Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
#81
(24-07-2013, 12:10 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Απλά γίνεται χαμός αν τύχει και είναι στη σειρά 112 που αποβιβαζει, 131, 141 και 219/816 (τα 3 τελευταία όχι απαραίτητα νε αυτή τη σειρά). Μπλοκάρει η Αγ. Δημητρίου και όλα ωραία, όλα καλά.

Όντως ισχύει αυτό ειδικά τώρα που έχει και το 202.
Απάντηση
#82
(11-09-2013, 03:34 PM)georgio Έγραψε: Το 205 θα μπορουσε κατεβαίνωντας την ιασωνίδου να στρίβει δεξια βουλιαγμένης αναστροφή στο φανάρι που στριβουν τα Ε22/124 κλπ συνέχεια η ίδια για να εξυπηρετεί και το σταθμό ελληνικού για όσους πάνε γλυφάδα. Τι λέτε;

Απαντώ εδώ για να μη συνεχιστεί το offtopic.

Καταρχάς, η αναστροφή στο σημείο εκεί απαγορεύεται από τον ΚΟΚ (υπάρχει ειδική σήμανση). Καλύτερα να παραμείνει το 205 ως έχει.
Απάντηση
#83
Και οι προτάσεις συνεχίζονται στον τομέα 2:
201: ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΜΕΣΩ Λ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ)
Η νέα αφετηρία της γραμμής θα βρίσκεται στην υπάρχουσα του 142 και η κυκλική διαδρομή που θα ακολουθείται θα καλύπτει μέρος των γραμμών 201, 155 και 206 και θα είναι η εξής:
παρ. λ. Βουλιαγμένης, Αλεξιουπόλεως, πλ. Ηρ. Πολυτεχνείου, Αλεξιουπόλεως, Αργυρουπόλεως/Ηρ. Πολυτεχνείου, Μαρ. Αντύπα, Πλ. Π.Π. Γερμανού, Μαρ. Αντύπα, Πλ. Καραϊσκάκη (Κανάρια), Ηρακλέου, Σπ. Μηλίου, Τσαμάδου, Π. Γρηγορίου Ε', Δημοκρατίας, Πλ. Ανεξαρτησίας, Δημοκρατίας, Μεσολογγίου, Κερασούντος, Ηλιουπόλεως, Κύπρου, Εθν. Αντιστάσεως, Υψηλάντου, Βουλιαγμένης (ΜΕΤΡΟ Αγ. Δημητρίου), Αγ. Κωνσταντίνου, Μαρ. Αντύπα/Ηλιουπόλεως, Προύσσης, Δημοκρατίας, Πλ. Ανεξαρτησίας, Αγ. Μαρίνης, Π. Γρηγορίου Ε', Τσαμάδου, Σπ. Μηλίου, Ηρακλέους, Α. Παπανδρέου, Πλ. Καραϊσκάκη, Μαρ. Αντύπα, Πλ. Π. Π. Γερμανού, Μαρ. Αντύπα, Ηρ. Πολυτεχνείου/Αργυρουπόλεως, Αλεξιουπόλεως, Πλ. Ηρ. Πολυτεχνείου, Μαρ. Γερουλάνου, Ελ. Βενιζέλου, Θουκυδίδου, Τήνου, παρ. λ. Βουλιαγμένης
Τα δρομολόγια στην αιχμή ανά 12'.

202 (ΝΕΑ): ΧΑΡΑΥΓΗ - ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ - ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
Η αφετηρία της γραμμής θα βρίσκεται στο υπάρχον τέρμα της 856 και η κυκλική διαδρομή που θα ακολουθείται θα καλύπτει μέρος της 856 και της κατηργημένης 202 και θα είναι η εξής:
Από Πλούτωνος έως Ηλιουπόλεως τη διαδρομή της 856, αριστερά Ηλ. Ηλιού και συνέχεια με αυτή του 202 έως το Μετρό του Αγ. Ιωάννη και στη συνέχεια αριστερά λ. Γ. Καφαντάρη και διαδρομη 856 μέχρι την αφετηρία/τέρμα στη Χαραυγή
Τα δρομολόγια στην αιχμή ανά 12-15'.

203: ΚΑΡΕΑΣ - ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΒΥΡΩΝΑ - ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ
Η αφετηρία της γραμμής παραμένει στην Πλ. Βιάννου και η κυκλική διαδρομή τροποποιείται ώστε να διέρχεται από τον Κουταλά και το Νεκροταφείο Βύρωνα και να είναι κυκλική ως προς το ΜΕΤΡΟ Ευαγγελισμού.
Για λόγους ασφαλείας, τα δρομολόγια από 05:00 έως Ανατολή Ηλίου και από Δύση Ηλίου έως 23:10 δε θα διέρχονται από Κουταλά (από Νεκροταφείο θα συνεχίζουν απευθείας για Καρέα).

204: Καταργείται
Η περιοχή του Κουταλά θα εξυπηρετείται από την τροποποιημένη 203, ενώ για την εξυπηρέτηση των Στρατοπέδων Βύρωνα θα ιδρυθεί εξπρές γραμμή με συγκεκριμένες ώρες δρομολογίων (τύπου 801/836).

205: ΓΛΥΦΑΔΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
Η διαδρομή της γραμμής τροποποιείται ως εξής:
Διαδρομή από Γλυφάδα: Από Βουλιαγμένης (πριν τα φανάρια της Ιασωνίδου), αριστερά στην οδό που οδηγεί στο παλιό Αεροδρόμιο, διέλευση από Εκθεσιακό Κέντρο, δεξιά Ελ. Βενιζέλου, συνέχεια Ιασωνίδου, συνέχεια κανονικά.
Διαδρομή από Τερψιθέα: Η αντίστροφη της παραπάνω.
Τα δρομολόγια στην αιχμή ανά 10'.

206: Καταργείται
Η διαδρομή της θα εξυπηρετείται από τη νέα 208 και την τροποποιημένη 201.

207: ΓΛΥΦΑΔΑ - ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
Τροποποιείται ώστε και στις δύο κατευθύνσεις να διέρχεται από τη Γρ. Λαμπράκη.
Τα δρομολόγια στην αιχμή ανά 20'.

208 (ΝΕΑ): ΤΟΠΙΚΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
Η αφετηρία της γραμμής θα βρίσκεται στην παλιά του 208, το τέρμα της στο τέρμα της Λ. Πατρ. Γρηγορίου (Αγ. Μαρίνα) και η διαδρομή που θα ακολουθείται θα καλύπτει μέρος των Α4, 140, 201 και 206 και θα είναι η εξής:
Από Κ. Ηλιούπολη: Πλ. Ανεξαρτησίας, Γ. Παπανδρέου/Κυπρ. Ηρώων, Πλ. 25ης Μαρτίου, Κοτζιά, Πλ. Π. Π. Γερμανού, Ηρ. Κωνσταντοπούλου, Χαρ. Τρικούπη, Πύρρωνος, Βουλιαγμένης (Στάση στο ΜΕΤΡΟ Ηλιούπολης), Εθν. Μακαρίου, Πύρρωνος, Σοφ. Βενιζέλου, Πλ. 25ης Μαρτίου, Σοφ. Βενιζέλου, Πλ. Εθν. Αντιστάσεως, Σοφ. Βενιζέλου, Πλ. Παραθύρα, Αρχιμήδους, Αναστάσεως, Βελισσαρίου, Αλ. Παναγούλη, Διγενή, Πατρ. Γρηγορίου Ε'
Από Αγ. Μαρίνα: Π. Γρηγορίου Ε', Διγενή, Αλ. Παναγούλη, Ελ. Βενιζέλου, Αναστάσεως, Αρχιμήδους, Νεύτωνος, Αλ. Παναγούλη, Σοφ. Βενιζέλου, Πλ. Εθν. Αντιστάσεως, Σοφ. Βενιζέλου, Πλ. 25ης Μαρτίου, Σοφ. Βενιζέλου, Πύρρωνος (Στάση στο ΜΕΤΡΟ Ηλιούπολης), Βουλιαγμένης, Εθν. Μακαρίου, Ηρ. Κωνσταντοπούλου, Πλ. Π. Π. Γερμανού, Κοτζιά, Πλ. 25ης Μαρτίου, Κυπρ. Ηρώων/Γ. Παπανδρέου, Πλ. Ανεξαρτησίας.
Τα δρομολόγια στην αιχμή ανά 9'.

209: Ενισχύεται, για κατάργηση του 054.
Τα δρομολόγια στην αιχμή ανά 9-10'.

212: ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ - ΒΥΡΩΝΑΣ - ΚΑΡΕΑΣ - ΑΓ. ΜΑΥΡΑ
Τροποποιείται για να καλύψει το κενό της 155 ως εξής:
Από Δάφνη: Αναστάσεως, Βελισσαρίου, Αλ. Παναγούλη, Πλ. Παραθύρα
Από Αγ. Μαύρα: Πλ. Παραθύρα, Αλ. Παναγούλη, Ελ. Βενιζέλου, Αναστάσεως, συνέχεια κανονικά.

217: ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ (ΜΕΣΩ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ)
Καμία περαιτέρω τροποποίηση.

218: ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ (ΜΕΣΩ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ)
Η νέα αφετηρία της ορίζεται στην Πλ. Καραϊσκάκη και το τέρμα της στο ΜΕΤΡΟ Δάφνης.

219: Καταργείται
Η διαδρομή της θα εξυπηρετείται από την τροποποιημένη 816 (επεκτείνεται μέχρι την αφετηρία της 815).

220: ΑΝΩ ΙΛΙΣΙΑ - ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ
Γίνεται τροφοδοτική στο στ. Ευαγγελισμού, με την εξής διαδρομή:
Μιχαλακοπούλου, Βασ. Κωνσταντίνου, Ριζάρη, Βασ. Σοφίας, συνέχεια κανονικά προς Άνω Ιλίσια.

221: Καταργείται
Η διαδρομή της θα εξυπηρετείται από την 220 και την τροποποιημένη 235.

223 (ΝΕΑ): ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ - ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ
Η αφετηρία της γραμμής θα βρίσκεται στην υπάρχουσα της 224 και η διαδρομή που θα ακολουθείται θα καλύπτει μέρος της 224 έως το στ. Ευαγγελισμού.
Τα δρομολόγια στην αιχμή ανά 9'.

224: Καταργείται
Η διαδρομή της θα εξυπηρετείται από τις νέες γραμμές 223 (για την Καισαριανή) και 047 (για το Πολύγωνο).

227: Δεν τροποποιείται.

229: ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ (ΜΕΣΩ Λ. ΑΜΦΙΘΕΑΣ)
Καμία περαιτέρω τροποποίηση.

