Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ
#81
(20-06-2013, 11:25 AM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν έχει σημασία τι θα είναι το εισητήριο αλλά να μπορείς να πας κέντρο ή Κηφισίας οδικώς με μία μετεπιβίβαση.

Κοίτα καταλαβαίνω ότι υπάρχει πολύς κόσμος (κυρίως ηλικιωμένοι) που δε θέλει να παίρνει το μετρό, ασχέτως εισητηρίου. Αλλά το θεωρώ παράλογο εαν και εφ' όσον εξισωθεί το εισητήριο να πρέπει να διατηρήσουμε τη σύνδεση κορμών/τοπικών, μόνο και μόνο για 5-6 επιβάτες. Αν έχει κάποιο σκοπό η εξίσωση του εισητηρίου, αυτός είναι να εξοικονομήσουμε οχήματα και οδηγούς όταν καλύπτεται μια διαδρομή από το μετρό, ώστε να μπούνε σε άλλες γραμμές που δεν έχουν ούτε μετρό ούτε τίποτα και βλέπουν λεωφορείο ανα μια ώρα και βάλε. Δεν είπα φυσικά να αφήσουμε τη Βουλιαγμένης πχ χωρίς λεωφορειακή συγκοινωνία επειδή έχει μετρό, προς Θεού! Αλλά να πρέπει ντε και σώνει τα τοπικά της Πεντέλης να χουν ανταπόκριση οδική προς το κέντρο, όταν έχουν δύο εξαιρετικούς σταθμούς δίπλα τους με χώρο μετεπιβίβασης κτλ. για μένα είναι παράλογο. Αν είναι έτσι ας κρατήσουν το εισητήριο ως έχει.

Όμως για σκέψου κι αυτούς που δεν μπαίνουν στο μετρό γιατί δε θέλουν (ή δεν έχουν) να πληρώσουν εισητήριο ή κάρτα απεριορίστων αρκετά ακριβότερη! Ξέρεις τι ταλαιπωρία τραβάνε αυτοί κάθε μέρα; Το ξέρεις ότι το απόγευμα πρέπει να πάω από το σπίτι μου στο Χολαργό και θα κάνω 4 μετεπιβιβάσεις;;;; Αυτό είναι ωραίο δηλαδή;;; Και ειδικά με τις τραγικές συχνότητες που υπάρχουν σε ΟΛΕΣ τις γραμμές; Αν θέλουν να έχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά να ξανακατεβάσουν πάλι ΟΛΕΣ τις ακτινικές στο κέντρο! Κι όχι να κάνουν μαγκιές τύπου "κόβω τη γραμμή στο σταθμό μετρό, αλλά πλήρωνε μ****κα τη διαφορά!(ή κάτσε να περιμένεις τον "κορμό" 20 λεπτά και βάλε!)" Δεν κατάλαβα δηλαδή! Ο κάτοικος της Βούλας γιατί είναι πιο μάγκας κι έχει απευθείας σύνδεση για το κέντρο από τον κάτοικο του Χολαργού πχ; (και με λιγότερα χρήματα; Γιατί ο κάτοικος του Χολαργού και το Α5 να πάρει από Μεσογείων, πάλι 1,40 πληρώνει!)

(20-06-2013, 11:56 AM)ecoj Έγραψε: Η 19 χρειάζεται ενίσχυση και τράβηγμα μέχρι την Ομόνοια και τότε θα είχε καλό επιβατικό κοινό. Η 18 υπάρχει για να συνδέει Εθνικής Αντιστάσεως με Κηφισίας και Αλεξάνδρας άλλα πρακτικά δεν είναι λειτουργική ούτε αποτελεσματική. Μην ξεχνάμε πως υπάρχει και η 10 που σημαίνει ότι και να καταργηθεί η 18 δεν μένει κάποιο κομμάτι με εναέριο ακάλυπτο.

