Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2013
#11
(21-02-2013, 06:02 PM)nikos1991 Έγραψε: Μήπως πρέπει να γίνει και τις υπόλοιπες ώρες έτσι;
Μπορεί να είναι και προπομπός κάποιας επερχόμενης συγχώνευσης των δύο γραμμών. Να το ξεκινάνε δοκιμαστικά σε ώρες που υπάρχει σχετικά χαμηλή επιβατική κίνηση, για να το εφαρμόσουν πλήρως στη συνέχεια.
Με μια πρώτη εικόνα πάντως, συγκρίνοντας τη διαδρομή που κάνουν και τα δύο, δε βλέπω να διαφέρουν κατά πολύ. Αν καταλαβαίνω καλά -και ας με διορθώσει κάποιος αν το λέω λάθος- η μόνη διαφορά τους είναι ότι το ένα περνάει πρώτα από Κατεχάκη και μετά από Εθνική Άμυνα και το άλλο κάνει το αντίστροφο. Δεν έχουμε δηλαδή περίπτωση όπως πχ των 220/221 στα Άνω Ιλίσια ή των Α3/Β3 στη Γλυφάδα, που και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις στις διαδρομές των μεν με τα δε.
Πάντως και συγχώνευση να υπάρξει, δε βλέπω κάποιο όφελος. Εκτός αν αυτό ανταποκρίνεται στη λογική του να ενοποιηθούν για να αρχίσουν να αφαιρούνται οχήματα και να υποβαθμιστεί σταδιακά.
#12
(21-02-2013, 06:18 PM)Citaro Έγραψε: Εδώ ανοίγει ένα μεγάλο θέμα :

Ξέρετε ότι πλέον τις Κυριακές (εδώ και 2 χρόνια περίπου) οι περισσότερες γραμμές λεωφορείων δουλεύουν με 1-2 οχήματα, με ωράριο από 07:30 μέχρι 21:30 περίπου και με συχνότητες απαράδεκτες (35'-45' ακόμη και σε γραμμές κέντρου όπως 227, 230).
Ο λόγος είναι προφανώς ότι λόγω μνημονίου δεν έχουν να πληρώσουν τα επιδόματα Κυριακής των οδηγών και έτσι βγαίνουν έξω ΕΛΑΧΙΣΤΑ οχήματα και αυτά σε ώρες που - δήθεν - έχει περισσότερη ζήτηση.

Επίσης, και άλλες γραμμές που έχουν πλήρες ωράριο (05:30 - 23:30) έχουν καταντήσει "φαντάσματα" για τον ίδιο λόγο. Πχ το 109 που εξυπηρετεί ΜΟΝΟ του όλο τον Άλιμο έχει ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ από 05:30 - 09:00 και από 20:00 - 23:40 με συχνότητα κάθε 50 λεπτά !! Για φανταστείτε να χαλάσει το μοναδικό λεωφορείο στις 21:00 το βράδυ της Κυριακής και να περιμένει ο κόσμος στον Αγ. Δημήτριο που γυρίζει από ΣΚ με τα μπαγκάζια ή τόλμησε να πάει μια απογευματινή βόλτα για καφέ;

