Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(25-10-2013, 10:33 PM)ns_ Έγραψε: Ειδικά η γραμμή 040 δημιουργήθηκε ως "πράσινο", δηλ. λεωφορειακή γραμμή του ΗΣΑΠ "Πειραιάς-Σύνταγμα" για έναν και μοναδικό λόγο, ήτοι τη σύνδεση του Πειραιά με το Σύνταγμα, καθώς ο Ηλεκτρικός (μόνη τότε υπάρχουσα γραμμή σταθερής τροχιάς) πήγαινε Ομόνοια μόνο, και συνεπώς έπρεπε να καλυφθεί το έλλειμμα συγκοινωνιακής σύνδεσης με το Σύνταγμα. Δηλ. λειτουργούσε ως συγκοινωνιακό μέσο συμπληρωματικό του ηλεκτρικού και της περιορισμένης κάλυψης του κέντρου (εν προκειμένω του Συντάγματος) απ' αυτόν.
Συνεπώς, με τη δημιουργία της γραμμής 3 και της σύνδεσης Μοναστηράκι-Σύνταγμα, ο ιστορικός λόγος δημιουργία της γραμμής του "πράσινου" εξέλιπε. Θα μπορούσε δηλ. και ολοσχερώς να καταργηθεί. Όμως, επειδή, εν τω μεταξύ "από σπόντα" κάλυψε και συγκοινωνιακές ανάγκες των περιοχών από τις οποίες διέρχεται (π.χ Καλλιθέα) είναι δίκαιο και σκόπιμο να παραμείνει, με τέρμα στο Συγγρού Φιξ, όπου οι επιβάτες του θα μετεπιβιβάζονται στο (ελλείπον κατά τη δημιουργία του πράσινου) συνδέον με το Σύνταγμα μέσο σταθερής τροχιάς.
Δεν έχουμε το τότε. Έχουμε το τώρα. Και σήμερα το 040 αποτελεί μια γραμμή που προσφέρει οδική σύνδεση του Συντάγματος με τον Πειραιά. Μην παραβλέπουμε και το ότι το 040 έχει αφετηρία στην περιοχή που είναι ο σταθμός κρουαζιέρας του ΟΛΠ, εξυπηρετώντας συνεπώς και τους τουρίστες που θέλουν να μετακινηθούν προς το κέντρο της Αθήνας.
Δημοσιεύσεις: 203
Θέματα: 7
Εγγραφή: 25-10-2013
Το "τώρα" είναι ό,τι υπάρχει σύνδεση Μετρό Συγγρού Φιξ - Σύνταγμα. Συνεπώς δεν υπάρχει λόγος το 040 να κατεβαίνει στο κέντρο.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(26-10-2013, 01:15 AM)ns_ Έγραψε: Το "τώρα" είναι ό,τι υπάρχει σύνδεση Μετρό Συγγρού Φιξ - Σύνταγμα. Συνεπώς δεν υπάρχει λόγος το 040 να κατεβαίνει στο κέντρο.
Με την ίδια λογική, καταργούμε το μισό δίκτυο του ΟΑΣΑ, επειδή υπάρχει το Μετρό. Η 040 είναι από τις τελευταίες που χρήζουν τροποποίησης. Υπάρχουν άλλες γραμμές που καλύπτονται από το δίκτυο του Μετρό και πρέπει άμεσα να κοπούν ως τροφοδοτικές ή να καταργηθούν.
Δημοσιεύσεις: 203
Θέματα: 7
Εγγραφή: 25-10-2013
26-10-2013, 01:34 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-10-2013, 01:38 AM από ns_.)
Επίσης, όσον αφορά τα 106/126/136-137, τουλάχιστον για το 136/137 πάντοτε είχε αρκετό κόσμο, τόσο απλά την αφετηρία στην Παλιά Βουλή, όσο και από τη στάση στην Αμαλίας.
Παρεμπιπτόντως, μια σημείωση για το 137 ειδικά: θεωρώ υπερβολικό, για κάποιον που θέλει να πάει Νέο Κόσμο, τον τεράστιο κύκλο Συγγρού - Α' Είσοδος Νέας Σμύρνης - Ευρυδάμαντος για να βγει σε Πύρρας-Μπακνανά. Θα μπορούσε να κόβει από Φραντζή και να βγαίνει Ευρυδάμαντος από την άλλη μεριά (Ιντερκοντινένταλ). Έτσι και θα έκανε μικρότερο χρόνο και θα μπορούσε να κάνει συχνότερα δρομολόγια.
