Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 3.61 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3
#1
Σχολιασμος της Γραμμης 3 του συστηματος Μετρό της Αθήνας
Απάντηση
#2
Εδώ και λίγο καιρό βλέπω τις ώρες που κυκλοφορώ (8-8:30 και 5:00-6:00) ότι όλοι οι συρμοί πάνε Δουκίσσης Πλακεντίας. Στον ιστότοπο της ΑΜΕΛ δεν γράφει τίποτα σχετικό.
Απάντηση
#3
Με λιγα λογια αναφερεις οτι κοψανε τα ενισχυτικα που τερματιζαν Εθνικη Αμυνα και πηγαινουν ολα μεχρι Πλακεντιας (τουλαχιστον τις ωρες που αναφερεις).

Καλη κινηση φαινεται, αρκει να κρατησαν την συχνοτητα που ειχαν και πριν. Εντυπωσεις? Εχουν γινει πιο υποφερτα τα πραγματα? Γιατι θυμαμαι ηταν λιγο πατεις με πατω σε η κατασταση.
Απάντηση
#4
(18-11-2009, 07:33 PM)Cmaniac Έγραψε: Με λιγα λογια αναφερεις οτι κοψανε τα ενισχυτικα που τερματιζαν Εθνικη Αμυνα και πηγαινουν ολα μεχρι Πλακεντιας (τουλαχιστον τις ωρες που αναφερεις).

Καλη κινηση φαινεται, αρκει να κρατησαν την συχνοτητα που ειχαν και πριν. Εντυπωσεις? Εχουν γινει πιο υποφερτα τα πραγματα? Γιατι θυμαμαι ηταν λιγο πατεις με πατω σε η κατασταση.

Τα πράγματα ήταν ιδιαίτερα άσχημα, ιδιαίτερα με τους συρμούς που ερχόντουσαν από το αεροδρόμιο (μην ξαχνάμε ότι είναι μόνο 2 την ώρα). Πολλές φορές φτάνοντας στον Ευαγγελισμό και στριμοχνόταν ο κόσμος να μπει, ακουγόταν στα μεγάφωνα ότι σε 2 λεπτά θα έρθει άλλος συρμός. Η σκέψη μου ήταν γιατί δεν έβαζαν ένα τοπικό από Εθνική Άμυνα μπροστά από εκείνο του αεροδρομίου.
Τώρα τα πράγματα έχουν γίνει ανθρώπινα. Μαζεύει κόσμο αλλά δεν είναι ο ένας πάνω στον άλλο.
Απάντηση
#5
Καλησπέρα. Όντως, βελτιώθηκε η κατάσταση πρός Πλακεντίας και φαίνεται οι κύριοι της ΑΜΕΛ έστω και καθυστερημένα, είδαν το "άτοπο" των συχνών τοπικών τρένων για Άμυνα.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#6
To επιβεβαιώνω κι εγώ. Δεν είναι και άνετα τα πράγματα, αλλά είναι υποφερτά πλέον.
Απάντηση
#7
Από την σημερινή Καθημερινή:
Μετά τον Μάρτιο θα ανοίξει ο σταθμός του Χολαργού
Tης Αλεξανδρας Kασσιμη

Περίπου 20.000 περισσότερους επιβάτες υπολογίζεται ότι θα δέχονται καθημερινά οι συρμοί του μετρό μετά τη λειτουργία του σταθμού του Χολαργού, ο οποίος, ωστόσο, δεν αναμένεται να τεθεί σε εμπορική λειτουργία πριν από τον Μάρτιο.

