Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
30-05-2013, 01:56 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-05-2013, 01:57 PM από pvuccino.)
Παιδιά
1) Το 735 παίρνει ακόμα Renault τις καθημερινές και τα Σαββατοκύριακα Citelis. Για τα άλλα τοπικά του Μενιδίου δεν έχω εικόνα.
και 2) Έχω την εντύπωση (διορθώστε με αν κάνω λάθος) πως τα Ν1/Ν2 έχουν μακράν μεγαλύτερη χωρητικότητα από τα Citelis/Agora/Irisbus Diesel. Μήπως και γι' αυτό συνεχίζουν να τα δρομολογούν στο κέντρο;
Δημοσιεύσεις: 3.184
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
30-05-2013, 01:58 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-05-2013, 01:59 PM από ecoj.)
Χ40 και Χ41 Citelis είχαν πάντως άρα και το νέο 740.
Από που τις τραβάει τις Renault το 735;
Δημοσιεύσεις: 1.339
Θέματα: 14
Εγγραφή: 09-07-2011
(30-05-2013, 01:56 PM)pvuccino Έγραψε: Παιδιά
Έχω την εντύπωση (διορθώστε με αν κάνω λάθος) πως τα Ν1/Ν2 έχουν μακράν μεγαλύτερη χωρητικότητα από τα Citelis/Agora/Irisbus Diesel. Μήπως και γι' αυτό συνεχίζουν να τα δρομολογούν στο κέντρο;
Τα Ν1/Ν2 έχουν όντως μεγαλύτερη χωρητικότητα, πιο ορθολογικό σχεδιασμό και πιο ευρύχωρους χώρους από τις γκαζιέρες. Τα Irisbus Agora D έχουν την ίδια χωρητικότητα με τα Mercendes.
Αναλυτικά η χωρητικότητα των 12μετρων:
Ν1: 32 + 71 = 103
Ν2: 31 + 71 = 102
Agora D: 32 + 68 = 100
Iris Agora CNG: 32 + 58 = 90
Renault Agora CNG: 32 + 58 = 90
Iris Citelis CNG: 28+57 = 85
Ν2 Αεροδρομίου 32 + 57 = 89 (λόγω μπαγκαζιέρας)
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(30-05-2013, 01:58 PM)ecoj Έγραψε: Από που τις τραβάει τις Renault το 735; Aπό το Ελληνικό!!!! Μα από τα Λιόσια φυσικά! Προφανώς έχουν μείνει κάποιες!
Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(30-05-2013, 02:47 PM)nikos1991 Έγραψε: Τα Ν1/Ν2 έχουν όντως μεγαλύτερη χωρητικότητα, πιο ορθολογικό σχεδιασμό και πιο ευρύχωρους χώρους από τις γκαζιέρες. Τα Irisbus Agora D έχουν την ίδια χωρητικότητα με τα Mercendes.
Αναλυτικά η χωρητικότητα των 12μετρων:
Ν1: 32 + 71 = 103
Ν2: 31 + 71 = 102
Agora D: 32 + 68 = 100
Iris Agora CNG: 32 + 58 = 90
Renault Agora CNG: 32 + 58 = 90
Iris Citelis CNG: 28+57 = 85
Ν2 Αεροδρομίου 32 + 57 = 89 (λόγω μπαγκαζιέρας)
Aυτή είναι η χωρητικότητα που δίνει ο κατασκευαστής. Στην πραγματικότητα να πιάνουν το πολύ 60 όρθιους τα Ν1/Ν2 (20-25 στη μεσαία, 20 μεταξύ 1ης και 2ης και πίσω στριμωγμένοι οι άλλοι 15). Τα γαλλικά (είτε Diesel ειτε γκαζιέρες) έχουν τόσο χάλια κατανομή που πάνω από 45-50 όρθιους δεν βάζουν. Απλά γιατί πίσω δεν χωράνε πάνω από 10 πέριξ της πόρτας και άντε 7-8 στο διάδρομο, στη μεσαία και προς τα εμπρός χωράνε 20 στριμωγμένοι, και από κεί και πέρα ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ο οδηγός την πρώτη πόρτα, να μπούν καμιά 10αριά ακόμη. Αν όχι, από τη μέση δεν προχωράει κανείς μπροστά γιατί απλά δεν χωράει να περάσει τις τετράδες καθισμάτων.
Αντιθέτως στα Citelis, που έχουν μονές καρέκλες στο χώρο μεταξύ 1ης και 2ης πόρτας, γίνεται πολύ καλύτερη κατανομή επιβατών (20 στη μεσαία, 20 μεταξύ 1ης και 2ης πόρτας, 10 στην 3η πόρτα και 7-8 στο διάδρομο. Σύνολο όντως περί τους 58.
Πού είναι ρε τα ΝΕΟΠΛΑΝ που τα είχαν στο 051 και φόρτωναν μπαγκάζια, φέτες, λάδια, κούτες και ατελείωτους όρθιους; Αυτή ήταν κατανομή. Από τη μέση και εμπρός κανένα εμπόδιο, παρά μόνο δυό καρέκλες και οι θόλοι.
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
Πραγματικά τα ΝΕΟPLAN ήταν ό,τι καλύτερο έχει περάσει από άποψης χωρητικότητας μετά το '90!! Κρίμα που έπρεπε να αποσυρθούν, πιστεύω σήμερα ειδικά που υπάρχει έλλειψη 18μετρων θα κάνανε δουλίτσα...
