δεν θα καθυστερεί κανέναν. Τοπικό!
Τα είπα όλα, ανέλυσα και το σκεπτικό μου επί της δρομολόγησης, τις καρτέλες που έχω φτιάξει όμως δεν μπορώ να τις ανεβάσω εδώ, παραπάει.. Να τις δείξω μπορώ, βεβαίως...
Αυτό δεν αποτελεί λύση. Ή μένει ο Κορμός της Ελευσίνας ως έχει (Α/Γ16), ή κατεβαίνουν τα Τοπικά στην Αγία Μαρίνα. Δεν γίνεται όλο το Θριάσιο Πεδίο από το κέντρο της Αθήνας να πρέπει να κάνει τουλάχιστον 3 μετεπιβιβάσεις! Δεν γίνεται πουθενά αυτό το πράγμα και κανείς δεν θα κάτσει να το κάνει. Γι'αυτό και δεν το συζητάω για την πρόταση μου για τα Τοπ.Θριασίου.
Το 856 πρέπει ΧΤΕΣ να σπάσει, το δε κάτω κομμάτι σαν 202 Χαραυγή-Υμηττός-Στ.Αγ.Ιωάννη (κυκλ) με 3 Solaris του ΑΜ ΕΛΛ (ανά 10') , και ίσως δεν έχει και νόημα καν...
Τα Τοπ.Θριασίου έχουν 18 οχήματα (το 861 υπάγεται στην δρομολόγηση των Τ.ΘΡΙ, ανεξάρτητα με το αν ''συμπτωματικά'' δεν εναλλάσονται και σε άλλες γραμμές του γκρουπ τα 2 οχήματα του) , το Γ16/866 έχει 8 και το Α16/876/865 έχει 10.
Δεν νομίζω πως πολλοί είναι που παίρνουν το ΚΤΕΛ έναντι του αστικού κυρίως λόγω ακριβότερου εισητηρίου αλλά και αραιότερων συχνοτήτων και του γεγονότος ότι περνάει μόνο από τους κεντρικούς άξονες και όχι μέσα από τις περιοχές όπως κάνουν τα 817, 862, 863. Άλλωστε, ακόμα και γεμάτο να τύχεις κάποιο λεωφορείο του ΚΤΕΛ στο Δάφνι σκέψου ότι έχουν σχεδόν τη μισή χωρητικότητα ενός αστικού 12μετρου και πόσους επιβάτες έχει πάρει από περιοχές πριν την Μάνδρα.
Η αναλογία 817-863 σήμερα είναι 1-1, στην αιχμή ανά 20' το καθένα συνδιαστικά 10' από ΑΦ/ΤΕ. Πέρα από αυτό πόσα λεωφορεία χρησιμοποιείς για το συγκρότημα 817-861/3;
Στον Ασπρόπυργο κατεβάζεις το 881 στο Μετρό το οποίο δεν έχει και ιδιαίτερη επιβατική κίνηση και αφήνεις το 855, το οποίο όντως έχει αρκετό κόσμο, ως τοπικό Ασπροπύργου. Αν πήγαινε μόνο το 866 Αγ. Μαρίνα με 10λεπτα, που το θεωρώ υπερβολή για τον Ασπρόπυργο, και το 881 γινόταν Τοπικό Ασπροπύργου με Αφετηρία στην ΑΦ805 με 1 όχημα θα άλλαζε κάτι;
Για το 879 ήδη θα το βάζεις να κάνει τη διαδρομή του 862 στην Άνω Ελευσίνα άμα ανεβαίνει και μέχρι την Βιομηχανική Ζώνη κάποιος που θα το πάρει από Παραλία Ελευσίνας για Γκορυτσά λ.χ θα κάνει ένα σωρό κύκλους. Θεωρώ ότι είναι καλύτερο από τα 4 αμάξια που θα διαθέσεις στο νέο 879 να δώσεις 2 στο 862 με συχνότητα ανά 25' και τα άλλα 2 στο 879 αλλά να πηγαίνει κατευθείαν Γκορυτσά/Ασπρόπυργο. Το 864 καλύτερα να μείνει ως έχει. Δικό του όχημα δεν απασχολεί παραμόνο παίρνει για μερικά δρομολόγια από τις άλλες γραμμές. Eπιπροσθέτως ο κύκλος από Θριάσιο Νοσοκομείο-Αποθήκες Μαγούλας-Θριάσιο Νοσοκομείο είναι περίπου 6 χλμ οπότε σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να φορτωθεί σε άλλη γραμμή έστω και για 3 δρομολόγια. Για το 878 ανά 15' φαντάζομαι εννοείς και κόψιμο του 711 ώστε να πάρεις 2 οχήματα από εκεί. Αλλά και πάλι δεν φτάνουν για να έχεις 15λεπτα αφού τα σημερινά 878/9 έχουν περίπου 4-5 οχήματα από τα Τ.ΑΧΑ και συχνότητα 30'-35' (εξαίρεση κάτι ελάχιστα 20'-25' τα πρωινά από Ελευσίνα).
Όσο για τις 2 μετεπιβιβάσεις (μία από το Τ.ΘΡΙ στο Τοπικό του Μετρό και μία από το Τροφοδοτικό του Μετρό στο Μετρό ή μία από το Τ.ΘΡΙ στον Κορμό και μία από τον Κορμό(Κουμουνδούρου) σε κάποια διερχόμενη γραμμή) γίνονταν από πάντα καθώς η Κουμουνδούρου δεν είναι κέντρο. Και με την πρόταση να μείνουν μόνο Α/Γ16 ως κορμοί θα γίνεται αλλά και σε μερικές περιπτώσεις και με την πρόταση να κατέβουν τα 817, 861, 863, 881 στην Αγ. Μαρίνα καθώς κάποιες περιοχές πάλι θα χρειάζονται διπλή μετεπιβίβαση π.χ. Άνω Ελευσίνα, Ψάρι, Λόφος Κυρίλλου και πλέον η Παραλία Ελευσίνας.
Για το 856 έχω κάποιες αμφιβολίες αν χωράνε τα Solaris από την Αίνου. Άμα χωράνε είναι η καλύτερη λύση να πάει Άγιο Ιωάννη.
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
(16-07-2015, 04:43 PM)mercedes elbo Έγραψε: Για το 856 έχω κάποιες αμφιβολίες αν χωράνε τα Solaris από την Αίνου. Άμα χωράνε είναι η καλύτερη λύση να πάει Άγιο Ιωάννη.
Έχει τόση κίνηση σε αρκετές ώρες της ημέρας η Αίνου, που το λεωφορείο θα θέλει τόση ώρα να φτάσει στο μετρό όση ίσως να είναι Μακρυγιάννη ή και πιο πέρα, αν υπολογίσουμε και την ακριβή θέση και τις εισόδους του σταθμού! Όμως αν η γραμμή συνέχιζε προς το νοτιοδυτικό δακτύλιο σε μια υποθετική περίπτωση, νομίζω θα είχε ενδιαφέρον!
|