17-03-2022, 02:03 PM
Ότι πρέπει να γίνεται επανασχεδιασμός των λεωφορείων και γενικά όλων των μέσων όταν προστίθεται ένα νέο μέσο ή όταν δημιουργείται μία νέα υποδομή είναι δεδομένο, λογικό και αναμενόμενο.
Όμως αφενός στην Αττική αυτό έχει γίνει μόνο για τις νέες γραμμές μετρό, χωρίς να έχει εφαρμοστεί σε Τραμ και Προαστιακό. Αφετέρου εντός αυτής της 27ετίας έχουν γίνει πολλές αλλαγές κατά τόπους, χωρίς να έχει γίνει ένας πιο κεντρικός σχεδιασμός με αποτέλεσμα ένα περίεργο συνοθύλευμα γραμμών.
Παραδείγματα πόλεων, που πιστεύω όλοι σε αυτό το forum έχουμε μελετήσει είναι η Βαρκελώνη, το Παρίσι και το Λονδίνο, στις οποίες τα ΜΣΤ αποτελούν την ραχοκοκαλιά των μετακινήσεων και τα λεωφορεία λειτουργούν συμπληρωματικά, εναλλακτικά, περιφερειακά και εξειδικευμένα.
Όμως αφενός στην Αττική αυτό έχει γίνει μόνο για τις νέες γραμμές μετρό, χωρίς να έχει εφαρμοστεί σε Τραμ και Προαστιακό. Αφετέρου εντός αυτής της 27ετίας έχουν γίνει πολλές αλλαγές κατά τόπους, χωρίς να έχει γίνει ένας πιο κεντρικός σχεδιασμός με αποτέλεσμα ένα περίεργο συνοθύλευμα γραμμών.
Παραδείγματα πόλεων, που πιστεύω όλοι σε αυτό το forum έχουμε μελετήσει είναι η Βαρκελώνη, το Παρίσι και το Λονδίνο, στις οποίες τα ΜΣΤ αποτελούν την ραχοκοκαλιά των μετακινήσεων και τα λεωφορεία λειτουργούν συμπληρωματικά, εναλλακτικά, περιφερειακά και εξειδικευμένα.