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
Όντως τα ΝΕΟΠΛΑΝ είχαν την πιο μεγάλη χωρητικότητα από τα 12μετρα λεωφορεία, εν αντιθέσει θα έλεγα με τα Vanhool. Βέβαια γενικά δε νομίζω πως τα δρομολογούν με βάση τη χωρητικότητα. Θυμάμαι το 057 με ΝΕΟΠΛΑΝ να ανεβοκατεβαίνει χαοτικά άδειο, στον κλάδο της Δάφνης τουλάχιστον, και το 732 ή το 224 με Vanhool σαρδελλοκούτια και να μην τραβάνε κιόλας !
Δημοσιεύσεις: 763
Θέματα: 7
Εγγραφή: 12-05-2010
(30-05-2013, 11:48 PM)christos126 Έγραψε: Θυμάμαι το 057 με ΝΕΟΠΛΑΝ να ανεβοκατεβαίνει χαοτικά άδειο, στον κλάδο της Δάφνης τουλάχιστον, και το 732 ή το 224 με Vanhool σαρδελλοκούτια και να μην τραβάνε κιόλας !
Καλά μην κοιτάς τότε! Τότε είχαμε λεφτά και δε μας ένοιαζε! Εδώ είχαν ακόμη τις ακτινικές για το κέντρο παράλληλα με τις τοπικές (103,108 κτλ) και γέμιζε το κέντρο άδεια λεωφορεία και δεν τους καιγότανε καρφάκι! Τώρα είναι το θέμα που λόγω κρίσης αναγκάζονται να αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο το στόλο, ώστε να γίνεται όσο το δυνατόν σωστή εξυπηρέτηση, αλλά χωρίς σπατάλες!
Δημοσιεύσεις: 3.184
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
31-05-2013, 03:01 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-05-2013, 03:01 PM από ecoj.)
(30-05-2013, 11:48 PM)christos126 Έγραψε: Όντως τα ΝΕΟΠΛΑΝ είχαν την πιο μεγάλη χωρητικότητα από τα 12μετρα λεωφορεία, εν αντιθέσει θα έλεγα με τα Vanhool. Βέβαια γενικά δε νομίζω πως τα δρομολογούν με βάση τη χωρητικότητα. Θυμάμαι το 057 με ΝΕΟΠΛΑΝ να ανεβοκατεβαίνει χαοτικά άδειο, στον κλάδο της Δάφνης τουλάχιστον, και το 732 ή το 224 με Vanhool σαρδελλοκούτια και να μην τραβάνε κιόλας !
Τα Α300 τα έβαζαν από τη Κηφισίας μέχρι το Λόφο Αξιωματικών. Και έβλεπες το Vanhool να παλεύει να ανέβει στις ανηφόρες του λόφου και το λυπόσουνα.
pvuccino Σωστός! Ξεχνιούνται τα Α13, Α14, Β13, Β14, 730, 821, 840, 12 της Λένορμαν; Για τη Βουλιαγμένης δεν το συζητάω καν.
Δημοσιεύσεις: 1.422
Θέματα: 5
Εγγραφή: 24-11-2012
Την Κυριακή 16 Ιουνίου 2013 λόγω διεξαγωγής λαϊκού αγώνα δρόμου στο Δήμο Ηλιούπολης:
α) Από τις 10:00 έως και τις 11:30 π.μ δε θα εκτελούνται τα δρομολόγια των λεωφορειακών γραμμών 206 και 237,
β) Από τις 10:00 έως και τις 11:30 π.μ θα τροποποιηθούν οι διαδρομές των λεωφορειακών γραμμών 140 και Α4 ως εξής:
1. Λεωφορειακή γραμμή 140:
Στην κατεύθυνση προς τη Γλυφάδα:
Από την οδό Κωνσταντινουπόλεως, δεξιά στην οδό Ηλιουπόλεως, αριστερά στην οδό Ειδομένης, συνέχεια στην οδό Τριπόλεως, αριστερά στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, αριστερά στη λεωφόρο Κύπρου, συνέχεια κανονικά.
Στην κατεύθυνση προς το Πολύγωνο:
Από την οδό Στεφ. Σαράφη, αριστερά στη λεωφόρο Κύπρου, δεξιά στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, συνέχεια στη λεωφόρο Εθνικής Αντιστάσεως, δεξιά στην οδό Αναγεννήσεως, αριστερά στην οδό Κωνσταντινουπόλεως, συνέχεια κανονικά.
2. Λεωφορειακή γραμμή Α4:
Στην κατεύθυνση προς την Αθήνα:
Από τη λεωφόρο Κύπρου, δεξιά στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, συνέχεια κανονικά.
Στην κατεύθυνση προς τη Γλυφάδα:
Από τη λεωφόρο Βουλιαγμένης, αριστερά στη λεωφόρο Κύπρου, συνέχεια κανονικά.
γ) Από τις 09:00 έως και τις 10:00π.μ και από τις 11:30 έως και τις 21:00, θα τροποποιηθεί η διαδρομή της λεωφορειακής γραμμής 237, ως εξής:
Στην κατεύθυνση προς την Αφετηρία:
Από την πλατεία Κανάρια, δεξιά στη λεωφόρο Μαρίνου Αντύπα, πλατεία Παλαιών Πατρών Γερμανού, δεξιά στην οδό Κοτζιά, πλατεία 25ης Μαρτίου, αριστερά στη λεωφόρο Σοφοκλή Βενιζέλου, πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως - συνέχεια κανονικά.
Στην κατεύθυνση προς το Τέρμα:
Από την πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως, αριστερά στη λεωφόρο Σοφοκλή Βενιζέλου, πλατεία 25ης Μαρτίου, δεξιά στην οδό Κοτζιά, πλατεία Παλαιών Πατρών Γερμανού, δεξιά στη λεωφόρο Μαρίνου Αντύπα, πλατεία Κανάρια - συνέχεια κανονικά.
Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιούνται οι στάσεις που υπάρχουν στην τροποποιημένη διαδρομή.
|