30-01-2011, 06:27 PM
(30-12-2010, 03:13 PM)abc Έγραψε: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Γραμμή
Ονομασία
Είδος επέμβασης
106
ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ–ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ - ΦΙΞ
126
ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ–ΠΑΛ. ΦΑΛΗΡΟ
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ
ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ - ΦΙΞ
136
ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ–ΑΝΩ Ν. ΣΜΥΡΝΗ Β
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ
ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ - ΦΙΞ
137
ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ–ΑΝΩ Ν. ΣΜΥΡΝΗ Α
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ
ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ - ΦΙΞ
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΟΑΣΑ
Όλα καλά με τις αλλαγές των γραμμών στο Φίξ, αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω, είναι γιατί να μην τερματίζουν ή να αποβιβάζουν οι εν λόγω γραμμές στο σημείο που τερματίζουν οι 202/910 (είσοδος γκαράζ), παρά αποβιβάζουν πιο πάνω, κάνοντας ολόκληρο κύκλο και επιπλέον διαδρομή άνευ λόγου. Άλλωστε, εκεί που τερματίζουν οι 202/910 έχει είσοδο για το μετρό καθώς και ανελκυστήρα/κυλιόμενες.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.