24-09-2021, 04:39 PM
(24-09-2021, 03:25 PM)MrVanHool Έγραψε: Τι πληρότητες έχει η εναλλακτική διαδρομή του 535 σε σχέση με το 509 (γιατί μπαίνει από την Νέα Εκάλη αντί να συνεχίζει την Θησέως) και πόσο αποτελεί πρόβλημα εν γένει η μη διέλευση του από την Δροσιά; Αυτό ως προς την Ρόδων που δεν έχει κανένα νόημα. Δεν υπάρχει κανείς εκεί να χρησιμοποιεί την συγκοινωνία, αλλά και να υπήρχε, θα προτιμούσε να περπατήσει 10-15 λεπτά να πάρει ό,τι κατεβαίνει την Θησέως, παρά να περιμένει 45 λεπτά πότε θα περάσει το φάντασμα.Το 535 δεν εχει πληρότητες γιατί δεν θα κατσει κανεις να το περιμένει στην Λεωφ.Ανοίξεως με συχνότητες 1+ ώρας και με έλλειψη της τηλεματικής σε μια τεράστια κυκλική γραμμή.
Ο ΟΣΕ Αγ.Στέφανου με τις συχνότητες και το διαφορετικό κόμιστρο, δεν αποτελεί πόλο έλξης για τους κατοίκους. Εδώ ο κανονικός Προαστιακός έχει φτάσει σε μια τραγική απαξίωση από την αδιαφορία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ..
Τα Τ.ΖΗΡ έχουν όντως πάρα πολύ κόσμο και το έχουμε επισημάνει αυτό. Αυτό που χρειάζεται (και από 1/11 θα γίνει) είναι ένας πυκνός κορμός (509) και επικουρικά 507 και 536 (έχουμε κάνει εισήγηση για ενίσχυση και του 507) όλες τις ημέρες της εβδομάδας.
Για τον προαστιακό Αγ.Στεφάνου είναι πολύ αραιές οι συχνότητες, αλλά πολλοί γνωρίζουν τα δρομολόγια όποτε προγραμματίζουν να φτάσουν στον σταθμό. Το διαφορετικό κόμιστρο είναι οντως ένα πρόβλημα και εφόσον η περιοχή του Αγ.Στέφανου εχει λεωφορεία ΟΑΣΑ πρέπει να ανήκει και στην αστική ζώνη του ΟΣΕ.
Από τις 1/11 τι ακριβως θα γινει; Εννοεις ότι θα υπάρχει το 509 πυκνό σε ολο τον άξονα με ανταπόκριση σε 507 και 536 στις διασταυρώσεις;