Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2014
(19-11-2014, 03:42 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Ιδού και η απόφαση (η οποία φέρει πλέον και το νέο εμπορικό σήμα του ΟΑΣΑ):
https://diavgeia.gov.gr/luminapi/api/dec...nline=true

Σωστή έιναι πιστεύω η αλλαγή στο 122, μιας και έτσι από την Πλ. Γλυφάδας (κατεύθυνση προς Βούλα) θα μπορεί κανείς να πάρει 120, 122 και 117 για να πάει προς τα κάτω.

Αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω είναι η πρεμούρα τόσο του ΟΑΣΑ (ή ΣΑ) όσο και του Δήμου Γλυφαδας να εξυπηρετηθεί η Σοφίας Βέμπο από γραμμή-κορμό.Έστω, να πάει το Α3 από Γρ. Λαμπράκη, αλλά τι δουλεία έχει απο την Σ. Βέμπο και την Α. Παπανδρέου? Μαλλιά είχε βγάλει η γλώσσα μας να φύγουν οι κορμοί από τα στενά. Επίσης, με την αλλαγή αυτή, το Α3 θα φεύγει για Αθήνα από το ρεύμα της Παραλίας προς Βούλα. Εάν δηλαδή κάποιος θέλει να πάει από Γλυφάδα προς μετρό Ελληνικό, θα πρέπει είτε να επιλέξει το Α3 και να πάει απέναντι, είτε να επιλέξει 122 και να περιμένει στο ρεύμα προς Πειραιά, είτε να τρέξει στην Ζέρβα να πάρει 205 (ή και 124 στη χειρότερη). Τρία λεωφορεία, τρεις διαφορετικές στάσεις... Φακ λότζικ δηλαδή!
Δηλαδη το Α3 ουσιατικα γινεται το "παλιο" Β3?
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
(19-11-2014, 03:42 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Ιδού και η απόφαση (η οποία φέρει πλέον και το νέο εμπορικό σήμα του ΟΑΣΑ):
https://diavgeia.gov.gr/luminapi/api/dec...nline=true

Σωστή έιναι πιστεύω η αλλαγή στο 122, μιας και έτσι από την Πλ. Γλυφάδας (κατεύθυνση προς Βούλα) θα μπορεί κανείς να πάρει 120, 122 και 117 για να πάει προς τα κάτω.

Καλά, δεν παίζονται στον ΟΑΣΑ!! Δυό στενά περπάτημα είναι η Σοφίας Βέμπο από τη Βουλιαγμένης, τόσος κόσμος χαλάστηκε από τη μή εξυπηρέτησή της με λεωφορεία;;;
Όποια π@π@ριά μας πεί ο Δήμαρχος, εμείς να την υλοποιήσουμε! Τόσον καιρό δεν έγινε διαβούλευση με το Δήμο Γλυφάδας ;;; Δεν είχαν τεθεί υπ' όψιν του οι επικείμενες αλλαγές; Δεν εκφράστηκε γνώμη από το Δήμο; Έπρεπε δηλαδή να έρθει τούμπα η συγκοινωνία και σε δέκα μέρες μέσα να ξαναέρθει τούμπα;;
Όλο το σκηνικό δείχει ότι α) είτε ο ΟΑΣΑ δρα τελείως αυθαίρετα χωρίς να ρωτάει κανέναν και μετά δέχεται πολιτικές πιέσεις να πάρει πίσω τις αποφάσεις του είτε β) δεν ξέρει η δεξιά τί ποίει η αριστερά και γίνονται προχειροδουλειές, έτσι για να παίζουμε.
Μόνο το κόστος των αυτοκόλλητων στις στάσεις να αναλογιστεί κανείς, και τα συνεργεία που θα (ξανα)βγούν στο δρόμο να κάνουν τις αλλαγές, είναι αρκετά για τους αρχίσεις στις κλωτσιές.
Το άλλο δε, όπως λέει και ο Ν1Ελληνικού, ότι για να πας στο Ελληνικό από Γλυφάδα θα πρέπει να μοιραστείς σε τρείς στάσεις;;;; Όπου θα συμβαίνει το εξής : Στέκεσαι στην παραλία προς Βούλα, θα περάσει το 205 απ' την απέναντι και στο καπάκι το 122. Στέκεσαι στην στάση προς Αθήνα, θα περάσουν δύο Α3, κανένα Α, κανένα 122 και το μόνο που θα έρθει θα είναι το 205 (που επιβιβάζει από την ... άλλη γωνία)

