13-03-2022, 09:27 AM
(12-03-2022, 11:13 PM)Kostas vrettos Έγραψε: Σωστό δεν λέω αλλά στο ύψωμα του Μενίδιου εξυπηρετη πιο πολλή από κόκκινο μύλο Φιλαδέλφειας και κατευθείαν Αθήνα από Αχαρνών παρά στην δημοκρατίας που δεν πατάει ψυχή μόνο στο πάρκο Τρίτση πουθενά αλλού.......και η Λιοσίων έχει πήξει στα λεωφορεία σε σχέση με την Αχαρνών.....εγώ απλός ρώτησαΔεν το λέω με κακή πρόθεση απλώς απαντάω στην ερώτηση σου. Ορίστε κάποια μειονεκτήματα. Θεωρώ ότι υπερτερούν αρκετά από τυχών πλεονεκτήματα που μπορεί να έχει η αλλαγή:
Από άποψη χρόνου δρομολογίου η διέλευση από δημοκρατίας-Λιοσίων είναι πιο γρήγορη από την διέλευση Φιλαδέλφειας-Αχαρνων (Και από άποψη χρόνου καθαρά και από άποψη ότι δεν πατάει ψυχή σε τμήμα της δημοκρατίας). Όποτε δεν συμφέρει τους χρήστες του Α/Β10 που θέλουν να κάνουν μετακίνηση Αχαρναί-Αθήνα και αντίστροφα να αλλάξει η διαδρομή.
Παράλληλα το να τα επαναφέρουμε στο κέντρο από την Αχαρνων είναι αντίθετο στην προσπάθεια αποσυμφόρησης του κέντρου από λεωφορεία και την δημιουργία γραμμών τροφοδοτικων σε ΜΣΤ. Επίσης δεν υπαχει κάπου χώρος για Αφετηρία στο κέντρο.
Με διαδρομή την Αχαρνων χάνει την ανταπόκριση με την γραμμή 2 που αντλεί αρκετό κόσμο από Α/Β10.
Επισης επειδή από τον Σταθμό Λαρισης πολλοί παίρνουν και τον προαστιακό για να πάνε Αχαρναί τους δίνεις και την εναλλακτική του λεωφορείου αν συμβει κάτι στον προαστιακό. Κάτι που θα χαθεί αν αλλάξει διέλευση.
Και τέλος αρκετοί έχουν αντιληφθεί τα οφέλη της μετεπιβίβασης σε ΜΣΤ και την εφαρμόζουν. Όποτε θα υπάρχει μαζική έξοδος από το Α/Β10 στα κάτω πατησια με αποτέλεσμα η υπόλοιπη διαδρομή να βαράει μύγες ή να γεμίζει με κόσμο του 6/Β9. Άρα η γραμμή ουσιαστικά θα λειτουργεί ως Στ. Κάτω Πατησια - Αχαρναί. Άρα καταλήγουμε ότι θα γίνει 755 (χωρίς την εσωτερική διέλευση στην Φιλαδέλφεια). Άρα δεν χρειάζεται αλλαγή αφού υπάρχει το 755 με πολύ καλές συχνότητες και πληρότητες που δεν απαιτούν αρθρωτά. Δηλαδή αν είναι να σπαταλάμε αρθρωτά ας τα σπαταλήσουμε σε γραμμές που όταν έχουν 12m (καλησπέρα Β5 εσένα κοιτάω) είναι γεμάτα μέχρι αηδίας.