Είναι δυστυχώς γεγονός ότι χρήματα δεν υπάρχουν και ότι ειδικά τις Κυριακές το δίκτυο πρέπει να είναι συμμαζεμένο (λόγω ακριβού μεροκάματου). Αντί όμως να λειτουργούν όλες ανεξαιρέτως οι γραμμές με χάλια συχνότητες και να ταλαιπωρείται το σύνολο των επιβατών, μήπως είναι καλύτερο το μοτίβο της συνένωσης και άλλων γραμμών το πρωί ή το βράδυ της Κυριακής, ή ακόμα και όλη την ημέρα, για να υπάρχει αξιοπρεπής εξυπηρέτηση;
Τί να το κάνω πχ το 416 και το 418, όταν δουλεύουν με ωράριο 07:30 - 21:30 με ένα όχημα; Δεν είναι καλύτερο να τα ενώσω και να βγάζουν δύο οχήματα με μικρή παράκαμψη την ίδια διαδρομή με καλύτερα ωράρια;
Τα 416/418 μπορούν άνετα να συννενοθούν για όλες τις μέρες. Απ' τα σχολέια Χολαργού πάει ευθεία Μεσογείων και βγαίνει στο ύψος του Στ. Χολαργού και από 'κει συνέχεια της διαδρομής του σημερινού 416. Και καλύτερη συχνότητα θα 'χουμε αλλά και θα υπάρχει καλύτερη ενδοδημοτική συγκοινωνία. Επίσης, είναι πολλές γραμμές που έχουν λίγο πολύ κοινά τμήμα και θα μπορούσαν να συννενοθούν ώστε και να βελτιώσουν τη συχνότητά τους αλλά και να υπάρξει και εξοικονόμηση οχημάτων. Μερικά παραδείγματα: 022/060, 731/748, 409/413 να γίνει όλη μέρα όπως τώρα το βράδυ, 220/221 κόψιμο του 221 λόφω κάλυψης από το 250, 306/324 επέκταση 306 στην Κάτζα και κόψιμο 324 κ.α.
#13
(22-02-2013, 01:31 AM)mercedes elbo Έγραψε: 220/221 κόψιμο του 221 λόφω κάλυψης από το 250
Συμφωνώ στο να συνενωθούν 220/221, αρκεί να διατηρηθεί ο ίδιος αριθμός οχημάτων, γιατί οι γραμμές αυτές εξυπηρετούν Φιλοσοφική και Θεολογική Σχολή στην Πανεπιστημιούπολη και ειδικά η πρώτη ξέρουμε όλοι πως έχει χιλιάδες φοιτητές.
Το έχουμε ξαναναφέρει εδώ ότι το 250 το πρωί αν πας από Ριζάρη να το πάρεις, μπορεί να καταφέρεις να μπεις, γιατί από εκεί και μετά και μέχρι και το Φυσικό γίνεται της σαρδέλας (θα έλεγα κάτι χοντρότερο, αλλά σέβομαι το forum και τα μέλη). Αν ενοποιήσουμε 220/221 και αρχίσει το κόψιμο των οχημάτων, τότε η κατάσταση θα γίνει χειρότερη.
Δεν είναι λίγες οι φορές που έχει τύχει ανεβαίνοντας Πανεπιστημιούπολη το πρωί να είναι φίσκα τα 220/221, επειδή τα χρησιμοποιούμε κι εμείς οι φοιτητές μη έχοντας εναλλακτική. Προ ολίγων εβδομάδων ένα πρωί ανέβαινα με 220 προς Πανεπιστημιούπολη και μια κοπέλα από το έτος μου που ήμασταν μαζί τρόμαξε να συνέλθει μετά από το σπρώξιμο που έφαγε. Για να μη σχολιάσω δε το τι γίνεται τις Πέμπτες που έχει τη λαϊκή στα Ά. Ιλίσια και βολεύονται όλοι οι γέροι και οι γριές βάζοντας μέσα τα καρότσια τους.
Βέβαια θα πρέπει να επισημανθεί, επιπλέον, το ότι το 221 εκτελεί πιο άνετα τη διαδρομή του, αφού το 220 κολλάει συνεχώς και -μερικές φορές- για αρκετή ώρα στη Σεβαστείας, κοντά στη διασταύρωση με την Παπαδιαμαντοπούλου.
#14
(22-02-2013, 02:17 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Συμφωνώ στο να συνενωθούν 220/221, αρκεί να διατηρηθεί ο ίδιος αριθμός οχημάτων, γιατί οι γραμμές αυτές εξυπηρετούν Φιλοσοφική και Θεολογική Σχολή στην Πανεπιστημιούπολη και ειδικά η πρώτη ξέρουμε όλοι πως έχει χιλιάδες φοιτητές.
Το έχουμε ξαναναφέρει εδώ ότι το 250 το πρωί αν πας από Ριζάρη να το πάρεις, μπορεί να καταφέρεις να μπεις, γιατί από εκεί και μετά και μέχρι και το Φυσικό γίνεται της σαρδέλας (θα έλεγα κάτι χοντρότερο, αλλά σέβομαι το forum και τα μέλη). Αν ενοποιήσουμε 220/221 και αρχίσει το κόψιμο των οχημάτων, τότε η κατάσταση θα γίνει χειρότερη.
Δεν είναι λίγες οι φορές που έχει τύχει ανεβαίνοντας Πανεπιστημιούπολη το πρωί να είναι φίσκα τα 220/221, επειδή τα χρησιμοποιούμε κι εμείς οι φοιτητές μη έχοντας εναλλακτική. Προ ολίγων εβδομάδων ένα πρωί ανέβαινα με 220 προς Πανεπιστημιούπολη και μια κοπέλα από το έτος μου που ήμασταν μαζί τρόμαξε να συνέλθει μετά από το σπρώξιμο που έφαγε. Για να μη σχολιάσω δε το τι γίνεται τις Πέμπτες που έχει τη λαϊκή στα Ά. Ιλίσια και βολεύονται όλοι οι γέροι και οι γριές βάζοντας μέσα τα καρότσια τους.
Βέβαια θα πρέπει να επισημανθεί, επιπλέον, το ότι το 221 εκτελεί πιο άνετα τη διαδρομή του, αφού το 220 κολλάει συνεχώς και -μερικές φορές- για αρκετή ώρα στη Σεβαστείας, κοντά στη διασταύρωση με την Παπαδιαμαντοπούλου.
Εγώ διαφωνώ στη συνένωση των 2 αυτών γραμμών. Σίγουρα το τμήμα του 221 καλύπτεται από το 250 αλλά όλα τα λεωφορεία της περιοχής είναι λίγο πολύ γεμάτα και είναι καλό να υπάρχουν εναλλακτικές. Εκεί που θα συμφωνούσα θα ήταν στο κόψιμο του 221 τα σαββατοκύριακα χωρίς όμως μείωση του συνολικού αριθμού των οχημάτων. Βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι τα σαββατοκύριακα δεν έχει 250..
#15
(22-02-2013, 02:20 PM)Pelham Express Έγραψε: Εγώ διαφωνώ στη συνένωση των 2 αυτών γραμμών. Σίγουρα το τμήμα του 221 καλύπτεται από το 250 αλλά όλα τα λεωφορεία της περιοχής είναι λίγο πολύ γεμάτα και είναι καλό να υπάρχουν εναλλακτικές. Εκεί που θα συμφωνούσα θα ήταν στο κόψιμο του 221 τα σαββατοκύριακα χωρίς όμως μείωση του συνολικού αριθμού των οχημάτων. Βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι τα σαββατοκύριακα δεν έχει 250..

