14-03-2022, 07:50 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-03-2022, 07:56 PM από N1Ellinikou. Edited 1 time in total.)
(14-03-2022, 07:15 PM)panos._.photography Έγραψε: (Άμα είναι να εξοικονομήσουμε οχήματα γιατί δεν μετατρέπουμε το Χ96 σε βραδινό με την έλευση του μετρό στον Πειραιά; Μπούμε να τροποιησουμε το Χ97 να περνάει από το ασκληπιείο βούλας ώστε να υπάρχει ανταπόκριση με το τραμ να του δοθούν 1-2 οχήματα εξτρά και ολα καλα! )
Το Χ96 δεν συνδέει μόνο το αεροδρόμιο με τον Πειραιά, αλλά και το αεροδρόμιο με τα ξενοδοχεία της Αθηναϊκής Ριβιέρας. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η γραμμή στο ύψος Βούλας και Γλυφάδας πιάνει όλες τις στάσεις. Επομένως, οποιαδήποτε περικοπή δεν είναι καλή ιδέα.
Αν κάποιο από τα "αεροδομιακά" πρέπει να περιοριστεί, είναι το Χ95. Θα ήταν καλύτερο να δουλεύει μόνο μεταξύ 23:30-05:00, όσο δηλαδή το μετρό δεν πηγαίνει στο αεροδρόμιο. Κατά τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας υπάρχει η γραμμή 3, ο Προαστιακός και το Χ97. Εναλλακτικά, το Χ95 θα μπορούσε να μετατραπεί σε premium υπηρεσία, όπου θα παρέχεται μια άνετη -χωρίς στίβαγμα- μετακίνηση προς το αεροδρόμιο, κατά τα πρότυπα άλλων πόλεων του εξωτερικού. Δηλαδή ειδικά λεωφορεία (έως και πούλμαν για πιο άνετη μετακίνηση), λιγότερες στάσεις και φυσικά ακριβότερο κόμιστρο χωρίς να γίνονται δεκτές οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών.