Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 3.18 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
(25-10-2013, 10:33 PM)ns_ Έγραψε: Ειδικά η γραμμή 040 δημιουργήθηκε ως "πράσινο", δηλ. λεωφορειακή γραμμή του ΗΣΑΠ "Πειραιάς-Σύνταγμα" για έναν και μοναδικό λόγο, ήτοι τη σύνδεση του Πειραιά με το Σύνταγμα, καθώς ο Ηλεκτρικός (μόνη τότε υπάρχουσα γραμμή σταθερής τροχιάς) πήγαινε Ομόνοια μόνο, και συνεπώς έπρεπε να καλυφθεί το έλλειμμα συγκοινωνιακής σύνδεσης με το Σύνταγμα. Δηλ. λειτουργούσε ως συγκοινωνιακό μέσο συμπληρωματικό του ηλεκτρικού και της περιορισμένης κάλυψης του κέντρου (εν προκειμένω του Συντάγματος) απ' αυτόν.

Συνεπώς, με τη δημιουργία της γραμμής 3 και της σύνδεσης Μοναστηράκι-Σύνταγμα, ο ιστορικός λόγος δημιουργία της γραμμής του "πράσινου" εξέλιπε. Θα μπορούσε δηλ. και ολοσχερώς να καταργηθεί. Όμως, επειδή, εν τω μεταξύ "από σπόντα" κάλυψε και συγκοινωνιακές ανάγκες των περιοχών από τις οποίες διέρχεται (π.χ Καλλιθέα) είναι δίκαιο και σκόπιμο να παραμείνει, με τέρμα στο Συγγρού Φιξ, όπου οι επιβάτες του θα μετεπιβιβάζονται στο (ελλείπον κατά τη δημιουργία του πράσινου) συνδέον με το Σύνταγμα μέσο σταθερής τροχιάς.

Δεν έχουμε το τότε. Έχουμε το τώρα. Και σήμερα το 040 αποτελεί μια γραμμή που προσφέρει οδική σύνδεση του Συντάγματος με τον Πειραιά. Μην παραβλέπουμε και το ότι το 040 έχει αφετηρία στην περιοχή που είναι ο σταθμός κρουαζιέρας του ΟΛΠ, εξυπηρετώντας συνεπώς και τους τουρίστες που θέλουν να μετακινηθούν προς το κέντρο της Αθήνας.
Απάντηση
Το "τώρα" είναι ό,τι υπάρχει σύνδεση Μετρό Συγγρού Φιξ - Σύνταγμα. Συνεπώς δεν υπάρχει λόγος το 040 να κατεβαίνει στο κέντρο.
Απάντηση
(26-10-2013, 01:15 AM)ns_ Έγραψε: Το "τώρα" είναι ό,τι υπάρχει σύνδεση Μετρό Συγγρού Φιξ - Σύνταγμα. Συνεπώς δεν υπάρχει λόγος το 040 να κατεβαίνει στο κέντρο.

Με την ίδια λογική, καταργούμε το μισό δίκτυο του ΟΑΣΑ, επειδή υπάρχει το Μετρό. Η 040 είναι από τις τελευταίες που χρήζουν τροποποίησης. Υπάρχουν άλλες γραμμές που καλύπτονται από το δίκτυο του Μετρό και πρέπει άμεσα να κοπούν ως τροφοδοτικές ή να καταργηθούν.
Απάντηση
Επίσης, όσον αφορά τα 106/126/136-137, τουλάχιστον για το 136/137 πάντοτε είχε αρκετό κόσμο, τόσο απλά την αφετηρία στην Παλιά Βουλή, όσο και από τη στάση στην Αμαλίας.

Παρεμπιπτόντως, μια σημείωση για το 137 ειδικά: θεωρώ υπερβολικό, για κάποιον που θέλει να πάει Νέο Κόσμο, τον τεράστιο κύκλο Συγγρού - Α' Είσοδος Νέας Σμύρνης - Ευρυδάμαντος για να βγει σε Πύρρας-Μπακνανά. Θα μπορούσε να κόβει από Φραντζή και να βγαίνει Ευρυδάμαντος από την άλλη μεριά (Ιντερκοντινένταλ). Έτσι και θα έκανε μικρότερο χρόνο και θα μπορούσε να κάνει συχνότερα δρομολόγια.

