03-02-2016, 02:37 AM
(02-02-2016, 08:43 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ακυρώνεται οριστικά οποιοσδήποτε σχεδιασμός για μεταφορά της αφετηρίας της 237 στην οδό Κεφαλληνίας, με τον Δήμο να επικαλείται -κατόπιν εορτής- ότι η εφαρμογή της ρύθμισης αυτής θα είχε ως συνέπεια να μην υπάρχει διαθέσιμο πεζοδρόμιο για την ασφαλή κίνηση των πεζών (και ιδιαίτερα των μαθητών της περιοχής).
Ωστόσο, συνεχίζεται η διαβούλευση με τον ΟΑΣΑ και την Τροχαία, για να εξασφαλιστεί χώρος για διαμόρφωση νέας αφετηρίας της γραμμής, ενώ, όπως ανέφερε ο τέως αντιδήμαρχος, υπήρξε σκέψη και για μεταφορά των αφετηριών-τερμάτων της Πλ. Παραθύρα (206, 212), μετά και το ατύχημα με το N1 που λύθηκε το χειρόφρενό του και κατέληξε σε καφετέρια, λίγο πιο κάτω από την πλατεία, όμως το οδικό δίκτυο της περιοχής της Αγίας Μαύρας δεν επιτρέπει οποιαδήποτε αλλαγή.
Δείτε στο 47:15 το σχετικό απόσμασμα από τη συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Ηλιούπολης, κατά τη συνεδρίαση της 21ης Ιανουαρίου: https://www.youtube.com/watch?v=gZHvvl9jbcg
Δηλαδή για 2 καθυστερημένους που δεν έβαλαν χειρόφρενο θα μεταφερθούν τα 2 Τέρματα της Ηλιούπολης, τα οποία αμφότερα έχουν αρκετά μεγάλους χώρους (ειδικά το ΤΕ206/212) και δεν είναι κολλητά με σπίτια; Πάλι καλά που δεν βρίσκουν χώρο στην Αγία Μαύρα...
Επίσης, για το ΤΕ237 που αναφέρθηκε ότι δεν "πληροί" τις προδιαγραφές καθώς δεν έχει 6 μέτρα πλάτος αμφιβάλλω ότι ισχύει... Υπάρχει φωτογραφία όπου φαίνονται 2 GN (πλάτους 2,5 μέτρων η καθεμία) και ενδιάμεσά τους υπάρχει αρκετό κενό (κατά πάσα πιθανότητα πάνω από 1 μέτρο). Όσο για την κλίση έχω αναφερθεί σε παλιότερο πόστ πόσες Αφετηρίες και Τέρματα έχουν κλίσεις και σε μερικές περιπτώσεις μεγαλύτερες από αυτή της Έβερτ...