AngryAngryAngry
(19-11-2014, 05:21 PM)Citaro Έγραψε: Καλά, δεν παίζονται στον ΟΑΣΑ!! Δυό στενά περπάτημα είναι η Σοφίας Βέμπο από τη Βουλιαγμένης, τόσος κόσμος χαλάστηκε από τη μή εξυπηρέτησή της με λεωφορεία;;;
Όποια π@π@ριά μας πεί ο Δήμαρχος, εμείς να την υλοποιήσουμε! Τόσον καιρό δεν έγινε διαβούλευση με το Δήμο Γλυφάδας ;;; Δεν είχαν τεθεί υπ' όψιν του οι επικείμενες αλλαγές; Δεν εκφράστηκε γνώμη από το Δήμο; Έπρεπε δηλαδή να έρθει τούμπα η συγκοινωνία και σε δέκα μέρες μέσα να ξαναέρθει τούμπα;;
Όλο το σκηνικό δείχει ότι α) είτε ο ΟΑΣΑ δρα τελείως αυθαίρετα χωρίς να ρωτάει κανέναν και μετά δέχεται πολιτικές πιέσεις να πάρει πίσω τις αποφάσεις του είτε β) δεν ξέρει η δεξιά τί ποίει η αριστερά και γίνονται προχειροδουλειές, έτσι για να παίζουμε.
Μόνο το κόστος των αυτοκόλλητων στις στάσεις να αναλογιστεί κανείς, και τα συνεργεία που θα (ξανα)βγούν στο δρόμο να κάνουν τις αλλαγές, είναι αρκετά για τους αρχίσεις στις κλωτσιές.
Το άλλο δε, όπως λέει και ο Ν1Ελληνικού, ότι για να πας στο Ελληνικό από Γλυφάδα θα πρέπει να μοιραστείς σε τρείς στάσεις;;;; Όπου θα συμβαίνει το εξής : Στέκεσαι στην παραλία προς Βούλα, θα περάσει το 205 απ' την απέναντι και στο καπάκι το 122. Στέκεσαι στην στάση προς Αθήνα, θα περάσουν δύο Α3, κανένα Α, κανένα 122 και το μόνο που θα έρθει θα είναι το 205 (που επιβιβάζει από την ... άλλη γωνία)

AngryAngryAngry
Μήπως μας άκουσαν και το πήραν πίσω; Tongue Την απόφαση δεν την εμφανίζει στη διαύγεια!
Εκεί που λέγαμε ότι τακτοποιήθηκε η Γλυφάδα με μια γρήγορη και τακτική σύνδεση με το Α3 και η Γ. Λαμπράκη με το 122 μετά από 10μερες ξανά πάλι στα ίδια. Πρακτικά το νεό Α3 είναι το παλιό Β3 και το 122 το Ε22 απλά κάνει παντού στάσεις. Τώρα τον ρόλο του Α3 τον ξαναλαμβάνει το 122 ανά 30' πλέον, λόγω αυξησης χρόνου διαδρομής. Και φυσικά αυτό έχει ως επακόλουθο τον παραλογισμό των στάσεων γύρω από την Πλ. Γλυφάδας όπου δεν ξέρεις που να περιμένεις για να πας πιο γρήγορα. Αν κάτσεις στο ρεύμα προς Πειραιά έχεις το ακανόνιστο 122 που όμως σε πάει γρήγορα και αν δεις το 205 από το φανάρι πας στην στάση επί της Ναπ. Ζέρβα με βόλτα όμως στην Ευρυάλη. To 124 δεν το συζητώ καν. Χρειάζεται 25'-30' για να φτάσει Στ. Ελληνικού. Αν περιμένεις στο ρεύμα προς Βούλα ναι μεν έχεις το συχνό Α3 αλλά σε κάνει κυκλάκια από Λαμπράκη και Καραχάλιου οπότε όποιο χρόνο κερδίσεις από την μικρότερη αναμονή τον χάνεις λόγω μεγάλης διαδρομής.