(26-10-2013, 01:33 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Με την ίδια λογική, καταργούμε το μισό δίκτυο του ΟΑΣΑ, επειδή υπάρχει το Μετρό. Η 040 είναι από τις τελευταίες που χρήζουν τροποποίησης. Υπάρχουν άλλες γραμμές που καλύπτονται από το δίκτυο του Μετρό και πρέπει άμεσα να κοπούν ως τροφοδοτικές ή να καταργηθούν.

Παράδειγμα;
Απάντηση
(26-10-2013, 01:34 AM)ns_ Έγραψε: Παράδειγμα;

Α5 είναι η μπλε γραμμη σε μορφή λεωφορείου. Β5 Από Νομισματοκοπείο για Τσάκο έχει τα 406-407, Νομισματοκοπείο - Αμπελόκηποι είναι το μετρό και την Αλεξάνδρας την αναλαμβάνουν τα τρόλεϊ. Όμως καλύπτει και όλα τα κενά τους (πλην του Τσάκου, κατάργηση χθες). Α3-Β3 τοπικά στο Ελληνικό, 049 όποιος είναι στην Πειραιώς να περπατήσει στον κοντινότερο σταθμό του ΗΣΑΠ.

Στο θέμα μάς τώρα: Τα 106, 126, 136-7 είναι τοπικές γραμμές, ναι συμφωνώ πιο κοντινές από τη γραμμή του Πειραιά, αλλά το 040 δουλεύει για να στέλνει τον κόσμο από Καλλιθέα, Φάληρο σε Αθήνα και Πειραιά ταυτόχρονα. Αν κόψεις το ένα πόδι της από το κέντρο της Αθήνας αυτόματα χάνει μεγάλο μέρος της πελατείας της. Όπως και με τα παλιά Γ5 και 419 κόπηκαν αυτά έναντι το Α5 που έρχεται από Ανθούσα, επειδή το Α5 είναι ο κορμός της Μεσογείων.
Τα Α2 - Β2 είναι γραμμές κορμοί και έχουν θέση στο κέντρο της Αθήνας για αποφυγή πολλών μετεπιβιβάσεων. Σε γενικές γραμμές προτείνεται η μία ή 2 το πολύ μετεπιβιβάσεις για την μετάβαση από οποιοδήποτε σημείο του Λεκανοπεδίου στο κέντρο. Όταν από το Κρυονέρι μπορεί κάποιος να κατέβει στο κέντρο με μία μετεπιβίβαση (509 και Α7, 550 ή ΗΣΑΠ), δεν βάζεις τον κάτοικο της Βούλας να κάνει 2 (π.χ 162 - Β2 - μετρό).
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Έρχεται ενίσχυση και αλλαγή της αφετηρίας της 142 και τροποποίηση της 155!
http://www.osybusdrivers.com/2013/10/blog-post_28.html
Απάντηση
(28-10-2013, 07:23 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Έρχεται ενίσχυση και αλλαγή της αφετηρίας της 142 και τροποποίηση της 155!
http://www.osybusdrivers.com/2013/10/blog-post_28.html

