(25-12-2014, 03:08 PM)pvuccino Έγραψε: Mα αυτό λέω κι εγώ! Ότι μου κάνει εντύπωση το ότι δεν έχει κόσμο, ενώ θα 'πρεπε λογικά! Εκτός κι αν το 'χει δει κανένας γεμάτο μετά την Πανόρμου και απλά εγώ έτυχα στην περίπτωση, τι να πω! Πάντως γενικά όσον αφορά τα λεωφορεία δε βγάζουν και ΠΑΝΤΑ νόημα, αυτό θέλω να πω. Να ας πούμε το 046 ενώ δεν έχει κόσμο στο κομμάτι Πανόρμου-Ελληνορώσων, έχει αρκετό στο κομμάτι Πανόρμου-Γκύζη που ΚΑΙ πολύ κοντά στην Αλεξάνδρας είναι ΚΑΙ δεν έχει τρελές κλίσεις! Αυτό πάλι πως εξηγείται;;
Όντως δεν έχει σπουδαία επιβατική κίνηση το τμήμα Ελληνορώσων, αλλά πρόκειται γι΄αυτό που λέμε "καθολική υπηρεσία". Ο υπέργηρος, ο κινητικά ανήμπορος, η μαμά με το καροτσάκι ΔΕΝ μπορούν να πάνε σπίτι τους χρησιμοποιώντας το μετρό. Οι λοιποί προτιμούν να περπατήσουν στις ανηφόρες παρά να περιμένουν λεωφορείο.
Όσον αφορά τωρα το τμήμα Γκύζη, μη σε ξεγελά. Η δεξαμενή επιβατών προέρχεται από τα ΠΟΛΥ ανηφορικά σημεία (Μπαταργιά, Μπουαίων, Λουκάρεως ψηλά, Μητροπέτροβα κλπ) όπου δεν προεγγίζει λεωφορείο. Και η Αλεξάνδρας δεν είναι και τόσο κοντά. Αν βάλεις ότι πρέπει να τη διασχίσεις από συγκεκριμένα σημεία, να περάσεις κάθετα μπροστά από το Εφετείο, τα προσφυγικά ή το ΕΛΠΙΣ, είναι +10 λεπτά περπάτημα.
Για μένα η γραμμή θα ήταν ΠΟΛΥ αποδοτικότερη αν δεν κατέληγε στο πουθενά (Μουσείο). Δύο είναι οι λύσεις :
α) Επαναφορά της παλιάς διαδρομής (από Στουρνάρη-αριστ. Τζώρτζ-αφετηρία πίσω από το 021 / Υπουργείο Εμπορίου, συνέχεια αριστερά Πατουσά, Μπόταση, Μπουμπουλίνας. Έτσι θα καταλήγει αφ΄ενός σε κεντρικό σημείο, αφ΄ετέρου θα μαζέυει και κόσμο από το 021 (που το διαλύσανε και κυκλοφορεί με τρία μιντάκια συνήθως)
β) και καλύτερη : Συνένωση με το 057 και δημιουργία μιας διακεντρικής γραμμής ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ - ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΕΛΛΗΝΟΡΩΣΩΝ. Στην άνοδο από Δεληγιωργη - Πειραιώς - Αιόλου - Ομόνοια - 3ης Σεπτεμβρίου, Ηπείρου, Μπουμπουλίνας - Αλεξάνδρας και συνέχια ως έχει. Στην κάθοδο από Στουρνάρη - αριστ. Πατησίων, δεξ. Πλ. Ομόνοιας και συνέχεια ως έχει.
Έχουν ίδιες συχνότητες και θα γινόταν μια χαρά γραμμούλα χωρίς παραπάνω όχημα και οδηγό. Θα έβγαινε παρεμπιμπόντως και παράπλευρη ωφέλεια - εξυπηρέτηση ΟΛΩΝ των Δικαστηρίων από το ύψος της Ομόνοιας χωρίς να πρέπει κανείς να πάρει το 15.