02-09-2021, 06:20 PM
Θα κανω μια ολοκληρωμένη πρόταση αναδιάταξης των κορμών και των Express γραμμών με τα πρόσφατα δεδομενα:
1
Α1 Πειραιάς-Βούλα: Παραμένει ως έχει με μια μικρή αραίωση συχνότητας όταν φτάσει το τραμ στον Πειραιά. Καλό θα ήταν να διέρχεται και από το λιμάνι-Πλ.Καραϊσκάκη με μια παράκαμψη. Μετεπιβιβασεις:Τοπικά Γλυφάδας,Τοπικά Βούλας(162)
Β1 Πειραιάς-Άνω Γλυφάδα: Είναι χρήσιμη γραμμή η οποία έχει απαξιωθεί εντελώς με συχνότητες 40’ στην καλύτερη περίπτωση. Χρειαζεται βελτίωση συχνότητας στα 25’.
Γ1 Πειραιάς-Βάρκιζα: Έχει καταργηθεί αλλά θα μπορούσε από Μάιο έως Σεπτέμβριο να επαναλειτουργήσει για να αποσυμφορήσει και τα 122,122Θ,171.
2
Α2 Ακαδημία-Βούλα(μέσω Λ.Αμφιθέας): Παραμένει ακριβως όπως είναι τωρα.Μετεπιβιβάσεις:Τοπικά Γλυφάδας,Τοπικά Βούλας(162)
Β2 Στ.Συγγρού Φιξ-Αγ.Κοσμάς(μέσω Παραλιακής): Δεν προσφέρει καμία μετεπιβίβαση και μετά την στάση Αλίμου έχει ελάχιστη επιβατική κίνηση οπότε χρειαζεται να επεκταθεί στην Πλ.Γλυφάδας(τέρμα 140) που θα επιβαρύνει το πολύ 10 λεπτά, θα βοηθήσει τις μετεπιβιβάσεις και θα προσφέρει επιπλέον επιβατική κίνηση.
Γ2 Στ.Συγγρού Φιξ-Λ.Αλίμου-Αργυρούπολη: Προτείνω να δημιουργηθεί αυτη η νέα γραμμή για καλύτερη σύνδεση της Λ.Αλίμου με το μετρό και την παραλιακή. Διαδρομή: Συγγρού-Ποσειδώνος-Αλίμου-Λαμίας/Αλεξιουπολεως-Πλ.Ηρώων Πολυτεχνείου-Γερουλάνου-Αβέρωφ
*Τα Α1,Α2 θα μπορούσαν να έχουν τέρμα στην Γλυφάδα με αλλαγή του 162 σε ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΟΥΛΑ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ και συνδυασμό των διαδρομών του Α1/Α2 στην Βούλα και του τωρινού 162 και συχνότητα 10’-15’
3
Α3 Ακαδημία-Γλυφάδα(μέσω Λ.Βουλιαγμένης): Μενει ως εχει. Στην Βουλιαγμένης έως Στ.Ελληνικό δεν εχει ιδιαίτερη επιβατική κίνηση αλλά είναι απαραίτητη για μετακινησεις αναμεσα στους σταθμούς μετρό και για την Ηλιουπολεως που έχει κάποια αποσταση από το μετρό.Μετά το Στ.Ελληνικό ειναι πιο χρήσιμη καθώς συνδέει την Γρ.Λαμπράκη και την Κύπρου με το μετρό. Μετεπιβιβάσεις:Τοπικά Γλυφάδας
4:
Έχουν καταργηθεί ολες οι γραμμές του κορμού 4 και εχει απομείνει το 164 πρώην Α4. Θα πρότεινα να επαναλειτουργήσει και το 165 ως Τερψιθέα-Αργυρούπολη-Στ.Άλιμος(κυκλική) για να καλύπτει και το μέρος της Λ.Κύπρου(από εκει που περνούσε παλαιότερα το Α4) που μενει ακάλυπτο όταν στρίβει το 164 στην Γ.Παπανδρέου και να είναι μια πιο γρήγορη εναλλακτική για την Τερψιθέα και την Αργυρουπολη. Διαδρομή: Κ.Αθανάτου,Γ.Γεννηματά,Λ.Κύπρου,Παρ.Λ.Βουλιαγμένης,Θερμοπυλων,Κρήτης,Ανεξαρτησίας,Λ.Κύπρου,Γ.Γεννηματά,Κ.Αθανάτου