230: ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ - ΣΤ. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ
Η διαδρομή που θα ακολουθείται θα είναι η εξής:
Ως έχει μέχρι το ΜΕΤΡΟ Αμπελοκήπων, Λ. Αλεξάνδρας, Δημητσάνας, Φθιώτιδος, Πανόρμου, Λ. Αλεξάνδρας, συνέχεια κανονικά προς Ζωγράφου.
Η περιοχή της Ακρόπολης θα εξυπηρετείται από την τροποποιημένη 051, ενώ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Χαρ. Τρικούπη και Ιπποκράτους ενισχύεται η 813 (ανά 9-10' στην αιχμή).

231 (ΝΕΑ): ΓΟΥΔΙ - ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ
Η αφετηρία της γραμμής θα βρίσκεται στο υπάρχον τέρμα των 622/815 και η διαδρομή που θα ακολουθείται θα καλύπτει μέρος της διαδρομής των δύο αυτών γραμμών έως το στ. Ευαγγελισμού.
Τα δρομολόγια στην αιχμή ανά 10'.

232: Καταργείται
Η διαδρομή της θα εξυπηρετείται από τη 218.

235: ΖΩΓΡΑΦΟΥ - ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ (ΜΕΣΩ ΟΥΛΩΦ ΠΑΛΜΕ)
Τροποποιείται για να καλύπτει μέρος της διαδρομής της 221 και καθίσταται τροφοδοτική στο ΜΕΤΡΟ Ευαγγελισμού.
Τα δρομολόγια στην αιχμή ανά 8-9'.

237: Ενισχύεται, λόγω τροποποίησης των 201 και 218.
Τα δρομολόγια στην αιχμή ανά 8-9'.

242: Δεν τροποποιείται
Μελλοντικά, να εξεταστεί αλλαγή αριθμοδότησης, στο πλαίσιο ενιαίας αριθμοδότησης των σχολικών/φοιτητικών γραμμών.

250: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ (EXPRESS)
Η νέα αφετηρία της ορίζεται προ της σήραγγας της Θεολογικής και η διαδρομή της τροποποιείται ως εξής:
Διέλευση κάτω από τη σήραγγα, κυκλικά στην πλατεία και συνέχεια αντίστροφα την υπάρχουσα διαδρομή του 250 από Θεολογική έως την πλατεία και συνέχεια κανονικά.
Η γραμμή καθίσταται εξπρες και δε θα πραγματοποιεί στάσεις εκτός του Πανεπιστημιακού Συγκροτήματος, πλην αυτών στο ΜΕΤΡΟ Ευαγγελισμού.

Για την εύρυθμη λειτουργία των γραμμών 203, 220, 223, 231, 235, 250 στον Ευαγγελισμό θα ισχύσουν τα εξής:
1) Στη στάση της οδού Ριζάρη θα πραγματοποιείται μόνο αποβίβαση των επιβατών από αυτές τις γραμμές.
2) Στη στάση της Βασ. Σοφίας (θα εξυπηρετείται και η 203 από αυτή) θα πραγματοποιείται επιβίβαση των επιβατών σε αυτές τις γραμμές.

