15-11-2009, 12:32 AM
Συμφωνώ ότι με αυτήν τη λογική πρέπει να λειτουργούν οι γραμμές-κορμοί. Το ότι είναι βέβαια κορμοί φαίνεται από το κατά πόσον εξυπηρετούν πλήθος κόσμου στο σύνολο των στάσεων τις οποίες εξυπηρετούν, γι' αυτό και αξίζει να εισέρχονται στο κέντρο της πόλης (Αθήνα/Πειραιάς/Γλυφάδα). Π.χ. αν κάποτε τα Α4/Β4 εθεωρούντο κορμοί, τώρα πια δεν είναι, σε αντίθεση με τους κλάδους 2 και 3. Έτσι πρέπει να γίνει αναδιοργάνωση διαδρομών και συχνοτήτων, ώστε να μην έχουμε λεωφορεία αλλού ασφυκτικά γεμάτα και αλλού προκλητικά άδεια.
Ταυτόχρονα δε, πρέπει να υπάρχει πυκνή εξυπηρέτηση των ενδιάμεσων των σταθμών μετρό στάσεων, καθώς πλήθος κόσμου πρέπει να εξυπηρετηθεί σε διαδρομές και μετεπιβιβάσεις που το μετρό δεν μπορεί να βοηθήσει (π.χ. περιοχή Κυνοσάργους, καθώς και ανταπόκριση στάσεων ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ στις Λ.Συγγρού & Βουλιαγμένης).
Συνεπώς, δεν πρέπει ο ΟΑΣΑ να φοβηθεί την περικοπή τμημάτων των γραμμών-κορμών, όπου αυτοί πλέον τροφοδοτούν το μετρό, αλλά δεν πρέπει να αφήσει και στο έλεος των ΙΧ/ταξί τις λεωφόρους όπου αυτοί κινούνται περικόπτοντας άκριτα τις γραμμές αυτές. Κριτήριο αλάνθαστο είναι η προτίμηση των επιβατών: θεωρώ πως η πλειοψηφία αυτών που επιλέγει να συνεχίσει με το λεωφορείο ή να κάνει μετεπιβίβαση έχει διαπιστώσει αν αυτό που κάνει τον συμφέρει χρονικά ή όχι, δεδομένης της χάραξης της κάθε γραμμής βέβαια.
Ταυτόχρονα δε, πρέπει να υπάρχει πυκνή εξυπηρέτηση των ενδιάμεσων των σταθμών μετρό στάσεων, καθώς πλήθος κόσμου πρέπει να εξυπηρετηθεί σε διαδρομές και μετεπιβιβάσεις που το μετρό δεν μπορεί να βοηθήσει (π.χ. περιοχή Κυνοσάργους, καθώς και ανταπόκριση στάσεων ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ στις Λ.Συγγρού & Βουλιαγμένης).
Συνεπώς, δεν πρέπει ο ΟΑΣΑ να φοβηθεί την περικοπή τμημάτων των γραμμών-κορμών, όπου αυτοί πλέον τροφοδοτούν το μετρό, αλλά δεν πρέπει να αφήσει και στο έλεος των ΙΧ/ταξί τις λεωφόρους όπου αυτοί κινούνται περικόπτοντας άκριτα τις γραμμές αυτές. Κριτήριο αλάνθαστο είναι η προτίμηση των επιβατών: θεωρώ πως η πλειοψηφία αυτών που επιλέγει να συνεχίσει με το λεωφορείο ή να κάνει μετεπιβίβαση έχει διαπιστώσει αν αυτό που κάνει τον συμφέρει χρονικά ή όχι, δεδομένης της χάραξης της κάθε γραμμής βέβαια.