15-03-2022, 06:12 PM
(14-03-2022, 08:24 PM)garvanitis Έγραψε: Υπάρχει κάποιο παράδειγμα οπουδήποτε στον πλανήτη (πλην Αθήνας) όπου η δρομολόγηση κάποιου ΜΣΤ οδήγησε στην κατάργηση κάποιας λεωφορειακής γραμμής;
Το τραμ, ως επίγειο μέσο με πυκνή αλληλουχία στάσεων, ισοδυναμεί με λεωφορειακή εξυπηρέτηση. Δεν έχει σχέση με την έναρξη λειτουργίας κάποιας γραμμής μετρό, η οποία πράγματι είναι σχεδιασμένη για την κάλυψη μεγαλύτερων αποστάσεων με αραιά τοποθετημένους σταθμούς, όπου η διασφάλιση ικανής επίγειας εξυπηρέτησης είναι απαραίτητη.
Ως εκ τούτου, μια γραμμή τραμ για την οποία ξοδεύτηκαν €€ (και επαναλαμβάνω, δεν θα πιάσω το θέμα αν καλώς ή κακώς κατασκευάστηκε τραμ στην Αθήνα) και η οποία γραμμή έχει αλληλουχία στάσεων και πορεία απολύτως παράλληλη με αυτή των προϋπαρχουσών λεωφορειακών γραμμών, δεν έχει λόγο να κυκλοφορεί εκ παραλλήλου με το αντίστοιχο λεωφορείο, εν προκειμένω με το Α1.
Αν ήταν έτσι, ας επαναφέρουμε και το "110 ΠΛ. Κολοκοτρώνη - Ν.Σμύρνη - Π.Φάληρο" . Απλώς τώρα, αντιλαμβάνομαι ότι με την όποια "πολυτέλεια" αποκτήθηκε, δια των προσλήψεων οδηγών και ένταξης στο στόλο των KTEΛ και των leasing, έχει ατονήσει το ζήτημα. Στην προηγούμενη κατάσταση πριν το 2020, θα είχε ήδη καταργηθεί η γραμμή Α1.