Εγώ πιστεύω πως η 10 πρέπει να κατέβει Γηροκομείο για να μπορεί να βελτιώσει τις συχνότητές της (για λόγους άσχετους με την περιοχή Χαλανδρίου) κι επειδή η Εθν.Αντιστάσεως δε χρειάζεται νταλίκα ανα 10 λεπτά. (άδειες όλες πηγαίνουν) Οπότε στη δική μου τη φαντασίωση Tongue δεν μπορεί να κοπεί το 18! Αν παραμείνει το 10 ως έχει, τότε ναι μπορεί να κοπεί και να πάνε όλα στο 19, για συχνότερη σύνδεση με το μετρό. Αν θέλουμε όμως να πάει κέντρο για να εξυπηρετεί, καλύτερα να την τραβήξουμε από Βασ.Σοφίας-Πανεπιστημίου κτλ. Δε νομίζω κανένας νοήμων επιβάτης να φάει όοοοολο το μποτιλιάρισμα στην Αλεξάνδρας για να φτάσει Ομόνοια. Θα εξυπηρετήσει φυσικά τοπικά τη σύνδεση Αλεξάνδρας/κέντρου, αλλά για τον κάτοικο του Χαλανδρίου είναι ένα και το αυτό. Πάλι Αμπελόκηπους θα κατεβαίνει και ή θα παίρνει τα 3/13 κτλ ή το μετρό.
Απάντηση
#82
Το τελευταίο που είπες μου φαίνεται άτοπο τελείως. Να κατέβει κάποιος από το τρόλεϊ του Χαλανδρίου (αν αυτό έφτανε Ομόνοια) για να μπει μετρό λογικό άλλα για να μπει σε άλλο τρόλεϊ που πάει πάνω κάτω εκεί πάει το τρόλεϊ που είναι ήδη μέσα μου φαίνεται άκυρο εντελώς.

Για τη 10 λέω πως δεν πρέπει να πειραχτεί καθόλου άσχετα από τη 18. Και ας μην γεμίζει στην Εθνικής Αντιστάσεως. Δεν μπορούν οι γραμμές λεωφορείων και τρόλεϊ να πηγαίνουν μόνο όταν και όπου είναι full. Η 10 απλά το μόνο κακό που έχει είναι ότι θέλει πολλά αρθρωτά.

Μην νομίζετε ότι μια περιοχή έχει καλή συγκοινωνία αν υπάρχει ένας κορμός. Κορμοί υπάρχουν αρκετοί άλλα σωστοί δεν είναι οι περισσότεροι. Σωστός κορμός είναι Α13 ή σε τρόλεϊ το 12. Τα Α3, Β3 ή κάτι 18, 19 ή το 21 δεν είναι τόσο σωστές γραμμές για διάφορους λόγους. Καλή συγκοινωνία υπάρχει αν υπάρχει γρήγορη πρόσβαση στο μετρό ή τον ηλεκτρικό (πχ 822). Οι κορμοί είναι για τις μεγάλες λεωφόρους και για περιοχές που δεν έχουν μετρό καθόλου όπως το Γαλάτσι το οποίο με 2 γραμμές έχει πολύ καλή σύνδεση με το κέντρο. Μου θέλει 2 κορμούς η Γλυφάδα για να πηγαίνουν το ένα πίσω από το άλλο.
Απάντηση
#83
(20-06-2013, 06:55 PM)ecoj Έγραψε: Μην νομίζετε ότι μια περιοχή έχει καλή συγκοινωνία αν υπάρχει ένας κορμός. Κορμοί υπάρχουν αρκετοί άλλα σωστοί δεν είναι οι περισσότεροι. Σωστός κορμός είναι Α13 ή σε τρόλεϊ το 12. Τα Α3, Β3 ή κάτι 18, 19 ή το 21 δεν είναι τόσο σωστές γραμμές για διάφορους λόγους. Καλή συγκοινωνία υπάρχει αν υπάρχει γρήγορη πρόσβαση στο μετρό ή τον ηλεκτρικό (πχ 822). Οι κορμοί είναι για τις μεγάλες λεωφόρους και για περιοχές που δεν έχουν μετρό καθόλου όπως το Γαλάτσι το οποίο με 2 γραμμές έχει πολύ καλή σύνδεση με το κέντρο. Μου θέλει 2 κορμούς η Γλυφάδα για να πηγαίνουν το ένα πίσω από το άλλο.

