16-03-2022, 09:56 AM
(16-03-2022, 12:45 AM)garvanitis Έγραψε: Η ερώτηση μου νομίζω ήταν σαφής... Δεν αναρωτήθηκα ούτε τι είναι το τραμ (γνωρίζω), ούτε πόσο κόστισε και αν έπρεπε να γίνει (δεν είναι της κουβέντας), ούτε αν η ΟΣΥ έχει την "πολυτέλεια" να εκτελεί το έργο του της έχει ανατεθεί (τις υποχρεώσεις της με άλλα λόγια).
Να την επαναλάβω λοιπόν μήπως και πάρω κάποια απάντηση (εφόσον υπάρχει φυσικά...) Υπάρχει (οπουδήποτε στον πλανήτη) κάποια περίπτωση όπου η έλευση ενός ΜΣΤ οδήγησε στην κατάργηση κάποιας λεωφορειακής γραμμής;
Επειδή δεν εχω ούτε την ευχέρεια, ούτε τη γνώση των τοπικών συνθηκών, ωστε να ελέγξω ανα τον πλανήτη τα συστήματα ΜΣΤ, περιορόζομαι στη γενέτειρά μου. Στουτγάρδη :
1989 : Διάξοιξη σήραγγας Weinsteige. Αναβάθμιση των τραμ 5/6 σε Stadtbahn U5/6 (ελαφρυ μετρό, για οσους δεν εχουν υπ'οψιν). Ταυτοχρονη καταργηση ολων των λεωφορειακών γραμμων στο τμήμα κεντρο Στουτγαρδης - Degerloch, παρα το γεγονος οτι αφηναν ακαλυπτο όλο τον οδικο άξονα Neue Weinsteige (εστω και αραιοκατοιμενο).
2005 : Επέκταση U2 απο Obere Ziegelei προς Neugereut. Ταυτοχρονη καταργηση του κλαδου λεωφορειου 54, παρα το οτι δεν συμπιπτουν πληρως οι διαδρομες. Διατηρηση μονο καποιων δρομολογιων στις ωρες αιχμης, ως συνδεση με το S-Bahn Sommerrain.
2013 : Επεκταση U12 απο Lowentor προς Hallschlag, εν συνεχεια το 2017 περαιτερω επεκταση προς Remseck. Ταυτοχρονη καταργηση της παραλληλης, κατα ενα μερος, λεωφορειακης γραμμης 55, αν και η τελευταια εξυπηρετουσε συνδεση προς Bad Cannstatt.
Την γενική αρχή του συγκοινωνιακού χάρτη της Στουτγαρδης της μη αλληλοεπικαλυψης τραμ/λεωφορειου, μπορει κανεις να τη δει, με απλη επισκοπηση του οικειου χαρτη.