Δημοσιεύσεις: 1.217
Θέματα: 7
Εγγραφή: 13-11-2009
(12-09-2011, 01:32 PM)Giannis Έγραψε: Δεν ξέρω πάντως, αν και γενικά συμφωνώ με τον περιορισμό των γραμμών σε σταθμούς μετρό και τα έχουμε συζητήσει παλιότερα στο φόρουμ, αρχίζω να αλλάζω γνώμη πλέον. Κόβουν τις γραμμές ως το μετρό, μετά αρχίζουν να "πειράζουν" τα δρομολόγια τους και τις Κυριακές τις σφάζουν. Περικοπές σε σταθμούς μετρό δεν μπορούν να γίνουν αν δεν είναι καλές οι συχνότητες των λεωφορείων, και πλέον οι περισσότερες γραμμές έχουν πετσοκομμένα δρομολόγια κι απ' ότι φαίνεται έπεται συνέχεια. Τι να την κάνω την μετεπιβίβαση αν είναι να περιμένω 20' το λεωφορείο στην στάση;
+1000!! Όταν φώναζα κι εγώ πριν καιρό για τον περιορισμό των γραμμών στο μετρό (ειδικά μετά το 2004 που έχει μείνει ίδιος ο κορμός του Μετρό), εννοούσα βεβαίως να δίνονται τα λεωφορεία - που περισσεύουν από την περικοπή - για την πύκνωση της υπόλοιπης γραμμής.
Αυτό που έκαναν σε ΟΛΕΣ τις μέχρι σήμερα περικοπές είναι να αφήνουν την ίδια συχνότητα - στην καλύτερη - ή να τη χειροτερεύουν.
Και ειδικά τις Κυριακές αφήνουν τις γραμμές με ένα λεωφορείο και ό,τι βγεί : Αν είσαι τυχερός και η γραμμή είναι κοντή, θα έχεις συχνότητα κάθε 30'. Αν η γραμμή είναι μακρύτερη, θα έχεις συχνότητα κάθε 45' . Τόσο απλά ! Που μου θέλουνε και HASTUS, να τους υπολογίζει ... τα δρομολόγια του ενός οχήματος!!!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(12-09-2011, 04:45 PM)Citaro Έγραψε: +1000!! Όταν φώναζα κι εγώ πριν καιρό για τον περιορισμό των γραμμών στο μετρό (ειδικά μετά το 2004 που έχει μείνει ίδιος ο κορμός του Μετρό), εννοούσα βεβαίως να δίνονται τα λεωφορεία - που περισσεύουν από την περικοπή - για την πύκνωση της υπόλοιπης γραμμής.
Αυτό που έκαναν σε ΟΛΕΣ τις μέχρι σήμερα περικοπές είναι να αφήνουν την ίδια συχνότητα - στην καλύτερη - ή να τη χειροτερεύουν.
Και ειδικά τις Κυριακές αφήνουν τις γραμμές με ένα λεωφορείο και ό,τι βγεί : Αν είσαι τυχερός και η γραμμή είναι κοντή, θα έχεις συχνότητα κάθε 30'. Αν η γραμμή είναι μακρύτερη, θα έχεις συχνότητα κάθε 45' . Τόσο απλά ! Που μου θέλουνε και HASTUS, να τους υπολογίζει ... τα δρομολόγια του ενός οχήματος!!! Συμφωνώ απόλυτα για την αραίωση των γραμμών μετά την τοπικοποιησή τους αλλά και όταν φτάναν μέχρι Αθήνα πάλι τις περισότερες μέρες είχαν την ίδια συχνότητα ή χειρότερη γιατί συνεχώς έλειπαν οχήματα (ειδικά τους τελευταίους μήνες πριν το κόψιμο στους σταθμούς μετρό) και επίσης υπήρχε και το φαινόμενο να υπάρχουν 2-3 οχήματα στην αφετηρία που δεν είχαν διάλειμμα γιατί οι χρόνοι διαδρομής ήταν τεράστιοι (άσχετα αν σε άλλες γραμμές ήταν ελάχιστοι και γινόταν όλη η δρομολόγηση μπάχαλο).