(26-10-2013, 01:33 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Με την ίδια λογική, καταργούμε το μισό δίκτυο του ΟΑΣΑ, επειδή υπάρχει το Μετρό. Η 040 είναι από τις τελευταίες που χρήζουν τροποποίησης. Υπάρχουν άλλες γραμμές που καλύπτονται από το δίκτυο του Μετρό και πρέπει άμεσα να κοπούν ως τροφοδοτικές ή να καταργηθούν.
Παράδειγμα;
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(26-10-2013, 01:34 AM)ns_ Έγραψε: Παράδειγμα;
Α5 είναι η μπλε γραμμη σε μορφή λεωφορείου. Β5 Από Νομισματοκοπείο για Τσάκο έχει τα 406-407, Νομισματοκοπείο - Αμπελόκηποι είναι το μετρό και την Αλεξάνδρας την αναλαμβάνουν τα τρόλεϊ. Όμως καλύπτει και όλα τα κενά τους (πλην του Τσάκου, κατάργηση χθες). Α3-Β3 τοπικά στο Ελληνικό, 049 όποιος είναι στην Πειραιώς να περπατήσει στον κοντινότερο σταθμό του ΗΣΑΠ.
Στο θέμα μάς τώρα: Τα 106, 126, 136-7 είναι τοπικές γραμμές, ναι συμφωνώ πιο κοντινές από τη γραμμή του Πειραιά, αλλά το 040 δουλεύει για να στέλνει τον κόσμο από Καλλιθέα, Φάληρο σε Αθήνα και Πειραιά ταυτόχρονα. Αν κόψεις το ένα πόδι της από το κέντρο της Αθήνας αυτόματα χάνει μεγάλο μέρος της πελατείας της. Όπως και με τα παλιά Γ5 και 419 κόπηκαν αυτά έναντι το Α5 που έρχεται από Ανθούσα, επειδή το Α5 είναι ο κορμός της Μεσογείων.
Τα Α2 - Β2 είναι γραμμές κορμοί και έχουν θέση στο κέντρο της Αθήνας για αποφυγή πολλών μετεπιβιβάσεων. Σε γενικές γραμμές προτείνεται η μία ή 2 το πολύ μετεπιβιβάσεις για την μετάβαση από οποιοδήποτε σημείο του Λεκανοπεδίου στο κέντρο. Όταν από το Κρυονέρι μπορεί κάποιος να κατέβει στο κέντρο με μία μετεπιβίβαση (509 και Α7, 550 ή ΗΣΑΠ), δεν βάζεις τον κάτοικο της Βούλας να κάνει 2 (π.χ 162 - Β2 - μετρό).
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
28-10-2013, 07:23 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-10-2013, 07:24 AM από marios.ilioupoli.)
Έρχεται ενίσχυση και αλλαγή της αφετηρίας της 142 και τροποποίηση της 155!
http://www.osybusdrivers.com/2013/10/blog-post_28.html
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(28-10-2013, 07:23 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Έρχεται ενίσχυση και αλλαγή της αφετηρίας της 142 και τροποποίηση της 155!
http://www.osybusdrivers.com/2013/10/blog-post_28.html
Να φανταστώ η νέα Αφετηρία του 142 θα 'ναι το Α/Σ Ελληνικού? Αν γίνει αυτό κυριολεκτικά το καταστρέφουν εντελώς γιατί θα χάσει τη σύνδεση με το μετρό. Επίσης, στο 155 τι τροποιήσεις θέλουν να κάνουν? Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση πρεμούρα για το Α/Σ Ελληνικου. Παλιά, το 141 πήγαινε μονίμως άδειο στο Α/Σ και είχε 8λεπτο στην αιχμή. Τα ίδια και το 155. Επιπροσθέτως, και τα Υπηρεσιακά του Α/Σ Ελληνικού έχω παρατηρήσει ότι πάνε άδεια. Προχθές που είδα δύο το ένα πήγαινε μόνο με τον οδηγό του και το άλλο είχε και ένα άτομο. Δεν είναι δυνατόν σε καιρούς κρίσης που γίνονται περικοπές από παντού να ζητάνε και άλλη συγκοινωνία σ' ένα μέρος που έχει ελάχιστη επιβατική κίνηση.
Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
28-10-2013, 03:27 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-10-2013, 03:29 PM από N1Ellinikou.)
(28-10-2013, 03:05 PM)mercedes elbo Έγραψε: Να φανταστώ η νέα Αφετηρία του 142 θα 'ναι το Α/Σ Ελληνικού? Αν γίνει αυτό κυριολεκτικά το καταστρέφουν εντελώς γιατί θα χάσει τη σύνδεση με το μετρό. Επίσης, στο 155 τι τροποιήσεις θέλουν να κάνουν? Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόση πρεμούρα για το Α/Σ Ελληνικου. Παλιά, το 141 πήγαινε μονίμως άδειο στο Α/Σ και είχε 8λεπτο στην αιχμή. Τα ίδια και το 155.
Και εγώ αυτό σκεφτηκα. Αν γίνει, τότε θα μιλάμε για τη πατάτα της χρονιάς...
Αυτό που πρέπει να γίνει κατα τη γνώμη μου είναι το εξής:
141: να μεταφερθεί η αφετηρία/τερμα στον Άγιο Κοσμά, όπου υπάρχει και ο χώρος. Αρκετός κόσμος, ερχόμενος από Δάφνη δε κατέβαινε μόνο στη Θουκυδίδου (στάση Μεταμόρφωση), αλλα και στη 3η & 4η Καλαμακίου.
142: ενίσχυση με άλλο ενα όχημα για να δουλευει ανα 20'
155: κόψιμο. Στην Αγ. Παρασκευή Ελληνικού άδειο πηγαινοέρχεται, το ίδιο φαντάζομαι οτι θα γίνεται και στην Ηλιούπολη.
Δημοσιεύσεις: 1.207
Θέματα: 96
Εγγραφή: 12-10-2009
28-10-2013, 03:31 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 28-10-2013, 03:32 PM από Giannis.)
Ας τραβήξουν το 201 στο αμαξοστάσιο Ελληνικού με διαδρομή, από Δάφνη, Γερουλάνου--> Θουκυδίδου--> Τήνου--> Βουλιαγμένης--> Τιτάνων--> Αεροπορίας και παρόμοια διαδρομή προς Δάφνη. Έτσι και θα εξυπηρετείται το Α/Σ και θα συνδεθεί το 201 με το μετρό στην Αργυρούπολη.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
(28-10-2013, 03:27 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Και εγώ αυτό σκεφτηκα. Αν γίνει, τότε θα μιλάμε για τη πατάτα της χρονιάς...
Αυτό που πρέπει να γίνει κατα τη γνώμη μου είναι το εξής:
141: να μεταφερθεί η αφετηρία/τερμα στον Άγιο Κοσμά, όπου υπάρχει και ο χώρος. Αρκετός κόσμος, ερχόμενος από Δάφνη δε κατέβαινε μόνο στη Θουκυδίδου (στάση Μεταμόρφωση), αλλα και στη 3η & 4η Καλαμακίου.
142: ενίσχυση με άλλο ενα όχημα για να δουλευει ανα 20'
155: κόψιμο. Στην Αγ. Παρασκευή Ελληνικού άδειο πηγαινοέρχεται, το ίδιο φαντάζομαι οτι θα γίνεται και στην Ηλιούπολη. Το 155 οτι κόσμο έχει τον έχει στην ηλιούπολη,σαφως έχει χαλάσει η συχνότητά του από το παλιό 216 και πιστεύω ο λόγος που έγινε η συνένωση είναι για να καταργηθεί μετά από λίγο καιρό. Το πρωι και το μεσημέρι έχει ικανοποιητική επιβατική κίνηση. Το καλύτερο πιστεύω θα ήταν επιστροφή του παλιού 216, κατάργηση του 155 και τράβηγμα του Β2 στο αμαξοστάσιο Ελληνικού που έτσι κι αλλιώς τώρα πάει στο πουθενά
|