5
Α5 Ακαδημία-Αγ.Παρασκευή-Ανθούσα: Όπως και με το Α3 αν και καλύπτεται από το μετρό είναι αναγκαία γραμμή και εξυπηρετεί αρκετά μετά το Στ.Νομισματοκοπείο. Μετεπιβιβάσεις: Τροφοδοτικά/Τοπικά Στ.Νομισματοκοπείου
Β5 Στ.Λαρίσης-Αγ.Παρασκευή:
Να παραμείνει όπως είναι καθώς εξυπηρετεί την Λ.Αλεξάνδρας
7
Α7 Στουρνάρη-Κηφισιά:
Χρειαζεται να συγχρονιστεί με το 550 και στις δυο κατευθύνσεις. Πιστευω ότι το Πολυτεχνείο δεν είναι καλη επιλογή για αφετηρία μιας και είναι διπλα στον σταθμό Ομόνοιας που εχει σύνδεση με την Κηφισιά μέσω του ΗΣΑΠ, αλλά εξυπηρετεί και την Χαρ.Τρικουπη και Λ.Αλεξάνδρας. Θέλει καλύτερες συχνότητες. Μετεπιβιβάσεις : Τοπικά Ζηρινειου*,Τοπικά Κηφισιάς (*Τα τοπικά Ζηρινειου θα πρέπει αντί για Ζηρίνειο να γράφουν Κηφισιά ή Πλ.Πλατάνου καθώς ο όρος Ζηρίνειο δεν είναι τοσο γνωστός.)
Β7 Σύνταγμα-Κηφισιά-Ν.Ερυθραία:
Επαναφορά του Β7 με αφετηρία το Σύνταγμα και επέκταση μετα την Πλ.Πλατάνου στην Ν.Ερυθραία με διαδρομή 560, γιατί η συχνότητα εντός της Ν.Ερυθραίας με το 560 είναι 50’-55’.
8
Α8 Πολυτεχνείο-Ν.Ιωνία-Μαρούσι:
Έως το Ηράκλειο έχει χαρακτήρα κορμού,έπειτα δεν νομιζω κανεις να το επέλεγε από Πολυτεχνείο για Μαρούσι, οπότε μετά το Ηράκλειο λειτουργεί ως τοπικό. Θα μπορούσε να κοπεί στον Προαστιακό Ηράκλειο και έπειτα να δημιουργηθεί τοπική γραμμή ως το ΟΑΚΑ. Μετεπιβιβάσεις:καμία
9
Β9 Χαλκοκονδύλη-Μεταμόρφωση-Νέα Κηφισιά
Θα ηταν καλυτερα η αφετηρία να είναι στην Ακαδημία. Εξαιρετικά σημαντική γραμμή για την τροφοδοσία Ν.Κηφισίας από ΗΣΑΠ Κηφισιάς και για τον άξονα της Αχαρνών. Χρειαζεται αποκλειστικά 18 μετρο. Μετεπιβιβάσεις:Τοπικά Κηφισιάς/Ζηρινείου
10
Α10/Β10: Στ.Λαρίσης/Αχαρναί
Πλήρως συγχονισμένες γραμμές μεταξύ τους. Το Α10 να ακολουθει την ιδια διαδρομή και στις δυο κατευθύνσεις. Μετεπιβιβάσεις:Τοπικά Μεσονυχίου/Καράβου
11
Α11/Β11 Πλ.Βάθη-Ίλιον-Πετρούπολη
Όπως είναι είναι εντάξει, μόνο που η αφετηρία θα ηταν προτιμότερο να μεταφερθεί είτε στο Μεταξουργείο είτε στην Ομόνοια, είτε στον Στ.Λαρίσης για μετεπιβίβαση με μετρό.
12
Β12 Στ.Αττική-Άνω Λιόσια
Ουσιαστικά δεν είναι κορμός αλλά τροφοδοτική του μετρό και η Πλ.Αττικής δεν είναι κέντρο κέντρο. Μετεπιβιβάσεις: Τοπικά Άνω Λιοσίων
Γ12 Καματερό-Αγ.Νικόλαος-Ίλιον-Πολυτεχνείο
Δεν γνωρίζω από αυτες τις περιοχές όποτε δεν έχω κατι να προτείνω.