ΥΓ: Όχι, δεν τον ξέχασα τον τομέα 1. Απλά θέλω να τσεκάρω κάποια ακόμη πράγματα.
Απάντηση
#84
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με αρκετά από τα παραπάνω.
- η πρόταση για το νέο 235 που πιστέυω θα βολεύει τόσο τους Ζωγραφιώτες (σύνδεση Ζωγράφου με 140 χωρίς να κατεβαίνεις μέχρι το Καφενείο και μετά να κάνεις τη βόλτα του 140) όσο και για τις Φοιτητικές.Εστίες.Πανεπιστημίου.Αθηνών, που έχουν εύκολη πρόσβαση στην αγορά του Ζωγράφου και στις σχολές (όχι ανά 18' που περνάει το 221), ενώ δεν χάνει αρκετό χρόνο μέσω Ούλωφ Πάλμε.
- το νέο 202 που φαντάζομαι πως αναλαμβάνει το τμήμα του 856 στη Δάφνη. Το 856 μετατρέπεται από διακεντρική γραμμή σε ακτινική - τροφοδοτική στην πλ. Κουμουνδούρου;
- 203: Κουταλάς είναι η περιοχή μετά το Νεκρ. Βύρωνα, από την πλευρά του στρατοπέδου; Έχει σπίτια εκεί πάνω;
- 209: Το 054 τι θα γίνει; Τοπικό στην Αττική, Μουσείο, Πολυτεχνείο; Σαν διακεντρική τον έχει τον κόσμο του.
- 212: Γίνεται λίγο μακαρόνι. Τι να το κάνεις να σε πάει μέσω Καρέα - Βύρωνα - Υμηττού; Από την Αγ. Μαύρα χρειάζεται ένα όχημα να κατεβαίνει την Σοφ. Βενιζέλου μέχρι τέρμα να αδειάζει στο στ. Ηλιούπολη και να επιστρέφει (βλέπε το 208 που προτείνεις σε συνδιασμό με τη μη κατάργηση του 206) .
- 223-4 Κόβωντας το 224 αφήνουμε τη Σόλωνος χωρίς λεωφορείο (το 060 περνάει ανά 30' οπότε δεν μετράει). Επίσης το 224 συνδέει τα δικηγορικά γραφεία της Σόλωνος με τα δικαστήρια. Το 223 μπορεί να επιτευχθεί δίνοντας 3 οχήματα στη δημοτική της Καισαριανής για να βγάζει ανά 10'
- 250 LIKE!!!
- 230 υποθέτω πως εννοείς επέκταση του 051 μέχρι Ακρόπολη μέσω κέντρου. Καλή ιδέα από θέμα αρχαιολογικού - τουριστικού ενδιαφέροντος, αλλά η Ακρόπολη δεν χρειάζεται την συχνότητα του 051.
- 231 Αυτό θα κάνει χαρούμενο τον Vasilis21 που έχει συχαθεί το σύμπλεγμα 622-815. Το είχα γράψει και παλιότερα για την ανάγκη δημιουργίας αυτής της γραμμής ώστε να υπάρχει ποιοτική συγκοινωνία στην περιοχή και κατάργηση του καταραμένου 815 που απλά χαλάει τη συχνότητα. Για ιστορικούς λόγους καλύτερα να πάρει τον αριθμό 213 που είχε το παλιό λεωφορείο του Γουδιού (231 ήταν το Πλ. Κουμουνδούρου - Γουδή μέσω Μιχαλακοπούλου)
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#85
(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: -231 Αυτό θα κάνει χαρούμενο τον Vasilis21 που έχει συχαθεί το σύμπλεγμα 622-815. Το είχα γράψει και παλιότερα για την ανάγκη δημιουργίας αυτής της γραμμής ώστε να υπάρχει ποιοτική συγκοινωνία στην περιοχή και κατάργηση του καταραμένου 815 που απλά χαλάει τη συχνότητα. Για ιστορικούς λόγους καλύτερα να πάρει τον αριθμό 213 που είχε το παλιό λεωφορείο του Γουδιού (231 ήταν το Πλ. Κουμουνδούρου - Γουδή μέσω Μιχαλακοπούλου)
καλο το 231 δεν λεω αλλα σαν κατοχος καρτας μονο για λεοφορεια θα προτιμουσα να κατεβαινει μεχρι ακαδημια.Big GrinBig Grin
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση
#86
(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με αρκετά από τα παραπάνω.
- η πρόταση για το νέο 235 που πιστέυω θα βολεύει τόσο τους Ζωγραφιώτες (σύνδεση Ζωγράφου με 140 χωρίς να κατεβαίνεις μέχρι το Καφενείο και μετά να κάνεις τη βόλτα του 140) όσο και για τις Φοιτητικές.Εστίες.Πανεπιστημίου.Αθηνών, που έχουν εύκολη πρόσβαση στην αγορά του Ζωγράφου και στις σχολές (όχι ανά 18' που περνάει το 221), ενώ δεν χάνει αρκετό χρόνο μέσω Ούλωφ Πάλμε.
Κυρίως εξυπηρετεί μεγάλη μερίδα φοιτητών, που μένει στου Ζωγράφου, και δεν έχει σήμερα απευθείας πρόσβαση στην πύλη του Πανεπιστημίου, για μετεπιβίβαση στην εσωτερική συγκοινωνία της Πανεπιστημιούπολης (250, εσωτερικό).

(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: - το νέο 202 που φαντάζομαι πως αναλαμβάνει το τμήμα του 856 στη Δάφνη. Το 856 μετατρέπεται από διακεντρική γραμμή σε ακτινική - τροφοδοτική στην πλ. Κουμουνδούρου;
Για το 856, αν και το άφησα για τον τομέα 8, εντούτοις μετά τη λειτουργία του σταθμού ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ κόβεται και στη θέση του ενισχύονται οι 750 και Α16 (περιορίζεται στο Δάσος ή στο Δαφνί και αποτελεί τη βασική γραμμή της Ι. Οδού) και ιδρύεται η 202.

(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: - 203: Κουταλάς είναι η περιοχή μετά το Νεκρ. Βύρωνα, από την πλευρά του στρατοπέδου; Έχει σπίτια εκεί πάνω;
Ακριβώς αυτή η περιοχή είναι. Δεν είναι κατοικημένη, αλλά έχει το πάρκο, που είναι και χώρος άθλησης (έχει μέσα γήπεδα). Και επειδή ακριβώς δεν είναι κατοικημένη και είναι και δασική, γι' αυτό πρέπει τα δρομολόγια να εκτελούνται προς τα εκεί να εκτελούνται μόνο από την Ανατολή έως τη Δύση του Ηλίου.

