23-11-2021, 01:30 PM
(22-11-2021, 03:05 PM)sgkatsos Έγραψε: Προσωπικά και εγώ συμφωνώ ότι θα έπρεπε να συμπεριληφθεί ο Άγιος Στέφανος στο αστικό τμήμα του Προαστιακού και να έχει συχνότητα ανά 30' προς Πειραιά, τουλάχιστον τις ώρες αιχμής 7-10 και 16-19. Για όλες τις παραπάνω ιδέες θα τις αξιολογούσα αφού έβλεπα την επιβατική κίνηση του σταθμού. Γενικά για το πρόβλημα που υπάρχει πλέον στους δρόμους, οι άμεσες λύσεις είναι βελτιώσεις στην λειτουργία των υπαρχόντων μέσων και ειδικά της σταθερής τροχιάς. Άρα ιδανικά μετρό (1,2,3) ανά 5' στην αιχμή, τραμ ανά 10' στην αιχμή και προαστιακός τουλάχιστον ανά 30' στην αιχμή (Άνω Λιόσια <-> Κορωπί και Πειραιά <-> Άγιο Στέφανο) με τα ενδιάμεσα τμήματα στα 15' με 20'.
Και φυσικά, το σημαντικότερο, διαφήμιση που να προσκαλεί τον κόσμο να τα χρησιμοποιήσει προβάλοντας τα πλεονεκτήματα τους.
Πριν γίνει ο ...προΑΣΤΕΙΑακός των δισεκατομμυρίων, του ΣΚΑ με τις 10 τυφλές γραμμές, να θυμίσω ότι την δεκαετία 1995-2005, οι Χαλκίδες εκτελούνταν κάθε ώρα, το πρωί και το μεσημέρι είχε και μισάωρα. Επίσης, έκαναν στάση παντού και οι τοπικές Λειανοκλαδίου-Λάρισας (1520-1521-22-23 και 1510-11). Οι σταθμοί μεταξύ Αχαρνών-Οινόης είχαν 22-23 ζεύγη δρομολογίων κάθε μέρα. Όλο το Μενίδι κατέβαινε με το τραίνο στην Αθήνα, το ίδιο και ο Αγ. Στέφανος. Μετά, ήρθε η ανάπτυξη ....