24-02-2010, 10:12 AM
Ειδικά στην κάθοδο η Λεωφ. Κύμης έχει πρόβλημα ακόμα και εκτός ωρών αιχμής (βλ. διπλοπαρκαρισμένα στις καφετέριες).
Η δική μου σκέψη για το 610 είναι να κοπεί η περιπορία γύρω από τους Αμπελοκήπους, όπως λέει και ο Citaro, και παράλληλα να επεκταθεί βόρεια προς τον σταθμό Ειρήνης και το Ο.Α.Κ.Α. και αυτό. Για να έχουν καλό τροφοδοτικό ρόλο οι λεωφορειακές γραμμές πρέπει να φτάνουν στους γειτονικούς σταθμούς μέσων σταθερής τροχιάς. Το 602 π.χ. εξυπηρετεί την Νέα Ιωνία στο ένα άκρο και την Πανόρμου στο άλλο, οπότε έχει διπλό τροφοδοτικό ρόλο.
Επίσης, για το 605, να επεκταθεί μέχρι Ειρήνη, αλλά καλό είναι να διατηρήσει σύνδεση με και με κάποιον άλλο σταθμό του Η.Σ.Α.Π. στο άλλο άκρο (Περισσό ή Πευκάκια), γιατί αλλιώς αναγκάζει τους επιβάτες να κάνουν έναν μεγάλο κύκλο για να χρησιμοποιήσουν μέσω Ειρήνης τον Η.Σ.Α.Π.
Η δική μου σκέψη για το 610 είναι να κοπεί η περιπορία γύρω από τους Αμπελοκήπους, όπως λέει και ο Citaro, και παράλληλα να επεκταθεί βόρεια προς τον σταθμό Ειρήνης και το Ο.Α.Κ.Α. και αυτό. Για να έχουν καλό τροφοδοτικό ρόλο οι λεωφορειακές γραμμές πρέπει να φτάνουν στους γειτονικούς σταθμούς μέσων σταθερής τροχιάς. Το 602 π.χ. εξυπηρετεί την Νέα Ιωνία στο ένα άκρο και την Πανόρμου στο άλλο, οπότε έχει διπλό τροφοδοτικό ρόλο.
Επίσης, για το 605, να επεκταθεί μέχρι Ειρήνη, αλλά καλό είναι να διατηρήσει σύνδεση με και με κάποιον άλλο σταθμό του Η.Σ.Α.Π. στο άλλο άκρο (Περισσό ή Πευκάκια), γιατί αλλιώς αναγκάζει τους επιβάτες να κάνουν έναν μεγάλο κύκλο για να χρησιμοποιήσουν μέσω Ειρήνης τον Η.Σ.Α.Π.