Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 3.18 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1
(04-10-2013, 02:21 PM)Citaro Έγραψε: Η Ευρυάλη μπορεί να εξυπηρετηθεί ως εξής, χωρίς να στήνουμε νέες γραμμές για περιοχές που - όντως - δίνουν ελάχιστους επιβάτες :

Επέκταση των 149/170 καθώς και του βραδυνού 115 προς Στ. Ελληνικού, αφού είναι οι γραμμές των οποίων οι συχνότητες ταιριάζουν καλύτερα (25' - 35' συνδυασμένα, όσο περίπου και σήμερα).
Είτε από Πλ. Γλυφάδας διαμέσω της (σημερινής) διαδρομής του Α3, δηλ.
- στο πήγαινε δεξιά από Ποσειδώνος στην Πλατεία, συνέχεια Ν. Ζέρβα, συνέχεια παράδρομος Βουλιαγμένης, Ευρυάλη, έξοδος Βουλιαγμένης και μέχρι το χώρο αφετηριών Ελληνικού.
- στο γύρνα από χώρο αφετηριών Ελληνικού, Ευρυάλη, παράδρομος Βουλιαγμένης, Σ.Καράγιωργα, αριστερά Ποσειδώνος, συνέχεια κανονικά.

είτε μέσω του Γκόλφ, δηλ.
- στο πήγαινε Ποσειδώνος, δεξιά Πλ. Φλέμιγκ, Καραμανλή, συνέχεια Ροδόπης, αρ. Χ. Τρικούπη, δεξ. Βενιζέλου, έξοδος Βουλιαγμένης, αφετηρίες Στ. Ελληνικού
- στο γύρνα από χώρο αφετηριών Στ. Ελληνικού, Βουλιαγμένης, δεξ. Βενιζέλου, αρ. Περγάμου, δεξ. Καραμανλή, αρ. Παναγούλη, Αγ. Κωνσταντίνος, αρ. Ποσειδώνος, συνέχεια κανονικα.

Το πρώτο μοτίβο διατηρεί ζωντανή τη σημερινή σύνδεση και μάλλον εξυπηρετεί καλύτερα την τοπική κίνηση Γλυφάδας, αλλά θα έχουμε παράλληλη (περιττή) σύνδεση με το Α3, το οποίο θα περνάει ενοποιημένο κάθε 10-15' από Καράγιωργα/Ζέρβα.
Το δεύτερο μοτίβο δίνει μια γρήγορη εναλλακτική διαδρομή από Πλ. Γλυφάδας προς Μετρό Ελληνικό, αλλά παρακάμπτει την αγορά Γλυφάδας και το Δημαρχείο και διέρχεται από ένα τελείως "ψώφιο" κομμάτι της παραλιακής.

Όπως και να 'χει, η επιβάρυνση στο δρομολόγιο των 149/170 είναι 10' ανά κατεύθυνση, δηλ. το κύκλωμα θέλει σίγουρα ένα λεωφορείο παραπάνω.
Το παράπλευρο κέρδος θα είναι η καλύτερη σύνδεση της παραλίας (Βουλιαγμένη/Βάρκιζα) με το σταθμό του Ελληνικού, συμπληρωματικά με το Ε22.

Τί λέτε;