(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: - 209: Το 054 τι θα γίνει; Τοπικό στην Αττική, Μουσείο, Πολυτεχνείο; Σαν διακεντρική τον έχει τον κόσμο του.
Τον κόσμο του μπορεί να τον έχει, αλλά το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι διακεντρικές είναι ότι σπάνε στα δύο αρκετά συχνά τον τελευταίο καιρό. Κάνε μία αναζήτηση στο διαδίκτυο να δεις πόσες πορείες έγιναν αυτή την εβδομάδα στο κέντρο. Κάθε μέρα και πορεία. Και το αποτέλεσμα είναι κάποιο από τα δύο άκρα της γραμμής να μην εξυπηρετείται, γιατί δεν υπάρχει σε αυτό επάρκεια οχημάτων.
Για το 654 (το τοπικό 054 από Περισσό), έχω σκεφτεί να γίνει τοπικό στα Κάτω Πατήσια. Γιατί στόχος μιας νέας αναδιάρθρωσης θα πρέπει να είναι το να καταστούν όσο περισσότερες γραμμές γίνεται τροφοδοτικές στο δίκτυο των 3 γραμμών του Μετρό.
Το να κατεβαίνει Μουσείο ή Πολυτεχνείο, το βρίσκω άσκοπο. Δεν είναι κέντρο έτσι κι αλλιώς. Επίσης, επικαλύπτεται το 054 και από το 608, το οποίο και θα ενισχυθεί ακόμη και σε 3-4' στην αιχμή, διότι είναι ίσως η μόνη διακεντρική που μας προέκυψε από ενοποίηση, η οποία και έχει φοβερή επιβατική κίνηση και έχει εναλλακτικές για όταν σπάσει στα δύο (διαδρομή μέσω Αλεξάνδρας για μεταφορά οχημάτων από το ένα άκρο στο άλλο).

(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: - 212: Γίνεται λίγο μακαρόνι. Τι να το κάνεις να σε πάει μέσω Καρέα - Βύρωνα - Υμηττού; Από την Αγ. Μαύρα χρειάζεται ένα όχημα να κατεβαίνει την Σοφ. Βενιζέλου μέχρι τέρμα να αδειάζει στο στ. Ηλιούπολη και να επιστρέφει (βλέπε το 208 που προτείνεις σε συνδιασμό με τη μη κατάργηση του 206) .
Στο 212 το μόνο που αλλάζει είναι ότι στην Αγ. Μαύρα, αντί να πηγαίνει από Αρχιμήδους, θα πηγαίνει από Αλ. Παναγούλη, όπως το 155 (πρ. 216).
Οι προτάσεις για Ηλιούπολη λειτουργούν συνδιαστικά. Σήμερα υπάρχει ένα "άναρχο" τοπίο σε πολλά σημεία της πόλης και λείπει η ενδοδημοτική σύνδεση, η οποία υπάρχει μόνο με τη Δημοτική Συγκοινωνία, με δρομολόγια 07:00-17:00 (πλέον 07:00-12:00) και κάθε 60'. Έτσι, διώχνουμε το 218, ισχυροποιούμε το 201 (αποκτά λόγο ύπαρξης) και ενοποιούμε το παλιό 208 (νυν Α4) με το 201 και το 206, επεκτείνοντας παράλληλα την αστική συγκοινωνία μέχρι τις "ορεινές" συνοικίες της Αγ. Μαρίνας και το Δ' Αθλητικό Κέντρο της Ηλιούπολης, για να εξυπηρετηθούν και αυτοί οι κάτοικοι, οι οποίοι είναι αποκομμένοι στην κυριολεξία.
Παράλληλα, κάνουμε και μια γραμμή τροφοδοτική στο Μετρό, το οποίο πιστεύω ότι με την είσοδο των νέων οδηγών θα αρχίσει να αποκτά νορμάλ συχνότητες (και νέους συρμούς...).

(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: - 223-4 Κόβωντας το 224 αφήνουμε τη Σόλωνος χωρίς λεωφορείο (το 060 περνάει ανά 30' οπότε δεν μετράει). Επίσης το 224 συνδέει τα δικηγορικά γραφεία της Σόλωνος με τα δικαστήρια. Το 223 μπορεί να επιτευχθεί δίνοντας 3 οχήματα στη δημοτική της Καισαριανής για να βγάζει ανά 10'
Η Σόλωνος θα έχει το νέο 022 (ενοποιημένο 022+060), το οποίο δε χρειάζεται να πηγαίνει από Ακαδημίας, μαζί με τις άλλες γραμμές.

(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: - 230 υποθέτω πως εννοείς επέκταση του 051 μέχρι Ακρόπολη μέσω κέντρου. Καλή ιδέα από θέμα αρχαιολογικού - τουριστικού ενδιαφέροντος, αλλά η Ακρόπολη δεν χρειάζεται την συχνότητα του 051.
Για το 051 έχει προταθεί στον τομέα 0, τροποποίησή του. Θα μείνει με συχνότητα 10-12' στην αιχμή (αιχμή για το νέο 051 δε θα είναι απαραίτητα το 07:00-09:00 τις καθημερινές), να συνδέει την Ακρόπολη και το Μοναστηράκι (θα ακολουθεί διαδρομή 025/026/027) με την Ακαδημία Πλάτωνος. Τα ΚΤΕΛ θα εξυπηρετούνται από εξπρές γραμμή.

(12-09-2013, 12:55 AM)nikos1991 Έγραψε: - 231 Αυτό θα κάνει χαρούμενο τον Vasilis21 που έχει συχαθεί το σύμπλεγμα 622-815. Το είχα γράψει και παλιότερα για την ανάγκη δημιουργίας αυτής της γραμμής ώστε να υπάρχει ποιοτική συγκοινωνία στην περιοχή και κατάργηση του καταραμένου 815 που απλά χαλάει τη συχνότητα. Για ιστορικούς λόγους καλύτερα να πάρει τον αριθμό 213 που είχε το παλιό λεωφορείο του Γουδιού (231 ήταν το Πλ. Κουμουνδούρου - Γουδή μέσω Μιχαλακοπούλου)
(12-09-2013, 09:30 AM)Vasilis21 Έγραψε: καλο το 231 δεν λεω αλλα σαν κατοχος καρτας μονο για λεοφορεια θα προτιμουσα να κατεβαινει μεχρι ακαδημια.Big GrinBig Grin

