Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
#2
1A. ΚΟΡΜΟΙ ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ (Α1 - Α4)

Α1/Ε1 : Το Α1 Πειραιάς - Βούλα έχει αποψιλωθεί και δουλεύει ανά 15' - 25' με 9 νταλίκες στην αιχμή. Παράλληλα δουλεύει το Ε1 με 20' συχνότητα και 6 Ν1, που όμως δεν το περιμένεις, απλά τυχαίνει και έρχεται. Τέλος, υπάρχει και η γραμμή 3 του τράμ, που κινείται ακριβώς παράλληλα με τα Α1/Ε1 από Φάληρο και μετά. Έτσι σπαταλώνται πόροι και δεν επιτυγχάνεται καλή εξυπηρέτηση.
ΠΡΟΤΑΣΗ : Κατάργηση του Α1 και διπλασιασμός της συχνότητας του Ε1, το οποίο μετονομάζεται σε Χ1. Θα έχει 13 νταλίκες για 10λεπτη συχνότητα. Όσοι κινούνται από Πειραιά για Παραλία θα απολαμβάνουν στάνταρ γρήγορες διαδρομές, και όσοι έχουν προορισμό τις ενδιάμεσες στάσεις θα εξυπηρετούνται από το τράμ, ούτως ώστε να αποκτήσει νόημα η ύπαρξή του. Έχουμε και όφελος δύο οχήματα.

Β1 : Κορμός - παρωδία. Δρομολόγια ανά 25 - 45 λεπτά και διαδρομή εντελώς τοπική. Καμία συνεργασία με το 101 που αποτελεί "αδερφάκι" όσον αφορά τις περιοχές που εξυπηρετούν.
ΠΡΟΤΑΣΗ : Ένωση του κυκλώματος Β1/101. Μετονομασία του Β1 σε 102, συντονισμένες αναχωρήσεις από Πειραιά και από Αργυρούπολη ούτως ώστε να έχει συγκοινωνία ανά 12 - 20' συνδυασμένα. Σε δεύτερη φάση (αν φτάσει ποτέ το τράμ στον Πειραιά) μετατροπή των γραμμών σε τοπικές με αναστροφή στην 3η Καλαμακίου και μέσα από τη Θουκυδίδου (Άλιμος).

Α2 : Άκρως επιτυχημένος κορμός, σωστά σχεδιασμένος αλλά με ελλιπή δρομολόγια.
ΠΡΟΤΑΣΗ : Οπωσδήποτε πύκνωση δρομολογίων, με τη χρησιμοποίηση των 2 οχημάτων που θα περισσέψουν από το κόψιμο του Α1.

Β2 : Καλή γραμμή με κακές συχνότητες. Χρησιμεύει ως αρτηριακή σύνδεση του Π. Φαλήρου/παραλιακώς με τη Λεωφ. Συγγρού και την Αθήνα επειδή δεν επαρκεί το Ε22, που όλοι το προτιμούν. Ειδικά τις ώρες αιχμής γίνεται το αδιαχώρητο.

Ε22 : Πολύ επιτυχημένη γραμμή, αλλά είναι "μακαρόνι", ξεκινάει σήμερα και φτάνει μεθαύριο. Επιπλέον, από τότε που λειτούργησε έχει διαλυθεί το πλέγμα των τοπικών Βάρης, καθώς το Ε22 περνάει ασυντόντιστα.
Στο κομμάτι της παραλιακής/Συγγρού, εξυπηρετεί μαζί με το Β2, αλλά δεν συντονίζονται και μπορεί ακόμη και στην αιχμή να αφήσουν κενά 20λεπτα.
ΠΡΟΤΑΣΗ για Β2/Ε22 : Σπάσιμο του Ε22 στη Γλυφάδα. Κόψιμο του Β2. Ίδρυση της γραμμής Χ2 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΣΥΓΓΡΟΥ/ΦΙΞ με πυκνές συχνότητες και εξυπηρέτηση Εξπρές. Για τις ενδιάμεσες στάσεις, ό,τι είπαμε για το Α1. Τράμ και από Τροκαντερό με το αναβαθμισμένο 550 (θα τα πούμε στη συνέχεια).
Με βάση τα διαθέσιμα αρθρωτά οχήματα, θα βγεί συχνότητα για το Ε22 30' (αρκεί) με 4 οχήματα και για το Χ2 9' (με 10 οχήματα), δηλ. όσα δρομολογούνται σήμερα.

Α3/Β3 : Κορμοί με ολίγον από τοπικό. Ενώ κινούνται μια χαρά στη Βουλιαγμένης, πριν τη Γλυφάδα κάνουν κύκλους σαν σε λούνα πάρκ, με συνέπεια να χαλάει ο συντονισμός τους και να κυκλοφορούν πολύ αραιά.
ΠΡΟΤΑΣΗ : Όταν με το καλό ξεκινήσει το μετρό στο Ελληνικό, ενοποίηση των Α3/Β3 σε ενιαίο κορμό με συχνότητα 10' και απευθείας δρομολόγιο Γλυφάδα από Σ.Καράγιωργα/Ναπ. Ζέρβα. Το Α3 θα αποτελεί την μοναδική επίγεια γραμμή Αθήνα - Βουλιαγμένης μετά την έλευση του μετρό. Τα τοπικά κομμάτια (Ευρυάλη/Καραχάλιου) θα δοθούν σε τοπικές γραμμές , που εν όψει μετρό ούτως η άλλως πρέπει να ξανασχεδιαστούν. Οχήματα αρθρωτά (εξυπακούεται)

Α4 : Η γραμμή έχει χάσει τον λόγο ύπαρξής της πέραν Δάφνης προς Αθήνα , καθώς η πλειοψηφία των επιβατών χρησιμοποιεί το μετρό. Περαιτέρω, η ακανόνιστη λειτουργία της σε σχέση με το 154 ταλαιπωρεί τους επιβάτες της Αργυρούπολης.
ΠΡΟΤΑΣΗ : Κόψιμο του Α4. Ίδρυση τοπικής γραμμής 153 ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ με αρθρωτά οχήματα, που θα αλληλοσυμπληρώνεται με το πολύ καλό 154. Στόχος συνδυασμένης συχνότητας θα πρέπει να είναι τα 6' για Αργυρούπολη.

Β4 : Ισχύει ό,τι και για το Β1. Τοπική γραμμή που έπρεπε εδώ και καιρό να έχει κοπεί πέραν Αγ. Δημητρίου.
ΠΡΟΤΑΣΗ : Αφού άντεξε μέχρι εδώ, κόψιμο μόλις φτάσει το μετρό στο Ελληνικό. Ένταξη του μικρού της τμήματος (Γερουλάνου/Σούρμενα) στο νέο δίκτυο τοπικών Ελληνικού/Γλυφάδας.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.561 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.688 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.591 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.860 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.720 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.404 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.652 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.769 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.299 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.369 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 28 Επισκέπτης (ες)