Δημοσιεύσεις: 44
Θέματα: 0
Εγγραφή: 05-02-2011
Ρε παιδιά, προφανώς και δε θα λύσει ο ΟΑΣΑ τα προβλήματα του κέντρου αλλά δεν είναι δυνατόν, ούτε αυτοί σαν οργανισμός ούτε εμείς σαν επιβάτες/πολιτες να σηκώνουμε τα χέρια και να εγκαταλείπουμε τις περιοχές στην τύχη τους... Στην τελική οκ, εγκληματικότητα έχουν αλλά έχουν και κατοίκους, αυτοί πως θα εξυπηρετηθούν αν κοπούν όλα τα λεωφορεία;
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(16-09-2011, 03:17 PM)argymeg Έγραψε: Ρε παιδιά, προφανώς και δε θα λύσει ο ΟΑΣΑ τα προβλήματα του κέντρου αλλά δεν είναι δυνατόν, ούτε αυτοί σαν οργανισμός ούτε εμείς σαν επιβάτες/πολιτες να σηκώνουμε τα χέρια και να εγκαταλείπουμε τις περιοχές στην τύχη τους... Στην τελική οκ, εγκληματικότητα έχουν αλλά έχουν και κατοίκους, αυτοί πως θα εξυπηρετηθούν αν κοπούν όλα τα λεωφορεία;
Φυσικά και δεν γίνεται να κοπούν όλα τα λεωφορεία σε μια περιοχή π.χ. η περιοχή γύρω απ'την πλατεία Βάθης που η εγκληματικότητά της είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα ιδιαιτέρως μόλις νυχτώσει έχει τις ακόλουθες διερχόμενες γραμμές: Β9,Γ9,Α10,Β10,Γ10,Α11,Β11,Β12,Γ12,719 και 732. Σύνολο : 11 γραμμές. Γιατί να μην μείνουν τα Β9,Α10,Β10,Β12 και 732 που έχουν τις στην αιχμή 10λεπτο, 10λεπτο συνδυασμένο, 10λεπτο και 7λεπτο αντοίστοιχα. Τα Γ10,Γ12 και 719 μπορούν να τοπικοποήθουν ως προς την Αττική και να αυξήσουν την συχνότητα τους αλλά και την αξιοπιστία τους και το Γ9 στα Ανω Πατήσια και φυσικά εδώ ενοείται αύξηση συχνότητας.
Δημοσιεύσεις: 644
Θέματα: 21
Εγγραφή: 13-10-2009
(16-09-2011, 05:59 PM)mercedes elbo Έγραψε: Φυσικά και δεν γίνεται να κοπούν όλα τα λεωφορεία σε μια περιοχή π.χ. η περιοχή γύρω απ'την πλατεία Βάθης που η εγκληματικότητά της είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα ιδιαιτέρως μόλις νυχτώσει ... Η λύση για εμένα είναι η μεταφορά αφετηριών και η μετατροπή των γραμμών σε κυκλικές εάν έχει νόημα.
Δημοσιεύσεις: 475
Θέματα: 1
Εγγραφή: 20-11-2009
Υπάρχουν και γραμμές όπως οι 206, 237, οι οποίες βελτίωσαν αρκετά τις συχνότητες τους, με την τοπικοποίηση τους. Ακόμη και τα Σ/Κ είναι σε καλύτερη κατάσταση από ότι τον καιρό που ήταν Ακαδημία. Πάντως υπάρχουν γραμμές - ιδίως τοπικές - που μπορούν να πυκνώσουν σχετικά άνετα τα δρομολόγια τους. Μην ξεχνάμε ότι ο κυκλοφοριακός φόρτος στην περιφέρεια, είναι περιορισμένος. Π.χ. το 537 πρέπει να έχει περισσότερα δρομολόγια, αλλά οι συνδικαλιστές θα αρχίσουν να τσιρίζουν αν γίνει κάτι τέτοιο, με τη δικαιολογία ότι δεν υπάρχουν οδηγοί, οχήματα κλπ. Και είνα και άλλα παραδείγματα, αλλά η κουβέντα είναι μεγάλη.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Δημοσιεύσεις: 1.676
Θέματα: 1.216
Εγγραφή: 18-11-2009
Εννοειται πολλες γραμμες θα μπορουσαν να πυκνωσουν απο αυτες της περιφερειας, για παραδειγμα το 324 δεν μπορει να θελει 40-45 λεπτα για ολη την διαδρομη και να του δινουν 60-80 λεπτα χρονο διαδρομης, τη στιγμη που το 304 του δινουν 65 λεπτα χρονο διαδρομης.
Δημοσιεύσεις: 118
Θέματα: 0
Εγγραφή: 14-11-2009
Μπα, συγκρίνοντας το τότε με το τώρα βλέπω το εξής: η μόνη βελτίωση συχνότητας στις 206, 237 είναι στο 206 στα δρομολόγια καθημερινής. Όλα τα άλλα χειροτέρεψαν κιόλας. Ειδικά το 237 έχει κατακρεουργηθεί. Αυτό βέβαια έγινε λίγο διάστημα ΠΡΙΝ την τοπικοποίηση των γραμμών, ίσως και δύο σερί φορές για το 237, οι οποίες όταν πια κόπηκαν στη Δάφνη διατήρησαν αυτά τα δρομολόγια. Μάλιστα το 237 το καλοκαίρι λειτουργούσε με απαράδεκτες συχνότητες το σαββατοκύριακο.