Είναι λάθος οι κορμοί να αναλαμβάνουν και τοπικά δρομολόγια.
Γιατί τα Α3/Β3 να κάνουν χίλιους δυο κύκλους στη Γλυφάδα και να μην είναι μία γραμμή και να φτάνουν στο πι και φι; Ή μήπως είναι καλύτερη η Α4, που μπαίνει μέσα από Ηλιούπολη;
Απάντηση
#84
(20-06-2013, 07:12 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Είναι λάθος οι κορμοί να αναλαμβάνουν και τοπικά δρομολόγια.
Γιατί τα Α3/Β3 να κάνουν χίλιους δυο κύκλους στη Γλυφάδα και να μην είναι μία γραμμή και να φτάνουν στο πι και φι; Ή μήπως είναι καλύτερη η Α4, που μπαίνει μέσα από Ηλιούπολη;

Ακριβώς. Δεν έχει νόημα έτσι μιας και χάνουν άπειρο χρόνο στα στενάκια και φυσικά πάει και η συχνότητα και όλα. Το Α4 συγκεκριμένα τα έχετε πει πριν από εμένα. Ο ΟΑΣΑ δεν ακούει. Κόψιμο μέχρι το μετρό.
Απάντηση
#85
(20-06-2013, 07:51 PM)ecoj Έγραψε: Ακριβώς. Δεν έχει νόημα έτσι μιας και χάνουν άπειρο χρόνο στα στενάκια και φυσικά πάει και η συχνότητα και όλα. Το Α4 συγκεκριμένα τα έχετε πει πριν από εμένα. Ο ΟΑΣΑ δεν ακούει. Κόψιμο μέχρι το μετρό.

Σου λέω την απόψή μου στο αντίστοιχο topic, γιατί είμαστε off-topic.
Απάντηση
#86
Κατ' αρχήν πρέπει να δούμε ποιοι είναι όντως οι πραγματικοί κορμοί σήμερα. Ο κορμός πρέπει να σε πηγαίνει απ' το κέντρο στο υπόκεντρο για να σου δώσει ανταπόκριση στα τοπικά μέσω μιας κεντρικής οδικής αρτηρίας στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής ή κάποια σημαντική διαδρομή. Μ' αυτή την έννοια κορμός δεν είναι ούτε το Α4, ούτε το Α13, ούτε το Γ9 κ.α. και ούτε παλιότερα τα Β4, Γ5 κ.α. Συνεπώς, κάθε τοπική πρέπει να συνδέεται μ' έναν κορμό ώστε να υπάρχει η δυνατότητα για όσους δεν θέλουν να πάνε με το μετρό να πάνε οδικώς στο κέντρο ή να θέλουν να πάνε σε ενδιάμεσες στάσεις που δεν έχουν κάλυψη απ' το μετρό π.χ. η αρχή της Βουλιαγμένης, Κολωνός, Κηφισίας κλπ. Συνεπώς, το 19 δεν γίνεται να πειραχτεί απ' το Στ. Χαλάνδρι.
Απάντηση
#87
Το Α13 και το 12 έχουν ανταπόκριση με 24, 25, 730, 731, 821, 822, 823, 891, 892 άρα είναι κορμοί άσχετα από την ύπαρξη του μετρό. Παλιά που όλα πήγαιναν Ομόνοια τότε κανένα δεν ήταν κορμός.

Τα τρόλεϊ τα περισσότερα είναι διακεντρικά: 1, 2, 3, 4, 5, 11, 13, 15.
Ενώ κορμοί ουσιαστικά είναι: 6, 12, 18, 19, 21
Τώρα το 10 είναι διακεντρικό άλλα δεν περνάει μέσα από το κέντρο κέντρο.
7 και 8 είναι τοπικά κέντρου. 24, 25 είναι τροφοδοτικά σε μετρό. 16, 17, 20 στον Πειραιά
Απάντηση
#88
(20-06-2013, 08:56 PM)ecoj Έγραψε: Το Α13 και το 12 έχουν ανταπόκριση με 24, 25, 730, 731, 821, 822, 823, 891, 892 άρα είναι κορμοί άσχετα από την ύπαρξη του μετρό. Παλιά που όλα πήγαιναν Ομόνοια τότε κανένα δεν ήταν κορμός.

