Δημοσιεύσεις: 1.114
Θέματα: 59
Εγγραφή: 10-10-2009
(14-09-2013, 08:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για τις παραπάνω προτάσεις δεν έχει ληφθεί υπόψιν μία αρκετά σημαντική παράμετρος. Λέγεται: ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΟΔΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ & ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΡΑΜ. Και είναι πολύ σημαντική παράμετρος, για όποια αλλαγή συντελεστεί.
Για παράδειγμα, οι κορμοί που έρχονται από ΝΠ (Α2/Β2, Α3/Β3, Α4), και να παραμείνουν ως έχουν σήμερα, τότε αναγκαστικά ή θα γίνουν κυκλικά ή θα έχουν αφετηρία στο Σύνταγμα.
4 χρόνια τώρα κάθε μέρα κέντρο λόγω σπουδών, άκουγα συνέχεια και συνέχεια περι αναπλάσεων... Ε, πλεον δε πιστεύω τίποτα. Γι' αυτό δεν την έχω λάβει υπόψιν!
Έστω οτι ξεκινά η ανάπλαση, περα οτι εγω αυτό το βρίσκω μια μεγάλη ΠΑΤΑΤΑ (εδώ το ευρύτερο ιστορικό κέντρο καταρρέει, η Πανεπιστημίου τους μαρανε...) οι γραμμές αλλάζουν στο πιτς-φιτίλι. Ότι έρχεται απο ΝΠ τέρμα στο Ζαππειο και ότι έρχεται από ΒΑ προάστια τέρμα Ευαγγελισμό ή ακόμα και Ζάππειο.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
14-09-2013, 08:56 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-09-2013, 09:29 PM από mercedes elbo.)
Α1/Α2: Καλώς έχουν.
Β2: Παλιά ίσως άξιζε να τοπικοποιηθεί αλλά πλέον που έμεινε μόνο του και έχει Αφετηρία στην Σίνα έχει κόσμο και μετά το Φιξ. Επίσης, εξυπηρετεί ένα μέρος της Ποσειδώνος η οποιά είναι κεντρική λεωφόρος και αξίζει να συνδέεται απ' ευθείας με το κέντρο.
Α3/Β3: Συμφωνώ με την κατάργηση του Β3 και ενσωμάτωση των δρομολογίων του στο Α3. Επίσης, πρέπει να κοπεί ο κύκλος στην Πλ. Γλυφάδας. Όμως, το μπέρδεμα είναι με την Ευρυάλη γιατί δεν λέει να την φορτώσεις σε κάποιο τοπικό π.χ. Ε22 γιατί θα χάνει κανά 10λεπτο και θα φορτωθεί αρκετές στάσεις ενώ το Α3 πλέον δεν θα παίρνει τόσο κόσμο από Γλυφάδα λόγω του Ε22 και όσοι θέλουν να συνεχίσουν οδικώς προς Αθήνα αλλάζουν στους σταθμούς μετρό.
Α4: Τοπικοποιήση στο Στ. Ηλιούπολης.
Α5: Άμα πάει ΕΡΤ θα χάσει την σύνδεση με τα τοπικά της Πλακεντίας. Οπότε ή μένει ως έχει ή να πάει Δουκίσης Πλακεντίας.
Β5: Κόψιμο του Τσακού και ενίσχυση 406 το οποίο όμως να φτάνει μέχρι Πλακεντία και όχι Γέρακα.
Α7: Αφετηρία στην Ακαδημία πίσω απ' το Α5. Αν τοπικοποιηθούν τα 203/204, 220/221 και 235 στον Ευαγγελισμό και τα υπόλοιπα που έρχονται από Ακαδημίας (230, 608, 732 κλπ.) κάνουν στάση μαζί με τα τρόλλεϋ θα δημιουργηθεί χώρος.
Α8: Ως έχει.
Β8: Τοπικοποιήση στα Άνω Πατήσια και συνένωση με το 605.
Β9/Γ9: Τοπικοποιήση στα Άνω Πατήσια. Για κορμός στην Αχαρνών υπάρχει το 6 που καλύπτει και ένα κομμάτι της Δεκελείας. Επίσης, αλλαγή της διαδρομής του Γ9 ώστε να πηγαίνει και στις δυο κατευθύνσεις απ' την Δεκελείας. Υ.Γ. Για τα Άνω Πατήσια το λέω γιατί δεν είναι σωστό να υποχρεώνεις τον άλλον να αλλάζει μέσο στα Κάτω Πατήσια (Αχαρνών) το βράδυ λόγω εγκληματικότητας.
