Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: - 231 Αυτό θα κάνει χαρούμενο τον Vasilis21 που έχει συχαθεί το σύμπλεγμα 622-815. Το είχα γράψει και παλιότερα για την ανάγκη δημιουργίας αυτής της γραμμής ώστε να υπάρχει ποιοτική συγκοινωνία στην περιοχή και κατάργηση του καταραμένου 815 που απλά χαλάει τη συχνότητα. Για ιστορικούς λόγους καλύτερα να πάρει τον αριθμό 213 που είχε το παλιό λεωφορείο του Γουδιού (231 ήταν το Πλ. Κουμουνδούρου - Γουδή μέσω Μιχαλακοπούλου)
το λαθος που εχουνε κανει στον οασα με το συμπλεγμα 622-815 ειναι οτι τα περισσοτερα δρομολογια απο τις 2 αφετηριες εχουνε διαφορα ενα τεταρτο (Πχ 622 απο γαλατσι 13:10 815 απο ταυρο 13:25.Τα 2 αυτα δρομολογια ομως δεν κανουν την ιδια ωρα να φτασουν κεντρο (ακαδημια)το 622 θα φτασει περιπου στις 13:40 και το θα φτασει και αυτο 13:40 γιατι δεν εχει τοση κινηση απο πειραιως
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
Χθες το απόγευμα διαπίστωσα ότι στο σταθμό μετεπιβίβασης στο Μετρό της Δάφνης, έχει γίνει στην αριστερή πλευρά κάθε διαδρόμου (κοιτώντας από την πλευρά της Παπαναστασίου (τέρμα 217/229)) μία κίτρινη διαγράμμιση, προφανώς για να δείχνει ότι διέρχονται λεωφορεία για να μη σταθμεύουν.

Με μία αναδιάταξη στάσεων/αφετηριών, θα μπορούσαν και κάποιες γραμμές να γίνουν κανονικά διπλής, αντί για κυκλικές ως εξής:
1ος Διάδρομος: (είναι ο διάδρομος που βρίσκεται δίπλα στην έξοδο του Μετρό) Μπροστά θα έχει τέρμα το 237, ακριβώς πίσω του το 201 και πιο πίσω το 206. Με ρύθμιση της δρομολόγησης ώστε να υπάρχει ένα όχημα κάθε φορά, χωράνε και τα 3, ενώ υπάρχει χώρος για να διέλθει λεωφορείο δίπλα από τα σταθμευμένα.
2ος Διάδρομος: (ο μεσαίος) Μπροστά θα έχουν αφετηρία τα 219/816 και πίσω θα έχει αφετηρία το 212 και στάση τα 218/232.
3ος Διάδρομος: (δίπλα από τα ταξί) Μπροστά (προς την Παπαναστασίου) η αφετηρία του 141 και πίσω αυτή του 131.
Στάση επί της Αγ. Δημητρίου: Ιδρύεται για το 112, στο ύψος της πιάτσας των ταξί, για να αποφεύγεται η εμπλοκή του στο σταθμό μετεπιβίβασης. (Το επιχείρημα ότι να το αφήσουμε ως έχει, για να έχει κοινή με 219/816, λόγω 3 κοινών στάσεων που έχει μετά, το θεωρώ αστείο!)
Στάσεις επί της Αλ. Παπαναστασίου: Ως έχουν για 218/232 προς Πειραιά και το τέρμα των 217/229.
Απάντηση
(23-09-2013, 01:02 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Χθες το απόγευμα διαπίστωσα ότι στο σταθμό μετεπιβίβασης στο Μετρό της Δάφνης, έχει γίνει στην αριστερή πλευρά κάθε διαδρόμου (κοιτώντας από την πλευρά της Παπαναστασίου (τέρμα 217/229)) μία κίτρινη διαγράμμιση, προφανώς για να δείχνει ότι διέρχονται λεωφορεία για να μη σταθμεύουν.

