Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(01-12-2013, 01:26 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Γύρω στις 20:45, περιμένοντας τον Ηλεκτρικό στην Ομόνοια, είδα προς Κηφισιά να διέρχεται αποσυρόμενος συρμός, με την τηλεματική να αναγράφει ως προορισμό "ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ" με την ένδειξη βεβαίως "Αποσύρεται".
Έχει η Νέα Ιωνία χώρο εναπόθεσης συρμών;
Επίσης, ένα ακόμη αξιοσημείωτο είναι ότι τόσο ο συρμός προς Κηφισιά που προηγήθηκε του αποσυρόμενου, όσο και αυτός προς Πειραιά, που πέρασε λίγο μετά και στον οποίο επιβιβάστηκα, είχαν λάθος ενδείξεις. Ο μεν πρώτος είχε προμετωπίδα "ΠΕΙΡΑΙΑΣ", ο δε δεύτερος "ΚΗΦΙΣΙΑ".
Η Ν.Ιωνία έχει τροχιά αναστροφής συρμών, πιθανώς εκεί να "αποσύρθηκε." Όσο για τη λάθος προμετωπίδα το επιβεβαιώνω κι εγώ γιατί ήμουν ακριβώς την ίδια ώρα στην Ομόνοια και επιβιβάστηκα επίσης στο συρμό για Πειραιά! Μάλιστα προς στιγμήν όταν είδα το "Κηφισιά" τρόμαξα γιατί νόμιζα ότι στέκομαι στη λάθος αποβάθρα!! (Πάντα χάνω τον προσανατολισμό μου στην Ομόνοια για κάποιο λόγο...)
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(01-12-2013, 01:49 PM)pvuccino Έγραψε: Η Ν.Ιωνία έχει τροχιά αναστροφής συρμών, πιθανώς εκεί να "αποσύρθηκε." Όσο για τη λάθος προμετωπίδα το επιβεβαιώνω κι εγώ γιατί ήμουν ακριβώς την ίδια ώρα στην Ομόνοια και επιβιβάστηκα επίσης στο συρμό για Πειραιά! Μάλιστα προς στιγμήν όταν είδα το "Κηφισιά" τρόμαξα γιατί νόμιζα ότι στέκομαι στη λάθος αποβάθρα!! (Πάντα χάνω τον προσανατολισμό μου στην Ομόνοια για κάποιο λόγο...)
Την ίδια ώρα, στο ίδιο μέρος και αναχώρηση με τον ίδιο συρμό! Μήπως μπήκες και στο βαγόνι που η πρώτη πόρτα στη δεξιά πλευρά ήταν χαλασμένη;
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(01-12-2013, 02:11 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Την ίδια ώρα, στο ίδιο μέρος και αναχώρηση με τον ίδιο συρμό! Μήπως μπήκες και στο βαγόνι που η πρώτη πόρτα στη δεξιά πλευρά ήταν χαλασμένη;
Α θα σε γελάσω δεν πρόσεξα! Άλλωστε κατέβηκα στην αμέσως επόμενη στάση στο Μοναστηράκι, οπότε δεν πρόλαβα να δω! Πάντως ή πρώτο ή δεύτερο βαγόνι ήμουνα!
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(01-12-2013, 10:53 PM)pvuccino Έγραψε: Α θα σε γελάσω δεν πρόσεξα! Άλλωστε κατέβηκα στην αμέσως επόμενη στάση στο Μοναστηράκι, οπότε δεν πρόλαβα να δω! Πάντως ή πρώτο ή δεύτερο βαγόνι ήμουνα!
Πιο πίσω ήμουν και κατέβηκα Θησείο, οπότε αποκλείεται.
Από τα αξιοσημείωτα είναι και το ότι οι δύο συρμοί που είχαν λάθος προμετωπίδα, είχαν και οι δύο χαλασμένη πόρτα, από την ίδια πλευρά. Δεν είμαι σίγουρος, όμως, αν ήταν και στο ίδιο ύψος.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
Ο Πειραιάς θα έχει την τιμητική του για τους επόμενους πολλούς μήνες, αφού με τα έργα για την επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό, αλλά και του δικτύου του Τραμ προς το Λιμάνι, θα έχουμε πλήθος κυκλοφοριακών και συγκοινωνιακών ρυθμίσεων.
