17-06-2024, 02:48 AM
(17-06-2024, 02:02 AM)Crabman Έγραψε: Δεν γνώριζα ότι έχει δοκιμαστεί. Πράγματι στο ζιγκ-ζαγκ της Φραγκοκκλησιάς παρά είναι στενός ο δρόμος και μάλιστα χωρίς λόγω καθώς έχει τόσο ελεύθερο χώρο γύρω γύρω. Όσο για τον σταθμό Κηφισίας εκτός από την μεγαλύτερη απόσταση και το μπλέξιμο στην Κηφησίας, θα έπρεπε να είναι κυκλικό στο δαχτυλίδι. Μόνο που οι στάσεις στο δαχτυλίδι δεν έχουν καμία σχέση με το σταθμό. Επομένως η μεταβίβαση θα ήταν πολύ δύσκολη έως ανέφικτη και χρονοβόρα. Άρα και η εξυπηρέτηση ανύπαρκτη. Επίσης στην επιστροφή αν δεν κάνει παλί τον κύκλο προς τα πάνω, δεν υπάρχει τρόπος να περνάει από πολύδροσο οπότε θα έπιανε από την στάση Ριζάρειος, δηλαδή όχι μόνο χωρίς να βελτιώνεται κάτι αλλά και να χάνει η περιοχή την συγκοινωνία της..Βασικά τώρα που το θυμήθηκα δεν ήταν μόνο για το σταθμό αλλά και για τα 550/Α7. Δεν μπορώ να τη βρω όμως που την είχα διαβάσει εδώ μέσα
Το αν θα είναι κυκλική ή όχι δεν είναι κάτι φοβερό όταν 3/4 γραμμές προαστίων είναι κυκλικές. Και ο κύκλος προς τα πάνω στην επιστροφή είναι ενα λεπτό επίσης. Η Φραγκοκκλησιάς είναι το θέμα με τα φορτηγά της