Leoforeia.gr | Forum
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2011 - Εκτυπώσιμη Έκδοση

+- Leoforeia.gr | Forum (https://leoforeia.gr/forum)
+-- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Συζήτηση: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Συζήτηση: Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) (https://leoforeia.gr/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+---- Θέμα: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2011 (/showthread.php?tid=8050)

Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2011 - abc - 09-01-2011

Με τις πρόσφατες καταργήσεις γραμμών ή κόψιμο γραμμών στους σταθμούς του Μετρό το πρώτο δρομολόγιο πολλών γραμμών πλέον πηγαίνει μέχρι την Αθήνα. Κάποτε μου είχατε εξηγήσει ότι τα πρώτα δρομολόγια των 304/305/308 ήταν υπηρεσιακές βάρδιες. Τι συμβαίνει τώρα;


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 - Citaro - 09-01-2011

(09-01-2011, 11:21 PM)abc Έγραψε: Με τις πρόσφατες καταργήσεις γραμμών ή κόψιμο γραμμών στους σταθμούς του Μετρό το πρώτο δρομολόγιο πολλών γραμμών πλέον πηγαίνει μέχρι την Αθήνα. Κάποτε μου είχατε εξηγήσει ότι τα πρώτα δρομολόγια των 304/305/308 ήταν υπηρεσιακές βάρδιες. Τι συμβαίνει τώρα;

Είναι κανονικές βάρδιες των γραμμών, που πάνε μέχρι κέντρο και αναστρέφουν για να ενταχθούν στην κανονική δρομολόγηση.
Πχ το όχημα 1 του 109 παίρνει από Άλιμο στις 05:00, από Ακαδημία στις 05:30 και ξανά στις 06:00 από Άλιμο για Μετρό.
Το ίδιο γίνεται με όλα τα πρώην ακτινικά (109, 112, 141, 106, 137, 206, 237, 409, 416, 822) .
Ακόμα, σε πολλές γραμμές υπάρχουν στις 05:00 αναχωρήσεις από διάφορα σημεία (παλιά τέρματα πριν από τις προεκτάσεις), ώστε να υπάρχει άφιξη γύρω στις 05:30 στο κέντρο Αθήνας/Πειραιά. Πχ. Το νέο Α4 έχει αναχώρηση στις 05:00 και από το τέως τέρμα 208. Το 909 στις 05:00 και από Αγία Σοφία.
Άλλες γραμμές πάλι (κορμοί) ξεκινάνε και από πιο απομακρυσμένα σημεία, όπως ξεκινούσαν πριν το 1995 και πηγαίνουν μέχρι Αθήνα (305/Α5 στις 04:45, 308/Α5 στις 05:00, 115/Α2 στις 05:05, 509/Α7 στις 05:05)



RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 - cmegas - 10-01-2011

(09-01-2011, 11:44 PM)Citaro Έγραψε: Άλλες γραμμές πάλι (κορμοί) ξεκινάνε και από πιο απομακρυσμένα σημεία, όπως ξεκινούσαν πριν το 1995 και πηγαίνουν μέχρι Αθήνα (305/Α5 στις 04:45, 308/Α5 στις 05:00, 115/Α2 στις 05:05, 509/Α7 στις 05:05)

Μήπως αυτά είναι στα τελευταία, και όχι στα πρώτα πρωινά δρομολόγια; Διότι βρήκα και τα παρακάτω:

Στην 115 το δρομολόγιο των 24.10 από Κίτσι μέχρι Ακαδημία (φανταστείτε δηλαδή ένα ακόμα Α2 στις 24.30 περίπου από Βούλα).

Όσον αφορά την Α7, υπάρχει και το δρομολόγιο 23.40 από Κάνιγγος, που φτάνει μέχρι τον Αγ.Στέφανο.

Η Α5 έχει δρομολόγια 23.30 και 23.40 από Ακαδημία μέχρι Άρτεμη (τέρμα 316).



RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 - abc - 10-01-2011

(10-01-2011, 12:36 AM)cmegas Έγραψε: Στην 115 το δρομολόγιο των 24.10 από Κίτσι μέχρι Ακαδημία (φανταστείτε δηλαδή ένα ακόμα Α2 στις 24.30 περίπου από Βούλα).

Αυτό το δρομολόγιο υπάρχει πολλά χρόνια από τοτε που το 115 λεγόταν 116.



RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 - GeorgIrisbus - 10-01-2011

Απο τα Μεσογειτικα το 304 στις 5:00, το 305 στις 4:45, το 315 στις 5:00 και το 308 στις 5:00 πανε μεχρι Ακαδημια. Επισης το 316 των 23:55 παει μεχρι Ακαδημια.