Αν θα έχει αριθμό 231 ή 213 ή 2**, δεν έχει σημασία. Το θέμα είναι να σταματήσει οριστικά η ηλιθιότητα 622/815. Που τα περιμένεις πόση ώρα για να έρθουν και τα δύο μαζί (τα βλέπω συνεχώς στον Ευαγγελισμό το ένα πίσω από το άλλο).
Όσο για τον Vasilis 21, φίλε μου είσαι πλεονέκτης! Tongue Βέβαια, οι γραμμές του Γουδίου, του Ζωγράφου και των Άνω Ιλισίων, λόγω της γειτνίασής τους με το κέντρο της Αθήνας, δίνουν τη δυνατότητα επέκτασης έως Ακαδημία, χωρίς προσθήκη αρκετών χλμ στη διαδρομή. Αλλά κατά τη γνώμη μου, μία γραμμή που λειτουργεί έως Ευαγγελισμό, δεν κινδυνεύει από εμπλοκή σε πορείες ή άλλα events.
Απάντηση
#87
(11-09-2013, 10:05 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 250: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ (EXPRESS)
Η νέα αφετηρία της ορίζεται προ της σήραγγας της Θεολογικής και η διαδρομή της τροποποιείται ως εξής:
Διέλευση κάτω από τη σήραγγα, κυκλικά στην πλατεία και συνέχεια αντίστροφα την υπάρχουσα διαδρομή του 250 από Θεολογική έως την πλατεία και συνέχεια κανονικά.
Η γραμμή καθίσταται εξπρες και δε θα πραγματοποιεί στάσεις εκτός του Πανεπιστημιακού Συγκροτήματος, πλην αυτών στο ΜΕΤΡΟ Ευαγγελισμού.

Για την εύρυθμη λειτουργία των γραμμών 203, 220, 223, 231, 235, 250 στον Ευαγγελισμό θα ισχύσουν τα εξής:
1) Στη στάση της οδού Ριζάρη θα πραγματοποιείται μόνο αποβίβαση των επιβατών από αυτές τις γραμμές.
2) Στη στάση της Βασ. Σοφίας (θα εξυπηρετείται και η 203 από αυτή) θα πραγματοποιείται επιβίβαση των επιβατών σε αυτές τις γραμμές.

Η ιδέα του να κοπούν τα ακτινικά/διακεντρικά της Ανατολικής Αθήνας (Ζωγράφου/Καισαριανή/Παγκράτι/Βύρωνας) στον Ευαγγελισμό κατ' αρχήν δεν είναι λάθος και την έχουμε συζητήσει πάρα πολλές φορές.

Υπάρχουν όμως τρία βασικά προβλήματα.

Το πρώτο και κύριο είναι ο τρόπος σύνδεσης του κέντρου με το μετρό στον Ευαγγελισμό. Ο σταθμός αφ΄ενός είναι τόσο κοντά στο κέντρο που στην ουσία δεν κερδίζεις χρόνο και, αφ' ετέρου, εξυηρετεί μόνο το Σύνταγμα και όχι την Ακαδημία, που παραδοσιακά καταλήγουν/διέρχονται όλες οι παραπάνω γραμμές.
Κατά συνέπεια, όποιος μετακινείται από/προς Ακαδημίας-Πανεπιστημίου θα πρέπει να υφίσταται δύο μετεπιβιβάσεις (μια από λεωφορείο στο μετρό και μία ανάμεσα στις γραμμές 2 και 3) με μεγάλη απώλεια χρόνου και ταλαιπωρία, αφού πρόκειται για σταθμούς με συνωστισμό και πολλές σκάλες. Διαφορετικά θα πρέπει να μπεί σε κάποιο από τα 3/13, 608 που θα παραμείνουν (κατά το σχέδιό σου), ίσα για να μετακινηθεί δύο-τρεις στάσεις.
Το πρόβλημα αυτό το αναγνωρίζει ο ΟΑΣΑ και γι' αυτό δεν προβαίνει στο κόψιμό τους (είναι πλέον οι μοναδικές γραμμές που φτάνουν κέντρο).

Το δεύτερο είναι ότι ορισμένες διακεντρικές συνδέσεις είναι άκρως χρήσιμες. Πχ το 224 που καλύπτει μόνο του τη Σόλωνος και, όπως λεει και ο Νικος1991, έχει μεγάλη ζήτηση από δικηγόρους σε όλο του το μήκος από Κολωνάκι μέχρι Ευελπίδων.

Το τρίτο και όχι αμελητέο (γιατί στην Αθήνα ζούμε) είναι ότι ο ΟΑΣΑ μεταχειρίζεται τις τοπικές γραμμές σαν αποπαίδια (το είδαμε σε όλες τις τοπικοποιήσεις). Ενώ δηλ. υπόσχεται βελτίωση της συχνότητας, το μόνο που κάνει είναι να περικόπτει οχήματα και να αφήνει τις γραμμές εν τέλει με λιγότερη συχνότητα και από αυτή που είχαν ως ακτινικές (τα παραδείγματα άπειρα). Θα ξεκινάς δηλ. από την περιοχή σου, θα φτάνεις Ευαγγελισμό, θα ψάχνεσαι για μετεπιβίβαση (μετρό ή διακεντρικό λεωφορείο) και θα αργείς στο σύνολο περισσότερο. Το ίδιο και χειρότερα στην επιστροφή, όπου θα τρώς αναμονή από κέντρο και θα ξανατρώς αναμονή μέσα στον ήλιο για πόση ώρα ακόμη στον Ευαγγελισμό, τρεις στάσεις πιό κάτω.

