01-06-2021, 03:54 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-06-2021, 03:55 PM από oasagr123. Edited 1 time in total.)
(01-06-2021, 09:19 AM)Citaro Έγραψε: Πλ.Γλυφάφας - Μετρό Ελληνικό 13' (205/122)1)Τα 79’ δεν είναι καλος χρόνος για μια σημαντική διαδρομή μεταξύ δυο σημαντικών σημείων
Μετεπιβιβαση 7'
Ελληνικό - Αττική 25'
Μετεπιβίβαση 7'
Αττική-Κηφισιά 27'.
Σύνολο : 79 λεπτά (1h19min).
Για το γεγονός οτι α) διανυονται πάνω από 40 χλμ. εντός αστικού ιστού β) η διαδρομή δεν παρουσιάζει ενδιαφέρον καθημερινού commuting με ΜΜΜ, ο χρόνος με μετρό κ λεωφορειο ειναι καλός. (Γλυφαδα-Μαρουσι/Κηφισια, αν τυχει κ οντως εχεις αυτες τις αποστασεις καθημερινα δεν πας χωρις ΙΧ).
Και οπως ειπαν κ αλλοι, αμα καταφέρεις να κανεις Γλυφαδα -Κατεχακη - Κηφισιά σε λιγότερο απο 79' σε ωρα αιχμής με ΙΧ, γράψε μου ...
2) Το Πλ.Γλυφάδας-Στ.Ελληνικό με 122 στο χειμερινό έχει μέτριες συχνότητες ενώ στο θερινό με καλύτερες συχνότητες ολοι γνωρίζουμε ότι γίνεται χαμός από το πρώτο έως το τελευταίο δρομολόγιο. Για να μην πω για το συνεχές μποτιλιάρισμα στην Βουλιαγμένης στο σημείο του Ελληνικού.
3) Ο σκοπός της γραμμής που πρότεινα εκτός από σύνδεση Γλυφάδας-Κηφισιάς είναι και η σύνδεση Νοτίων-Βορείων. Τι εννοώ: Βάρκιζα-Αγ.Στέφανος(122/171-Μετρό-Ηλεκτρικός-509/535) =2 ώρες και 53 λεπτά. Βάρκιζα-Αγ.Στέφανος(117/122-Ε70-509/535)= 1 ώρα και 57 λεπτά. Θα μου πείς ότι ελάχιστοι θα κάνουν αυτην την διαδρομή οπότε ας δούμε μια πιο συνηθισμένη. Βούλα-Πολυτεχνειουπολη(171/116-140)= 2 ώρες
Βούλα-Πολυτεχνειούπολη(171/116-Ε70)=1 ώρα
Επίσης είναι και μια γρήγορη σύνδεση Άνω Αργυρούπολης/Ηλιούπολης με την Γλυφάδα.
4) Το να λες ως επιχείρημα ότι ολοι όσοι κάνουν αυτην την διαδρομή έχουν ΙΧ είναι λαθος γιατί όλοι έχουν δικαίωμα στην μετακίνηση και υποτίθεται ότι πρέπει να προτιμάμε τα ΜΜΜ για μείωση της ρύπανσης