Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
#71
(12-06-2013, 12:32 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όχι. Κάνει μεταξύ της στάσης της Θεολογικής και της σήραγγας.

Α! Θα πέρναγε δηλαδή τη σύραγγα, θα 'κανε τον κύκλο της πλατείας και θα την ξαναπέρναγε προς τα πίσω!
Απάντηση
#72
(12-06-2013, 12:48 AM)pvuccino Έγραψε: Α! Θα πέρναγε δηλαδή τη σύραγγα, θα 'κανε τον κύκλο της πλατείας και θα την ξαναπέρναγε προς τα πίσω!

Ακριβώς!
Απάντηση
#73
(23-07-2013, 08:45 PM)georgio Έγραψε: 142 λάθος! Σήμερα στο σταθμαρχειο της δαφνης συζήτηση μεταξυ οδηγων για ενδεχομενη καταργηση του 201 και κοψιμο του 218 στη δαφνη. Λέτε να γίνει τιποτα τετοιο ή ήταν ραδιο αρβυλα;

Για το 218 είχα ακούσει το 2011 σε συζήτηση οδηγών ότι θα πήγαινε Αστυνομικά και θα κοβόταν το 237. Το 218 στην Δάφνη που να πάει? Ειδικά τώρα που θα 'ναι και το 141 με Αφετηρία εκεί θα γίνεται ο χαμός. Στο διάζωμα των ταξί θα 'ναι τα 131/141 με Αφετηρία και το 141 θα 'χει και διαλείμματα εκεί, στασή 112, 217/229 και 219/816 και τα 217/229 και 219/816 κάνουν διαλείμματα εκεί συνήθως. Άντε να τα κάνουν τα 219/816 στο μέσαιο διάζωμα τώρα που θα φύγει το Χ97 αλλά και πάλι δεν υπάρχει χώρος και το 218 βοηθάει το 237 έστω μέχρι την Πλ. Κανάρια καθώς το 237 έχει αραιώσει σε σχέση με παλιότερα. Το ίδιο κάνει και το 201 και σε μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής γι' αυτό και άρχισε να 'χει κίνηση από τότε που κόπηκε το 237 στην Δάφνη. Γενικά συνήθως κάτι συζητήσεις οδηγών για τροποποιήσεις γραμμών κτλ. είναι ράδιο αρβύλα.
Απάντηση
#74
(23-07-2013, 09:56 PM)mercedes elbo Έγραψε: Για το 218 είχα ακούσει το 2011 σε συζήτηση οδηγών ότι θα πήγαινε Αστυνομικά και θα κοβόταν το 237. Το 218 στην Δάφνη που να πάει? Ειδικά τώρα που θα 'ναι και το 141 με Αφετηρία εκεί θα γίνεται ο χαμός. Στο διάζωμα των ταξί θα 'ναι τα 131/141 με Αφετηρία και το 141 θα 'χει και διαλείμματα εκεί, στασή 112, 217/229 και 219/816 και τα 217/229 και 219/816 κάνουν διαλείμματα εκεί συνήθως. Άντε να τα κάνουν τα 219/816 στο μέσαιο διάζωμα τώρα που θα φύγει το Χ97 αλλά και πάλι δεν υπάρχει χώρος και το 218 βοηθάει το 237 έστω μέχρι την Πλ. Κανάρια καθώς το 237 έχει αραιώσει σε σχέση με παλιότερα. Το ίδιο κάνει και το 201 και σε μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής γι' αυτό και άρχισε να 'χει κίνηση από τότε που κόπηκε το 237 στην Δάφνη. Γενικά συνήθως κάτι συζητήσεις οδηγών για τροποποιήσεις γραμμών κτλ. είναι ράδιο αρβύλα.

Τα 217/229 δεν κάνουν τέρμα στον τερματικό των λεωφορείων, αλλά στην Παπαναστασίου. Το. 218 καλύτερα να επεκταθεί έως το σταθμό της Ηλιούπολης.
Μακάρι να είναι ράδιο αρβύλα όλα αυτά...
Απάντηση
#75
(23-07-2013, 10:05 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Τα 217/229 δεν κάνουν τέρμα στον τερματικό των λεωφορείων, αλλά στην Παπαναστασίου. Το. 218 καλύτερα να επεκταθεί έως το σταθμό της Ηλιούπολης.
Μακάρι να είναι ράδιο αρβύλα όλα αυτά...

Ναι μεν κάνουν εκεί αλλά συνήθως κάθονται μπροστά απ' το 131 αν έχουν διάλειμμα. Το 218 καλώς είναι ως έχει. Στο Στ. Ηλιούπολης δεν θα 'χει που να σταματήσει και θα μακρύνει και άλλο.
Απάντηση
#76
(23-07-2013, 10:20 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ναι μεν κάνουν εκεί αλλά συνήθως κάθονται μπροστά απ' το 131 αν έχουν διάλειμμα. Το 218 καλώς είναι ως έχει. Στο Στ. Ηλιούπολης δεν θα 'χει που να σταματήσει και θα μακρύνει και άλλο.