Εξυπακούεται ότι όταν λέμε "κόψιμο" 221 εννοούμε να κρατήσει ΟΛΑ τα οχήματα το 220. Αν όμως είναι να κοπεί το 221 και ξαφνικά να αρχίσουν να .. εξαφανίζονται τα λεωφορεία, τότε όχι, καλύτερα όπως είναι.

Όσο για την Ευφρονίου, θα μπορούσε στην άνοδο να κάνει μια παράκαμψη το 224 και να πηγαίνει Κάραβελ - Ευφρονίου - δεξ. Υμηττού - αρ. Εθν. Αντιστάσεως.
Στην κάθοδο δεν χρειάζεται γιατί ούτως η άλλως η στάση της Ανδ. Δημητρίου είναι ακριβώς πίσω από την Ευφρονίου και εξυπηρετείται από δύο καλές γραμμές (224 732).
#16
(20-02-2013, 07:45 PM)nikos1991 Έγραψε: Σήμερα δεν τη χρειάστηκα, αλλά την προηγούμενη φορά είχε οτιδήποτε φέρει τροχούς. Ν2, Citelis, A507 και δεν ξέρω αν είχε κι άλλα

Big GrinBig GrinBig Grin

(21-02-2013, 06:18 PM)Citaro Έγραψε: Εδώ ανοίγει ένα μεγάλο θέμα :