Για να φτάσουν όμως στη Δάφνη, το κομφούζιο είναι απίστευτα μεγάλο. Δεν έχω συγκρίνει χρόνους, αλλά μου δίνεται η αίσθηση ότι στην κατεύθυνση προς Αθήνα ούτε τις ώρες αιχμής ούτε τις υπόλοιπες κερδίζει χρόνο ο επιβάτης - πιστευω ότι χάνει. Φυσικά αυτό θα έπρεπε να κατευθύνει τους υπευθύνους να δώσουν προτεραιότητα στους άξονες προς/ από το σταθμό Δάφνης (όπου οι γραμμές σωστά πηγαίνουν αντί για το κέντρο), αλλά δεν ξέρω αν ενδιαφέρεται ή αν αναλαμβάνει κανείς να το κάνει. Μέχρι να γίνει κάτι τέτοιο, δεν θα αδικώ κάποιον επιβάτη από την Αγία Μαρίνα ή την Άνω Ηλιούπολη, αν γκρινιάζει που του κόψαν το λεωφορείο προς Αθήνα - πιθανόν να έχει δίκιο και να μην μπορώ να πω και τίποτα!
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
(28-09-2011, 08:03 PM)christos126 Έγραψε: Μπα, συγκρίνοντας το τότε με το τώρα βλέπω το εξής: η μόνη βελτίωση συχνότητας στις 206, 237 είναι στο 206 στα δρομολόγια καθημερινής. Όλα τα άλλα χειροτέρεψαν κιόλας. Ειδικά το 237 έχει κατακρεουργηθεί. Αυτό βέβαια έγινε λίγο διάστημα ΠΡΙΝ την τοπικοποίηση των γραμμών, ίσως και δύο σερί φορές για το 237, οι οποίες όταν πια κόπηκαν στη Δάφνη διατήρησαν αυτά τα δρομολόγια. Μάλιστα το 237 το καλοκαίρι λειτουργούσε με απαράδεκτες συχνότητες το σαββατοκύριακο.
Για να φτάσουν όμως στη Δάφνη, το κομφούζιο είναι απίστευτα μεγάλο. Δεν έχω συγκρίνει χρόνους, αλλά μου δίνεται η αίσθηση ότι στην κατεύθυνση προς Αθήνα ούτε τις ώρες αιχμής ούτε τις υπόλοιπες κερδίζει χρόνο ο επιβάτης - πιστευω ότι χάνει. Φυσικά αυτό θα έπρεπε να κατευθύνει τους υπευθύνους να δώσουν προτεραιότητα στους άξονες προς/ από το σταθμό Δάφνης (όπου οι γραμμές σωστά πηγαίνουν αντί για το κέντρο), αλλά δεν ξέρω αν ενδιαφέρεται ή αν αναλαμβάνει κανείς να το κάνει. Μέχρι να γίνει κάτι τέτοιο, δεν θα αδικώ κάποιον επιβάτη από την Αγία Μαρίνα ή την Άνω Ηλιούπολη, αν γκρινιάζει που του κόψαν το λεωφορείο προς Αθήνα - πιθανόν να έχει δίκιο και να μην μπορώ να πω και τίποτα!
Συγκεκριμένα το 206 έιχε πριν την τοπικοποιήση του 9'-10' στην αιχμή, 12'-13' τα Σάββατα και 15' της Κυριακές και το 237 είχε 8'-10' στην αιχμή, 12' τα Σάββατα και 15'-20' τις Κυραικές.
Σήμερα έχουμε 206 9' στην αιχμή, 10'-15' Σάββατα και 20' Κυριακές ενώ το 237 10' αιχμή, 15' τα Σάββατα και 20'-25' τις Κυριακές.
Θεωρητικά έχουν χειροτερέψει η συχνότητες αλλά στην πραγματικότητα μόνο την Κυριακή είναι χειρότερα γιατί παλιά μπλοκάραν στο κέντρο και ερχόταν 2-3 μαζί ακόμα και άνα 25' στην αιχμή άλλα και τις περισότερς φορές λείπαν οχήματα και γίνοταν όλη η δρομολόγηση μπάχαλο. Οπότε πλέον είναι πολύ καλύτερα τις Καθημερινές και τα Σάββατα γιατί αν και 10λεπτο ή 15λεπτο τηρείται με ακρίβεια.
Δημοσιεύσεις: 1.947
Θέματα: 24
Εγγραφή: 05-08-2010
|