(02-07-2013, 12:00 PM)mercedes elbo Έγραψε: Και όμως επειδή δεν είχε κίνηση κόπηκε και λογικό γιατί ο τουρίστας θα προτιμήσει να πάει τη διαδρομή με το διώροφο που είναι και ανοιχτό πάνω παρά με το Irisbus ακόμη και αν έχει μεγαλύτερη τιμή. http://www.oasa.gr/news.php?id=funk80
Τα Citelis προς τα παρόν είναι μια χαρά. Επίσης, γιατί να μην είναι ευχάριστα στην οδήγηση ειδικά σε σχέση με τα Renault ή τα υπόλοιπα Irisbus? Καινούργια είναι, γρήγορα είναι και έχουν ωραίο χώρο οδήγησης με κάμερες για τις πόρτες πάνω στο ταμπλό. Τα Solaris 8,6 δεν μπαίνουν και απαραίτητα σε ήρεμες γραμμές. Έχουν και τα 022, 227 και 230 που έχουν αρκετή κίνηση. Τα Ν2 δεν θα έλεγα και ότι αποδείχτηκαν μάπα. Απλά έτυχε να είναι σε αμαξοστάσια που δεν τα συντηρούν καλά (Βοτανικός/Ράλλη) ενώ μέχρι το 2004/5 που ήταν σε Πειραιά/Άγιο Δημήτριο και για λίγο Ελληνικό και Ανθούσα και ήταν σε 'αριστη κατάσταση. Οι Βεργίνες γενικά σαν κατασκεύη δεν ήταν καλή αλλά είχαν τρομερό ήχο και ήταν πολύ γρήγορα λεωφορεία.
Οι βεργίνες είχαν κινητήρα Mercedes οπότε δεν είχαν εκεί θέμα (αντίθετά ξεχώριζαν κιόλας) όμως η υπόλοιπη κατασκευή ήταν πολύ μέτρια. Τα Ν2 ξέρω έχουν υλικά κατασκευής κατώτερα από αυτά των Ν1. Σαν κινητήρες είναι μια χαρά για τα χρόνια τους και την δουλειά που έκαναν. Αν ήταν ομαλότατοι οι δρόμοι δεν θα κοπάναγαν και θα ήταν πολύ καλά. 022, 227, 230, 704 που μπαίνουν Solaris Midi όντως είναι κάπως περίεργες γραμμές άλλα γενικά δεν είναι τόσο δύσκολες όπως άλλες. Ίσως σε κάποιες από αυτές τα Neoplan Midi να ήταν καλύτερα. Τα Citelis αφού είναι στα Άνω Λιόσια θα κουραστούν σίγουρα άλλα για να είμαστε σωστοί αρκετές γραμμές εκεί είναι πολύ ήρεμες (723, 733) και δεν κουράζουν τα λεωφορεία. 878, 879, Γ9 και 735 (όταν τα έχει) οι χειρότερες γραμμές των Citelis που κάνουν ζημιά. Από αυτά που δεν έχω εμπειρία καθόλου είναι τα 12μετρα Neoplan που αποσύρθηκαν μαζί με τις βεργίνες και τα Vanhool A300 και ήταν σαν τα τρόλεϊ 6000.