Ξέρετε ότι πλέον τις Κυριακές (εδώ και 2 χρόνια περίπου) οι περισσότερες γραμμές λεωφορείων δουλεύουν με 1-2 οχήματα, με ωράριο από 07:30 μέχρι 21:30 περίπου και με συχνότητες απαράδεκτες (35'-45' ακόμη και σε γραμμές κέντρου όπως 227, 230).
[undefined=undefined]Ο λόγος είναι προφανώς ότι λόγω μνημονίου δεν έχουν να πληρώσουν τα επιδόματα Κυριακής των οδηγών και έτσι βγαίνουν έξω ΕΛΑΧΙΣΤΑ οχήματα και αυτά σε ώρες που - δήθεν - έχει περισσότερη ζήτηση.[/undefined]

Επίσης, και άλλες γραμμές που έχουν πλήρες ωράριο (05:30 - 23:30) έχουν καταντήσει "φαντάσματα" για τον ίδιο λόγο. Πχ το 109 που εξυπηρετεί ΜΟΝΟ του όλο τον Άλιμο έχει ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ από 05:30 - 09:00 και από 20:00 - 23:40 με συχνότητα κάθε 50 λεπτά !! Για φανταστείτε να χαλάσει το μοναδικό λεωφορείο στις 21:00 το βράδυ της Κυριακής και να περιμένει ο κόσμος στον Αγ. Δημήτριο που γυρίζει από ΣΚ με τα μπαγκάζια ή τόλμησε να πάει μια απογευματινή βόλτα για καφέ;

[undefined=undefined]Είναι δυστυχώς γεγονός ότι χρήματα δεν υπάρχουν και ότι ειδικά τις Κυριακές το δίκτυο πρέπει να είναι συμμαζεμένο (λόγω ακριβού μεροκάματου). [/undefined]Αντί όμως να λειτουργούν όλες ανεξαιρέτως οι γραμμές με χάλια συχνότητες και να ταλαιπωρείται το σύνολο των επιβατών, μήπως είναι καλύτερο το μοτίβο της συνένωσης και άλλων γραμμών το πρωί ή το βράδυ της Κυριακής, ή ακόμα και όλη την ημέρα, για να υπάρχει αξιοπρεπής εξυπηρέτηση;
Τί να το κάνω πχ το 416 και το 418, όταν δουλεύουν με ωράριο 07:30 - 21:30 με ένα όχημα; Δεν είναι καλύτερο να τα ενώσω και να βγάζουν δύο οχήματα με μικρή παράκαμψη την ίδια διαδρομή με καλύτερα ωράρια;

Οι λόγοι είναι και βαθύτεροι! Κακοδιαχείρηση στο παρελθόν, έλλειψη μακρόπνοου σχεδιασμού, άχρηστες προμήθειες κλπ. Κοινώς, όταν "έβρεχε" λεφτά, στον ΟΑΣΑ κρατάγανε ομπρέλα!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
#17
Στην ίδρυση της προσωρινής δοκιμαστικής λεωφορειακής γραμμής 070 με ονομασία "ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ - ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ - ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ", προχωράει ο ΟΑΣΑ, για την εξυπηρέτηση των Δικαστικών Μεγάρων που υπάρχουν στην Αθήνα.
Η διαδρομή της γραμμής αυτής αποτυπώνεται εδώ: http://goo.gl/maps/o03sI

Όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση, η γραμμή θα λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκευή από 08:00 έως 15:00, με δρομολόγια ανά 30', και για χρονικό διάστημα 2 μηνών, ενώ η συνέχιση της λειτουργίας της θα εξαρτηθεί από την επιβατική κίνηση που θα έχει.
#18
Και εγω με τη σειρα μου διαφωνω με την συνενωση 306/324 καθως αν καταργηθει το 324 θα μεινει η Καντζα/ Εργατικες Κατοικιες και Λεονταριου χωρις λεωφορειο προς Παλληνη αλλα και γενικοτερα αφου εχει καταργηθει το 315.
Θα μπορουσε ομως να καταργηθει η επεκταση της Ανθουσας του 324 και μεσω Μαραθωνος και Γερακα να καλυψει το 324 την διαδρομη του 306 και ετσι να συνδεθει με Πλακεντια αλλα και να μην μεινει καποια περιοχη χωρις καλυψη με εξαιρεση το τμημα του Κατω Γαργυτου που ουτως ή αλλως δεν το χρησιμοποιει κανεις για εκει εκτος πολυ πολυ πολυ σπανιες περιπτωσεις.
Φυσικα εξυπακουεται οτι η παραπανω ρυθμιση να γινει μονο στην περιπτωση που θα παραμεινουν σε υπηρεσια τα λεωφορεια που εχει τωρα το 306 και το 324.
#19
ΓΕΝΙΚΗ .ΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΓΚΟΙΝ/ΝΙΑΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ
.ΙΕΥΘΥΝΣΗ : Λειτουργικού Σχεδιασμού
ΤΜΗΜΑ : Eφαρμογών ικτύου
ΑΡΙΘ.ΠΡ/Τ. : 76 ΠΡ .Σ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ : Α. Θεοδωρίδου
ΤΗΛ./ΕΣ/Τ. : 210 8200914
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ : 11/3/2013
ΘΕΜΑ : Ίδρυση προσωρινής δοκιμαστικής λεωφορειακής γραμμής με
αριθμό 070 και ονομασία «ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ-ΑΡ. ΠΑΓΟΣ-.ΙΚΑΣΤ.
ΕΥΕΛΠΙ./Ν» στον ήμο Αθηναίων.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΑΠΟΦΑΣΗ
1. Έχοντας υπόψη :
α) Τις διατάξεις του Ν.3920/2011.
β) Το με αρ. πρωτ. 76ΠΡ Σ/4/3/2013 έγγραφο του ικηγορικού Συλλόγου
Αθηνών και της Ένωσης Ασκούμενων και Νέων ικηγόρων Αθηνών.
γ) Τις αυτοψίες που πραγματοποίησε η Υπηρεσία μας κατά τις οποίες
οριστικοποιήθηκαν η διαδρομή και οι στάσεις της νέας γραμμής.
2. Αποβλέποντες στην καλύτερη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των δικαστηρίων
Αθηνών.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
1. Την ίδρυση της προσωρινής δοκιμαστικής κυκλικής λεωφορειακής γραμμής στο
ήμο Αθηναίων με αριθμό και ονομασία:
070 «ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ-ΑΡ. ΠΑΓΟΣ-.ΙΚΑΣΤ. ΕΥΕΛΠΙ./Ν» που θα εξυπηρετεί
το επιβατικό κοινό που επιθυμεί να μεταβεί στα ικαστήρια Αθηνών (ιοικητικά
ικαστήρια επί της οδού Λουΐζης Ριανκούρ, Άρειο Πάγο και Εφετείο επί της
Λεωφ. Αλεξάνδρας και Κυρίλλου Λουκάρεως και Πρωτοδικείο επί της οδού
Ευελπίδων).
2. H διαδρομή της νέας γραμμής καθορίζεται ως εξής:
Από Λεωφ. Κηφισίας στο ύψος του Γηροκομείου, συνέχεια Λεωφ. Κηφισίας,
δεξιά Λεωφ. Αλεξάνδρας, δεξιά Μουστοξύδη, δεξιά Ευελπίδων, αναστροφή στο
παρκάκι έναντι των ικαστηρίων, δεξιά Ευελπίδων, αριστερά Μουστοξύδη,
δεξιά Μπούσγου, αριστερά Βραΐλα, αριστερά Λεωφ. Αλεξάνδρας, αριστερά
Λεωφ. Λεωφ. Κηφισίας, αναστροφή στην διασταύρωση Λεωφ. Κηφισίας και
