(14-11-2009, 06:19 PM)abc Έγραψε: Χωρίς να έχω ιδιαίτερη άποψη για την περιοχή, μήπως έπρεπε η Β1 να κοπεί στα δύο τοπικό τμήμα όπως τα γράφεις και το κομματί της παραλιακής να αποτελέσει ενισχυτική γραμμή της Α1;
Επίσης σε σχέση με την αρίθμηση η Α4 πριν γίνει κορμός ήταν 159 και η Β4 236.
Δεν χρειάζεται ενισχυτική γραμμή στην παραλία, αφού υπάρχει το τράμ. Η ροή των επιβατών Πειρ - Παραλιακή είναι κυρίως προς τις μεγάλες στάσεις (Μαρκομιχελάκειο, Φλοίσβος, Εδεμ, 3η Καλαμακίου, Πλ. Γλυφάδας, Ασκληπιείο Βούλας). Γι αυτό και προτείνω να έχουμε μια γερή και γρήγορη σύνδεση Χ1 ΠΕΙΡ-ΒΟΥΛΑ (εξπρες), να πηγαίνουν οι πολλοί γρήγορα στις βασικές στάσεις, και οι άλλοι να παίρνουν από Πειραιά ό,τι κάτσει, και να συνεχίζουν με το τράμ από Φάληρο.
Για τις αριθμήσεις πάω πάσο, σίγουρα η ιστορική είναι ακόμη στη μνήμη των κατοίκων, αλλά τα ζεύγη γραμμών (153/4, 220/1, 809/10) υποδηλώνουν και στον περιστασιακό χρήστη ότι οι γραμμές είναι "πακέτο". Γι' αυτό διάλεξα το 153.