14-11-2021, 08:37 PM
(14-11-2021, 12:28 PM)kostas720 Έγραψε: Μα και εγώ δεν διαφώνησα! Ο φόρτος που έχουν τα τοπικά Ζηρινείου έρχεται κατά ένα τεράστιο ποσοστό από την Κηφισιά (Γραμμή 1 και Α7/550). Ουσιαστικά με αυτό το σχέδιο δίνουμε αξία στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο. Το δε 508 που πρότεινα θα είναι για τους ανθρώπους που θέλουν να πάνε Κηφισιά. Απλά με τον ΣΣ Αθήνας και με μία μετεπιβίβαση στο μετρό δίνουμε γρήγορη ανταπόκριση προς το κέντρο της Αθήνας και τις γύρω περιοχές εκεί. Για την Κηφισίας θα υπάρχει το 508 με μία μετεπιβίβαση στο Α7/550 ή και αρκετά μελλοντικά την γραμμή 4. Δεν στερώ από κανέναν την μετεπιβίβαση στην Κηφισιά και μάλιστα αυτή θα είναι πολύ πιο συντονισμένη από 5 γραμμές ασυντόνιστες.Δεν υπάρχει κανένας από το Κρυονέρι, την Σταμάτα, τον Ευξεινο Πόντο (για το ταξίδι από Διόνυσο έως Στ.Αγ.Στεφάνου δεν σχολιάζω καν) που θα υποστεί τριπλή μετεπιβαση από τα Τοπικά στο 508 και μετά στην Γραμμή 1.
Τα δε δρομολόγια του Προαστιακού ποτέ δεν θα είναι συχνότερα των 15 λεπτών (και προφανώς ποτέ στο κομμάτι αυτό που συζητάμε).
Άρα τα Τ.ΖΗΡ δεν επιδέχονται κάποιας ουσιαστικής μεταβολής, πέραν μικρών διορθωτικών επεμβάσεων.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''