Μαζί με όλα αυτά, η ΣΤΑΣΥ θυμήθηκε, σχεδόν 3 χρόνια μετά την ολοκλήρωση των εργασιών ανακαίνισης της σιδηροδρομικής επιδομής της γραμμής 1, να προχωρήσει στην αντικατάσταση των ξύλινων στρωτήρων και στο τελευταίο τμήμα του δικτύου, στο οποίο είχε διατηρηθεί η παλιά σιδηροδρομική επιδομή, δηλαδή στο Πειραιάς - Φάληρο.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, όπως αυτός διατυπώνεται στην ανακοίνωση του διαγωνισμού οι εργασίες θα διαρκέσουν επτά (7) εργάσιμες ημέρες, κατά τις οποίες θα πραγματοποιούνται τις ώρες μη λειτουργίας του μέσου (01:15-04:15), και δύο (2) Σαββατοκύριακα, κατά τα οποία θα πραγματοποιείται διακοπή της κυκλοφορίας των συρμών από τη λήξη των δρομολογίων το βράδυ της Παρασκευής έως την έναρξη των δρομολογίων το πρωί της Δευτέρας.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(13-02-2014, 02:03 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μαζί με όλα αυτά, η ΣΤΑΣΥ θυμήθηκε, σχεδόν 3 χρόνια μετά την ολοκλήρωση των εργασιών ανακαίνισης της σιδηροδρομικής επιδομής της γραμμής 1, να προχωρήσει στην αντικατάσταση των ξύλινων στρωτήρων και στο τελευταίο τμήμα του δικτύου, στο οποίο είχε διατηρηθεί η παλιά σιδηροδρομική επιδομή, δηλαδή στο Πειραιάς - Φάληρο.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, όπως αυτός διατυπώνεται στην ανακοίνωση του διαγωνισμού οι εργασίες θα διαρκέσουν επτά (7) εργάσιμες ημέρες, κατά τις οποίες θα πραγματοποιούνται τις ώρες μη λειτουργίας του μέσου (01:15-04:15), και δύο (2) Σαββατοκύριακα, κατά τα οποία θα πραγματοποιείται διακοπή της κυκλοφορίας των συρμών από τη λήξη των δρομολογίων το βράδυ της Παρασκευής έως την έναρξη των δρομολογίων το πρωί της Δευτέρας.
Άρα, φαίνεται πως πρεπει να ξεχάσουμε την υπογειοποίηση του σκελους αυτού και την κατασκευή του σταθμού ΚΑΜΙΝΙΑ...
Δημοσιεύσεις: 3.179
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
Αυτά τα είχαμε ήδη ξεχάσει!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(13-02-2014, 07:06 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Άρα, φαίνεται πως πρεπει να ξεχάσουμε την υπογειοποίηση του σκελους αυτού και την κατασκευή του σταθμού ΚΑΜΙΝΙΑ...
Δηλαδή, το τράμ θα πάρει λωρίδες κυκλοφορίας?
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(14-02-2014, 04:46 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δηλαδή, το τράμ θα πάρει λωρίδες κυκλοφορίας?
Υπόγειο δεν προβλέπεται! Εναέριο στην Ελλάδα ούτε καν! Υπογειοποίηση στο Πειραιάς - Φάληρο ούτε! Άρα, τι μας μένει...
Δημοσιεύσεις: 35
Θέματα: 0
Εγγραφή: 08-12-2013
16-02-2014, 02:12 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-02-2014, 02:19 AM από pluss.)
(13-02-2014, 02:03 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: να προχωρήσει στην αντικατάσταση των ξύλινων στρωτήρων και στο τελευταίο τμήμα του δικτύου, στο οποίο είχε διατηρηθεί η παλιά σιδηροδρομική επιδομή, δηλαδή στο Πειραιάς - Φάληρο. Επιτέλους, καιρός ήταν, διότι με την τωρινή κατάσταση, πιο γρήγορα κάνεις την διαδρομή Φάληρο - Πειραιά με τα πόδια, παρά με τον Ηλεκτρικό.
|