Τελευταίες δοκιμές

Πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχουν μικροκαθυστερήσεις στην παράδοση του σταθμού, ενώ κύκλοι του υπουργείου Υποδομών σημειώνουν ότι στην παρούσα φάση ολοκληρώνεται η διαμόρφωση του εσωτερικού του σταθμού και οι τελευταίες δοκιμές των γραμμών. Η λειτουργία του σταθμού του Χολαργού, καθώς και αυτού της Αγίας Παρασκευής ο οποίος δεν πρόκειται να λειτουργήσει πριν από το φθινόπωρο του 2010, αναμένεται να φέρουν μια ανάσα στα έσοδα της ΑΜΕΛ (Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας) μετά το δύσκολο για την εταιρεία 2009. Η 6μηνη διακοπή λειτουργίας του τμήματος «Εθν. Αμυνα - Αεροδρόμιο», που ήταν απαραίτητη για την κατασκευή του σταθμού της Αγίας Παρασκευής, εκτιμάται ότι στοίχισε στην ΑΜΕΛ περίπου 4,5 εκατ. ευρώ απολεσθέντα έσοδα. Παράλληλα, σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς, το 2009 η επιβατική κίνηση μειώθηκε κατά 8% - 10%, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, χωρίς ακόμη να έχει πραγματοποιηθεί καταγραφή της συνολικής επιβατικής κίνησης του έτους.

Αντιστοίχως ο σταθμός του Νομισματοκοπείου, που άνοιξε το φθινόπωρο του 2009, φαίνεται ότι πρόσθεσε στους συνολικούς επιβάτες του μετρό περίπου 30.000 άτομα ημερησίως. Ωστόσο, αναμένονται αυξομοιώσεις στην κίνηση του συγκεκριμένου σταθμού αφ’ ενός γιατί σχεδιάζεται η μεταφορά της αφετηρίας 12 λεωφορειακών γραμμών από την Εθν. Αμυνα στο Νομισματοκοπείο (που θα αυξήσει την κίνηση), αφ’ ετέρου γιατί εκτιμάται ότι το άνοιγμα του σταθμού του Χολαργού θα περιορίσει σε ένα βαθμό την κίνηση στο Νομισματοκοπείο (τμήμα των επιβατών θα προτιμήσει τον Χολαργό). Εντός του Φεβρουαρίου, στελέχη του ΟΑΣΑ φιλοδοξούν να προχωρήσουν στη μεταφορά της αφετηρίας 12 γραμμών από την «Εθνική Αμυνα» στο Νομισματοκοπείο μεταξύ των οποίων τα λεωφορεία προς Σπάτα, Παλλήνη, Λούτσα και Γέρακα. Σε επίπεδο επιβατικής κίνησης αναμένεται ενίσχυση του σταθμού του Νομισματοκοπείου κατά περίπου 15.000 επιβάτες.

Την ίδια στιγμή, στόχος της ΑΜΕΛ είναι να περιοριστεί η χρονοαπόσταση των συρμών που τώρα είναι 4 λεπτά και 15 δευτερόλεπτα κατά 45 δευτερόλεπτα περίπου. Οπως υποστηρίζουν στελέχη της εταιρείας, ωστόσο, ακόμη και τα 4 λεπτά χρονοαπόστασης είναι ικανά να εξυπηρετήσουν την αυξημένη ζήτηση των σταθμών Νομισματοκοπείου και Χολαργού.
Απάντηση
#8
Στο σταθμό του Νομισματοκοπείου σχεδόν κάθε μέρα είναι και κάτι χαλασμένο, άλλοτε κυλιόμενη σκάλα κι άλλοτε ασανσέρ. Σήμερα στις 10 το πρωί υπήρχε μάλιστα και συντονισμός, μια και στο ρεύμα προς Πλακεντίας δε λειτουργούσε ούτε η κυλιόμενη ούτε το ασανσέρ!
Γιατί έχω την εντύπωση πως κάποιοι έχουν βρει ένα ωραίο κολπάκι για να κονομάνε ευρουλάκια για συντήρηση σε βάρος των επιβατών; Αλλά μπα, ξέχασα, στην Ελλάδα δε γίνονται τέτοια πράγματα...
Απάντηση
#9
Βρε παιδιά πότε λέτε να ανοίξει ο σταθμός του Χολαργού; Οπως περνάς με το τρένο από Πλακεντίας μοιάζει σχεδόν έτοιμος...
Απάντηση
#10
Σήμερα είδα ότι στον σταθμό του Χολαργού έχουν αφαιρεθεί από τις αποβάθρες τα εμπόδια και δεν μοιάζει πλέον με εργοτάξιο.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 42 32.013 18-08-2019, 11:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: VANGSKG
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 Cmaniac 163 123.273 09-02-2019, 02:35 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panahs
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (μελλοντική) nikos1991 13 12.925 23-10-2014, 03:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: TMantzas

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)