17-12-2010, 11:13 PM
Έχω ένσταση σε 2 σημεία:
1) Σχετικά με την Πολιτεία, αξίζει τον κόπο να κάνουμε 2 μεγάλους κύκλους για να φτάνουμε στην Πλατεία της Πολιτείας; Εκτός αν δεν κατάλαβα καλά την πρόταση σου, οπότε η απορία μου δεν υφίσταται.
2) Σχετικά με την Κάτω Κηφισιά, δεν νομίζω ότι μπορεί να παρακάμψει το Β9 τον σταθμό, γιατί υπάρχει πολύ "ψωμί" από και προς αυτόν. Όντως η διαδρομή Φραγκοπούλου (είδικά στις στροφές του Χαμπάκη) - Τατοϊου - Όθωνος είναι μεγάλο ζόρι, αλλά δεν μπορούμε να αποκόψουμε τη γραμμή. Γιατί αν το πάμε έτσι, δεν βλέπω καν νόημα η Β9 να φτάνει μέχρι τη Νέα Κηφισιά, και μάλιστα με αρθρωτά! Το μόνο που δέχομαι εν προκειμένω είναι το πέρασμα στο σταθμό να γίνεται από Χελιδονούς-Π.Μελά-Τατοϊου. Και εδώ που τα λέμε, η συγχώνευση/πύκνωση στην Β9 έδωσε μια αξιοπρεπέστατη ποιότητα συγκοινωνίας στην περιοχή της Κάτω Κηφισιάς και του "Μπάμπη".
1) Σχετικά με την Πολιτεία, αξίζει τον κόπο να κάνουμε 2 μεγάλους κύκλους για να φτάνουμε στην Πλατεία της Πολιτείας; Εκτός αν δεν κατάλαβα καλά την πρόταση σου, οπότε η απορία μου δεν υφίσταται.
2) Σχετικά με την Κάτω Κηφισιά, δεν νομίζω ότι μπορεί να παρακάμψει το Β9 τον σταθμό, γιατί υπάρχει πολύ "ψωμί" από και προς αυτόν. Όντως η διαδρομή Φραγκοπούλου (είδικά στις στροφές του Χαμπάκη) - Τατοϊου - Όθωνος είναι μεγάλο ζόρι, αλλά δεν μπορούμε να αποκόψουμε τη γραμμή. Γιατί αν το πάμε έτσι, δεν βλέπω καν νόημα η Β9 να φτάνει μέχρι τη Νέα Κηφισιά, και μάλιστα με αρθρωτά! Το μόνο που δέχομαι εν προκειμένω είναι το πέρασμα στο σταθμό να γίνεται από Χελιδονούς-Π.Μελά-Τατοϊου. Και εδώ που τα λέμε, η συγχώνευση/πύκνωση στην Β9 έδωσε μια αξιοπρεπέστατη ποιότητα συγκοινωνίας στην περιοχή της Κάτω Κηφισιάς και του "Μπάμπη".
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)