Οσον αφορα το Α5 απο Ακαδημια των 23:20 γινεται σαν 316 απο Ακαδημια για Αρτεμη και των 23:40 σαν 308 για Σταθμο Κορωπιου. Στην ουσια το τελευταιο Α5 απο Ακαδημια ειναι στις 23:00.


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 - Citaro - 10-01-2011

(10-01-2011, 12:54 AM)meganium Έγραψε: Απο τα Μεσογειτικα το 304 στις 5:00, το 305 στις 4:45, το 315 στις 5:00 και το 308 στις 5:00 πανε μεχρι Ακαδημια. Επισης το 316 των 23:55 παει μεχρι Ακαδημια.

Οσον αφορα το Α5 απο Ακαδημια των 23:20 γινεται σαν 316 απο Ακαδημια για Αρτεμη και των 23:40 σαν 308 για Σταθμο Κορωπιου. Στην ουσια το τελευταιο Α5 απο Ακαδημια ειναι στις 23:00.

Η πλάκα είναι να μην ξέρει ο επιβάτης ότι τα 316/308 κάνουν διαδρομή Α5, και να αφήσει να περάσουν . . . Αν και τέτοιες ώρες (23:20,23:40) μόνο υποψιασμένοι επιβάτες κυκλοφορούν, μου έχει τύχει πολλές φορές να βλέπω κόσμο στον Ευαγγελισμό που κοίταζε με μισό μάτι το λεωφορείο και ρώταγε δύο φορές πριν μπεί. Μήπως θα ήταν χρήσιμο να έβαζαν και ένα ταμπελάκι "Α5" στο παρμπρίζ;;


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 - abc - 10-01-2011

(10-01-2011, 08:54 AM)Citaro Έγραψε: Η πλάκα είναι να μην ξέρει ο επιβάτης ότι τα 316/308 κάνουν διαδρομή Α5, και να αφήσει να περάσουν . . . Αν και τέτοιες ώρες (23:20,23:40) μόνο υποψιασμένοι επιβάτες κυκλοφορούν, μου έχει τύχει πολλές φορές να βλέπω κόσμο στον Ευαγγελισμό που κοίταζε με μισό μάτι το λεωφορείο και ρώταγε δύο φορές πριν μπεί. Μήπως θα ήταν χρήσιμο να έβαζαν και ένα ταμπελάκι "Α5" στο παρμπρίζ;;
Είχα γράψει στο παρελθόν μήπως θα ήταν καλύτερα Α5 ΑΡΤΕΜΗ και Α5 ΚΟΡΩΠΙ;

(09-01-2011, 11:44 PM)Citaro Έγραψε: Είναι κανονικές βάρδιες των γραμμών, που πάνε μέχρι κέντρο και αναστρέφουν για να ενταχθούν στην κανονική δρομολόγηση.
Πχ το όχημα 1 του 109 παίρνει από Άλιμο στις 05:00, από Ακαδημία στις 05:30 και ξανά στις 06:00 από Άλιμο για Μετρό.
Το ίδιο γίνεται με όλα τα πρώην ακτινικά (109, 112, 141, 106, 137, 206, 237, 409, 416, 822).
Καταλαβαίνω την χρησιμότητα των περισσότερων. Δεν καταλαβαινω γιατί το πρώτο 202 πάει Ακαδημία.




RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 - cmegas - 10-01-2011

Με την ίδια λογική, θα μπορούσε να συμβεί και κάτι άλλο:

Έστω ότι έχουμε ένα δρομολόγιο Ε22, που φτάνει στη Σαρωνίδα στις 23.00 περίπου. Γιατί το όχημα αυτό να μην λειτουργήσει ως "τοπικό" μέχρι τον Αγ. Κοσμά, αφού η διαδρομή του προς το Α/Σ Ελληνικού είναι κοινή μέχρι το σημείο αυτό;;

Θέλω να πω δηλαδή, να γίνει κάτι σαν τα τρόλει, που εκτός από τα κλασικά δρομολόγια, έχουν και ειδικά από και προς τα αμαξοστάσια. Αν εδώ είναι ακραία περίπτωση της Ε22, δεν είναι καθόλου ακραία σε γραμμές που τερματίζουν νύχτα στην Αθήνα. (π.χ. τα τελευταία Α2 από Βούλα να πηγαίνουν ξανά μέχρι Άλιμο, ή τα τελευταία Α3/Β3/Α4 μέχρι το "Σαλέμ")


