Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8
144 χρόνια ζωής ο Ηλεκτρικός άλλα τελευταία πήρε την κάτω βόλτα
Αν προσέξουν τη συχνότητα στις ώρες αιχμής καθώς και τη σταθερή λειτουργία των ηλεκτρονικών ενημερωτικών πινακίδων, θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο ο ΗΣΑΠ.
(05-03-2013, 01:29 AM)ELBO O405GN Έγραψε: [ -> ]Αν προσέξουν τη συχνότητα στις ώρες αιχμής καθώς και τη σταθερή λειτουργία των ηλεκτρονικών ενημερωτικών πινακίδων, θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο ο ΗΣΑΠ.

Επίσης θέλει προσοχή και η εμφάνιση των συρμών...
Αλήθεια γιατί είναι τόσο γραμμένοι;
(05-03-2013, 10:31 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Αλήθεια γιατί είναι τόσο γραμμένοι;

Επειδή είναι εύκολα προσβάσιμοι στους γκραφιτάδες εν σχέση με το μετρό.
(05-03-2013, 05:24 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Επειδή είναι εύκολα προσβάσιμοι στους γκραφιτάδες εν σχέση με το μετρό.
Και οι συρμοί και το δίκτυο του Ηλεκτρικού. Έχω αναφέρει και εδώ στο φόρουμ περιστατικό που συνέβη γύρω στον περασμένο Οκτώβρη-Νοέμβρη, όταν κάποιοι εξυπνάκηδες είχαν μπει εντός του δικτύου για να κάνουν γκράφιτι στο Μοναστηράκι, τους εντόπισαν, διέφυγαν μέσα από τις ράγες με αποτέλεσμα οι υπεύθυνοι να υποχρεωθούν να κόψουν το ρεύμα και να διακοπούν τα δρομολόγια για 1 ώρα.
Ενδεικτικό για το πόσο εύκολα προσβάσιμο είναι το δίκτυο της "πράσινης" γραμμής είναι το πρόσφατο περιστατικό στο Θησείο, με τον αλλοδαπό που για να ξεφύγει από τους αστυνομικούς κατέληξε στις ράγες, με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό του.
Και στο Μετρό δεν είναι δύσκολη η πρόσβαση στα αμαξοστάσια. Και ενδεικτικό είναι και ότι κάποιοι συρμοί κυκλοφορούν με γκράφιτι στους εξωτερικούς χώρους, ενώ έχω κάποια πληροφόρηση και ότι σε έναν από τους 17 της 3ης γενιάς ήταν αρκετά εκτεταμένες οι φθορές (γιατί φθορά είναι το γκράφιτι).
Και δεν είναι τωρινό το φαινόμενο στο Μετρό. Διότι έχω βρει βιντεάκι στο youtube που το τράβηξαν 2 άτομα τα οποία την περίοδο που το Μετρό έφτανε μέχρι τη Δάφνη και η επέκταση του Αγ. Δημητρίου ήταν ακόμη υπό κατασκευή, αυτοί είχαν μπει από κάποιο σημείο στη σήραγγα και είχαν καταφέρει να κάνουν γκράφιτι σε συρμό που ήταν σε αναμονή (μακριά από τις αποβάθρες δηλαδή).
Διακοπή δρομολογίων το Σάββατο 16/3 και την Κυριακή 17/3, στο διάστημα από τις 22:30 έως τη λήξη δρομολογίων (01:00), στο τμήμα ΕΙΡΗΝΗ - ΚΗΦΙΣΙΑ, λόγω εργασιών.
Να σημειωθεί πως δε θα υπάρξει δρομολόγηση έκτακτης λεωφορειακής γραμμής, αλλά οι επιβάτες θα εξυπηρετούνται από τις ήδη υπάρχουσες.
Ξέρουμε κάτι για το είδος των εργασιών;
(16-03-2013, 02:44 AM)Pelham Express Έγραψε: [ -> ]Ξέρουμε κάτι για το είδος των εργασιών;

Εκκρεμούν οι εργασίες λείανσης και φρεζαρίσματος των -προσφάτως ανακαινισμένων- σιδηροτροχιών και αλλαγών τροχιάς και επίσης η τοποθέτηση ηχοαπορροφητικών πλακών σε όλο το δίκτυο.
Νόμιζε κάνεις ότι τελείωσε η ταλαιπωρία τον Δεκέμβρη του '11; Αμ δε...
(16-03-2013, 10:39 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Εκκρεμούν οι εργασίες λείανσης και φρεζαρίσματος των -προσφάτως ανακαινισμένων- σιδηροτροχιών και αλλαγών τροχιάς και επίσης η τοποθέτηση ηχοαπορροφητικών πλακών σε όλο το δίκτυο.
Νόμιζε κάνεις ότι τελείωσε η ταλαιπωρία τον Δεκέμβρη του '11; Αμ δε...

Αυτό με τις ηχοαπορροφητικές πλάκες, προσωπικά νομίζω ότι είναι αλόγιστη σπατάλη!!
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8