Μετεπιβιβάσεις: 704
13
Α13 Ομόνοια-Κηπούπολη
Κορμός με μεγαλη επιβατική κίνηση ειδικά μετά το Στ.Ανθούπολη. Οπως τωρα είναι εντάξει με μόνη αλλαγή η παράκαμψη μεταξύ 2ης και 7ης Κηπουπόλεως που μπορεί να γινεται από κάποιο τοπικό.
14
Χ14 Σύνταγμα-Κηφισιά(νυχτερινή)
Ως εχει
Ε14 Σύνταγμα-ΟΑΚΑ-Υπ.Παιδείας(ΕΞΠΡΕΣ)
Αλλαγή σε Σύνταγμα-Κηφισιά και λειτουργία και τα Σαββατοκύριακα καθώς ολη η υπερφορτωμένη από κίνηση Κηφισίας χρειαζεται εναν κορμό σε ολο το μήκος και πιο γρήγορη σύνδεση Συντάγματος-Πλ.Πλατάνου
15
Α15 Στ.Λαρίσης-Δάσος
Επιτυχημένος κορμός. Οι στάσεις έχουν μεγαλη αποσταση μεταξύ τους σε κάποια σημεία της διαδρομής. Καμία αλλαγή
Β15 Στ.Λαρίσης-Παλατάκι
Λειτουργεί ως ενισχυτικό του Α15. Καμία αλλαγή.
97
Χ97 Στ.Ελληνικό-Αερολιμένας Αθηνών(ΕΞΠΡΕΣ)
Πιστευω ότι αυτή η γραμμή εξυπηρετεί μόνο την Λ.Βουλιαγμένης μετά το Ελληνικό προς Αεροδρόμιο.
Κάποιος που εχει προορισμό κάποιον σταθμό του μετρό μπορεί να το παρει απευθείας από Αεροδρόμιο. Προτείνω κατάργηση καθώς σαμποτάρει το μετρό που παει απευθείας αεροδρόμιο. Τα υπόλοιπα του αεροδρομίου είναι ενταξει.
Περιμενω τις γνώμες σας.
1
Α1 Πειραιάς-Βούλα: Παραμένει ως έχει με μια μικρή αραίωση συχνότητας όταν φτάσει το τραμ στον Πειραιά. Καλό θα ήταν να διέρχεται και από το λιμάνι-Πλ.Καραϊσκάκη με μια παράκαμψη. Μετεπιβιβασεις:Τοπικά Γλυφάδας,Τοπικά Βούλας(162)
Β1 Πειραιάς-Άνω Γλυφάδα: Είναι χρήσιμη γραμμή η οποία έχει απαξιωθεί εντελώς με συχνότητες 40’ στην καλύτερη περίπτωση. Χρειαζεται βελτίωση συχνότητας στα 25’.
Γ1 Πειραιάς-Βάρκιζα: Έχει καταργηθεί αλλά θα μπορούσε από Μάιο έως Σεπτέμβριο να επαναλειτουργήσει για να αποσυμφορήσει και τα 122,122Θ,171.
2
Α2 Ακαδημία-Βούλα(μέσω Λ.Αμφιθέας): Παραμένει ακριβως όπως είναι τωρα.Μετεπιβιβάσεις:Τοπικά Γλυφάδας,Τοπικά Βούλας(162)
Β2 Στ.Συγγρού Φιξ-Αγ.Κοσμάς(μέσω Παραλιακής): Δεν προσφέρει καμία μετεπιβίβαση και μετά την στάση Αλίμου έχει ελάχιστη επιβατική κίνηση οπότε χρειαζεται να επεκταθεί στην Πλ.Γλυφάδας(τέρμα 140) που θα επιβαρύνει το πολύ 10 λεπτά, θα βοηθήσει τις μετεπιβιβάσεις και θα προσφέρει επιπλέον επιβατική κίνηση.