Εννοείται ότι τα 114/115/116/120/149/170 πρέπει να πάνε Ελληνικό. Όμως αν τα 115/149/170 αναλάβουν την Ευρυάλη η συχνότητα στην αιχμή στη διαδρομή Ευρυάλη-Κέντρο Γλυφάδας θα πάει στα 50'-55' από 20'-25' με το Α3 σήμερα, εκτός αν κοπεί το κομμάτι της Βουλιαγμένης/Καλύμνου και πάνε μόνο από Ποσειδώνος. Επίσης, πρέπει να ξεχάσουμε τον οποιοδήποτε συντονισμό με Ε22 για να υπάρχουν καλύτερες συνδιασμένες συχνότητες.
Απάντηση
(04-10-2013, 03:04 PM)mercedes elbo Έγραψε: Εννοείται ότι τα 114/115/116/120/149/170 πρέπει να πάνε Ελληνικό. Όμως αν τα 115/149/170 αναλάβουν την Ευρυάλη η συχνότητα στην αιχμή στη διαδρομή Ευρυάλη-Κέντρο Γλυφάδας θα πάει στα 50'-55' από 20'-25' με το Α3 σήμερα, εκτός αν κοπεί το κομμάτι της Βουλιαγμένης/Καλύμνου και πάνε μόνο από Ποσειδώνος. Επίσης, πρέπει να ξεχάσουμε τον οποιοδήποτε συντονισμό με Ε22 για να υπάρχουν καλύτερες συνδιασμένες συχνότητες.
Πρέπει να πάνε όλα Σταθμό Ελληνικό και χώρο έχει και έτσι θα βελτιωθεί η σύνδεση του κέντρου της Γλυφάδας με το μετρό και θα αποσυμφοριστούν τα 171,Ε22 και επιτέλους θα αποκτήσουν κάποια επιβατικη κίνηση αφού κάποιες ώρες πηγαινοέρχονται τελείως αδεια.
ΥΓ Η σύνδεση κέντρου Γλυφάδας-μετρό Ελληνικού το απογευμα ειναι στανταρ στα 25'. Τα Ε22, Α3 περνουν συνέχεια μαζί και κλασικά το Β3 φεύγει από απέναντι άδειο!
Απάντηση
Σε ποιο λογικά πλαίσια τα όσα συζήτησε ο κος Ν. Τσαμπαρλής (επικεφαλής μειοψηφίας Δ.Σ. Αλίμου), με τη διοίκηση του ΟΑΣΑ (πριν βεβαίως αυτή ξηλωθεί!!!).
http://www.alimos.com/%CE%BF-%CE%B4%CE%A...F%82%C2%BB

Προτάθηκε επαναχάραξη της γραμμής 101, αλλά και γραμμή για τη σύνδεση του Μετρό του Αλίμου με το Καλαμάκι, μέσω Ποσειδώνος, Αλίμου, Κυθηρίων.

ΥΓ: Για τα περί "τηλεματικής", σε άλλο thread...
Απάντηση
(11-10-2013, 10:34 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Προτάθηκε επαναχάραξη της γραμμής 101, αλλά και γραμμή για τη σύνδεση του Μετρό του Αλίμου με το Καλαμάκι, μέσω Ποσειδώνος, Αλίμου, Κυθηρίων.

ΥΓ: Για τα περί "τηλεματικής", σε άλλο thread...

https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=84&pid=24480#pid24480

Για να συνεχίσω στο κανονικό thread : Δεν μπόρεσα να καταλάβω μέχρι σήμερα το λόγο της επαναχάραξης του 101. Ας το άφηναν ως είχε μέχρι την Καλαμακίου και να το έβαζαν να κάνει αναστροφή μέσα στον Άλιμο όπως το 141 (από Παραλιακή δεξιά Θουκυδίδου).
Η πατέντα που εφάρμοσαν δεν εξυπηρετεί ΚΑΝΕΝΑΝ, πέραν του γεγονότος ότι χάλασε και η συνοχή της γραμμής (από αλλού πάει και από αλλού έρχεται) και έκοψαν στάσεις, οι οποίες δεν εξυπηρετούνται από κανένα άλλο μέσο.
Απάντηση
(16-10-2013, 10:58 AM)Citaro Έγραψε: και έκοψαν στάσεις, οι οποίες δεν εξυπηρετούνται από κανένα άλλο μέσο.

Οι στάσεις που κόπηκαν δεν ξέρω αν γενικά εξυπηρετούσαν κάποιον. Γιατί η περιοχή γύρω από την Ηρ. Ματση και την Αρχ. Θεάτρου είναι ακατοίκητη.
Απάντηση
(16-10-2013, 10:58 AM)Citaro Έγραψε: https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=84&pid=24480#pid24480

Για να συνεχίσω στο κανονικό thread : Δεν μπόρεσα να καταλάβω μέχρι σήμερα το λόγο της επαναχάραξης του 101. Ας το άφηναν ως είχε μέχρι την Καλαμακίου και να το έβαζαν να κάνει αναστροφή μέσα στον Άλιμο όπως το 141 (από Παραλιακή δεξιά Θουκυδίδου).
Η πατέντα που εφάρμοσαν δεν εξυπηρετεί ΚΑΝΕΝΑΝ, πέραν του γεγονότος ότι χάλασε και η συνοχή της γραμμής (από αλλού πάει και από αλλού έρχεται) και έκοψαν στάσεις, οι οποίες δεν εξυπηρετούνται από κανένα άλλο μέσο.