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 - Citaro - 10-01-2011

(10-01-2011, 10:43 AM)cmegas Έγραψε: Με την ίδια λογική, θα μπορούσε να συμβεί και κάτι άλλο:

Έστω ότι έχουμε ένα δρομολόγιο Ε22, που φτάνει στη Σαρωνίδα στις 23.00 περίπου. Γιατί το όχημα αυτό να μην λειτουργήσει ως "τοπικό" μέχρι τον Αγ. Κοσμά, αφού η διαδρομή του προς το Α/Σ Ελληνικού είναι κοινή μέχρι το σημείο αυτό;;

Θέλω να πω δηλαδή, να γίνει κάτι σαν τα τρόλει, που εκτός από τα κλασικά δρομολόγια, έχουν και ειδικά από και προς τα αμαξοστάσια. Αν εδώ είναι ακραία περίπτωση της Ε22, δεν είναι καθόλου ακραία σε γραμμές που τερματίζουν νύχτα στην Αθήνα. (π.χ. τα τελευταία Α2 από Βούλα να πηγαίνουν ξανά μέχρι Άλιμο, ή τα τελευταία Α3/Β3/Α4 μέχρι το "Σαλέμ")

H επίσημη απάντηση του ΟΑΣΑ είναι ότι οι περισσότερες γραμμές από το σημείο που σχολάνε μέχρι το Α/Σ ακολουθούν τελείως διαφορετικές διαδρομές, που δεν εντάσσονται στην κανονική δρομολόγηση, ενώ τα τρόλλευ, θέλουν - δε θέλουν διέρχονται από το κανονικό δίκτυο για να πάνε στα Α/Σ.
Η απάντηση αυτή έχει εν μέρει βάση, αν σκεφτείς ότι πχ τα Ζωγραφιώτικα (220,21,35) για να πάνε μετά το σχόλασμα Ελληνικό ακολουθούν συνήθως τη διαδρομή Υμηττού - Βουλιαγμένης και σπανιότερα περιφερειακό Καρέα. Τα 608, πάλι, όταν σχολάνε Ζωγράφου και είναι η πύλη του Πανεπιστημίου ανοιχτή, την "κοπανάνε" από μέσα και φεύγουν μέσω Καρέα.
Επίσης, ακόμη και για τις γραμμές που προανέφερες, περνάνε μεν κοντά από τα Α/Σ, αλλά και πάλι το Ε22 μπορεί να έρθει από Καλύμνου και να μην πάει γύρω - γύρω από τα Λιμανάκια.
Γενικώς, επειδή οι λεωφορειακές γραμμές είναι πολλές και τα Α/Σ διάσπαρτα, θα γινόταν μπέρδεμα.
Ενώ τα τρόλλευ είναι συγκεκριμένα και στην ουσία ακολουθούν όλα τα εισερχόμενα/εξερχόμενα όλων των γραμμών δύο μεγάλες κατευθύνσεις : Πατησίων για Κόκκινο Μύλο και Πεδίον Άρεως για Αττική. Το Α/Σ του Κεραμεικού είναι αμελητέο και ούτως ή άλλως είναι πάνω στη γραμμή του 21 και σχεδόν δίπλα από τα 12 και 15 που εξυπηρετεί.

Ένας άλλος λόγος , που θεωρώ εγώ ότι δεν γίνεται από/επιβίβαση είναι ότι οι χρόνοι που δίνονται για τη διαδρομή Α/Σ-Αφετηρία και Τέρμα-Α/Σ είναι τσίμα-τσίμα και δεν αρκούν για κανονικό δρομολόγιο. Αν τους "ανοίγανε" θα ξεχείλωνε 8 στις 10 το οκτάωρο του οδηγού.
Πχ: Το πρώτο 224 παίρνει από Καισαριανή στις 05:00 και το όχημα έρχεται από Βοτανικό. Θεωρητικά θα μπορούσε να εξυπηρετήσει από Κάνιγγος και πάνω. Πρακτικά του δίνουν μισή ώρα για να κάνει εξαγωγή και να βρεθεί στην αφετηρία του, οπότε ο οδηγός πρέπει να το πάει μονογκαζιά. Αν ήταν να παίρνει κόσμο έπρεπε να βγεί στις 04:15, δηλ. 15' νωρίτερα και να πάρει δρομολόγιο από Κάνιγγος στις 04:30. Έτσι όμως θα πρέπει η βάρδια να σχολάσει στις 12:15 αντί στις 12:30, που σημαίνει ότι θα χανόταν δρομολόγιο.




RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 - ELBO O405GN - 30-01-2011

Δε μπορεί να χάνει μια ζωή ο επιβάτης...