Αξιολόγηση Θέματος:
  • 12 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4
#11
(11-01-2010, 05:30 PM)Sardelitsa Έγραψε: Πάντως δεν βλέπω να γίνεται τίποτα μέχρι να ανοίξει ο σταθμός Αγία Παρασκευή, οπότε λογικά θα αλλάξουν τα δρομολόγια όλων των τοπικών λεωφορείων
Έτσι λέγαμε και για το Νομισματοκοπείο. Τώρα έχουνε περάσει 4 μήνες και δεν έχει γίνει τίποτα.Sad
Απάντηση
#12
(11-01-2010, 05:57 PM)abc Έγραψε: Έτσι λέγαμε και για το Νομισματοκοπείο. Τώρα έχουνε περάσει 4 μήνες και δεν έχει γίνει τίποτα.Sad

Κυριακη κοντη γιορτη Wink
Απάντηση
#13
Το 403, δεν μπορούσε να πάει Νομισματοκοπείο ή έστω Άμυνα; Ποιός ο λόγος να πηγαίνει ακόμη Κατεχάκη; Επίσης και το 447 θα μπορούσε να αλλάξει αφετηρία, π.χ. στο σταθμό Αγία Παρασκευή (όταν λειτουργήσει) ή στο σταθμό Χαλάνδρι.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Απάντηση
#14
Προτεινόμενη επέκταση γραμμών 420,421,892:

Οι γραμμές αυτές εδώ και χρόνια κάνουν αφετηρία / τέρμα στα Ελευσίνια Μυστήρια Αγ. Αναργύρων. Θα ήταν καλό να μεταφερθούν στα Escape Ιλίου, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση επιβατών αλλά και την ψυχαγωγία τους.

Οι γραμμές θα μεταονομαστούν ως εξής:

420 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΙΛΙΟΝ (ΜΕΣΩ ΚΗΦΙΣΟΥ)
421 ΙΛΙΟΝ - ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
892 ΑΓ.ΒΑΡΒΑΡΑ - ΧΑΪΔΑΡΙ - ΙΛΙΟΝ
Απάντηση
#15
Συμφωνώ εν μέρει με την τροποποίηση αλλά δεν μπορώ να καταλάβω την διαδρομή. Δηλαδή να στρίβουν στην Μπιμπιζα και να πηγαίνουν από Φυλής ή να συνεχίζουν να πηγαίνουν Δημοκρατίας; Γιατί αν ισχύσει το δεύτερο τότε θα πρέπει να παραμείνει το Άγιοι Ανάργυροι στο τέλος επειδή διοικητικά θεωρείται δήμος Αγ. Αναργύρων - Καματερού. Εκτός αυτού θα πρέπει να γίνει κάποια τροποποίηση στο Escape για να χρησιμοποιηθεί ως τέρμα. Η αντιπρόταση που έχω να κάνω είναι να συνεχίζουν τα λεωφορεία στην Δημοκρατίας και να στρίβουν δεξιά στην Κωστή Παλαμά στα διοικητικά όριων των δήμων Αχαρνών - Αγ. Αναργύρων και Καματερού και να φτάνουν ως το τέρμα του Γ10.
Βάλτε Solaris Urbino 8.6 σε 537,712,728,729 και αυξήστε τα δρομολόγια του Γ9, του Α10 και του Β10!! Τροποποιήστε τα τοπικά του Μενιδίου και βάλτε την αφετηρία στο ΣΚΑ!! Δημιουργήστε μία νέα γραμμή να καλύπτει Κύπρου & Ιωνίας!!
Απάντηση
#16
(10-12-2012, 03:47 AM)nikost Έγραψε: Συμφωνώ εν μέρει με την τροποποίηση αλλά δεν μπορώ να καταλάβω την διαδρομή. Δηλαδή να στρίβουν στην Μπιμπιζα και να πηγαίνουν από Φυλής ή να συνεχίζουν να πηγαίνουν Δημοκρατίας; Γιατί αν ισχύσει το δεύτερο τότε θα πρέπει να παραμείνει το Άγιοι Ανάργυροι στο τέλος επειδή διοικητικά θεωρείται δήμος Αγ. Αναργύρων - Καματερού. Εκτός αυτού θα πρέπει να γίνει κάποια τροποποίηση στο Escape για να χρησιμοποιηθεί ως τέρμα. Η αντιπρόταση που έχω να κάνω είναι να συνεχίζουν τα λεωφορεία στην Δημοκρατίας και να στρίβουν δεξιά στην Κωστή Παλαμά στα διοικητικά όριων των δήμων Αχαρνών - Αγ. Αναργύρων και Καματερού και να φτάνουν ως το τέρμα του Γ10.