Γ2 Στ.Συγγρού Φιξ-Λ.Αλίμου-Αργυρούπολη: Προτείνω να δημιουργηθεί αυτη η νέα γραμμή για καλύτερη σύνδεση της Λ.Αλίμου με το μετρό και την παραλιακή. Διαδρομή: Συγγρού-Ποσειδώνος-Αλίμου-Λαμίας/Αλεξιουπολεως-Πλ.Ηρώων Πολυτεχνείου-Γερουλάνου-Αβέρωφ
*Τα Α1,Α2 θα μπορούσαν να έχουν τέρμα στην Γλυφάδα με αλλαγή του 162 σε ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΟΥΛΑ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ και συνδυασμό των διαδρομών του Α1/Α2 στην Βούλα και του τωρινού 162 και συχνότητα 10’-15’
3
Α3 Ακαδημία-Γλυφάδα(μέσω Λ.Βουλιαγμένης): Μενει ως εχει. Στην Βουλιαγμένης έως Στ.Ελληνικό δεν εχει ιδιαίτερη επιβατική κίνηση αλλά είναι απαραίτητη για μετακινησεις αναμεσα στους σταθμούς μετρό και για την Ηλιουπολεως που έχει κάποια αποσταση από το μετρό.Μετά το Στ.Ελληνικό ειναι πιο χρήσιμη καθώς συνδέει την Γρ.Λαμπράκη και την Κύπρου με το μετρό. Μετεπιβιβάσεις:Τοπικά Γλυφάδας
4:
Έχουν καταργηθεί ολες οι γραμμές του κορμού 4 και εχει απομείνει το 164 πρώην Α4. Θα πρότεινα να επαναλειτουργήσει και το 165 ως Τερψιθέα-Αργυρούπολη-Στ.Άλιμος(κυκλική) για να καλύπτει και το μέρος της Λ.Κύπρου(από εκει που περνούσε παλαιότερα το Α4) που μενει ακάλυπτο όταν στρίβει το 164 στην Γ.Παπανδρέου και να είναι μια πιο γρήγορη εναλλακτική για την Τερψιθέα και την Αργυρουπολη. Διαδρομή: Κ.Αθανάτου,Γ.Γεννηματά,Λ.Κύπρου,Παρ.Λ.Βουλιαγμένης,Θερμοπυλων,Κρήτης,Ανεξαρτησίας,Λ.Κύπρου,Γ.Γεννηματά,Κ.Αθανάτου
5
Α5 Ακαδημία-Αγ.Παρασκευή-Ανθούσα: Όπως και με το Α3 αν και καλύπτεται από το μετρό είναι αναγκαία γραμμή και εξυπηρετεί αρκετά μετά το Στ.Νομισματοκοπείο. Μετεπιβιβάσεις: Τροφοδοτικά/Τοπικά Στ.Νομισματοκοπείου
Β5 Στ.Λαρίσης-Αγ.Παρασκευή:
Να παραμείνει όπως είναι καθώς εξυπηρετεί την Λ.Αλεξάνδρας
7
Α7 Στουρνάρη-Κηφισιά:
Χρειαζεται να συγχρονιστεί με το 550 και στις δυο κατευθύνσεις. Πιστευω ότι το Πολυτεχνείο δεν είναι καλη επιλογή για αφετηρία μιας και είναι διπλα στον σταθμό Ομόνοιας που εχει σύνδεση με την Κηφισιά μέσω του ΗΣΑΠ, αλλά εξυπηρετεί και την Χαρ.Τρικουπη και Λ.Αλεξάνδρας. Θέλει καλύτερες συχνότητες. Μετεπιβιβάσεις : Τοπικά Ζηρινειου*,Τοπικά Κηφισιάς (*Τα τοπικά Ζηρινειου θα πρέπει αντί για Ζηρίνειο να γράφουν Κηφισιά ή Πλ.Πλατάνου καθώς ο όρος Ζηρίνειο δεν είναι τοσο γνωστός.)
Β7 Σύνταγμα-Κηφισιά-Ν.Ερυθραία:
Επαναφορά του Β7 με αφετηρία το Σύνταγμα και επέκταση μετα την Πλ.Πλατάνου στην Ν.Ερυθραία με διαδρομή 560, γιατί η συχνότητα εντός της Ν.Ερυθραίας με το 560 είναι 50’-55’.