Να φανταστώ η νέα Αφετηρία του 142 θα 'ναι το Α/Σ Ελληνικού? Αν γίνει αυτό κυριολεκτικά το καταστρέφουν εντελώς γιατί θα χάσει τη σύνδεση με το μετρό. Επίσης, στο 155 τι τροποιήσεις θέλουν να κάνουν? Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση πρεμούρα για το Α/Σ Ελληνικου. Παλιά, το 141 πήγαινε μονίμως άδειο στο Α/Σ και είχε 8λεπτο στην αιχμή. Τα ίδια και το 155. Επιπροσθέτως, και τα Υπηρεσιακά του Α/Σ Ελληνικού έχω παρατηρήσει ότι πάνε άδεια. Προχθές που είδα δύο το ένα πήγαινε μόνο με τον οδηγό του και το άλλο είχε και ένα άτομο. Δεν είναι δυνατόν σε καιρούς κρίσης που γίνονται περικοπές από παντού να ζητάνε και άλλη συγκοινωνία σ' ένα μέρος που έχει ελάχιστη επιβατική κίνηση.
Απάντηση
(28-10-2013, 03:05 PM)mercedes elbo Έγραψε: Να φανταστώ η νέα Αφετηρία του 142 θα 'ναι το Α/Σ Ελληνικού? Αν γίνει αυτό κυριολεκτικά το καταστρέφουν εντελώς γιατί θα χάσει τη σύνδεση με το μετρό. Επίσης, στο 155 τι τροποιήσεις θέλουν να κάνουν? Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση πρεμούρα για το Α/Σ Ελληνικου. Παλιά, το 141 πήγαινε μονίμως άδειο στο Α/Σ και είχε 8λεπτο στην αιχμή. Τα ίδια και το 155.

Και εγώ αυτό σκεφτηκα. Αν γίνει, τότε θα μιλάμε για τη πατάτα της χρονιάς...

Αυτό που πρέπει να γίνει κατα τη γνώμη μου είναι το εξής:
141: να μεταφερθεί η αφετηρία/τερμα στον Άγιο Κοσμά, όπου υπάρχει και ο χώρος. Αρκετός κόσμος, ερχόμενος από Δάφνη δε κατέβαινε μόνο στη Θουκυδίδου (στάση Μεταμόρφωση), αλλα και στη 3η & 4η Καλαμακίου.
142: ενίσχυση με άλλο ενα όχημα για να δουλευει ανα 20'
155: κόψιμο. Στην Αγ. Παρασκευή Ελληνικού άδειο πηγαινοέρχεται, το ίδιο φαντάζομαι οτι θα γίνεται και στην Ηλιούπολη.
Απάντηση
Ας τραβήξουν το 201 στο αμαξοστάσιο Ελληνικού με διαδρομή, από Δάφνη, Γερουλάνου--> Θουκυδίδου--> Τήνου--> Βουλιαγμένης--> Τιτάνων--> Αεροπορίας και παρόμοια διαδρομή προς Δάφνη. Έτσι και θα εξυπηρετείται το Α/Σ και θα συνδεθεί το 201 με το μετρό στην Αργυρούπολη.
Απάντηση
(28-10-2013, 03:27 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Και εγώ αυτό σκεφτηκα. Αν γίνει, τότε θα μιλάμε για τη πατάτα της χρονιάς...

Αυτό που πρέπει να γίνει κατα τη γνώμη μου είναι το εξής:
141: να μεταφερθεί η αφετηρία/τερμα στον Άγιο Κοσμά, όπου υπάρχει και ο χώρος. Αρκετός κόσμος, ερχόμενος από Δάφνη δε κατέβαινε μόνο στη Θουκυδίδου (στάση Μεταμόρφωση), αλλα και στη 3η & 4η Καλαμακίου.
142: ενίσχυση με άλλο ενα όχημα για να δουλευει ανα 20'
155: κόψιμο. Στην Αγ. Παρασκευή Ελληνικού άδειο πηγαινοέρχεται, το ίδιο φαντάζομαι οτι θα γίνεται και στην Ηλιούπολη.
Το 155 οτι κόσμο έχει τον έχει στην ηλιούπολη,σαφως έχει χαλάσει η συχνότητά του από το παλιό 216 και πιστεύω ο λόγος που έγινε η συνένωση είναι για να καταργηθεί μετά από λίγο καιρό. Το πρωι και το μεσημέρι έχει ικανοποιητική επιβατική κίνηση. Το καλύτερο πιστεύω θα ήταν επιστροφή του παλιού 216, κατάργηση του 155 και τράβηγμα του Β2 στο αμαξοστάσιο Ελληνικού που έτσι κι αλλιώς τώρα πάει στο πουθενά
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.964 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 408.272 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.737 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.942 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.924 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.853 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.975 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.993 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.493 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.676 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)