Δεν είναι κακή η πρόταση. Το Γ10 μαζί με τα άλλα, θα μπορούσαν να στριβουν Κ.Παλαμα και μετά στην οδό Σκρα, όπου κάνει τέρμα το 024.
Απάντηση
#17
(10-12-2012, 01:35 PM)krikri13 Έγραψε: Δεν είναι κακή η πρόταση. Το Γ10 μαζί με τα άλλα, θα μπορούσαν να στριβουν Κ.Παλαμα και μετά στην οδό Σκρα, όπου κάνει τέρμα το 024.
Αυτό παιδιά το είχα φανταστεί σαν πιτσιρικάς όταν πρωτοχωρίστηκαν τα 420, 421 το '95! Κοινό τέρμα 024, Γ10, 420 και 421 πίσω από το Νεκροταφείο Κόκκινου Μύλου! (892 δεν υπήρχε τότε) Μάλιστα είχα βάλει το 421 να ανεβαίνει τη Δημοκρατίας και το 420 να περνάει από Αγίων Αναργύρων, Ν.Πλαστήρα και μετά τη διαδρομή του Γ10 προς Ανάκασα. (γιατί ακόμα και τώρα πιστεύω πως είναι απαράδεκτο η κύρια γραμμή σύνδεσης του δήμου με τον Πειραιά να εξυπηρετεί μόνο την Πλατεία! Το 703 δηλαδή που είναι και μεγαλύτερη διαδρομή γιατί πάει και παρακάτω; ) Επίσης είχα φανταστεί και το 703 να συνεχίζει από Αχαρνών στη Δεκελείας και μέσω Πίνδου να φτάνει κι αυτό στο τέρμα της Σκρα! (αυτό είναι υπερβολικό μάλλον, αλλά ήθελα πολλές γραμμές για μπούγιο! Big Grin) Βέβαια σήμερα οφείλω να πω πως ο χώρος εκεί δεν είναι και ο πλέον κατάλληλος για να χωρέσει τόσα οχήματα... αλλά βέβαια ούτε η Ελευσινίων Μυστηρίων είναι!
Απάντηση
#18
Επειδή:

α) ο Προαστιακός έχει πολύ αραιά δρομολόγια (μόλις 3 την ώρα ανά κατεύθυνση, δηλ. μέσος χρόνος αναμονής 20', και μάλιστα λειτουργεί μόνο μέχρι τις 22:00 περίπου),
γ) ο κομβικός Σταθμός Νερατζιώτισσας (και Ηλεκτρικός και Προαστιακός) έχει μόλις 2 λεωφορειακές συνδέσεις (410 και Ε14), η μία προς τα ΒΑ με αραιά δρομολόγια, η άλλη δε προς τα ΝΑ και μη καλύπτουσα τον κρίσιμο άξονα της Αττικής Οδού ή τον Κόμβο Κηφισίας ("Δαχτυλίδι"),

προτείνω τη δημιουργία γραμμής

ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑΣ - ΣΤ. ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΊΑΣ

που θα συνδέει ιδίως τον κρίσιμο λόγω πληθώρας εταιριών και ακάλυπτο από το Μετρό Κόμβο Κηφισίας - Αττικής Οδού, αλλά και όλον εν γένει τον ενδιάμεσο Νερατζιώτισσας και Δουκίσσης Πλακεντίας χώρο.

Η συχνότητα των δρομολογίων: ανά 10' στις ώρες αιχμής και ανά 20' τις υπόλοιπες.

Μια τέτοια γραμμή θα βοηθήσει στην αποσυμφόρηση των Α7 και 550 καθώς θα δώσει μία καλύτερη επιλογή με χρήση του Μετρό και τροφοδοτικού / συνδετικού λεωφορείου.

Αν π.χ. κάποιος μένει πίσω από το Χίλτον, αντί για 550 και Οδύσσεια ως το Μαρούσι θα πάρει Μετρό και το τροφοδοτικό λεωφορείο από Δουκίσσης Πλακεντίας. Η κάποιος που μένει Βικτώρια αντί για την Οδύσσεια με το Α7 από Μουσείο θα παίρνει το Ηλεκτρικό και θα μετεπιβιβάζεται στη Νερατζιώτισσα

 

 
Απάντηση
#19
Μια βελτιστοποίηση που είναι πολύ απλή / μικρή και θεωρώ πολύ εξυπηρετική, καθώς και στο πνεύμα της λειτουργίας των τοπικών γραμμών ως τροφοδοτικών του Μετρό:

Προτείνω,

Για τη γραμμή 411 ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ - ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ,

Αντί να γυρίζει προς τα πίσω στην Πλ. Χαλανδρίου,

Να συνεχίζει προς τον Στ. Αγ. Παρασκευή (στροφή αριστερά στην Βασ. Γεωργίου Α' - Αγ. Παρασκευής, στάση στο Στ. Αγ. Παρασκευή, αριστερά Κολοκοτρώνη, αριστερά Θεσσαλονίκης και προς τα πίσω (Θεσσαλονίκης - Δουκ. Πλακεντίας - Διονύσου - Αγ. Γεωργίου μέχρι τη Πλ. Δούρου, όπου θα κάνει δεξιά στη Βάρναλη.

Όσον αφορά τις στάσεις, αυτό συνεπάγεται:

* Δύο νέες στάσεις ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ και ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΊΑΣ επί της Αγ. Παρασκευής πριν από τη Δουκ. Πλακεντίας

* Χρήση των υφιστάμενων στάσεων (του 424) ΟΙΚΟΝΌΜΟΥ και ΚΟΛΛΕΓΙΟ επί της Αγ. Παρασκευής μετά τη Δουκίσσης Πλακεντίας

(Η στάση Κολλέγιο είναι η στάση που αντιστοιχεί στον Στ. Αγ. Παρασκευή)

* Νέες στάσεις ΠΟΛΥΔΟΎΡΗ (ακριβώς πίσω από το Μετρό) και ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ επί της Θεσ/νίκης

* Χρήση της στάσης ΘΗΣΈΩΣ επί της Δουκ. Πλακεντίας

* Χρήση των στάσεων ΠΛ. ΦΛΥΑΣ και ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ του 424 επί της Αγ. Γεωργίου

* Κατάργηση της στάσης Χαϊμαντά με ενδεχόμενη δημιουργία νέας, αντίστοιχης στάσης μολις πριν από την Πλ. Δούρου

Η μικρή αυτή προέκταση θα είναι τα μάλα εξυπηρετική, τόσο για τους περί την Αμαρουσίου-Χαλανδρίου (αντί να κάνουν το γύρο του κόσμου μέσω Σισμσνογλείου για να βγουν στη Δουκ. Πλακεντίας που είναι και 2 σταθμούς πιο πάνω!) όσο όμως και για τους κατοίκους του κέντρου του Χαλανδρίου που αποκτούν έτσι πρόσβαση στο, (πολύ κοντινό / "φυσικό") σταθμό τους Μετρό της Αγ. Παρασκευής (που παρά το όνομα του βρίσκεται εντός των ορίων του Δήμου Χαλανδρίου!
Απάντηση
#20
Όταν δημιουργήθηκαν οι γραμμές 550 και 450 (ήδη γραμμή τρόλλεϋ 10) μετρό δεν υπήρχε και ο σχεδιασμός των γραμμών γινόταν με αυτό το δεδομένο. Τώρα όμως που υπάρχει, δεν χρειάζεται απαραίτητα γραμμή-κορμός για να κατέβουν οι βόρεια στα Νότια (και τούμπαλιν) καθώς μπορεί να αξιοποιηθεί το Μετρό.

Προτείνω λοιπόν να δημιουργηθεί γραμμή 450, "αδελφάκι" του 10, με τέρμα τον πλησιέστερο σταθμό μετρό στην πορεία προς τα νότια, δηλ. τον σταθμό Κατεχάκη.

Επειδή η γραμμή αυτή δεν είναι αφ' εαυτής υπερβολικά μεγάλη σε μήκος και για τη δημιουργία και διασύνδεσης μεταξύ γραμμής 1 και γραμμής 3, προτείνω η γραμμή 450 να συνεχίζει βόρεια από την Πλ. Χαλανδρίου, μέσω Κ. Βάρναλη - Αμαρουσίου-Χαλανδρίου - Κ. Καραμανλή - Λ. Κηφισίας και μετά στροφή αριστερά στην Αριστοτέλους - Βασ. Όλγας - Στ. ΗΣΑΠ Αμαρουσίου.

Θα είχαμε δηλ. γραμμή

450 ΣΤ. ΚΑΤΕΧΑΚΗ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΣΤ. ΜΑΡΟΥΣΙ

Θεωρώ πως πρόκειται για θεμελιώδη γραμμή που θα εξυπηρετούσε τα μάλα.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.913 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 408.056 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.689 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.574 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.761 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.901 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.894 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.850 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.334 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.587 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)