Κατεχάκη πάνω από την γέφυρα, αριστερά Λεωφ. Κηφισίας έως την εσοχή της
στάσης Γηροκομείου.
ΑΔΑ: ΒΕΔ846ΨΧΕ3-7ΤΖ
2
3. Η Αφετηρία-Τέρμα της νέας γραμμής καθορίζεται επί της Λεωφ. Κηφισίας, στο
ύψος του Γηροκομείου (κατεύθυνση προς Αθήνα), μεταξύ των οδών Π. Σταύρου
και Συντ. Γεωργούλα, κοινή με το τέρμα των γραμμών τρόλεϊ 3 & 14 με Κ.Σ.
061035.
4. Την ίδρυση για την γραμμή των παρακάτω στάσεων:
ΣΤΑΣΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΡΟΜΟΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΑΛΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
1 061035
ΤΕΡΜΑ
(ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ) ΛΕLΦ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ Π.ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΥΝ\ΧΟΥ ΓΕLΡΓΟΥΛΑ 3,14
2 060607 ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ ΛΕLΦ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ
ΕΙΣΟΟΣ
ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΕΣΟΧΗ
ΛΕLΦ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ
3,10,13,14,18,19,03
6,550,602,610,
653,Α7,Χ14
3 060608
ΕΡΥΘΡΟΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΕLΦ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΜΠΙΖΑΝΙΟΥ ΜΙΚΡΟΜΑΝΗΣ
3,10,13,14,18,19,55
0,Α7,Ε14,Χ14
4 060610 ΖΕΡΒΑ ΛΕLΦ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΑΧΑΙΑΣ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
3,10,13,14,18,19,55
0,653,Α7,Χ14
5 060611 ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΛΕLΦ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΑΙΤLΛΙΑΣ ΛΕLΦ. ΑΛΕΞΑΝΡΑΣ
3,10,13,14,18,19,55
0,653,Α7,Ε14, Χ14
6 060993 ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΛΕLΦ.ΑΛΕΞΑΝΡΑΣ ΛΕLΦ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΕΣΛΙΝ 14,18,19,653
7 061126 ΣΤ.ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΛΕLΦ.ΑΛΕΞΑΝΡΑΣ ΠΑΝΟΡΜΟΥ ΜΗΛΕLΝ
8,14,18,19,230,Α7,Β
5
8 060614
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
ΑΓ.ΣΑΒΒΑΣ ΛΕLΦ.ΑΛΕΞΑΝΡΑΣ ΗΜΗΤΣΑΝΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤ.ΚΟΥΖΗ
8,14,18,19,230,Α7,Β
5
9 060616 ΙΚΑ ΛΕLΦ.ΑΛΕΞΑΝΡΑΣ
ΚΥΡΙΛΟΥ
ΛΟΥΚΑΡΕLΣ ΠΑΤΡ.ΙΕΡΕΜΙΟΥ
8,14,18,19,230,813,
Α7,Β5
10 060617 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ ΛΕLΦ.ΑΛΕΞΑΝΡΑΣ ΓΚΥΖΗ ΡΟΣΗ 8,14,18,19,Α7,Β5
11 060618 ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ ΛΕLΦ.ΑΛΕΞΑΝΡΑΣ
ΣΤΕΦ.ΚΟΜΑΝΟΥ
Η ΙLΑΝ.ΣΟΥΤΣΟΥ 8,14,18,19,Α7,Β5
12 060619 ΣΟΝΙΑ ΛΕLΦ.ΑΛΕΞΑΝΡΑΣ ΚLΝ/ΝΟΥ ΣΧΙΝΑ ΑΣLΠΙΟΥ 8,14,18,19,Α7,Β5
13 060037 ΜΟΥΣΤΟΞΥΗ ΜΟΥΣΤΟΞΥΗ
ΛΕLΦ.ΑΛΕΞΑΝΡΑ
Σ ΠΑΡΑΣΧΟΥ 15,035,046
14 060625 ΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΕΥΕΛΠΙLΝ ΕΝ.ΧΡ.ΜΑΝΤΙΚΑ ΕΝ.ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ 15,224
15 060547
ΣΧΟΛΗ
ΕΥΕΛΠΙLΝ ΜΟΥΣΤΟΞΥΗ ΕΥΕΛΠΙLΝ ΓΕΦΥΡΑ 15,035
16 0 6 0 0 5 7 Β Ρ Α Ι Λ Α Β Ρ Α ΙΛΑ ΛΟΜΒΑΡΟΥ ΠΑΡΑΣΧΟΥ 15, 035, 046
17 060068 ΣΟΝΙΑ ΛΕLΦ.ΑΛΕΞΑΝΡΑΣ ΒΑΤΑΤΖΗ ΕΜΜ.ΧΡΥΣΟΛLΡΑ 7,14,18,19,Β5
18 060069 ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ ΛΕLΦ.ΑΛΕΞΑΝΡΑΣ ΕΝ.ΚΟΥΜΑΝΟΥΗ ΧΑΡ.ΤΡΙΚΟΥΠΗ 7,14,18,19,Β5