Α10/Β10: Δεν ξέρω αν υπάρχουν χώροι ώστε να μην φτάνουν μέχρι Μεσονύχι. Όπως και να 'χει κόψιμο του Β10 και ενσωμάτωση των δρομολογίων στο Α10.
Γ10: Τοπικοποιήση στην Αττική.
Α11/Β11: Συγχώνευση και τοπικοποιήση στην Αττική.
Β12: Μ' αρέσει η πρόταση για Αφετηρία στην Χαλκοκονδύλη. Δεν αυξάνει τον χρόνο διαδρομής και πάει σε πιο κεντρικό σημείο. Βέβαια μένει να δούμε αν θα εφαρμοστούν οι αλλαγές που συμφωνήθηκαν μεταξύ του Δήμου Φυλής και ΟΑΣΑ.
Γ12: Τοπικοποιήση στην Αττική.
Α13: Τοπικοποιήση στο Στ. Ανθούπολη.
Α15/Β15: Συγχώνευση. Και εδώ συμφωνώ για την Αφετηρία κοντά στην Ομόνοια. Τώρα για το αν πάει Δάσος ή κάπου αλλού εξαρτάται και απ' το τι αλλαγές θα γίνουν με το άνοιγμα του Στ. Αγία Μαρίνα.
Α16/Β16/Γ16: Επίσης, εξαρτάται από τις αλλαγές με το άνοιγμα του Στ. Αγίας Μαρίνα και συμφωνώ για την μεταφορά της Αφετηρίας τους κοντά στην Ομόνοια. Μπορούν να πάνε αυτά πίσω απ' το 049 και να μείνουν τα Β18/Γ18 στην Μενάνδρου. Πάντως, άμα δεν πάνε τα τοπικά Ασπροπύργου στο μετρό δεν γίνεται να κοπεί το Γ16 γιατί θα χάνεται αρκετός χρόνος με τις 2 μετεπιβιβάσεις.
Β18/Γ18: Ως έχουν.
Ε14/Χ14: Μπορεί να πάει το Ε14 Κηφισιά αντί για ΟΑΚΑ/Υπ. Παιδείας. Καλύτερα Σύνταγμα που είναι και πιο κεντρικά και δεν χάνει χρόνο αλλά Αφετηρία όπως παλιά πίσω απ' το Χ95 για να μην κάνει τον κύκλο από Φιλελλήνων. Το Χ14 ως έχει.
Εκεί που διαφωνώ πλήρως είναι στην αλλαγή της αρίθμησης. Θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να μάθει το επιβατικό κοινο του νέους αριθμούς των γραμμών και στην ουσία δεν υπάρχει κάποιο όφελος για τον επιβάτη.
Τώρα για την Πανεπιστημίου δεν ξέρω αν θα γίνει αλλά τα Α2, Β2, Α3/Β3, Α5 μπορούν να πάνε στην Ομήρου που θα 'ναι κάθοδος μέσω των Βασιλίσσης Σοφίας-Ακαδημίας και μετά επιστροφή από Σταδίου/Φιλελλήνων.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(14-09-2013, 08:56 PM)mercedes elbo Έγραψε: Α3/Β3: Συμφωνώ με την κατάργηση του Β3 και ενσωμάτωση των δρομολογίων του στο Α3. Επίσης, πρέπει να κοπεί ο κύκλος στην Πλ. Γλυφάδας. Όμως, το μπέρδεμα είναι με την Ευρυάλη γιατί δεν λέει να την φορτώσεις σε κάποιο τοπικό π.χ. Ε22 γιατί θα χάνει κανά 10λεπτο και θα φορτωθεί αρκετές στάσεις ενώ το Α3 πλέον δεν θα παίρνει τόσο κόσμο από Γλυφάδα λόγω του Ε22 και όσοι θέλουν να συνεχίσουν οδικώς προς Αθήνα αλλάζουν στους σταθμούς μετρό.
H Ευρυάλη μπορεί να φορτωθεί στα τοπικά 114-5-6 για να ανέβουν από το Γκολφ στο Ελληνικό.
(14-09-2013, 08:56 PM)mercedes elbo Έγραψε: Α11/Β11: Συγχώνευση και τοπικοποιήση στην Αττική.
Μπορεί να ανέβει από Αγ. Αναργύρων - Περισσού - Χαλκίδος στα Άνω Πατήσια, να κατεβαίνει την Πατησίων, δεξιά Σαρανταπόρου, σύνδεση με ΗΣΑΠ Αγ. Ελευθέριο, τέρμα πίσω από το 703, δεξιά Πέταλα, αριστερά Αγ. Αναργύρων και επιστροφή προς Ίλιον - Πετρούπολη. Δίνει καλύτερη σύνδεση από Αγ. Αναργύρους προς ΗΣΑΠ και δεν πήζει με οχήματα που κάνουν τραινάκι την Λιοσίων.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
28-09-2013, 05:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-11-2021, 09:59 AM από mercedes1988. Edited 2 times in total.)