(19-11-2014, 05:21 PM)Citaro Έγραψε: Καλά, δεν παίζονται στον ΟΑΣΑ!! Δυό στενά περπάτημα είναι η Σοφίας Βέμπο από τη Βουλιαγμένης, τόσος κόσμος χαλάστηκε από τη μή εξυπηρέτησή της με λεωφορεία;;;
Όποια π@π@ριά μας πεί ο Δήμαρχος, εμείς να την υλοποιήσουμε! Τόσον καιρό δεν έγινε διαβούλευση με το Δήμο Γλυφάδας ;;; Δεν είχαν τεθεί υπ' όψιν του οι επικείμενες αλλαγές; Δεν εκφράστηκε γνώμη από το Δήμο; Έπρεπε δηλαδή να έρθει τούμπα η συγκοινωνία και σε δέκα μέρες μέσα να ξαναέρθει τούμπα;;
Όλο το σκηνικό δείχει ότι α) είτε ο ΟΑΣΑ δρα τελείως αυθαίρετα χωρίς να ρωτάει κανέναν και μετά δέχεται πολιτικές πιέσεις να πάρει πίσω τις αποφάσεις του είτε β) δεν ξέρει η δεξιά τί ποίει η αριστερά και γίνονται προχειροδουλειές, έτσι για να παίζουμε.
Μόνο το κόστος των αυτοκόλλητων στις στάσεις να αναλογιστεί κανείς, και τα συνεργεία που θα (ξανα)βγούν στο δρόμο να κάνουν τις αλλαγές, είναι αρκετά για τους αρχίσεις στις κλωτσιές.

Ενημέρωση προς τους δήμους από τον ΟΑΣΑ υπήρξε. Μάλιστα έχουν ανέβει και στο διαδίκτυο οι επιστολές του ΟΑΣΑ προς του Δήμους Ελληνικού-Αργυρούπολης και Φυλής. Στον Δήμο Αργυρούπολης-Ελληνικού όμως το Δημοτικό Συμβούλιο λίγο πριν εφαρμοσθούν οι αλλαγές έκανε ψήφισμα διαμαρτυρίας όταν γνώριζε επακριβώς από τον Σεπτέμβριο τι θα γινόταν. http://www.tovima.gr/society/article/?aid=648198


(19-11-2014, 10:14 PM)georgio Έγραψε: Μήπως μας άκουσαν και το πήραν πίσω; Tongue Την απόφαση δεν την εμφανίζει στη διαύγεια!

Μακάρι!
Πλέον η απόφαση εμφανίζεται κανονικά.
Καλημέρα ξέρουμε ποτέ οι επόμενες αλλαγές θα γίνουν - ανακοινωθούν και για που?
(21-11-2014, 11:40 AM)meganium Έγραψε: Καλημέρα ξέρουμε ποτέ οι επόμενες αλλαγές θα γίνουν - ανακοινωθούν και για που?

Φαντάζομαι για να μην έχει υπάρξει μέχρι σήμερα κάποια απόφαση και με δεδομένο ότι απομένουν πλέον μόνο 5 εργάσιμες, εκ των οποίων η μία είναι και μέρα γενικής απεργίας, φαντάζομαι πως τουλάχιστον για την 1η Δεκέμβρη δεν πρόκειται να έχουμε την εφαρμογή της Β' φάσης της αναδιάρθρωσης. Άρα ή στα μέσα του μήνα (αν έχουμε κάποια απόφαση εντός των επόμενων ημερών ή μετά πάμε για Πρωτοχρονιά.

Παραμονές εκλογών στο Δήμο Μάνδρας-Ειδυλλίας (μετά την απόφαση του Πρωτοδικείου για επανάληψη της διαδικασία των Δημοτικών Εκλογών του περασμένου Μαΐου) και βέβαια, όπως έχουμε καταλάβει, τα προεκλογικά "θα" είναι ίσως από τα λίγα που δεν επηρεάστηκαν από την κρίση.

Έτσι, λοιπόν, σύμφωνα με τη Δημοτική Αρχή, η γραμμή 861 όχι μονο δεν καταργείται, αλλά επεκτείνεται, για να καλύψει και άλλες περιοχές του Δήμου.

Αναλυτικά: http://www.inthecity.gr/index.php/mandra...-861-.html
Άντε, και Λαμία με το καλό!
(23-11-2014, 06:37 PM)panos1 Έγραψε: Άντε, και Λαμία με το καλό!

Για Λαμία λίγο δύσκολο! Προς το παρόν αρχίζει να πλησιάζει σιγά σιγά προς Θήβα. Tongue
Και το είδα εγώ το όνειρο το Γ9 να Τερματίζει Λιβαδειά!!!
Βάλτε Solaris Urbino 8.6 σε 537,712,728,729 και αυξήστε τα δρομολόγια του Γ9, του Α10 και του Β10!! Τροποποιήστε τα τοπικά του Μενιδίου και βάλτε την αφετηρία στο ΣΚΑ!! Δημιουργήστε μία νέα γραμμή να καλύπτει Κύπρου & Ιωνίας!!


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 116 27.618 18-11-2024, 09:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.964 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.381 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.896 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 100.960 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.548 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.337 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.273 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.125 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.829 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)