Με μία αναδιάταξη στάσεων/αφετηριών, θα μπορούσαν και κάποιες γραμμές να γίνουν κανονικά διπλής, αντί για κυκλικές ως εξής:
1ος Διάδρομος: (είναι ο διάδρομος που βρίσκεται δίπλα στην έξοδο του Μετρό) Μπροστά θα έχει τέρμα το 237, ακριβώς πίσω του το 201 και πιο πίσω το 206. Με ρύθμιση της δρομολόγησης ώστε να υπάρχει ένα όχημα κάθε φορά, χωράνε και τα 3, ενώ υπάρχει χώρος για να διέλθει λεωφορείο δίπλα από τα σταθμευμένα.
2ος Διάδρομος: (ο μεσαίος) Μπροστά θα έχουν αφετηρία τα 219/816 και πίσω θα έχει αφετηρία το 212 και στάση τα 218/232.
3ος Διάδρομος: (δίπλα από τα ταξί) Μπροστά (προς την Παπαναστασίου) η αφετηρία του 141 και πίσω αυτή του 131.
Στάση επί της Αγ. Δημητρίου: Ιδρύεται για το 112, στο ύψος της πιάτσας των ταξί, για να αποφεύγεται η εμπλοκή του στο σταθμό μετεπιβίβασης. (Το επιχείρημα ότι να το αφήσουμε ως έχει, για να έχει κοινή με 219/816, λόγω 3 κοινών στάσεων που έχει μετά, το θεωρώ αστείο!)
Στάσεις επί της Αλ. Παπαναστασίου: Ως έχουν για 218/232 προς Πειραιά και το τέρμα των 217/229.
Μιας και το ανέφερες έχει κάποιο πλεονέκτημα ή μειονέκτημα μια κυκλική από μια γραμμή με αφετηριά τερμα;
Επίσης με τις ακτινικες γραμμές έχουμε όφελος ή απώλειες στο θέμα λεωφορείων και οδηγών; Για παράδειγμα αν είχαμε τις γραμμες: 608 Ακαδημία-Γαλάτσι και 222: Ακαδημια-Νεκρ Ζωγράφου
Απάντηση
(23-09-2013, 02:04 AM)georgio Έγραψε: Μιας και το ανέφερες έχει κάποιο πλεονέκτημα ή μειονέκτημα μια κυκλική από μια γραμμή με αφετηριά τερμα;
Επίσης με τις ακτινικες γραμμές έχουμε όφελος ή απώλειες στο θέμα λεωφορείων και οδηγών; Για παράδειγμα αν είχαμε τις γραμμες: 608 Ακαδημία-Γαλάτσι και 222: Ακαδημια-Νεκρ Ζωγράφου

Οι γραμμές διπλής (αφετηρία + τέρμα) έχουν το πλεονέκτημα συγκεκριμένων ωρών αναχώρησης και από τα δύο άκρα. Γιατί πχ σκέψου αυτόν που θα ήθελε να πάρει το 205 για να κατέβει Γλυφάδα. Μέχρι την 1/10 που θα γίνει διπλής, η γραμμή έχει αφετηρία/τέρμα στο Γκολφ και δεν ξέρεις καν πότε θα περάσει από Τερψιθέα προς Γλυφάδα!

Για τις ακτινικές, δεν ξέρω αν ήταν με το παλιό σύστημα, ποια θα ήταν η κατάσταση. Για τα 608/222 που λες, πιθανόν το 222 να το είχαν στο 6λεπτο (όπως τα 220/221) για να σηκώνει το Ζωγράφο και την Πανεπιστημιούπολη και το 608 να είχε ανά 9λεπτο ή 10λεπτο για να εξυπηρετεί το Γαλάτσι. Σίγουρα τα οχήματα θα ήταν λιγότερα, σε μία τέτοια περίπτωση, αλλά η εξυπηρέτηση δε θα ήταν η ίδια.
Απάντηση
(23-09-2013, 08:42 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Για τις ακτινικές, δεν ξέρω αν ήταν με το παλιό σύστημα, ποια θα ήταν η κατάσταση. Για τα 608/222 που λες, πιθανόν το 222 να το είχαν στο 6λεπτο (όπως τα 220/221) για να σηκώνει το Ζωγράφο και την Πανεπιστημιούπολη και το 608 να είχε ανά 9λεπτο ή 10λεπτο για να εξυπηρετεί το Γαλάτσι. Σίγουρα τα οχήματα θα ήταν λιγότερα, σε μία τέτοια περίπτωση, αλλά η εξυπηρέτηση δε θα ήταν η ίδια.

Το 222 ήταν χειρότερο από το 608, σας πληροφορώ. Το 608 είχε πριν το 2005 5λεπτο στην αιχμή και 8λεπτο την υπόλοιπη μέρα, ενώ το 222 είχε 7,5 στην αιχμή και 10 τις υπόλοιπες ώρες. Ειδικά το απόγευμα γινόταν χαμός. Με το 608 έφτιαξε ο κλάδος του Νεκροταφείου, αλλά χάλασε εν γένει η σύνδεση Ζωγράφου (έσπασε το συγκρότημα με το 235)
Απάντηση
(23-09-2013, 08:46 PM)Citaro Έγραψε: Το 222 ήταν χειρότερο από το 608, σας πληροφορώ. Το 608 είχε πριν το 2005 5λεπτο στην αιχμή και 8λεπτο την υπόλοιπη μέρα, ενώ το 222 είχε 7,5 στην αιχμή και 10 τις υπόλοιπες ώρες. Ειδικά το απόγευμα γινόταν χαμός. Με το 608 έφτιαξε ο κλάδος του Νεκροταφείου, αλλά χάλασε εν γένει η σύνδεση Ζωγράφου (έσπασε το συγκρότημα με το 235)

Κε Ο530 μήπως έχετε το archive των δρομολογίων του 222; Το παλαιότερο αρχείο δρομολογίων που έχω είναι μετά τη συνένωση
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Πριν κανένα 2ωρο περίπου, βρισκόμενος στην κεντρική πλατεία της Ηλιούπολης, τσεκάρα το 201 και στις 2 κατευθύνσεις.

Τόσο το #707, που πέρασε προς Αργυρούπολη, όσο και το #246 που κατευθύνονταν στη Δάφνη, μπορεί να μην ήταν γεμάτα, αλλά τον κόσμο τους τον είχαν.

