15-03-2022, 11:49 AM
Αφενός δεν είναι πανάκεια λύση το μετρό. Πρέπει να υπάρχει και ένα δίκτυο λεωφορείων που εξυπηρετούν είτε με εναλλακτικές διαδρομές, είτε με πιο πυκνές στάσεις (ανά 300 μέτρα), είτε με πιο οικονομική τιμολόγηση.
Τα λεωφορεία του Αεροδρομίου είναι, αυτή την στιγμή, σωστά σχεδιασμένα, λειτουργικά και επαρκή.
Όντως το Α1 θα πρέπει να σχεδιαστεί συναγωνιστικά της γραμμής 7 του Τραμ. Είτε με διαφορετική διαδρομή (π.χ. Άνω Γλυφάδα αντί για Βούλα ή Βάρκιζα αντί για Βούλα).
Να αναφέρουμε ότι πλέον η έλλειψη ανταγωνισμού στις Αστικές Συγκοινωνίες έχει φέρει το μειονέκτημα της βελτίωσης τους.
Δυστυχώς όπως έγραψα και προηγουμένως, το δίκτυο λεωφορείων έχει να επανασχεδιαστεί από το 1995. Μετά από αυτή την χρονολογία έχουμε αλλαγές είτε λόγω του μετρό, είτε λόγω των Ολυμπιακών αγώνων. Είναι μία καλή χρονική στιγμή να γίνει ένας σωστός σχεδιασμός με όλα τα νέα δεδομένα όπως τα ΜΣΤ, τα Κτελ, τα νέα έργα και τους νέους δρόμους.
Τα λεωφορεία του Αεροδρομίου είναι, αυτή την στιγμή, σωστά σχεδιασμένα, λειτουργικά και επαρκή.
Όντως το Α1 θα πρέπει να σχεδιαστεί συναγωνιστικά της γραμμής 7 του Τραμ. Είτε με διαφορετική διαδρομή (π.χ. Άνω Γλυφάδα αντί για Βούλα ή Βάρκιζα αντί για Βούλα).
Να αναφέρουμε ότι πλέον η έλλειψη ανταγωνισμού στις Αστικές Συγκοινωνίες έχει φέρει το μειονέκτημα της βελτίωσης τους.
Δυστυχώς όπως έγραψα και προηγουμένως, το δίκτυο λεωφορείων έχει να επανασχεδιαστεί από το 1995. Μετά από αυτή την χρονολογία έχουμε αλλαγές είτε λόγω του μετρό, είτε λόγω των Ολυμπιακών αγώνων. Είναι μία καλή χρονική στιγμή να γίνει ένας σωστός σχεδιασμός με όλα τα νέα δεδομένα όπως τα ΜΣΤ, τα Κτελ, τα νέα έργα και τους νέους δρόμους.