Για το Α11,Β11,Γ10 και Γ12 προτείνω να τερματίζουν στην Αττική. Όσο για το Β12 και το 732 καμία τροποποίηση.
Δημοσιεύσεις: 3.181
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(28-09-2013, 05:46 PM)mercedes1988 Έγραψε: Το Α11,Β11,Γ10 και Γ12 προτείνω να τερματίζουν στην Αττική.Β12 και 732 καμία τροποποίηση.
Για Α11, Β11, Γ10, Γ12 συμφωνώ αλλά το Β12 θα πρότεινα στη Κάννιγος ή στο σταθμό Λαρίσης.
Δημοσιεύσεις: 288
Θέματα: 21
Εγγραφή: 26-12-2011
28-09-2013, 07:54 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-11-2021, 10:00 AM από mercedes1988. Edited 1 time in total.)
Για το Β8 προτείνω να πηγαίνει μέχρι το Στ.Άνω Πατησίων, ενώ για το Γ9 προτείνω να τερματίζει μαζί με το 703 στον Αγ.Ελευθέριο. Η Αχαρνών καλύπτεται απ΄το Β9 και το 6 το τρόλει.
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(28-09-2013, 05:46 PM)mercedes1988 Έγραψε: Το Α11,Β11,Γ10 και Γ12 προτείνω να τερματίζουν στην Αττική.Β12 και 732 καμία τροποποίηση. (28-09-2013, 07:54 PM)mercedes1988 Έγραψε: Για το Β8 προτείνω να πηγαίνει μέχρι το ΣΤ.ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΩΝ, ενώ για το Γ9 προτείνω να τερματίζει μαζί με το 703 στον Αγ.Ελευθέριο.Η Αχαρνών καλύπτεται απ΄το Β9 και το 6 το τρόλλευ. Γ9: Τροποποίηση σε 707 "ΑΧΑΡΝΑΙ - ΚΟΚ. ΜΥΛΟΣ - ΣΤ. Α. ΠΑΤΗΣΙΩΝ".
Επίσης, θα μπορούσε να υπάρξει και επέκταση έως το Ολυμπιακό Χωριό, όπως πρότειναν οι φορείς των Αχαρνών.
Γ10: Τροποποίηση σε 720 "ΑΝΑΚΑΣΑ - ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ - ΣΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ".
Α11/ Β11: Ενοποίηση σε μία, με διατήρηση του αριθμού της Α11, αλλά η διαδρομή θα είναι αυτή της Β11, ενώ η αφετηρία της μπορεί να μεταφερθεί στο σταθμό Λαρίσης.
(Το Πανόραμα θα εξυπηρετείται από την 747)
Γ12: Κατάργηση. Στη θέση του μπορεί να ενισχυθούν η 25 και η 701.
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
https://docs.google.com/document/d/1LhrB...sp=sharing
Επειδή παραείναι σεντόνι για να μπορέσετε να το διαβάσετε εντός φόρουμ, το ανέβασα στο drive μου.Περιμένω τα σχόλιά σας για μια επικοδομητική συζήτηση.
Παραμένω στη λογική των κορμών, όπου κάθε κατοικος της Αθήνας θα μπορεί να κατεβαίνει κέντρο με μία μετεπιβίβαση σε άλλο λεωφορείο ή μέσο σταθερής τροχιάς. Επίσης θεωρώ κάπως άδικο ο κάτοικος της Νέας Κηφισιάς (ΤΕΒ9) να κατεβαίνει κέντρο με 1,20€, ενώ ο κάτοικος της Άνω Ηλιούπολης που είναι πιο κοντά να πληρώνει 1,40€ λόγω μετεπιβίβασης σε μετρό ή λεωφορείο της Βουλιαγμένης.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 2.818
Θέματα: 48
Εγγραφή: 21-02-2012
(03-10-2013, 02:25 PM)nikos1991 Έγραψε: https://docs.google.com/document/d/1LhrB...sp=sharing
Επειδή παραείναι σεντόνι για να μπορέσετε να το διαβάσετε εντός φόρουμ, το ανέβασα στο drive μου.Περιμένω τα σχόλιά σας για μια επικοδομητική συζήτηση.
Ναι, αλλά άνοιξέ μας την πρόσβαση!
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(03-10-2013, 02:44 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ναι, αλλά άνοιξέ μας την πρόσβαση!
Done
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
|