Το 131 ας κάνει τα διαλείμματα στο Α/Σ Μπραχαμιου και το 212 στην. Αγ. Μαύρα για να χωράει το 141.
Επίσης, γιατί το 112 να κάνει περιττούς κύκλους μέσα στον τερματικό και να μην έχει μια στάση επί της Αγ. Δημητρίου, όπως η τοπική Δημ. Συγκοινωνία;
Για το 218, μπορεί φεύγοντας από πλ. Παλ. Πατρ. Γερμανού να πηγαίνει Ηρ. Κωνσταντόπουλου, Χαρ. Τρικούπη, Κλεανθους (ΜΕΤΡΟ), Σοφ. Βενιζέλου, Ηρ. Κωνσταντόπουλου, Μαρ. Αντυπα και συνέχεια κανονικά. Το πολύ +5' χρόνος διαδρομής.
Απάντηση
#77
(23-07-2013, 10:38 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Το 131 ας κάνει τα διαλείμματα στο Α/Σ Μπραχαμιου και το 212 στην. Αγ. Μαύρα για να χωράει το 141.
Επίσης, γιατί το 112 να κάνει περιττούς κύκλους μέσα στον τερματικό και να μην έχει μια στάση επί της Αγ. Δημητρίου, όπως η τοπική Δημ. Συγκοινωνία;
Για το 218, μπορεί φεύγοντας από πλ. Παλ. Πατρ. Γερμανού να πηγαίνει Ηρ. Κωνσταντόπουλου, Χαρ. Τρικούπη, Κλεανθους (ΜΕΤΡΟ), Σοφ. Βενιζέλου, Ηρ. Κωνσταντόπουλου, Μαρ. Αντυπα και συνέχεια κανονικά. Το πολύ +5' χρόνος διαδρομής.

Το 131 δεν νομίζω να 'χει διαλείμματα στην Δάφνη και το 212 Αγ. Μαύρα πρέπει να 'τα χει. Το 141 χωράει. Απλά είπα ότι δεν θα χωράει και το 218 στη Δάφνη. Το 112 πάει έτσι για να 'χει κοινή στάση με τα 219/816 καθώς έχουν ένα κομμάτι κοινό. Το 218 θα γίνει μπέρδεμα έτσι γιατί έστω ότι το πάρει κάποιος από τις αρχές της Μαρίνου Αντύπα για Στ. Ηλιούπολης θα πρέπει να περιμένει στο Τέρμα αρκετή ώρα ειδικά αν έχει διάλειμμα. Γι' αυτή τη δουλεια υπάρχει και το 201 που περνάει σχετικά κοντά απ' το Στ. Ηλιούπολης.
Απάντηση
#78
(23-07-2013, 10:58 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 112 πάει έτσι για να 'χει κοινή στάση με τα 219/816 καθώς έχουν ένα κομμάτι κοινό. Το 218 θα γίνει μπέρδεμα έτσι γιατί έστω ότι το πάρει κάποιος από τις αρχές της Μαρίνου Αντύπα για Στ. Ηλιούπολης θα πρέπει να περιμένει στο Τέρμα αρκετή ώρα ειδικά αν έχει διάλειμμα. Γι' αυτή τη δουλεια υπάρχει και το 201 που περνάει σχετικά κοντά απ' το Στ. Ηλιούπολης.

Όταν έχεις πρόβλημα χωρητικότητας, δεν αλλάζεις κάτι μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν 2-3 κοινές στάσεις με κάποιες γραμμές;
Απάντηση
#79
(23-07-2013, 11:45 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όταν έχεις πρόβλημα χωρητικότητας, δεν αλλάζεις κάτι μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν 2-3 κοινές στάσεις με κάποιες γραμμές;

Tώρα που θα φυγει το Χ97 θα υπάρχει χώρος στο μεσαίο διάζωμα για 3 12μετρα για διαλείμματα 219/816 και στάση 112 και 1 Solaris του 212. Και να μην κάνει το 112 τη διαδρομή μέσα στο Στ. Δάφνης δεν είναι και καμιά μεγάλη διαφορά.
Απάντηση
#80
(24-07-2013, 12:00 AM)mercedes elbo Έγραψε: Tώρα που θα φυγει το Χ97 θα υπάρχει χώρος στο μεσαίο διάζωμα για 3 12μετρα για διαλείμματα 219/816 και στάση 112 και 1 Solaris του 212. Και να μην κάνει το 112 τη διαδρομή μέσα στο Στ. Δάφνης δεν είναι και καμιά μεγάλη διαφορά.

Απλά γίνεται χαμός αν τύχει και είναι στη σειρά 112 που αποβιβαζει, 131, 141 και 219/816 (τα 3 τελευταία όχι απαραίτητα νε αυτή τη σειρά). Μπλοκάρει η Αγ. Δημητρίου και όλα ωραία, όλα καλά.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.579 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.630 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.871 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.016 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.720 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.549 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.679 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.782 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.300 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.418 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)