19 060071 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ ΛΕLΦ.ΑΛΕΞΑΝΡΑΣ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ
7,14,18,19,230,813,
Α7,Β5
20 060072 ΙΚΑ ΛΕLΦ.ΑΛΕΞΑΝΡΑΣ
ΚΥΡΙΛΟΥ
ΛΟΥΚΑΡΕLΣ ΚΟΝΙΑΡΗ
7,14,18,19,230,813,
Α7,Β5
21 060073 ΣΤ.ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΛΕLΦ.ΑΛΕΞΑΝΡΑΣ ΑΓ.ΠΑΝΤLΝ ΗΜ.ΣΟΥΤΣΟΥ
7,14,18,19,230,Α7,Β
5
22 060598 ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΛΕLΦ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΑΙΤLΛΙΑΣ ΦLΚΙΟΣ
3,10,13,14,18,19,55
0,610,Α7,Ε14,X14
23 060601 ΖΕΡΒΑ ΛΕLΦ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΑΡΚΑΙΑΣ ΗΛΙΟΣ
3,10,13,14,18,19,55
0,610,Α7,Χ14
24 060603
ΕΡΥΘΡΟΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ ΛΕLΦ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΒΑΛΤΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ
3,10,13,14,18,19,55
0,602,610,Α7,Ε14,Χ
14
25 060604 ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ ΛΕLΦ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΙΑΤΡΙΟΥ ΠΑΠΑΑ
3,10,13,14,18,19,03
6,550,602,610,653,
Α7,Χ14
26 061035
ΤΕΡΜΑ
(ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ) ΛΕLΦ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ Π.ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΥΝ\ΧΟΥ ΓΕLΡΓΟΥΛ 3,14
ΑΔΑ: ΒΕΔ846ΨΧΕ3-7ΤΖ
3
5. Η γραμμή θα λειτουργεί δοκιμαστικά για χρονικό διάστημα 2 μηνών από
ευτέρα μέχρι Παρασκευή και ώρες: 08:00 έως 15:00 με συχνότητα
δρομολογίων ανά 30’. Η συνέχιση λειτουργίας της νέας γραμμής, μετά την
πάροδο 2 μηνών, θα εξαρτηθεί από την επιβατική κίνηση την οποία θα
παρουσιάσει η γραμμή το διάστημα δοκιμαστικής λειτουργίας της.
6. Η Ο.ΣΥ. Α.Ε. προς την οποία κοινοποιείται η παρούσα απόφαση παρακαλείται
για την υλοποίησή της.
ημ. Αποστολίδης
Πολ. Μηχαν. – Συγκ/λόγος
/ντής Λειτουργικού Σχεδιασμού
Για την ακρίβεια
Η Τμηματάρχης Γραμματείας
Ελένη Μάλλιου

Αρχίσε ο ΟΑΣΑ να δημιουργεί νεες γραμμές;
Βάλτε Solaris Urbino 8.6 σε 537,712,728,729 και αυξήστε τα δρομολόγια του Γ9, του Α10 και του Β10!! Τροποποιήστε τα τοπικά του Μενιδίου και βάλτε την αφετηρία στο ΣΚΑ!! Δημιουργήστε μία νέα γραμμή να καλύπτει Κύπρου & Ιωνίας!!
#20
(20-03-2013, 11:28 PM)nikost Έγραψε: Αρχίσε ο ΟΑΣΑ να δημιουργεί νεες γραμμές;

Βεβαίως! Αφού επανδρώνει τόσο καλά τις ήδη υπάρχουσες... TongueTongueBig GrinBig Grin


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 116 27.623 18-11-2024, 09:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 24.966 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 54.383 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 55.906 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 100.965 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 94.557 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 77.351 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 175.284 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 128.131 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.829 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)