Θεωρώ ότι η καλύτερη λύση είναι ένα μίγμα διακεντρικών και τοπικών. Κάποιες από τις γραμμές να διασυνδεθούν με άλλες (πχ ΚΤΕΛ 051) και να γίνουν γερές διακεντρικές (όπως έγινε το 608 και το 732), κάποιες άλλες ψώφιες διακεντρικές (622, 815, 054) να αναθεωρηθούν ή να συνδεθούν διαφορετικά και ό,τι δεν μπορεί να γίνει διακεντρικό να γίνει τοπικό στον Ευαγγελισμό.

Τέλος, διαφωνώ με το 250 ως εξπρές γιατί ούτε να προσπεράσει μπορεί, ούτε χάνει χρόνο στις λίγες στάσεις μέχρι την Πύλή. Καλή είναι η ιδέα σου για αφετηρία στη Θεολογική, αλλά να έχεις υπ΄όψιν ότι μέσα στην Παν/πολη δεν είναι εφικτή η διπλής κατεύθυνσης κίνηση λεωφορείων - θα μπλοκάρουν γύρω από τα Μαθηματικοφυσικά όπου το διπλοπαρκάρισμα πάει σύννεφο.
Επίσης δεν μου αρέσει το 235 γιατί θα κάνει μεγάλη περιπορεία, πέραν του γεγονότος ότι μια συχνότητα των 8-10' είναι περιττή για την Ευφρονίου/Ούλωφ Πάλμε, ειδικά τις ώρες που κυκλοφορεί το 250. Περαιτέρω, θα χαλάσει η σύνδεση με το ΙΚΑ Ζωγράφου και κυρίως με τη στάση Ιλίσια στην Παπαδιαμαντοπούλου, που είναι βασική στάση μετεπιβίβασης για Κηφισίας.
Απάντηση
#88
201/206/208: Δεν βρίσκω το λόγο να κάτι τέτοιο. Η διαδρομή Κερασούντος-Στ. Αγ. Δημητρίου είναι μεγαλύτερη απ' την διαδρομή Κερασούντος-Στ. Δάφνης. Επίσης, μ' αυτό το σχέδιο αν κάποιος θέλει να πάει π.χ. απ' τις αρχές της Λ. Δημοκρατίας στην Αγία Μαύρα πρέπει να πάρει το 201 και μετά να αλλάξει με το 208. Τέλος, το 206 είναι μια απ' τις επιτυχημένες τοπικές γραμμές από επιβατική κίνηση και έχει πολύ καλές συχνότητες. Για ενδοδημοτική σύνδεση υπάρχει το 155 που βλέπουμε πόση κίνηση έχει.
202: Συμφωνώ.
203: Συμφωνώ για το 203 αλλά δεν χρειάζεται και έξτρα γραμμή για το στρατόπεδο από Κατεχάκη. Μια τέτοια γραμμή τους μόνους που θα συνέφερε ήταν όσους έμεναν από Παπάγου/Χολαργό και πάνω. Επίσης, δεν είναι το ίδιο τα 801/836 γιατί η Παλάσκα είναι μια περιοχή εντελώς απομακρυσμένη και ούτε έχει κάτι άλλο εκεί κοντά. Το Στρατόπεδο του Σακέτα έχει δίπλα τα γήπεδα του Κουταλά και πιο πριν το Νεκροταφείο Βύρωνα.
205/207: Το 205 θα χάνει χρόνο έτσι και θα καθυστέρει τους επιβάτες από/προς Γλυφάδα. Για τις καλύτερες συχνότητες δεν υπάρχουν έξτρα οχήματα ώστε να υλοποιηθούν.
212: Στην κατεύθυνση προς Δάφνη θέλει ανασχεδιαμό γιατί κάνει 8αρια και τελικά πάει άδειο. Από Αγίας Σοφίας - δεξιά Καλλιπόλεως - αριστερά Ελλησπόντου και συνέχεια όπως το 140 μέχρι την Αγία Φωτεινή.
213: Δεν έχει τόση σημασία τι αριθμός θα 'ναι. Μέχρι Ευαγγελισμό με 4 οχήματα ανά 7'-8'.
218/232: Αν χωράνε Αφετηρία στην Πλ. Καραϊσκάκη για να γλιτώσει χρόνο διαδρομής αφου άλλωστε στο τμήμα ΗΣΑΠ-Ακτή Βασιλειάδη συνήθως άδειο πάει. Επίσης, καλώς έχει το 218 στην Ηλιούπολη. Βοηθάει αρκετά το 237 και έχει και χώρο για διαλείμματα.
219/816: Ο Ταύρος δεν χρειάζεται γραμμή με συχνότητα 10'-15'. Επίσης, αυτός που θέλει να πάει Ταύρο δεν πρόκειται να πάει μέχρι Δάφνη για να πάρει 816 και από 'κει να κάνει κύκλο σε Άγιο Δημήτριο/Ν. Σμύρνη/Καλλιθέα. Στον Ταύρο μπορεί να μπει το 838.
220/221/235/250: Συμφωνώ για το 220. Το 235 δεν ξέρω αν θα άξιζε να πηγαίνει έτσι. Επίσης, το πρόβλημα του 250 θα λυθεί μόνο με τη δρομολόγηση αρθρωτών ώστε να αυξηθεί η χωρητικότητα ανά δρομολόγιο. Τώρα για όσους θέλουν να πάνε από Ευαγγελισμό-Ακαδημία η καλύτερη λύση είναι 608, 732 και 3/13.
224: Είναι επιτυχημένη διακεντρική οπότε ας μείνει ως έχει.
230: Επίσης, πολυ επιτυχημένη γραμμή και είναι η μόνη που καλύπτει τη σύνδεση Στ. Αμπελόκηποι-Ιπποκράτους/Ακαδημία. Το 813 ξεκινάει πιο κάτω και καλύτερα είναι να κοπεί και να τροποποιηθεί το 750.
Απάντηση
#89
Έχουμε και λέμε:

