21-07-2023, 11:28 PM
(19-07-2023, 06:50 PM)Leon377 Έγραψε: Κάποτε είχε αναφερθεί εδω πρόταση σύνδεσης του 141 με το 142 και η κυρία ένσταση από ότι θυμάμαι ήταν ότι η Αλίμου δεν χρειάζεται δεκάλεπτο. Συμφωνω απόλυτα. Το Β2 με τις συχνότητες που θα έπρεπε να έχει σήμερα (σύμφωνα με το πρόγραμμα και όχι πως πράγματι βγαίνει) είναι ιδανική λύση. Ο χρόνος διαδρομής του μετά από αυτήν την αλλαγή δεν νομίζω να αυξηθεί πάνω από λίγα λεπτά (6-8)
Προσωπικά, θεωρώ ότι το θέμα με την ένωση 141-142 δεν είναι ότι η Αλίμου δε χρειάζεται 10λεπτο, αλλά στο ότι η Λεωφόρος Καλαμακίου στην αριστερή στροφή για τη λεωφόρο Ποσειδώνος είναι Τ-Ρ-Α-Γ-Ι-Κ-Η σε σημείο που θυμάμαι να έχουμε κάνει ακόμα και 20λεπτο να φτάσουμε από την 9η Καλαμακίου στην 3η Καλαμακίου (επί της Λ. Ποσειδώνος), κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται και κενά.
Γενικά, για το Β2 σαν γραμμή που πηγαίνει από Αργυρούπολη στο μετρό Φιξ μέσω παραλιακής, δε ξέρω κατά πόσο θα είναι κερδοφόρα, σκεπτόμενος ότι το κομμάτι από τη λεωφόρο Αλίμου μέχρι μέτρο Αργυρούπολης κατά 99% θα πηγαίνει με 1-2 άτομα Μαξ (όπως το 142 τώρα), οπότε θα ήταν άστοχη επέκταση
Δηλαδή, ανάμεσα στο μετρό Αργυρούπολης και τη Γλυφάδα, εγώ προσωπικά θα έστελνα το Β2 στη Γλυφάδα να κάνει παρέα στο Α2 και να του πάρει κάναν επιβάτη (ειδικά στην κατεύθυνση προς Αθήνα)