Το 101 ως έχει σήμερα όντως δεν εξυπηρετεί καθώς κάνει συνεχώς κύκλους. Ειδικά στην κατεύθυνση προς Ελληνικό απ' την 3η Καλαμακίου σε βγάζει Αλίμου και βγαίνει Βουλιαγμένης στο ύψος της Ηλιούπολης! Δεν μου κάνει εντύπωση ότι πηγαίνει άδειο. Καλύτερα θα 'ταν να πηγαίνει από Βουλιαγμένης-Θεσσαλίας-Κουμουνδούρου-Λακωνίας-Ελ. Βενιζέλου-Θεσσαλίας-Πινδάρου-Ιωνίας και συνέχεια ως έχει μέχρι το Καλαμάκι με αναστροφή στη Θουκιδίδου και στο γυρισμό από Ιωνίας- Ηρώος Μάτση-παράδρομος Βουλιαγμένης-Βουλιαγμένης και συνέχεια ως έχει. Έτσι θα υπάρχει άμεση σύνδεση του Αλίμου με το Στ. Άλιμο, θα κοπούν οι κύκλοι που έχουν ως συνέπεια την αύξηση του χρόνου διαδρομής και θα μπορέσει να υπάρξει πύκνωση δρομολογίων με τα ίδια οχήματα (χρόνος διαδρομής 60' στην αιχμή ανά 20').
Απάντηση
ΠΡΟΤΕΙΝΩΜΕΝΗ ΜΕΡΙΚΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 101.

1) Λόγω επικάλυψης της διαδρομής από τις γραμμές 124 και 205.
2) Για την ανταπόκριση με τον σταθμό του Μετρό Ελληνικού.

ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΗΝ ΜΕΤΑΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 101 "ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΑΛΙΜΟΣ" ΣΕ "ΣΤ.ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΑΛΙΜΟΣ".

Η διαδρομή από Αφετηρία: Από την Αφετηρία (25η οδός), δεξιά στην Ανώνυμη οδό, δεξιά στην Λεωφ.Βουλ/μένης, αριστερά Ιασωνίδου, αριστερά Ριζούντος και στην συνέχεια κανονικά.

ΙΔΡΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ: ΑΦΕΤΗΡΙΑ-ΤΕΡΜΑ(επί της 25ης οδού ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Ε22,Χ97,124,171), ΣΤΡΟΦΗ ΙΑΣΩΝΙΔΟΥ(επί της Λεωφ.Ιασωνίδου -1η ΣΤΑΣΗ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ- ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 124,205).

Η διαδρομή προς την Αφετηρία: Από την οδό Τριπόλεως, δεξιά Ιασωνίδου, συνέχεια στην Ελ.Βενιζέλου, δεξιά 25η Οδός, Αφετηρία.

ΙΔΡΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ: ΑΡΓΟΝΑΥΤΩΝ & ΔΙΑΣΤ.ΙΑΣΩΝΙΔΟΥ (επί της Λεωφ.Ιασωνίδου -ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 124,205), ΣΤ.ΕΛΛΗΝΙΚΟ (επί της Ελ.Βενιζέλου ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Ε22,Χ97,124,171).

ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 101:
1) ΤΡΑΠΕΖΑ, ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΙΑΣΩΝΙΔΟΥ (επί της Λεωφ.Ιασωνίδου ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 124,205)
2) ΓΟΥΝΑΡΗ επί της Δημ.Γούναρη ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 124,128,205)
3) ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΑΦΕΤΗΡΙΑ (επί της οδού Θράκης).
4) ΠΛΑΠΟΥΤΑ (επί της οδού Πλαπούτα).
5) ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΤΡΑΠΕΖΑ (επί της Λεωφ.Ιασωνίδου ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 124,205)
Απάντηση
Από τη στάση Συγγρού-Φιξ διέρχονταν τα λεωφορεία

106 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ - ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ
126 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ - ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ
136/137 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ - ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Α2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΒΟΥΛΑ
Β2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ
040 (παλαιό πράσινο) ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Προ 3ετίας τα 106, 126, 136/137 που εξυπηρετούν τις πιο κοντινές διαδρομές (Δήμους Νέας Σμύρνης και Παλαιού Φαλήρου) "πετσοκόπηκαν" και τερματίζουν πλέον στο Συγγρού/Φιξ, ενώ τα Α2/Β2/040 πηγαίνουν κανονικά στο κέντρο (Ακαδημία και Σύνταγμα αντίστοιχα).

Η λογική που ακολουθείται σε όλες τις μεγάλες πόλεις του εξωτερικού που γνωρίζουν είναι ότι, τα λεωφορεία από τις μακρινές περιοχές (Βούλα, Άγ. Κοσμά, Πειραιά εν προκειμένω) τερματίζουν στους πλησιέστερους σταθμούς του Μετρό, ενώ για τις κοντινές στο κέντρο περιοχές τα λεωφορεία/τρόλλεϋ/τραμ πηγαίνουν κατ' ευθείαν στο κέντρο.

Πάνω σ' αυτή τη λογική προτείνω:

Α) Τη μετονομασία των γραμμών 106, 126, 136/137 από

106 ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
126 ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ - ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
136/137 ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ - ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ

σε

106 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ (ή ΑΚΑΔΗΜΙΑ) - ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ
126 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ (ή ΑΚΑΔΗΜΙΑ) - ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ
136/137 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ (ή ΑΚΑΔΗΜΙΑ) - ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ

και επαναφορά της κλασσικής διαδρομής τους από Συγγρού/Φιξ μέσω Συγγρού-Αμαλίας-Παν/μίου στο κέντρο

Β) Τη μετονομασία των γραμμών

Α2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΒΟΥΛΑ
Β2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ
040 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ

σε

Α2 ΒΟΥΛΑ-ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
Β2 ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ-ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
040 ΠΕΙΡΑΙΑΣ--ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ

και τη μεταφορά του τέρματός του στο Στ. Συγγρού-Φιξ.

Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος τα λεωφορεία που φέρνουν κόσμο από τη Βούλα ή τον Πειραιά ή τον Αγ. Κοσμά προς το κέντρο να προχωρούν πέραν του Στ. Συγγρού-Φιξ όπου για πρώτη φορά στη διαδρομή τους συναντούν μέσα σταθερής τροχιάς.
Απάντηση
(25-10-2013, 07:18 PM)ns_ Έγραψε: Από τη στάση Συγγρού-Φιξ διέρχονταν τα λεωφορεία

106 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ - ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ
126 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ - ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ
136/137 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ - ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Α2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΒΟΥΛΑ
Β2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ
040 (παλαιό πράσινο) ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Προ 3ετίας τα 106, 126, 136/137 που εξυπηρετούν τις πιο κοντινές διαδρομές (Δήμους Νέας Σμύρνης και Παλαιού Φαλήρου) "πετσοκόπηκαν" και τερματίζουν πλέον στο Συγγρού/Φιξ, ενώ τα Α2/Β2/040 πηγαίνουν κανονικά στο κέντρο (Ακαδημία και Σύνταγμα αντίστοιχα).

Η λογική που ακολουθείται σε όλες τις μεγάλες πόλεις του εξωτερικού που γνωρίζουν είναι ότι, τα λεωφορεία από τις μακρινές περιοχές (Βούλα, Άγ. Κοσμά, Πειραιά εν προκειμένω) τερματίζουν στους πλησιέστερους σταθμούς του Μετρό, ενώ για τις κοντινές στο κέντρο περιοχές τα λεωφορεία/τρόλλεϋ/τραμ πηγαίνουν κατ' ευθείαν στο κέντρο.

