24-02-2010, 12:22 AM
(23-02-2010, 01:50 PM)Sardelitsa Έγραψε: Εμαθα από τοπική εφημερίδα ότι στην Αγία Παρασκευή ξεκίνησε νέα γραμμή 408 που πάει από την πλατεία στον Αη Γιάννη και πάλι κάτω (όπως το Β5) ανά 20 λεπτά. Ο ΟΑΣΑ δεν αναφέρει τίποτα...
Πάντως τι νόημα έχει να ανεβαίνει το β5 μέσα στην Αγία Παρασκευή και να μπλοκάρεται μεσα στα στενά;
Πριν από λίγους μήνες είχαν το 480 που έμπαινε μέσα...
Η ιστορία της εξυπηρέτησης του Τσακού είναι πονεμένη! Από το 1995 μετρώντας, θυμάμαι τις εξής αλλαγές:
1995 :Εφαρμογή κορμών (Α5) και τοπικό 417 για τον Τσακό.
1996 :Ίδρυση του Β5 και διέλευσή του από Τσακό.
2000: Άνοιγμα του ΜΕΤΡΟ. Κόψιμο της διαδρομής Τσακού του Β5 και επαναφορά του 417 από Εθν. Αμυνα.
2002: Κόψιμο του 417 και επαναφορά του Β5.
2008: Κόψιμο του Β5 και επαναφορά του τοπικού (τώρα το ονόμασαν 480)
2009: Κόψιμο του 480 και επανφορά του Β5 . . .
2010: Λόγω μονοδρόμησης της Αγ. Ιωάννου δεν εξυπηρετείται πλέον η κάθοδος. Για το λόγο αυτό μπήκε το τοπικό 408, να κάνει κύκλο Πλατεία - Αγ. Ιωάννου - Τασσοπούλου - Ειρήνης - Πλατεία.
Προχειρότητα και ρουσφέτι σε όλο του το μεγαλείο! Για να πούμε όμως και του στραβού το δίκιο: Το Β5 δουλεύει με δρομολόγια 05:00 - 23:30 από Αη Γιάννη και 05:20 - 00:20 από Εθν. Άμυνα, ανά 8-15' και το πολύ 20' τις Κυριακές και τα βράδια. Όσα τοπικά και αν μπήκαν κατά καιρούς (417, 480) είχαν πολύ χειρότερα δρομολόγια (ανά 12 - 15 στην καλύτερη και ανά 25 - 30 εκτός αιχμής), άσε που το τελευταίο έφευγε από Αμυνα στις 23:30, δηλ. σχεδόν μια ώρα νωρίτερα ! Περαιτέρω, καθότι το Β5 είναι πολύ σημαντική γραμμή για πλήθος επιβατών και έχει πολλές χρήσεις (Αλεξάνδρας, Μεσογείων), πιο δύσκολα να "κόψουν" λεωφορείο ελλείψει οδηγού/οχήματος. Ενώ στην τοπική εκδοχή (417, 480) είναι πολύ πιο εύκολο, καθώς αφορά μόνο ένα τμήμα του Τσακού.
Πως να μην ζητά ο κόσμος τον "κορμό;" Αφού οι κάφροι του ΟΑΣΑ, τις τοπικές γραμμές τις αντιμετωπίζουν ως αποπαίδια!