201: Κατα τη γνώμη μου ας μείνει ως έχει. Απλά να επεκταθεί ως Στ. Αργυρούπολης. Νέα ονομασία ''201 ΣΤ. ΔΑΦΝΗ – ΣΤ. ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ''

202: Σαν πρόταση μ' αρέσει. Αλλά γιατί τα 'χετε βάλει με την 856? Tongue Καλό θα είναι να υπάρχει μια διακεντρική που να συνδέει το downtown με την Ιερά Οδό.

205: Καλή ακούγεται η διέλευση από τον πρώην Ανατολικό Αεροσταθμό, αλλά δε βρίσκω νόημα στη κίνηση αυτή. Το σημείο εκει είναι εντελώς νεκρό. Και για τις εκθέσεις που γίνονται μια στο τόσο δεν αξίζει να έχεις ολόκληρο λεωφορείο από εκεί. Ας μείνει ως έχει η γραμμή με την προϋπόθεση πως στην Τερψιθέα θα ακολουθεί τη διαδρομή του 207 (και του συγχωρεμένου 210).

207: Σωστό να διέρχεται από την Γ. Λαμπράκη (καλό θα ήταν να αποφεύγονται οι ονομασίες ''νεκροταφείο'' γιατί είναι... μακάβριο για λεωφορείο). Το 207 πιστεύω πως πρέπει να έχει ως σκοπό την γρήγορη σύνδεση Κέντρου Γλυφάδας-Τερψιθέας. Επίσης στη Τερψιθέα ας ακολουθέι τη διαδρομή του 205.

209: Διαφωνώ στο να ενισχυθεί. Βασικά δεν έχει νόημα να πηγαίνει στη Μεταμόρφωση Βύρωνα. Ότι κουβαλάει, το κουβαλάει μέχρι την Πλατεία Βαρνάβα στο Παγκράτι. Μετά άδειο συνεχίζει. Στη Μεταμόρφωση όλοι προτιμούν το 054. Άρα ας μείνει το 054 ως έχει (και να μετονομαστεί σε 654). Το 209 μπορεί να ενωθεί με το 057 και παράλληλα να κατεβαίνει στον Στ. Αγ. Ιωάννη (για να κοπεί και το 4). Νέα ονομασία: ''057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ – ΠΑΓΚΡΑΤΙ – ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ''. Ανά 20' με midi είναι πιστεύω ταμάμ!

212: Δεν έχει νόημα να φτάνει Σάντα Μάουρα. Όπως είπε και ο mercedeselbo πολλά οχτάρια κάνει. Ας αντικαταστήσει το 232. Νέα ονομασία: ''212 ΒΥΡΩΝΑΣ – ΣΤ. ΔΑΦΝΗ''.

218: Ας ανεβαίνει Ηλιούπολη καλύτερα γιατι δε ξέρω αν θα χωράνε όλα μαζί στη Δάφνη.

219: Ας μείνει ως έχει. Το 816 θέλει κόψιμο. Άσκοπο να πηγαίνει Ταύρο και ιδίως στο Α/Σ Π. Ράλλη.

224: Δικηγορογραμμή, όπως ανέφερε και ο nikos1991. Δε τη πειράζει κανείς.

230: Ας κοπεί μέχρι Ακαδημία. Ίσα ίσα θα βοηθάει και 235 και 608. Νέα ονομασία: ''230 ΖΩΓΡΑΦΟΥ – ΑΚΑΔΗΜΙΑ (ΜΕΣΩ Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ)''.

231: Καλή η πρόταση, αλλά αν κοπεί το 815 (ανάληψη μέρους διαδρομής από το 838), ενισχυθεί το 622 και επεκταθεί το 813 έως Γουδή, πιστεύω η περιοχή του Γουδή θα 'ναι τζάμι.
Απάντηση
#90
(12-09-2013, 02:02 PM)N1Ellinikou Έγραψε: 231: Καλή η πρόταση, αλλά αν κοπεί το 815 (ανάληψη μέρους διαδρομής από το 838), ενισχυθεί το 622 και επεκταθεί το 813 έως Γουδή, πιστεύω η περιοχή του Γουδή θα 'ναι τζάμι.
το 622 ειχε αναφερθει και σε πιο παλιο post οτι δεν χρειαζεται 10 λεπτο
Τοπικοποιηστε τα 622,815 στον ευαγγελισμο
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.576 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.615 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.869 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.979 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.720 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.549 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.679 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.782 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.300 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.418 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)