Πάνω σ' αυτή τη λογική προτείνω:

Α) Τη μετονομασία των γραμμών 106, 126, 136/137 από

106 ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
126 ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ - ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
136/137 ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ - ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ

σε

106 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ (ή ΑΚΑΔΗΜΙΑ) - ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ
126 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ (ή ΑΚΑΔΗΜΙΑ) - ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ
136/137 ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ (ή ΑΚΑΔΗΜΙΑ) - ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ

και επαναφορά της κλασσικής διαδρομής τους από Συγγρού/Φιξ μέσω Συγγρού-Αμαλίας-Παν/μίου στο κέντρο

Β) Τη μετονομασία των γραμμών

Α2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΒΟΥΛΑ
Β2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ
040 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ

σε

Α2 ΒΟΥΛΑ-ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
Β2 ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ-ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
040 ΠΕΙΡΑΙΑΣ--ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ

και τη μεταφορά του τέρματός του στο Στ. Συγγρού-Φιξ.

Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος τα λεωφορεία που φέρνουν κόσμο από τη Βούλα ή τον Πειραιά ή τον Αγ. Κοσμά προς το κέντρο να προχωρούν πέραν του Στ. Συγγρού-Φιξ όπου για πρώτη φορά στη διαδρομή τους συναντούν μέσα σταθερής τροχιάς.

Τα 106/126/136/137 καλώς κόπηκαν απ' το κέντρο. Άλλωστε οι περισσότεροι επιβάτες τους κατέβαιναν στο Φιξ. Το ίδιο και στην επιστροφή. Τα Α2/Β2/040 όμως καλύτερα να μείνουν στο κέντρο. Ειδικότερα το Α2 δεν γίνεται να φύγει με τίποτα απ' το κέντρο γιατί είναι ο πιο γρήγορος οδικός τροφοδότης των τοπικών Βούλας/Βουλιαγμένης/Βάρης και του Ε22. Το 040 επίσης έχει μια κίνηση μέχρι κέντρο και κάνει μικρό κύκλο. Το Β2 ίσως θα μπορούσε να κοπεί στο Φιξ αλλά καλύτερα είναι στο κέντρο γιατί είναι η μόνη γραμμή προς κέντρο στο κομμάτι της παραλιακής στο ύψος του Π. Φαλήρου η οποία είναι κύριος οδικός άξονας και αξίζει να 'χει απευθείας σύνδεση με το κέντρο.
Απάντηση
Ειδικά η γραμμή 040 δημιουργήθηκε ως "πράσινο", δηλ. λεωφορειακή γραμμή του ΗΣΑΠ "Πειραιάς-Σύνταγμα" για έναν και μοναδικό λόγο, ήτοι τη σύνδεση του Πειραιά με το Σύνταγμα, καθώς ο Ηλεκτρικός (μόνη τότε υπάρχουσα γραμμή σταθερής τροχιάς) πήγαινε Ομόνοια μόνο, και συνεπώς έπρεπε να καλυφθεί το έλλειμμα συγκοινωνιακής σύνδεσης με το Σύνταγμα. Δηλ. λειτουργούσε ως συγκοινωνιακό μέσο συμπληρωματικό του ηλεκτρικού και της περιορισμένης κάλυψης του κέντρου (εν προκειμένω του Συντάγματος) απ' αυτόν.

Συνεπώς, με τη δημιουργία της γραμμής 3 και της σύνδεσης Μοναστηράκι-Σύνταγμα, ο ιστορικός λόγος δημιουργία της γραμμής του "πράσινου" εξέλιπε. Θα μπορούσε δηλ. και ολοσχερώς να καταργηθεί. Όμως, επειδή, εν τω μεταξύ "από σπόντα" κάλυψε και συγκοινωνιακές ανάγκες των περιοχών από τις οποίες διέρχεται (π.χ Καλλιθέα) είναι δίκαιο και σκόπιμο να παραμείνει, με τέρμα στο Συγγρού Φιξ, όπου οι επιβάτες του θα μετεπιβιβάζονται στο (ελλείπον κατά τη δημιουργία του πράσινου) συνδέον με το Σύνταγμα μέσο σταθερής τροχιάς.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.590 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.846 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.638 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.876 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.362 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.723 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.775 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.796 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.300 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.474 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)