Leoforeia.gr | Forum
ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 - Εκτυπώσιμη Έκδοση

+- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum)
+-- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Συζήτηση: Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑ.ΣΥ.) (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=15)
+---- Θέμα: ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 (/showthread.php?tid=7133)

Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8


ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 - ecoj - 28-02-2013

144 χρόνια ζωής ο Ηλεκτρικός άλλα τελευταία πήρε την κάτω βόλτα


RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος - ELBO O405GN - 05-03-2013

Αν προσέξουν τη συχνότητα στις ώρες αιχμής καθώς και τη σταθερή λειτουργία των ηλεκτρονικών ενημερωτικών πινακίδων, θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο ο ΗΣΑΠ.


RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος - Pelham Express - 05-03-2013

(05-03-2013, 01:29 AM)ELBO O405GN Έγραψε: Αν προσέξουν τη συχνότητα στις ώρες αιχμής καθώς και τη σταθερή λειτουργία των ηλεκτρονικών ενημερωτικών πινακίδων, θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο ο ΗΣΑΠ.

Επίσης θέλει προσοχή και η εμφάνιση των συρμών...


RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος - ecoj - 05-03-2013

Αλήθεια γιατί είναι τόσο γραμμένοι;


RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος - nikos1991 - 05-03-2013

(05-03-2013, 10:31 AM)ecoj Έγραψε: Αλήθεια γιατί είναι τόσο γραμμένοι;

Επειδή είναι εύκολα προσβάσιμοι στους γκραφιτάδες εν σχέση με το μετρό.


RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος - marios.ilioupoli - 06-03-2013

(05-03-2013, 05:24 PM)nikos1991 Έγραψε: Επειδή είναι εύκολα προσβάσιμοι στους γκραφιτάδες εν σχέση με το μετρό.
Και οι συρμοί και το δίκτυο του Ηλεκτρικού. Έχω αναφέρει και εδώ στο φόρουμ περιστατικό που συνέβη γύρω στον περασμένο Οκτώβρη-Νοέμβρη, όταν κάποιοι εξυπνάκηδες είχαν μπει εντός του δικτύου για να κάνουν γκράφιτι στο Μοναστηράκι, τους εντόπισαν, διέφυγαν μέσα από τις ράγες με αποτέλεσμα οι υπεύθυνοι να υποχρεωθούν να κόψουν το ρεύμα και να διακοπούν τα δρομολόγια για 1 ώρα.
Ενδεικτικό για το πόσο εύκολα προσβάσιμο είναι το δίκτυο της "πράσινης" γραμμής είναι το πρόσφατο περιστατικό στο Θησείο, με τον αλλοδαπό που για να ξεφύγει από τους αστυνομικούς κατέληξε στις ράγες, με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό του.
Και στο Μετρό δεν είναι δύσκολη η πρόσβαση στα αμαξοστάσια. Και ενδεικτικό είναι και ότι κάποιοι συρμοί κυκλοφορούν με γκράφιτι στους εξωτερικούς χώρους, ενώ έχω κάποια πληροφόρηση και ότι σε έναν από τους 17 της 3ης γενιάς ήταν αρκετά εκτεταμένες οι φθορές (γιατί φθορά είναι το γκράφιτι).
Και δεν είναι τωρινό το φαινόμενο στο Μετρό. Διότι έχω βρει βιντεάκι στο youtube που το τράβηξαν 2 άτομα τα οποία την περίοδο που το Μετρό έφτανε μέχρι τη Δάφνη και η επέκταση του Αγ. Δημητρίου ήταν ακόμη υπό κατασκευή, αυτοί είχαν μπει από κάποιο σημείο στη σήραγγα και είχαν καταφέρει να κάνουν γκράφιτι σε συρμό που ήταν σε αναμονή (μακριά από τις αποβάθρες δηλαδή).


ΣΤΑΣΥ (πρ.ΗΣΑΠ) - Γραμμή 1 - marios.ilioupoli - 14-03-2013

Διακοπή δρομολογίων το Σάββατο 16/3 και την Κυριακή 17/3, στο διάστημα από τις 22:30 έως τη λήξη δρομολογίων (01:00), στο τμήμα ΕΙΡΗΝΗ - ΚΗΦΙΣΙΑ, λόγω εργασιών.
Να σημειωθεί πως δε θα υπάρξει δρομολόγηση έκτακτης λεωφορειακής γραμμής, αλλά οι επιβάτες θα εξυπηρετούνται από τις ήδη υπάρχουσες.


RE: ΣΤΑΣΥ (πρ.ΗΣΑΠ) - Γραμμή 1 - Pelham Express - 16-03-2013

Ξέρουμε κάτι για το είδος των εργασιών;


RE: ΣΤΑΣΥ (πρ.ΗΣΑΠ) - Γραμμή 1 - marios.ilioupoli - 16-03-2013

(16-03-2013, 02:44 AM)Pelham Express Έγραψε: Ξέρουμε κάτι για το είδος των εργασιών;

Εκκρεμούν οι εργασίες λείανσης και φρεζαρίσματος των -προσφάτως ανακαινισμένων- σιδηροτροχιών και αλλαγών τροχιάς και επίσης η τοποθέτηση ηχοαπορροφητικών πλακών σε όλο το δίκτυο.
Νόμιζε κάνεις ότι τελείωσε η ταλαιπωρία τον Δεκέμβρη του '11; Αμ δε...


RE: ΣΤΑΣΥ (πρ.ΗΣΑΠ) - Γραμμή 1 - Pelham Express - 17-03-2013

(16-03-2013, 10:39 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εκκρεμούν οι εργασίες λείανσης και φρεζαρίσματος των -προσφάτως ανακαινισμένων- σιδηροτροχιών και αλλαγών τροχιάς και επίσης η τοποθέτηση ηχοαπορροφητικών πλακών σε όλο το δίκτυο.
Νόμιζε κάνεις ότι τελείωσε η ταλαιπωρία τον Δεκέμβρη του '11; Αμ δε...

Αυτό με τις ηχοαπορροφητικές πλάκες, προσωπικά νομίζω ότι είναι αλόγιστη σπατάλη!!