Τα τρόλεϊ τα περισσότερα είναι διακεντρικά: 1, 2, 3, 4, 5, 11, 13, 15.
Ενώ κορμοί ουσιαστικά είναι: 6, 12, 18, 19
Τώρα το 10 είναι διακεντρικό άλλα δεν περνάει μέσα από το κέντρο κέντρο.
7 και 8 είναι τοπικά κέντρου. 24, 25 είναι τροφοδοτικά σε μετρό. 16, 17, 20 στον Πειραιά

Το Α13 όμως καταλήγει σε μια απλή περιοχή (Κηπούπολη/Αγία Τριάδα) και ξεκινάει από σημείο που δεν πλησιάζεται ενώ το 12 καταλήγει σε πιο κέντρικο σημείο (Άγιος Ιερόθεος) και ξεκινάει από την καρδία του κέντρου (Συνταγμά) και περνά από Ακαδημία και Πλ. Ομονοίας. Επίσης, τα διακεντρικά 3, 5, 11 και 13 μπορούν να θεωρηθούν εν μέρει και ως κορμοί καθώς συνδέεουν τα τροφοδοτικά Άνω Πατησίων (605,444) με το κέντρο.
Απάντηση
#89
Μα το 3 και τα άλλα που είπες σαν δύο κορμοί ενωμένοι είναι.

Όπως το λες για το Α13 δίκιο έχεις και μάλιστα έχεις περισσότερο δίκιο αν σκεφτείς ότι παλιά το Α13 ήταν μια απλή ακτινική με πολύ κόσμο που κορμοποιήθηκε δηλαδή πήρε Α Β ονομασία όπως και τα άλλα του Περιστερίου που έχουν καταργηθεί. Βέβαια εκεί πάνω στην Κηπούπολη δεν είναι τόσο ερημικά.

Το 12 σαφώς και είναι κορμός μιας και εκεί που ξεκινάει είναι σαν μικρό κεντράκι.
Απάντηση
#90
Τώρα παιδιά τι είναι κορμός και τι δεν είναι μην το ψάχνετε... στην Αθήνα είναι όλα κορμοί με ολίγο από τοπικό και πασπάλισμα τροφοδοσίας! Η έννοια του κορμού, του τοπικού και του διαδημοτικού έπαψε να υφίσταται στην ουσία από τότε που καταργήθηκε η δωρεάν μετεπιβίβαση κορμός/τοπικό, διαδημοτικό/τοπικό και τούμπαλιν. Έκτοτε δεν έχει και τόση σημασία αν είναι μια γραμμή κορμός ή όχι, γι' αυτό έχουν συμβεί τα τέρατα που έχουν συμβεί! (βλέπε συνένωση Α4 με 208) Ο μόνος λόγος που διατηρείται έστω και τυπικά αυτό το μέτρο, είναι για να μη θες πάνω από μια μετεπιβίβαση για να πας από τη συνοικία στο κέντρο. Αλλά ούτε αυτό τηρείται, αφού ειδικά για τους κορμούς Δυτικών Προαστίων θες έτσι κι αλλιώς μετεπιβίβαση! (και το τρελό είναι ότι ήταν έτσι από την αρχή!)

Για μένα όπου υπάρχει, κορμός πρέπει να 'ναι το μετρό. Και τα τοπικά όλα να τροφοδοτούν πρωτίστως ΑΥΤΟ, με εξίσωση φυσικά του εισητηρίου. (εξού και η πρότασή μου για το Χαλάνδρι) Εκεί που δεν υπάρχει μετρό, να υπάρχουν και οι κορμοί. Ή ας πούμε στην περίπτωση που το κέντρο των τοπικών είναι μακριά από το μετρό, βλέπε Μενίδι και Άνω Λιόσια. (φυσικά και δε μπορούν να κατέβουν στην Αττική όλα τα τοπικά Μενιδίου/Άνω Λιοσίων!) Βέβαια και το μετρό με τα ζιγκ-ζαγκ της αρχικής του χάραξης δε μπορεί να θεωρηθεί ως κορμός μίας και μόνο αρτηρίας! (έχει ολίγον από Συγγρού και ολίγον από Βουλιαγμένης, ολίγον από Λιοσίων και ολίγον από Λένορμαν) Η γραμμή 3 είναι πιο επικεντρωμένη στον άξονα Ιερά Οδός-Βασ.Σοφίας-Μεσογείων, αλλά κάνει κι αυτή τα τσαλιμάκια της! (βλέπε Πανόρμου) Οπότε όπου είναι δυνατό άμεση τροφοδοσία των τοπικών στο μετρό κι εκεί που δεν είναι, άμεση τροφοδοσία σε μια γραμμή "τύπου κορμού" που θα σε πηγαίνει κέντρο! (κέντρο όμως, όχι Σταθ.Λαρίσης και αηδίες!)
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.523 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.486 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.537 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.846 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.631 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.717 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.396 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.640 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.742 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.297 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)