Για αρχή, πιστεύω ότι μια καλή κίνηση θα ήταν η τροποποίηση της γραμμής για να καταλήγει στο σταθμό της Αργυρούπολης.

Παράλληλα, το 142 θα μπορούσε να μεταφερθεί στο Α/Σ Ελληνικού, με διέλευση όμως από το σταθμό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ και να κοπεί το 155.

ΥΓ: Όπως καταλαβαίνουμε όλοι, οποιαδήποτε τροποποίηση υπάρξει από εδώ και στο εξής στα ΝΠ, δε μπορεί να αφήσει ανεπηρέαστο το υπόλοιπο δίκτυο της περιοχής, ακριβώς γιατί δεν έχουν γίνει βελτιωτικές αλλαγές.
Απάντηση
(24-09-2013, 12:28 AM)nikos1991 Έγραψε: Κε Ο530 μήπως έχετε το archive των δρομολογίων του 222; Το παλαιότερο αρχείο δρομολογίων που έχω είναι μετά τη συνένωση

Ορίστε. Πινακάκια που είχα φτιάξει για δική μου χρήση το 2002 (τότε που για να μπείς στο Ιντερνετ έπρεπε να ...κλείσεις το τηλέφωνο και να περιμένεις ένα απόγευμα για να κατέβει το αρχείο με ... 56Kbps (και χρέωση ανά δευτερόλεπτο...)
Έχω και τα επίσημα του ΟΑΣΑ σκαναρισμένα αλλά είναι μεγάλο το αρχείο και δεν φεύγει.

Τα δρομολόγια αυτά τηρήθηκαν σχεδόν χωρίς αλλαγές από 2000 μέχρι 2005. Για να βρείς τα δρομολόγια του 235, απλά υπολογίζεις τις ενδιάμεσες αναχωρήσεις (καθώς έφευγαν 1 προς 1). Πρώτη αναχώρηση από Ζωγράφου 05:05, Σαβ 05:10 Κυρ 05:25, Τελευταίο 23:20, Σ/Κ 23:15. Είχαν δηλαδή ακριβώς την ίδια συχνότητα.


Συνημμένα αρχείο(α)
.doc   zografou.doc (Μέγεθος: 37,5 KB / Λήψεις Αρχείων: 404)
.doc   akadimia.doc (Μέγεθος: 39 KB / Λήψεις Αρχείων: 345)
Απάντηση
(25-09-2013, 09:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Πριν κανένα 2ωρο περίπου, βρισκόμενος στην κεντρική πλατεία της Ηλιούπολης, τσεκάρα το 201 και στις 2 κατευθύνσεις.

Τόσο το #707, που πέρασε προς Αργυρούπολη, όσο και το #246 που κατευθύνονταν στη Δάφνη, μπορεί να μην ήταν γεμάτα, αλλά τον κόσμο τους τον είχαν.

Για αρχή, πιστεύω ότι μια καλή κίνηση θα ήταν η τροποποίηση της γραμμής για να καταλήγει στο σταθμό της Αργυρούπολης.

Παράλληλα, το 142 θα μπορούσε να μεταφερθεί στο Α/Σ Ελληνικού, με διέλευση όμως από το σταθμό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ και να κοπεί το 155.

ΥΓ: Όπως καταλαβαίνουμε όλοι, οποιαδήποτε τροποποίηση υπάρξει από εδώ και στο εξής στα ΝΠ, δε μπορεί να αφήσει ανεπηρέαστο το υπόλοιπο δίκτυο της περιοχής, ακριβώς γιατί δεν έχουν γίνει βελτιωτικές αλλαγές.

To 201 όντως έχει κίνηση γι' αυτό ας μείνει ως έχει ή να μεταφερθεί το Τέρμα του στο Στ. Αργυρούπολης. Το 142 δεν χρειάζεται να πάει στο Α/Σ Ελληνικού για να κοπεί το 155.
Απάντηση
(26-09-2013, 12:48 AM)mercedes elbo Έγραψε: To 201 όντως έχει κίνηση γι' αυτό ας μείνει ως έχει ή να μεταφερθεί το Τέρμα του στο Στ. Αργυρούπολης. Το 142 δεν χρειάζεται να πάει στο Α/Σ Ελληνικού για να κοπεί το 155.

Γιατί όχι; Αν πάει το 142 στο Α/Σ:
1) Υπάρχει χώρος για το 201, χωρίς να δημιουργείται πρόβλημα.
2) Θα καλύπτει πλέον όλη τη Λ. Αλίμου, η οποία είναι μοιρασμένη σήμερα σε 142 και 155.
3) Έχει γραμμή εξυπηρέτησης το Α/Σ, κόβεται το 155, παίρνει +1 όχημα το 142 (τα άλλα πάνε στην Ηλιούπολη) και στρώνει σε 20λεπτο περίπου η Αλίμου και το Αμαξοστάσιο.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.541 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.558 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.860 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.642 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.719 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.402 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.643 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.763 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.298 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.359 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 18 Επισκέπτης (ες)