8
Α8 Πολυτεχνείο-Ν.Ιωνία-Μαρούσι:
Έως το Ηράκλειο έχει χαρακτήρα κορμού,έπειτα δεν νομιζω κανεις να το επέλεγε από Πολυτεχνείο για Μαρούσι, οπότε μετά το Ηράκλειο λειτουργεί ως τοπικό. Θα μπορούσε να κοπεί στον Προαστιακό Ηράκλειο και έπειτα να δημιουργηθεί τοπική γραμμή ως το ΟΑΚΑ. Μετεπιβιβάσεις:καμία
9
Β9 Χαλκοκονδύλη-Μεταμόρφωση-Νέα Κηφισιά
Θα ηταν καλυτερα η αφετηρία να είναι στην Ακαδημία. Εξαιρετικά σημαντική γραμμή για την τροφοδοσία Ν.Κηφισίας από ΗΣΑΠ Κηφισιάς και για τον άξονα της Αχαρνών. Χρειαζεται αποκλειστικά 18 μετρο. Μετεπιβιβάσεις:Τοπικά Κηφισιάς/Ζηρινείου
10
Α10/Β10: Στ.Λαρίσης/Αχαρναί
Πλήρως συγχονισμένες γραμμές μεταξύ τους. Το Α10 να ακολουθει την ιδια διαδρομή και στις δυο κατευθύνσεις. Μετεπιβιβάσεις:Τοπικά Μεσονυχίου/Καράβου
11
Α11/Β11 Πλ.Βάθη-Ίλιον-Πετρούπολη
Όπως είναι είναι εντάξει, μόνο που η αφετηρία θα ηταν προτιμότερο να μεταφερθεί είτε στο Μεταξουργείο είτε στην Ομόνοια, είτε στον Στ.Λαρίσης για μετεπιβίβαση με μετρό.
12
Β12 Στ.Αττική-Άνω Λιόσια
Ουσιαστικά δεν είναι κορμός αλλά τροφοδοτική του μετρό και η Πλ.Αττικής δεν είναι κέντρο κέντρο. Μετεπιβιβάσεις: Τοπικά Άνω Λιοσίων
Γ12 Καματερό-Αγ.Νικόλαος-Ίλιον-Πολυτεχνείο
Δεν γνωρίζω από αυτες τις περιοχές όποτε δεν έχω κατι να προτείνω.
Μετεπιβιβάσεις: 704
13
Α13 Ομόνοια-Κηπούπολη
Κορμός με μεγαλη επιβατική κίνηση ειδικά μετά το Στ.Ανθούπολη. Οπως τωρα είναι εντάξει με μόνη αλλαγή η παράκαμψη μεταξύ 2ης και 7ης Κηπουπόλεως που μπορεί να γινεται από κάποιο τοπικό.
14
Χ14 Σύνταγμα-Κηφισιά(νυχτερινή)
Ως εχει
Ε14 Σύνταγμα-ΟΑΚΑ-Υπ.Παιδείας(ΕΞΠΡΕΣ)
Αλλαγή σε Σύνταγμα-Κηφισιά και λειτουργία και τα Σαββατοκύριακα καθώς ολη η υπερφορτωμένη από κίνηση Κηφισίας χρειαζεται εναν κορμό σε ολο το μήκος και πιο γρήγορη σύνδεση Συντάγματος-Πλ.Πλατάνου
15
Α15 Στ.Λαρίσης-Δάσος
Επιτυχημένος κορμός. Οι στάσεις έχουν μεγαλη αποσταση μεταξύ τους σε κάποια σημεία της διαδρομής. Καμία αλλαγή
Β15 Στ.Λαρίσης-Παλατάκι
Λειτουργεί ως ενισχυτικό του Α15. Καμία αλλαγή.
97
Χ97 Στ.Ελληνικό-Αερολιμένας Αθηνών(ΕΞΠΡΕΣ)
Πιστευω ότι αυτή η γραμμή εξυπηρετεί μόνο την Λ.Βουλιαγμένης μετά το Ελληνικό προς Αεροδρόμιο.
Κάποιος που εχει προορισμό κάποιον σταθμό του μετρό μπορεί να το παρει απευθείας από Αεροδρόμιο. Προτείνω κατάργηση καθώς σαμποτάρει το μετρό που παει απευθείας αεροδρόμιο. Τα υπόλοιπα του αεροδρομίου είναι ενταξει.
Περιμενω τις γνώμες σας.